juteszembe: mende után meg sok helyen csináltak félpályás szakaszos (50-100m-es szakaszokon) burkolatfelújítást... (értelemszerűen a legtrágyább részeken)
ebből nekem az jön le, hogy itt nem lesz 1hamar 11,5t-ázós komplett rekonstrukcijó... :-(((
a 31esen (M0-Mende szakaszon) nagyon nyögvenyelősen halad a 11,5t-ázás...
már egy jóideje a teljes szakaszon készen van a szélesítés földmunkája*, de azóta csak maszatolás van: melós és munkagép csak annál a 3 áteresznél, amit szintén szélesítenek félpályás lezárás mellett...
(*ha lyól tippelem a szélesítést csak az egyik oldalra csinálják, mert baromi szélesen ki van szedve a föld...)
mégis mi a bánatos francra várnak?
nemaszondom, hogy nyomják iccaka is, de ennél azért jobban csipkedhetnék magukat, mert nem valami frankó a felmart, és amúgy is keskeny, de mégtovább szűkített úton autókázni a szembejövő kamionok meg a jó félméter mélységben kiszedett útpadka között...
maglódon végre megépül a körforgalom, bár jobban örültem volna a maglód elkerülő megépítésének, mert egyre hosszabb a maglód átkelési szakasz is, épül befele 1000-rel...
a 3ada forgalmú 67-esen bezzeg szarják sorozatba a zelkerülőket, ittmeg a zistennek se bírják elkezdeni...
a burkolati jelek is faszán fenn vannak, úgyhogy kész van az már teljesen...
aprópopó: burkolati jelek...
van aza fajta burkolati jel, ami nem 1 szírszar hígfesték, hanem olyan vakolatszerű kencefice (feltételezem sokkal tartósabb is...), de csak elvétve használják...
(ha jól tűnt fel, akkor főként körforgalmak, csp-ok bonyolultabb geometriájú burkolati jeleinél...)
ez olyan drága lenne, hogy emiatt spórolnak vele ennyire?
az M0K-t nemrég adták át, de már sokhelyen eléggé meg van kopva rajta a felfestés...
Rajta nem jártam, mivel zárva van, rendszeresen járok a palotai határúton, és onnan figyelem. Onnan a jelek nem látszanak. A körforgó meg már rég ki van táblázva. Változó időben járogatok arrafelé, az utóbbi időben nem láttam munkálatokat...
hátaz 51-M5 közötti átkötéssel jobb is ha igyekeznek, mert az M5 felé nagyon szűkös az 1 kanyarodósáv kapacitása, tegnap is a dunahídig érő torlódásról regélt a rádijó...
Péntek este fél 12 felé ugyan így jártam a Könyves Kálmán-Kőbányai út csp-ban. Jövök a Hungária felől, és mennék balra a Mázsa tér felé, de a zöldhullámra pont lekésem a lámpát. Majd várok, és csak nem lett zöld, miközben már a 2. zöld hullámban haladnak az autók a Népliget felé mellettem. Aztán meglepetésre zöldre váltott. Mivel két sáv kanyarodik, én meg a jobboldaliban, és mellettem is voltak, így aztán majdnem csatt lett, mivel szemből is balra nagy ívben kanyarodtak az Orczy tér felé, ahogy én is a Mázsa tér felé. Csak éppen a lámpát programozók elfelejtették, hogy sem felfestés sincs, és a két szemből kanyarodó csak kicentizve fér el egymás mellett, főleg akkor, ha a mellettem a belülről kanyarodó is szépen kicentizve kanyarodik be, már ha ez sötétben felfestés nélkül működik is.
Na a lényeg, hogy ez a lámpa eddig nem így váltott, mert nappal most is maradt, azaz egyszerre vált zöldre az egyenesen haladó a Népliget felé, és a balra a Mázsa tér felé a két sáv, majd ez piros lesz, és akkor engedi a Könyves Kálmán másik irányát a Stadion felé, majd amikor a Népligeti irány piros lesz, akkor jönnek a kanyarodók a Mázsa tér felé. Tehát a két szemből nagy ívben kanyarodók eddig nem találkoztak egymással, na ez éjjelre akkor sikerült összehozni. Megnéztem azóta nappal, hát itt tényleg kicentizésen múlik, hogy nincs csatt, ráadásként nekem az A oszlop jókora holtteret is csinált a balra kanyarodás közben még.
Tehát nem tudom mire ez a nagy éjjeli variálás a lámpákkal most Pesten.
Micsoda? Először tavalyra tavaszra ígérték, utána nov. 30 volt, amit a NIF pénzhiány miatt tolatott el, most a táblán április 30 van. Ebben mi neked az igen erős túlzás?
Mikor vidéken dolgoztam, kb. 2 hónap alatt jöttem rá, hogy nem vált az egyik lámpa zöldre, ha nem megyek elég közel a fehér vonalhoz. Én meg nem mentem, mert onnan nem látszott a lámpa. Persze ez mellékucta volt, kizártnak tatom, hogy az Üllőire szerelnének ilyet, hisz' az a főirány, de gondoltam, hogy megosztom a hülyegyerek történetét...
Hátha itt tudja valaki, nem tudom hol kérdezzem (de az index fórumon van válasz, az fix:). Mi történt a lámpákkal az Üllői úton? Toldi utca magassága Kispesten, nem tudom megmondani melyikről van szó pontosan. Ismerem a ritmusát, évek óta járok arra, azt hogy este hogy vált, már szinte előre tudom. Viszont pár napja nem hogy nem tudom mikor vált, hanem szinte egyáltalán nem. Esküszöm több, mint 5 percet álltam egy helyben éjfélkor, piros lámpánál. Azt mondanám elromlik, van ilyen, viszont mégsem ez történt, és nem azért, mert utána zöldre váltott, hanem azért, mert kté nappal később ugyanazon a környéken ugyanez játszódott el, csak a másik irányból. Pár perc után átmentem a piroson (a keresztező utca két zöldet kapott addig, a párhuzamos járda hármat), úgyhogy nem tudom meddig volt így.
A másodikhoz: Biztos lenne olyan forgalom ami mondjuk Baktótól a Szabadkai út felé használná a pályát ha az ingyenes, de szerintem ez elenyésző. A forgalom "jelentős hányadát" szvsz biztos nem venné le, pláne ha az egyenes rövidebb út (nagykörút) végre kamion mentessé válik.
Azt sem gondolom hogy a városban zsúfoltság lenne az M43 és a villamos projekt elkészülte után.
Először azt írod, hogy Te is így látod, utána meg azt hogy nem.
Szerintem tök egyértelmű volt mindig is, hogy max. a 47 sz főútig lesz díjmentes, ami így is azt jelentené, hogy az M43 első 10 km-re ingyenes.
Mit nem értesz? Ha visszaolvasol a 20218-ban írtam, hogy miként is látom a 47-esig tartó díjmentességet. A Bélának küldött KKK válaszban is így látják. Tehát nem kell egyetemi végzettség ahhoz, hogy egy laikusnak is feltünjön, hogy az M43 47-esen túli szakasza nem tehermentesít semmit és ezért reálisan nem várható el a díjmentesség. Ezt kivételesen egy térképre nézve 200 km-ről is meg lehet állapítani.
A második beidézett bekezdést is igaznak érzem. Az, hogy fizetős az azt jelenti, hogy csak a török kamionosoknak építettük? Akkor pl az M5öst is csak ők használják?
Én meg úgy gondolom, hogy ha mégis fizetős lesz az M43 első tizenegy kilométere is, akkor a bevásárló központokhoz meg az ipari területre - Vásárhely, Algyő, Baktó, Petőfitelep, ne adj isten Tarjánból - tartó forgalom továbbra is a város útjait veszi igénybe, holott lehet, hogy az M43 célszerűbb lenne számukra. Biztos, hogy levenné a forgalom jelentős hányadát a József A. sgt.- Makkosházi, Rókusi krt. - Dorozsmai út szakaszról. Erre írtam, hogy ha a helyi autósokat kizárjuk a használatból akkor tényleg csak a tranzitnak építettük. A városban továbbra is megmarad a zsúfoltság.