Keresés

Részletes keresés

Béla6 Creative Commons License 2010.05.06 0 0 20296

juteszembe: mende után meg sok helyen csináltak félpályás szakaszos (50-100m-es szakaszokon) burkolatfelújítást... (értelemszerűen a legtrágyább részeken)

 

ebből nekem az jön le, hogy itt nem lesz 1hamar 11,5t-ázós komplett rekonstrukcijó... :-(((

Előzmény: Béla6 (20295)
Béla6 Creative Commons License 2010.05.06 0 0 20295

a 31esen (M0-Mende szakaszon) nagyon nyögvenyelősen halad a 11,5t-ázás...

 

már egy jóideje a teljes szakaszon készen van a szélesítés földmunkája*, de azóta csak maszatolás van: melós és munkagép csak annál a 3 áteresznél, amit szintén szélesítenek félpályás lezárás mellett...

 

(*ha lyól tippelem a szélesítést csak az egyik oldalra csinálják, mert baromi szélesen ki van szedve a föld...)

 

mégis mi a bánatos francra várnak?

 

nemaszondom, hogy nyomják iccaka is, de ennél azért jobban csipkedhetnék magukat, mert nem valami frankó a felmart, és amúgy is keskeny, de mégtovább szűkített úton autókázni a szembejövő kamionok meg a jó félméter mélységben kiszedett útpadka között...

 

maglódon végre megépül a körforgalom, bár jobban örültem volna a maglód elkerülő megépítésének, mert egyre hosszabb a maglód átkelési szakasz is, épül befele 1000-rel...

 

 

a 3ada forgalmú 67-esen bezzeg szarják sorozatba a zelkerülőket, ittmeg a zistennek se bírják elkezdeni...

RIKA424 Creative Commons License 2010.05.06 0 0 20294

Kérdés jöőő.

 

Budapest, V.ker. Kossuth lajos utca Erzsébet híd felé vezető irány.

 

Megy a 7-es busz a Rákóczi úton majd a Kossuth Lajos utcán majd a Szabadsajtó úton az Erzsébet híd felé.

Végig úgy ráz, dobál, pattog, hogy majd leesik az utas az ülésről.

Rossz az út.

Ok.

 

Felér az Erzsébet hídra és kisímul minden.

A hídon mint a hajó olyan kényelmesen siklis ugyanaz az Ikarus 280-as amelyik előbb "leakart vetni a hátáról."

 

A hídon más típusú, keménységű, vagy teherbírású aszfaltot öntöttek le?

 

A hídon se szokták sűrűbben újra aszfaltozni, de ott nem dobál a busz.

Miért ?

 

 

Fricy Creative Commons License 2010.05.06 0 0 20293
Tartós burkolati jel a neve. Drágább, mint az oldószeres, de tartósabb. Sajnos van amikor mégsem ezt kérik.
Előzmény: Béla6 (20292)
Béla6 Creative Commons License 2010.05.06 0 0 20292

a burkolati jelek is faszán fenn vannak, úgyhogy kész van az már teljesen...

 

 

aprópopó: burkolati jelek...

 

van aza fajta burkolati jel, ami nem 1 szírszar hígfesték, hanem olyan vakolatszerű kencefice (feltételezem sokkal tartósabb is...), de csak elvétve használják... 

 

(ha jól tűnt fel, akkor főként körforgalmak, csp-ok bonyolultabb geometriájú burkolati jeleinél...)

 

ez olyan drága lenne, hogy emiatt spórolnak vele ennyire?

 

az M0K-t nemrég adták át, de már sokhelyen eléggé meg van kopva rajta a felfestés...

 

 

 

 

Előzmény: cssz74 (20291)
cssz74 Creative Commons License 2010.05.06 0 0 20291
Rajta nem jártam, mivel zárva van, rendszeresen járok a palotai határúton, és onnan figyelem. Onnan a jelek nem látszanak. A körforgó meg már rég ki van táblázva. Változó időben járogatok arrafelé, az utóbbi időben nem láttam munkálatokat...
Előzmény: ssimi (20289)
ssimi Creative Commons License 2010.05.06 0 0 20290
Szűkös az az ellenkező irányban is.
Előzmény: Béla6 (20288)
ssimi Creative Commons License 2010.05.06 0 0 20289

Táblák és burkolati jelek nélkül azért ne adják már át... mert azok bizony még nincsenek.

Előzmény: Béla6 (20286)
Béla6 Creative Commons License 2010.05.06 0 0 20288

M0D ápdét: http://www.nif.hu/hirek/618

 

hátaz 51-M5 közötti átkötéssel jobb is ha igyekeznek, mert az M5 felé nagyon szűkös az 1 kanyarodósáv kapacitása, tegnap is a dunahídig érő torlódásról regélt a rádijó...

Béla6 Creative Commons License 2010.05.06 0 0 20287

A friss NIF hír szerint június folyamán, de konkrétum nincs.

 

 

nem nagyon értem, mit tökölnek még annyi ideig, különösen, hogy már elkezdődtek a zátadások...

Előzmény: radio100jozsi (20283)
Béla6 Creative Commons License 2010.05.06 0 0 20286
pedig de. :-)
Előzmény: ssimi (20285)
ssimi Creative Commons License 2010.05.06 0 0 20285
Az, hogy tök kész, meló sincs a környéken.
Előzmény: cssz74 (20280)
RadiX Creative Commons License 2010.05.05 0 0 20284
mindenki szeret ökröt sütni, ha van rá alkalom :)
Előzmény: cssz74 (20281)
radio100jozsi Creative Commons License 2010.05.05 0 0 20283
A friss NIF hír szerint június folyamán, de konkrétum nincs.

http://www.nif.hu/hirek/619

Előzmény: D H (20273)
radio100jozsi Creative Commons License 2010.05.05 0 0 20282
Péntek este fél 12 felé ugyan így jártam a Könyves Kálmán-Kőbányai út csp-ban. Jövök a Hungária felől, és mennék balra a Mázsa tér felé, de a zöldhullámra pont lekésem a lámpát. Majd várok, és csak nem lett zöld, miközben már a 2. zöld hullámban haladnak az autók a Népliget felé mellettem. Aztán meglepetésre zöldre váltott. Mivel két sáv kanyarodik, én meg a jobboldaliban, és mellettem is voltak, így aztán majdnem csatt lett, mivel szemből is balra nagy ívben kanyarodtak az Orczy tér felé, ahogy én is a Mázsa tér felé. Csak éppen a lámpát programozók elfelejtették, hogy sem felfestés sincs, és a két szemből kanyarodó csak kicentizve fér el egymás mellett, főleg akkor, ha a mellettem a belülről kanyarodó is szépen kicentizve kanyarodik be, már ha ez sötétben felfestés nélkül működik is.

Na a lényeg, hogy ez a lámpa eddig nem így váltott, mert nappal most is maradt, azaz egyszerre vált zöldre az egyenesen haladó a Népliget felé, és a balra a Mázsa tér felé a két sáv, majd ez piros lesz, és akkor engedi a Könyves Kálmán másik irányát a Stadion felé, majd amikor a Népligeti irány piros lesz, akkor jönnek a kanyarodók a Mázsa tér felé. Tehát a két szemből nagy ívben kanyarodók eddig nem találkoztak egymással, na ez éjjelre akkor sikerült összehozni. Megnéztem azóta nappal, hát itt tényleg kicentizésen múlik, hogy nincs csatt, ráadásként nekem az A oszlop jókora holtteret is csinált a balra kanyarodás közben még.

Tehát nem tudom mire ez a nagy éjjeli variálás a lámpákkal most Pesten.
Előzmény: Törölt nick (20270)
cssz74 Creative Commons License 2010.05.05 0 0 20281
Ökröt nem az MDF szeretett sütögetni? :)
Előzmény: RadiX (20279)
cssz74 Creative Commons License 2010.05.05 0 0 20280
Micsoda? Először tavalyra tavaszra ígérték, utána nov. 30 volt, amit a NIF pénzhiány miatt tolatott el, most a táblán április 30 van. Ebben mi neked az igen erős túlzás?
Előzmény: ssimi (20278)
RadiX Creative Commons License 2010.05.05 0 0 20279
biztos nincs senki aki átadná, így választások után. bezzeg ha elkészült volna előtte, lett volna ökörsütés is :)
Előzmény: cssz74 (20274)
ssimi Creative Commons License 2010.05.05 0 0 20278
Azért ez egy nagyon-nagyon erős túlzás...
Előzmény: cssz74 (20274)
AcidMan Creative Commons License 2010.05.05 0 0 20277
Mikor vidéken dolgoztam, kb. 2 hónap alatt jöttem rá, hogy nem vált az egyik lámpa zöldre, ha nem megyek elég közel a fehér vonalhoz. Én meg nem mentem, mert onnan nem látszott a lámpa. Persze ez mellékucta volt, kizártnak tatom, hogy az Üllőire szerelnének ilyet, hisz' az a főirány, de gondoltam, hogy megosztom a hülyegyerek történetét...
Előzmény: Törölt nick (20270)
Béla6 Creative Commons License 2010.05.05 0 0 20276
btw M31 jól emlékszem,hogy május 31-én fog megnyílni?
 

Erich Kästner szerint május 35-én... :-))
Előzmény: D H (20273)
cssz74 Creative Commons License 2010.05.05 0 0 20275
volt ilyen időpont...majd kiderül vagy beborul...
Előzmény: D H (20273)
cssz74 Creative Commons License 2010.05.05 0 0 20274
A 3. időpont volt április 30. Pedig tök kész, melós sincs a környéken.
Előzmény: D H (20272)
D H Creative Commons License 2010.05.04 0 0 20273
btw M31 jól emlékszem,hogy május 31-én fog megnyílni?
D H Creative Commons License 2010.05.04 0 0 20272
elméletileg mikor kellene a megnyitónak lennie?
Előzmény: cssz74 (20271)
cssz74 Creative Commons License 2010.05.04 0 0 20271
Ma sem sikerült kinyitnia az M0K palotai lehajtójának...
nincs elég akarat.
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.04 0 0 20270
Hátha itt tudja valaki, nem tudom hol kérdezzem (de az index fórumon van válasz, az fix:).
Mi történt a lámpákkal az Üllői úton? Toldi utca magassága Kispesten, nem tudom megmondani melyikről van szó pontosan. Ismerem a ritmusát, évek óta járok arra, azt hogy este hogy vált, már szinte előre tudom. Viszont pár napja nem hogy nem tudom mikor vált, hanem szinte egyáltalán nem. Esküszöm több, mint 5 percet álltam egy helyben éjfélkor, piros lámpánál. Azt mondanám elromlik, van ilyen, viszont mégsem ez történt, és nem azért, mert utána zöldre váltott, hanem azért, mert kté nappal később ugyanazon a környéken ugyanez játszódott el, csak a másik irányból. Pár perc után átmentem a piroson (a keresztező utca két zöldet kapott addig, a párhuzamos járda hármat), úgyhogy nem tudom meddig volt így.
strangerr Creative Commons License 2010.05.03 0 0 20269
Egy kérdés:
Az új kormány melyik minisztériumáé lesz a közlekedés? A fejlesztésié?
strangerr Creative Commons License 2010.05.03 0 0 20268
Az elsőt sztem félreolvastam bocs.

A másodikhoz: Biztos lenne olyan forgalom ami mondjuk Baktótól a Szabadkai út felé használná a pályát ha az ingyenes, de szerintem ez elenyésző. A forgalom "jelentős hányadát" szvsz biztos nem venné le, pláne ha az egyenes rövidebb út (nagykörút) végre kamion mentessé válik.

Azt sem gondolom hogy a városban zsúfoltság lenne az M43 és a villamos projekt elkészülte után.
Előzmény: Pompiere (20267)
Pompiere Creative Commons License 2010.05.03 0 0 20267
Először azt írod, hogy Te is így látod, utána meg azt hogy nem.

Szerintem tök egyértelmű volt mindig is, hogy max. a 47 sz főútig lesz díjmentes, ami így is azt jelentené, hogy az M43 első 10 km-re ingyenes.


Mit nem értesz? Ha visszaolvasol a 20218-ban írtam, hogy miként is látom a 47-esig tartó díjmentességet. A Bélának küldött KKK válaszban is így látják. Tehát nem kell egyetemi végzettség ahhoz, hogy egy laikusnak is feltünjön, hogy az M43 47-esen túli szakasza nem tehermentesít semmit és ezért reálisan nem várható el a díjmentesség. Ezt kivételesen egy térképre nézve 200 km-ről is meg lehet állapítani.



A második beidézett bekezdést is igaznak érzem. Az, hogy fizetős az azt jelenti, hogy csak a török kamionosoknak építettük? Akkor pl az M5öst is csak ők használják?

Én meg úgy gondolom, hogy ha mégis fizetős lesz az M43 első tizenegy kilométere is, akkor a bevásárló központokhoz meg az ipari területre - Vásárhely, Algyő, Baktó, Petőfitelep, ne adj isten Tarjánból - tartó forgalom továbbra is a város útjait veszi igénybe, holott lehet, hogy az M43 célszerűbb lenne számukra. Biztos, hogy levenné a forgalom jelentős hányadát a József A. sgt.- Makkosházi, Rókusi krt. - Dorozsmai út szakaszról. Erre írtam, hogy ha a helyi autósokat kizárjuk a használatból akkor tényleg csak a tranzitnak építettük. A városban továbbra is megmarad a zsúfoltság.
Előzmény: strangerr (20259)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!