Ahogy a Nagykőrösin a felezővonalon nyomult 100 feletti tempóval, mindkét oldalon autók, az kemény...
Igazából az M0-t nem is a mentő miatt, hanem az út bemutatása miatt tettem fel. A gáz az, hogy ott az gyakorlatilag mindennapos, ami a felvételen látható.
Ha lenne már M31-es, de jó is lenne, egy percig sem gondolkoznék, hogy most péntek-szombat-vasárnap arra felé mennyek Gyöngyösre. Így viszont marad a megszokott Monor-Nagykáta-Jászberény-Vámosgyörk útvonal. Ha meg csak 1 nap megyek Gyöngyösre, akkor meg nem éri meg a matrica.
Azért ne csak ennyit idézz be! Hallgattassák meg a másik fél is: .. a főváros nem tulajdonosa az útnak és annak az ingatlannak sem, amelyen az új út épült. Márpedig "a jelenlegi szabályozás szerint a fővárosi önkormányzat kizárólag olyan utakat kezelhet, üzemeltethet, amelyek vagy a fővárosi önkormányzat tulajdonában vannak, vagy kerületi önkormányzat tulajdonában vannak, de a közösségi közlekedési hálózat részei".
Több milliárd forint kifizetését hiába várják a Szeviép több szegedi és Szeged környéki beruházásának alvállalkozói. Eddig csak a munkaterület lezárásával és forgalomlassító demonstrációkkal tiltakoztak, csütörtökön megkezdték az M43-as autópálya Tisza-hidas szakaszának bontását.
Az állami sztrádaberuházó csütörtökön közleményben tudatta: bár elkészült, egyelőre nem használhatják az autósok az észak-pesti kerületeket az M0-ssal összekötő Rákospalotai határutat. Azt ugyanis, bár minden engedélye megvan és műszaki szempontból is alkalmas a közlekedésre, jelenleg is le van zárva, miután az üzemeltetésére kötelezett főváros nem vette át.
amúgy nem vagyok meggyőződve, hogyez lyó lesz, inkább vették volna vissza mezei 1sávosra, az M6 urbánus szakasza levett róla már annyi tranzitot, hogy elég legyen a kapacitása...
mer mit fog szóni egy átlagtecsóspógár, mikor a bevásárlásból jövet meglátja ezt: :-))
Természetesen ezt a bankok istudják. Ettől függetlenül mindenkit szivatnak, hogy a sáját fontosságukat igazolják, és fel tudja venni a managementjük a prémiumokat.
Feltételezem, hogy amikor bevállalta a Szeviép a banki hitelek megszerzése még sokkal könnyebb volt mint manapság. Alap szabály hogy legalább olyan hitelfedezet kell egy beruházáshoz mint amilyen a beruházás értéke maga. Az M43-nál ez több milliárd.
A híd szerintem készen lesz, de maga az autópálya, aligha. A bonyodalmakra számítani lehetett mert alig dolgoznak az építkezésen. A 47-es feletti felüljárón is csak egy-két-három ember tesz-vesz. A földmunkagépek is csendben várakoznak, a két körforgalom építéséhez sem kezdtek még hozzá...