Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

yenoee Creative Commons License 2011.08.22 0 0 24702

Ha jól értelmezem, akkor a parkolóféket be lehet húzni simán a kapcsoló húzásával.

Kioldani viszont csak bekapcsolt gyújtásnál lehet.

Vagyis: utóbbi esetben a kártyát be kell tenni a helyére, és oldható a parkolófék, míg behúzni kártya nélkül is be lehet.

Kipróbálnám, csak a többiek strandolni mentek vele. :)

Előzmény: DAndras79 (24698)
stevie-w Creative Commons License 2011.08.22 0 0 24701

1. Mi van hivatalosan a 60e-s szervízben (GRSC3, 1.9dci no filter).

 

 

Csak olaj és szűrők. Esetleg lehet fékbetét is, de ez ugye használatfüggő.

 

 

2. Normális, hogy csak szükségkerék van a kocsi alatt?

 

 

Normális.

 

 

3. Ha 25e km van a kerékben, akkor párban kell cserélni (az egyik hátsó oldala szakadt el egy acéllefolyó oldalán - mármint az anyaga acél, nem öntöde:-))

 

 

Igen, ennyi km után már célszerű párban cserélni.

 

Előzmény: GrG (24697)
DAndras79 Creative Commons License 2011.08.22 0 0 24700

Tavaly dec.-ben vettük az autót, akkor próbálgattam a dolgot, már nem tudom pontosan hogy hogyan, de úgymaradt.......Szerencsére azóta nem kellett ilyet csinálni (szervizben sem voltam).....Ma kipróbálom megint.

 

 

Előzmény: ham0010 (24699)
ham0010 Creative Commons License 2011.08.22 0 0 24699

Neked kioldott és úgymaradt?

Előzmény: DAndras79 (24698)
DAndras79 Creative Commons License 2011.08.22 0 0 24698

Én is kipróbálom Trotter66 módszerét. Közben megnéztem a kezelési útmutatót, ami csak ennyi:

 

Az automata parkolóféket manuálisan működtetheti.

Parkolófék behúzása

Húzza meg a kapcsolót 3. A

visszajelzőlámpa 2 és a visszajelzőlámpa a kijelzőegységen világít.

Parkolófék kioldása

Bekapcsolt gyújtásnál nyomja be a fékpedált,

majd nyomja meg a gombot 3: a

visszajelzőlámpa 2 és a visszajelzőlámpa  kialszik.

 

 

 

 

Előzmény: ham0010 (24695)
GrG Creative Commons License 2011.08.22 0 0 24697

Sziasztok

 

3 kérdés:

1. Mi van hivatalosan a 60e-s szervízben (GRSC3, 1.9dci no filter).

2. Normális, hogy csak szükségkerék van a kocsi alatt?

3. Ha 25e km van a kerékben, akkor párban kell cserélni (az egyik hátsó oldala szakadt el egy acéllefolyó oldalán - mármint az anyaga acél, nem öntöde:-))

Köszi.

gergő

ham0010 Creative Commons License 2011.08.22 0 0 24696

Köszi. Este kipróbálom.

Előzmény: Trotter66 (24694)
ham0010 Creative Commons License 2011.08.22 0 0 24695

Nem Renault szerelőhöz viszem, ezért nem biztos, hogy tudja. Ki tudom oldani, ha jár a motor, de amint leállítom a motort újra behúz stb...

Ezért szeretném pontosan a helyes sorrendet.

Előzmény: DAndras79 (24693)
Trotter66 Creative Commons License 2011.08.22 0 0 24694

Egyik módszer:

 

Leállítod a gombbal.

Utána  egyes, majd sebességben lévő váltóval lépj a fékre,  miközben nyomd meg egyszer az indítógombot, ekkor gyújtásra teszi a rendszer magát, kézifék manuálisan kiold, majd mindent elengedve kétszer egymás után az indítógombot megnyomva leveszi a gyújtást.

Előzmény: ham0010 (24689)
DAndras79 Creative Commons License 2011.08.22 0 0 24693

Szerintem ha a gyújtást ráteszed (kuplung nélkül a Start gombot megnyomni), akkor a kézifék kioldható. Lehet, hogy közben a fékre rá kell lépni, erre nem emlékszem pontosan.....

 

De a szerelő biztosan tudni fogja :-) 

 

 

Előzmény: ham0010 (24689)
tomi271 Creative Commons License 2011.08.22 0 0 24692

Megvolt a szervíz vizit. Semmi gond a fojtószelepet (ha jól emlékszem, meleg van na:) ) hallom. Normális.

 

Előzmény: tomi271 (24685)
Törölt nick Creative Commons License 2011.08.22 0 0 24691

A többi jöhet privátba... :-))   :-(

Előzmény: develooper (24688)
Törölt nick Creative Commons License 2011.08.22 0 0 24690

De azaz.

Előzmény: develooper (24688)
ham0010 Creative Commons License 2011.08.22 0 0 24689

Sziasztok. Szerdán vinném az automat(Scenic II )szerelőhöz. Próbáltam a kéziféket álló motornál kioldani a gépkönyv alapján. Nem sikerült.Szerintem hibás a leírás. Letudná valaki írni lépésenként? Jó lenne ha a szervízben ki tudnám oldani...

Köszönöm.

develooper Creative Commons License 2011.08.21 0 0 24688

Lehet fej problem.

Ez az auto ismerös. Nem az m3 bevezetöje mellett vetted?

Ora szerint 80K környékén volt a km. 2.0 benzin automata.

 

Előzmény: Törölt nick (24687)
Törölt nick Creative Commons License 2011.08.21 0 0 24687

Sikerült megszexuálni... :-)

 

Viszont ha berakom a lemezt azt írja hogy 'NO DISC'. :-)))))))))))

Előzmény: hell_rc5 (24686)
hell_rc5 Creative Commons License 2011.08.21 0 0 24686

megnyomod a load gombot hosszan utana meg hogy hanyas helyre akarod berakni a cd t, zorog egy kicsit a cucc majd amikor megnyugszik beledugod a szajaba a lemezt

Előzmény: Törölt nick (24681)
tomi271 Creative Commons License 2011.08.20 0 0 24685

Tegnap megvolt a nagyszervíz: vezérléscsere + olaj/szűrők.

Azóta két érdekes dolgot tapasztaltok/tam: a gázpedálon keresztül sokkal jobban érezni a "dízel remegést", mint eddig - csiklandozza a talpam. Eddig ez az érzés nem volt.

Valamint leállításkor a kézifék behúzásán kívűl valami más mély hang is van, amit eddig nem hallottam. Hétfőn szerintem megnézetem a szervízben, hogy vajon mik lehetnek ezek.

Zsuppim Creative Commons License 2011.08.20 0 0 24684

Ha valaki a turbó-EGRcső-katalizátor-kipufogó környékén garázdálkodik és nincs elég helye a bütyköléshez ( természetesen nem lesz annyi sem mint egy mezei megane-ban ), nem kell azonnal akna után siránkozni és a haspáncélt leszabva szitkozódni a francia mérnökök leleményessége miatt, csupán egy kb 15-20 perces szöszöléssel mindenki nyerhet magának minimum 15-20 cm-s kényelmesnek mondható nyilást a motor és a tűzfal között, ráadásul fentről sokkal egyszerűbb mahinálni, mint alulról felfele nyulkálva bénázni. Szóval: ablaktörlőlapátok le, esőelvezető műanyagcsoda le, hő és zajszigetelő anyag a tűzfalról le és hurrá, rögtön lett sok-sok helyünk a mahináláshoz. Így szépen elkerülhető a tudatlanabb szerelők által sokszor alkalmazott "leveszem a haspáncélt, még mindíg nincs hely a katalizátor szopásmentes levételéhez, hát mozdítsunk a motoron a motortartó bakok oldásával" művelet véghezvitele.

Zsuppim Creative Commons License 2011.08.20 0 0 24683

Nem biztos hogy hajtókarcsapágyas a blokk, mert Wien-Budapest távolság nem 5 perc és nem 15 km ( képletesen ) . Ekkora távon már kuka lenne a motorod és az is gyanús hogy nem megy 80 fölé. Amúgy végig erőtlen, vagy 80 körül kezd azzá válni? Nem lehet hogy a leömlőnél, esetleg az egr és társai környékén fáradt el valami? Egy egyszerhasználatos tömítés hibája nagyjából 0,5 bar töltőnyomás kiesést jelent, egy szakadt cső a kipufogó környékén teljes turbókiesést és rettenetes csörömpölő hangot okoz.

Előzmény: ham0010 (24650)
Törölt nick Creative Commons License 2011.08.19 0 0 24682

Nem tudok beleimátkozni egy lemezt sem....

Előzmény: Törölt nick (24681)
Törölt nick Creative Commons License 2011.08.19 0 0 24681

Még mindíg a cd tárral küzdök...

 

Nincs valakinek leírása erről a fejről?

 

Szétqr az ideg.

 

DAndras79 Creative Commons License 2011.08.19 0 0 24680

Nem szándékoztam a vizes lepedőt ráhúzni a kereskedésre, ezét is irtam, hogy extrém eset volt (nem általános), és abban sem vagyok biztos, hogy ugyanarról a kereskedésről van szó. Joe kolléga kérdése okán megemlitettem az egyetlen "élményemet" a kecskeméti Renault-val kapcsolatban, ami sajnos negativ dolog, és már régen történt.

A jóhiszemüséget nem vonom kétségbe, hiszen akkor én sem vettem volna használt autót kereskedőtől.....

 

Te sokkal jobban ismered a kereskedőket-szervizeket-autókat-piacot mint én, tehát ha a kecskeméti Renault-t a jobbak közé sorolod, akkor az valószinüleg úgy is van. Én nem jártam ott soha, és mástól sem hallottam róla semmit, se jót, se rosszat.

 

 

Előzmény: stevie-w (24678)
Trotter66 Creative Commons License 2011.08.19 0 0 24679

Az új - gyári - gombcsere költsége darabonként 5E HUF. Márkaszervízben lehet rendelni, ha jól emlékezem, akkor tettem be ide fényképet is a cikkszámmal együtt.

 

De el kell, hogy keserítselek: kb. fél évet bírt ki, és ugyanúgy elromlott.

 

Ekkor némi utánjárást követően gombokért vettem egy adat microkapcsolót, némi berhelést követően tökéletesen működik az összes, nem pedig egy darab. Kilincsenként olyan 8-10 perces munka.

Ha gondolod, akkor keress meg.

Előzmény: kutya76 (24669)
stevie-w Creative Commons License 2011.08.19 0 0 24678

Az általam irt példa az az extrém eset volt, amikor nagyon megbánta az illető, hogy megvette a gépet, és (ismétlem, nem biztos hogy pont az) a kereskedés hirdeti azt a kocsit, amit Joe kollegánk nézegetett

 

 

Akkor nem fogalmaztam világosan.

 

Teljesen felesleges ráhúzni a vizes lepedőt a kereskedésre az ismerősöd Safrane-ja miatt, könnyen lehet, hogy a kereskedés maximális jóhiszeműséggel járt el, és ennek ellenére kellett az autóra sokat költeni.

 

A kecskeméti Renault-ban többször jártam "hivatalos úton," és számomra mindig a jobban szervezett, megbízhatóbb kereskedések/szervizek közé tartoznak a hálózatban.

 

 

 

 

 

 

Előzmény: DAndras79 (24675)
DAndras79 Creative Commons License 2011.08.19 0 0 24677

Arra a csodára vártunk, hogy zöld jelzésnél 1m-nél többet haladjunk........

Végül sikerült........:-)

Előzmény: Batman72 (24676)
Batman72 Creative Commons License 2011.08.19 0 0 24676
Nem en vagyok az csak erdekelne,hogy milyen csodara vartatok?
Előzmény: DAndras79 (24672)
DAndras79 Creative Commons License 2011.08.19 0 0 24675

Szerintem egyetértünk a dologban. Az általam irt példa az az extrém eset volt, amikor nagyon megbánta az illető, hogy megvette a gépet, és (ismétlem, nem biztos hogy pont az) a kereskedés hirdeti azt a kocsit, amit Joe kollegánk nézegetett. (vagy még mindig nézegeti....?)

 

Én is azért vettem használt kocsit, mert újra nincs pénzem, ill. ami lett volna az elment az épitkezésre, de ez már egy másik téma.....

Egyelőre nem bántam meg a tavaly dec.-i GS vételt, sőt !!  -:)  De hát még mindig csak 8hó és 12000km telt le, tehát korai lenne komoly véleményt mondani.

A másik autónk (R19) 5évesen lett megvéve 11évvel ezelőtt, és még mindig jól megy, természetesen költeni kellett rá néha, de nagy és drága baja nem volt, a kopó-fogyó dolgokon felül szinte semmi. Szóval én maradok a használt autóknál ezután is, (eddig beváltak) hátha kitart a jó szerencse.......A szükséges karbantartásra pedig mindig odafigyelek.

 

Üdv.

A.

 

 

 

 

 

Előzmény: stevie-w (24674)
stevie-w Creative Commons License 2011.08.19 0 0 24674

2003-ban egy kollegám vett egy Renault Safrane-t Kecskeméten a Renault-nál (nem tudom hogy hány szalon van ott....), és rövid időn belül nagyon sok pénzt költött rá.......Szóval az autó nem olyan állapotban volt, mint amilyennek hirdették.

 

 

A használt autó azért olcsóbb, mint az új, mert már nem új.

 

:-)

 

Egy használt autót elég jól fel lehet mérni, meg lehet jósolni egy csomó közelgő (nagyobb) kiadást, és ezek ismeretében megvenni az autót a kikiáltási áron, vagy durván alkudva az árból megvenni az autót, vagy egyáltalán sehogy nem megvenni az autót.

 

Ellenben vannak olyan hibajelenségek, amelyeket a leggondosabb átvizsgálás sem tud előre jelezni.

 

Az én autómat valóban pöpec állapotban, friss nagyszervízzel vettem meg -- lassan három éve. Az első évben elég sokat sz@ptam vele: szellőzőventit kellett cserélni (mivel ehhez le kell szedni a komplett műszerfalat, nem volt olcsó mulatság), előjött az okoskerék hiba, és egy francos jeladó miatt még trélerezni is kellett. (És amikor ezután az akksi is egy reggel meghalt, és megint "intézkedni" kellett, majdnem megutáltam, pedig ez is "normális" egy 5 éves autónál.)

 

Ezek elég drága hibák voltak, és a vétel után néhány héten/hónapon belül jöttek ki, de egyértelmű, hogy amikor az autót átvizsgálták, ezeknek még nem volt előjelük. (Ugyanakkor a látható gondokat, a csereérett fékbetétet és a szakadt féltengely gumiharangot meg sikerült lealkudni az árból.)

 

 

Előzmény: DAndras79 (24671)
advocatusdiaboli Creative Commons License 2011.08.19 0 0 24673

A régin a könyöklő tényleg jobb helyen volt kicsit, de már megszoktam a GSIII-at is. Azért nem diszfunkcionális. Az ablaktörlő az újon a jobb, a külső tükrök is nagyobbak, jobb kilátással (+tolatókamera is van). A GSIII kanyarxenon lényegesen jobb, mint a régin volt, különösen az út szélét látni jobban (kb: mint ha a régin állandóan járattam volna a ködlámpát is), viszont érdekes módon a bixenon távolsági nekem valahogy nem tűnik annyira jónak, mint a régin volt a xenon melletti távolsági.

 Érdekes, hogy ugyanazzal a 2.0dci-vel a GSIII ugyan csöndesebb, de a hang tónusa kerregőbb. Bár lehet, hogy mégsem teljesen ugyanaz a motor (még ha a blokk azonos is), mert legalább egy fél literrel, de inkább háromnegyeddel kevesebbet fogyaszt. Még egy érdkesség: majdnem egy literrel kevesebb olaj ment bele az olajcserénél, a régibe 8.3, a mostaniba 7.5 fért bele, nyilván módosult az olajteknő alakja is (a váltó mindkettőnél automata volt, és szerintem valószínűleg ugyanaz).

Előzmény: Joe_65 (24666)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!