Végig vezetett szervizkönyv, minden szerviz elvégezve (pl.: teljes fék felújítás gyári alkatrészekkel 150e km-nél), összes kulcs, teljes dokumentáció, garázsban tartott, gyári téli gumiszőnyeg, gyári nyári szövetszőnyeg, gyári csomagtér tálca, Good Year téli abroncsok acél felnin + gyári dísztárcsa.
Megkímélt, házállat és dohányfüst mentesen, autóbuzi állapotban. Az autó havat/sólét ~5-6 éve látott utoljára.
Az autónak vidéki orvos, ügyvéd, űrhajós kapitány, vagy hölgy tulajdonosa nem volt.
Tetőcsomagtartó, vonóhorog nincs, és nem is volt az autón.
"Az a Bose rendszer kalapszar. Nem vesztettél vele semmit."
Gondoltam miért ne.
Igazából nem tudom összehasonlítani mert eddig csak egy autóban volt alkalmam normálisan tekergetni és tesztelni, de vicces módon kiderült, hogy csak a tábla Bose. (mint ahogy az autó számos része is sumák volt. Többek között ezért lett tele a fülem, és vettem feketét, Bose nélkül. :)
"Szerintem a hifi az 2 hangszórós, minden más az ront a helyzeten, de gondolom, úgysem a hangszórószám volt a mérvadó."
És abban a hangszóróban/hangfalban hány hangszóró van? Ebben az Audiban 3db hangszóró van ajtónként, és teljesen jól elkülöníthető a frekvenciatartomány. Szépen szól. Nem olyan mint a vasaló ládája, de megteszi.
"18-as? Na akkor meg is rendelem az új plazmatévét :-) :-) :-)"
Nem vagyok semmi jónak az elrontója. Már majdnem hívtalak gumi ügyben.
Téli gumi van az autón. Rákérdeztem, hogy nincs-e hozzá nyári. Mondták így kapták ahogy van.
Ma avval fogadtak, hogy a tulaj elküldte a nyári gumikat, de nem fontos megvennem, ha nem tetszik.
Nem tudtam otthagyni 4db zsír új Misit 50 rugóért.
"Képeket és pontos típus megjelölést, az extrák felsorolását kérjük!"
Igazából ez egy mezei/fapados A6 + néhány furán összeválogatott extra. (Doni szerint, de egyetértek vele, különösen azután, hogy hosszú hónapokig nézelődtem külföldön is)
Csak a szín nem tetszik. Bejön az MMI, a kihangosító, a zene, a navi és persze a motor a csodálatos hangjával. Semmi extra, csak más egy kicsit.
"Amugy Audiból a legritkább esetben kapsz nem feketét...max. fehér van még néhány és véletlenül valami színes, de az A6-A8 vonalon elsöprő a fekete többség."
Külföldön 100 autóból 50 fekete, a maradék 50 pedig mindenféle. Barna, piros, zöld, bézs......
Itthon 100 autóból 95 fekete, a maradék 5 pedig fehér és ezüst.
Az összes kereskedő azt mondta, hogy kérésre sem hoz másmilyen színt, mert rászárad.
Jut eszembe, tegnap beleültem egy 1 éves, 30 ezret futott A8 4,2 TDI Quattroba.
Kollégám most vette, éppen 20 MFt alatt, állítólag a listaára ennek közel a duplája volt.
Nekem nagyon tetszett, simán elfogadnám, de ennyi pénzt egy autóra kiadni...
Haverom motorral volt így, megvette a GS1200 BMW-t, majd 2 hónap után eladta, vett belőle egy krosszmotort és egy túramotort, egyikből sem a legalját, de legalább célszerszámmal megy terepre és kényelmessel megy túrázni.
Én is így lennék a kocsival. A kiránduló auto már megvan, most egy sportos kellene, mondjuk az RS Octavia :-)
Képeket és pontos típus megjelölést, az extrák felsorolását kérjük!
Amugy Audiból a legritkább esetben kapsz nem feketét...max. fehér van még néhány és véletlenül valami színes, de az A6-A8 vonalon elsöprő a fekete többség.
Még van visszaút, de már annyira unom a keresgélést, hogy azt hiszem jó lesz ez egy darabig.
Kikötésem az volt, hogy ne legyen fekete, tehát ez pont fekete.
Szerettem volna Bose hifit, az sem lett, de legalább nem a 8 hangszórós, hanem 10 sugárzós rendszer.
Szerintem fantasztikus állapotban van. Gondos gazdája volt. Az összes szervizt időben elvégezték, így csak rajtam múlik, hogy élek az Audi örökös méltányossági garanciájával vagy sem.
Volt rajta kisebb karosszéria javítás, azt is a Audi centrumban végezték.
Meglátjuk.
17-es (mezei)felnin felni téli gumik vannak. Talán kap újakat a nyárihoz, csak nem tudom, hogy 17 vagy 18-as legyen. (nagyobbat nem szeretnék)
Nekem sincs semmi bajom az S-troniccal (ez ugye az audi dsg valtoja)
ami reszemrol nem tetszik benne, hogy az a finomsag, pontossag nincs meg benne mint a hagyomanyos hidrodinamikus valtoban, de ettol eltekintve a vilag legjobb valtoja, csakugy mint a vw-ben a dsg.
Az ilyeneknek mint a cimborad szoktam mondani, hogy kell venni egy renault luxusautot, majd ott megtudja mi is az a meghibasodasi statisztika:)
És nem tudom neked mint szakértőnek mi a tapasztalatod, de az szinte az összes autós ismerős szerint az S-Tronicnál szarabb automata váltó nem létezik... Kétségbe vonom, de senki sem szereti.
Meg nem nevezett vagy kitalált ismerősöm egy meg nem nevezhető állami intézmény flottájának audisitása (óbazmeg, bocs...:) után azt mondja, hogy még annyi gond előtte ott nem volt autókkal mint most. Nemkici, nemócó autók.
Mondom, állíólag, és inkább csak kitalált dolog ez.