Nekem az SCII jobban bejön mind kinézetre, mind pedig funkcionalitás szempontjából. Advocatus írta az SCIII-ról, hogy pl. a középső könyöklő lejjeb van, mint ahogy kellene. Egy másik topictárs - de lehet, hogy az is Advocatus volt - azt írta, hogy az SCII ablaktörlője jobban töröl. Ha jól tudom a dízel motorkínálat ugyanaz az SCII és az SCIII esetében. Egyébként meg az SCII gyengéit ismerem és együtt tudok velük élni. Ja, és persze az is igaz, hogy ennél több pénzt nem szándékozom autóvásárlásra költeni.
Ezen kívül óvatosan a magyar szervízkönyvvel is. Én mikor keresetem talákoztam olyan 1.9 dci-vel, ami az első két évében 60-60 ezret futott, majd utána fura módon 1.5 év alatt(több bejegyzés nem volt) 8 ezret összesen(ez volt az órában). Az állapota alapján meg olyan volt, mintha 250-et ment volna.
Borzasztóan drága. Ugyanennyi idős, 127e-t futott (viszont tényleg ennyit futott), ennél is jobban felszerelt (pl: nagy DVD-s Carminat Navi), szintén automata, bár csak öt üléses kocsit ennél több, mint 1M-el kevesebbért tudtam csak eladni most tavasszal. És azóta sem lett semmivel sem jobb a piac.
Karter - és motorvédő lemezek 2 mm-es acélból, fekete porszórt festéssel kaphatók nálunk nagy választékban, gyors kiszállítással.
Megvédi a motort és az olajteknőt (kartert).
Felszerelése a karosszérián nem igényel fúrást. A műanyag porvédő helyett javasolt.
Árak:
Scénic I (1996 - 2003): 26 500 Ft
Scénic II (2003 - 2009): 28 500 Ft
Scénic III (2009 - ....): 30 000 Ft
Az árak bruttó árak és tartalmazzák a postai utánvétes kiszállítás költségét is.
További típusok iránt érdeklődni a verecke@fibermail.hu címen vagy a 76/489-140-es telefonszámon lehet az autótípus, motor térfogat, üzemanyag típus, váltó és évjárat megjelölésével. A keresett típusról e-mailben küldünk képet ( amelyen pontosan látható, mennyit takar az autó aljából).
És by the way - remélem - ezzel egyidőben eladósorba került 2004-es 1.5dci GS-em. Kisebb karosszériahibákkal, de amúgy jó állapotban és rendszeresen szervizeltetve Zoltán1967-tel.
KOSZ MINDENKINEK A KEDVES HOZZASZOLAST,SZEMESZET UTAN MEGALLOK RATANKOLNI. :))))
Akkor nincs nagy gaz,ez a lenyeg.
Az 1300- at meg buktam amibe az adalek kerult ezek szerint.
Megeccerkosz.
Segitseg! Hilfe! Help!
Urak,nyugtassatok meg.
Vettem a fekete STP diesel adalekot az osanban,beleontottem,ratankoltam 55 litert es akkor vettem eszre,higy valami genetikai hulladek belekeverte a polcon a diesel adalekok koze a sima injektor tisztitot es azt ontittem bele az 1.5 deceibe.
Kezdjek panikolni???
Illetve folytassam a panikot..???
Tenx.
En
Amúgy nézegetem az átlagunkat, olyan 400 km-t tettünk bele az elmúlt pár napban komplett családdal és cuccokkal. 7,3-as átlagfogyasztást mutat a gép, ez országút és város, illetve egy kis Bakony, egy kis Mecsek. Tetszik.
Hmm. Ha jól látom, az alany egy Mégane volt. van esetleg érdemi különbség a Scénic és a Mégane ajtó között? Valami cicereg a J1 ajtóban, nem túl zavaró, de csak megnézném egyszer. Pl. ezen leírás nyomán haladva.
Nem akarlak elkeseríteni,de lehet az hajtókarcsapágy,turbó, szóval semmi jóra ne számíts ha fémes hang és a blokkból jön.Nézesd meg valakivel,és légyszives tájékoztass minket.