Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Stevyy Creative Commons License 2011.05.02 0 0 17089

Fel tudnád nekem sorolni ezeket a hibákat?

Előzmény: hubo44 (17079)
freestyler8 Creative Commons License 2011.05.02 0 0 17088

szevasztok!

 

múltkor már írtam a problémáról... vezető oldali ablakemelő motorom a feltekerés háromnegyedénél szakaszosan/remegve tolódik fel.

ilyenkor az egész motort cserélni kell?

ahogy néztem 25000ft körül van :S

azért az durva ár egy felicia alkatrészért szerintem...

Starwing Creative Commons License 2011.05.02 0 0 17087

Sziasztok!

A kéziféket hol lehet állítani,hogy jobban fogjon?Utastérben?

 

Zárbetét-alkatrészt/javítókészletet lehet kapni,vagy csak komplett zárbetétet?

 

Még valami:A felicia-találkozóról lecsúsztam,de ha esetleg lesz még,akkor énis szívesen"beállnék közétek"egy '99-es zöld kombi-val. :-D

Hadd nőljön a tábor!

 

bagyu66 Creative Commons License 2011.05.02 0 0 17086

Sziasztok!

Nekem az lenne a problémám,hogy a váltóm 2.-ból nem jön ki!

Ha be van indítva a motor,akkor a váltókart meg sem tudom mozdítani.

Ha nem jár,akkor tudom mozgatni,de akkor is sebességben van.

Az autóm egy Skoda felicia 1.3 LXi,1998-as!

Nem volt még valakinek ilyen probléma?

Előre is köszi a segítséget!

stemplis Creative Commons License 2011.05.01 0 0 17085

Ha leveszed a generátorról a fesszabályzót, akkor lehet, hogy többet fogsz tudni... Valahol ott lehet a gond.

Előzmény: kszabi84 (17082)
stemplis Creative Commons License 2011.05.01 0 0 17084

Ok. Köszönöm!

Igen, hallani amikor megy a motor, ez volt egy kicsit szokatlan nekem is.  A régi még a gyári volt benne, 400ezer km-t bírt. Remélem ez is el fog menni egy darabig

Előzmény: hubo44 (17081)
gdzsozy Creative Commons License 2011.05.01 0 0 17083

A töltés lámpa azt jelzi hogy nincs töltés.

 

az autó meg a akkumulátor energiáját szívja a üzemeléshez.

ezért erőtlen.

Szerintem mond meg az asszonynak hogy maradjon ott ahol van. vagy a generátornak lett valamilyen gondja, vagy egyszerűen csak elszakadt a generátor szíj. jobb esetben meglazult.

 

Régebben úgy tanították hogy generátor szíj szakadásakor ideiglenesen női harisnyával pótolható az alkatrész.

de ezt ne javasold a párodnak.

Előzmény: kszabi84 (17082)
kszabi84 Creative Commons License 2011.05.01 0 0 17082

Sziasztok.

Van egy Skoda Feliciam Color Line. NAgyon Szép. 1.3 benzin. Ma olyat csinált, hogy menet közben kigyulladt a töltés lámpa.... és erőtlen lett az autó. Mitől van ez, mitől lehet? Sajnos nem tudom megnézni mert a párom ment el vele és most 40km-re van tőlem. Azt mondta, hogy most kezdte el csinálni ezt.

hubo44 Creative Commons License 2011.05.01 0 0 17081

Minden kočimba utobi evekbe halom a pumpat ha med a motor. Regeben nem.

Felicia talan ninč rajta a dobozon.

Előzmény: stemplis (17080)
stemplis Creative Commons License 2011.05.01 0 0 17080

Hubo!

Néztem a dobozát a benzinpumpának, az van rajta, hogy Seat Cordoba, Ibiza, illetve VW Caddy -ba való. Felicia nincs rajta. Van ennek valami jelentősége?

Amúgy meg jól működik, csak egy kicsit hangosabb mint a régi volt.

hubo44 Creative Commons License 2011.04.30 0 0 17079

Akor ot tob hiba ôse jôt.

Előzmény: Stevyy (17077)
hubo44 Creative Commons License 2011.04.30 0 0 17078

Remelem šikerul.

Előzmény: Poolip (17076)
Stevyy Creative Commons License 2011.04.30 0 0 17077

Köszi hubo!

A dolog úgy néz ki hogy amikor be van indítva, akkor felpörög, majd visszaesik alapjáratra, valamint üzemmeleg motornál véletlen lefulladás után elég nehezen indul be.

Előzmény: hubo44 (17069)
Poolip Creative Commons License 2011.04.30 0 0 17076

 

Előzmény: Poolip (17075)
Poolip Creative Commons License 2011.04.30 0 0 17075

Sziasztok!

 

Lehet megvan az ABS probléma. Az elektronikus egységet szétszedtem és ahol kapja az áramot a nyák ott le van olvadva a cin és nem érintkezik rendesen. Hamarosan megjavítom és ha tényleg ez a hiba, akkor megírom, hogy aki hasonló cipőben jár tudja.

 

A lenti egész képen az elektronikus egység jobb sarka ki gvan nagyítva a másik klépen. Itt is lehet látni, hogy a bevezető táp forrasztásával baj van. Megnéztem mikroszkóppa szépen látni, hogy el van engedve.

 

 

 

 

Előzmény: hubo44 (17045)
Szasza. Creative Commons License 2011.04.30 0 0 17074

Köszönöm a válaszod! Holnap kipróbálom, és beszámolok a fejleményekről. Üdv Szasza.

Előzmény: bgombas (17071)
gdzsozy Creative Commons License 2011.04.30 0 0 17073

Egyetértek veled.

sajnos.

 

csak van ahol ez max egyszer játszható el (pl nálunk asztalosoknál) aztán többet nem legfeljebb egy másik vevővel.

 

De az autó az egy összetett szerkezet, és sajnos ismerek olyan szerelőt aki 100% hogy ha valamit megcsinál akkor valamit meg is lazít csak azért hogy azzal majd később jöjjön vissza az ügyfél.

 

és persze abból is elég jól lehet profitálni hogy valakiről rögtön lerí hogy nem ért az autóhoz.

ott már belefér az autóba 5liter szintetikus drága olaj, lehet a kocsinak alsó és felső front kerete, és elromolhat a dugattyú visszahúzó rúgótól a féklámpa szimeringen keresztül a rúgóbetrafációs gombos stabilizátorig bármi.

Előzmény: Mazsola23 (17067)
bgombas Creative Commons License 2011.04.30 0 0 17072

http://cgi.ebay.co.uk/ELM327-OBD2-OBDII-Bluetooth-Diagnostic-Interface-V1-4-/290560644499?pt=UK_Diagnostic_Tools_Equipment&hash=item43a6c39593

 

Ez vajon működhet a jó öreg feliciával? Mondjuk az érdekes lehet, hogy ha fixen otthagyja valaki,

a mellette lévő kocsiból meg menet közben csinálnak neki egy hibatörlést. :)

Vagy megjönnek a teszkó reklámok az autóra. :)

bgombas Creative Commons License 2011.04.30 0 0 17071

Szia!

 

Alapbeállítást ugyan még nem csináltam, de van egy ilyen kézi kiolvasó vacakom, az is csak akkor látja a kocsit, ha csatlakoztatva van, és a gyújtást is ráadtam, szóval szerintem csak a kábeltől ne várj kommunikációt.

Találtam egy leírást, igaz angolul, megpróbálom lefordítani:

 

1.Töltsd le a 409.1-es verziót a laptopodra

2.Telepítsd fel a programot

3.Csatlakoztasd a kábelt a pc és a kocsi OBD-II portjára

4.Add rá a gyújtást, de ne indítsd el a motort

5.Indítsd el a programot és a beállítások között válaszd ki a megfelelő portot, nyomd meg a teszt gombot, hogy ellenőrizze a kapcsolatot, és mentsd el az eredményt.

 

Ez ugyan a VAG-COM-ról szól, de szerintem a másik sem megy a kocsi nélkül.

 

üdv

Bálint

Előzmény: Szasza. (17070)
Szasza. Creative Commons License 2011.04.30 0 0 17070

Sziasztok!

Aki csinált már folytószelep alapbeállitást segitsen legyen szives! Tegnap megjött a VAG kábelem, ami USB-s csatlakozású. Feltelepitettem a hozzá kapott usb drivert. Ezután jött a nagy dilemma: a simos diag. programban, az interface setupnál melyik portot kell kiválasztani? Telepitésnél létrehozott az usb driver egy bejegyzést miszerint ez a com3 port. Ha erre állitom és nyomok egy teszt gombot azt irja ki: cable not ready or not correctly connected. Nincs rádugva az autóra csak a számítógépre, de szerintem igy is kellene látnia. A VAGCOM és a VCDS programoknál is ugyanez a helyzet. Van valakinek ötlete? Köszönöm.

hubo44 Creative Commons License 2011.04.30 0 0 17069

Eš ud marad vad ha meg bôkôd a gast akor le ešik?

Előzmény: Stevyy (17068)
Stevyy Creative Commons License 2011.04.30 0 0 17068

Sziasztok!

Egy olyan probléma lenne, hogy a kocsinak indítás után azonnal felpörög a motorja 1500 fölé egy kicsivel. 1.3 mpi, 2000 évj. Mit tudtok tanácsolni nekem?

Mazsola23 Creative Commons License 2011.04.30 0 0 17067

Hááát, csörgött elég rendesen...

 

A kilóméter valszeg még nem indokolta volna a cserét (12 évesen 75000 van benne), de most ment műszakira és előtte 1-2 dolgot csináltak rajta, gondoltam, ha már hozzányúlunk (nyúlnak), akkor legyen meg ez is.

 

Most költségkeret is volt rá  :-)

 

Természetesen egyetértek Veled abban, hogy sajnálatos módon sok szerelő palira veszi az ügyfeleit, de egyrészt azoknál szerintem idő kérdése, hogy minkor kopik fel az álluk, hiszen egy ügyfelet emberi számítások szerint csak egyszer tud palira venni...

 

Másrészt asszem, hogy ez (mármint az ügyfelek becsapása) nem csak az autószerelőkre jellemző manapság...

Előzmény: gdzsozy (17057)
stemplis Creative Commons License 2011.04.30 0 0 17066

Szerintem a betét kezd meghalni benne.

A kulcs bele megy rendesen, csak annyi a baj, hogy indítás után nem fordítja vissza a kulcsot. Érthetőbben: kézzel kell visszafordítani, mert különben bekapcsolva marad az indítómotor és tekeri tovább a motort, vagyis beindulás után már a motor az indítómotort. Szegénykét először elég jól megpörgette, de bírta jól a fordulatot;)

 

Ha végképp nem fog menni , akkor majd megbeszélhetünk egy eszmecserét:) Nem vagyok miskolci, 45km-re lakom, de napi szinten járok arra.

Előzmény: gdzsozy (17065)
gdzsozy Creative Commons License 2011.04.30 0 0 17065

szia.

éjfélkor pukkanás?

 

-szerintem fellőtték a pizsamát.

 

:)

 

 

 

na de komolyan...

azt nem írod hogy a gyújtás kapcsoló vagy a betét halt meg.

egyébként gond egy szál sem.

ha a gyújtáskapcsoló betét ment tönkre azt viszonylag gyorsan lehet cserélni ...

ha a gyújtáskapcsolód halt meg akkor az grízesebb. vagy minimum 22000ft újonnan vagy 6000ft a felújítása.

 

mivel miskolci vagy szerintem jobb lenne talizni és akkor találkozhatunk, sajnos én ebben a témában rutinos szerelő vagyok.

vagyis legalábbis emlékszem hogy mit hol csavartunk le ahhoz hogy hozzáférjünk a kapcsolóhoz.

 

egy biztos: a kormányoszlop takaró műanyagokat le kell szedned, majd a gyújtáskulcs körüli műanyagot is ki kell pattintanod.

aztán jöhetnek a kormányoszlop tartó csavarjai 4db.

végül le kell huzni a kapcsolóról a drótokat,és a immót.

végül ha betétet akarsz cserélni akkor 2 vagy 3db mini csavart ki kell csavarni a gyújtáskapcsoló burkolatán és kezedben is van a betét.

 

 

ha gyújtáskapcsolód a ludas akkor javaslom a flexet. ezzel el kell vágni a kormányrudat körülölelő bilincs csavarját és ezután szépen a kormányzárat lehúzni a rúdról..

(én levágtam a kormányzár rúdját is így ha baj van legalább tudom tekerni a kormányt.)

 

Azután már csak el kell galoppolni vele az enye bán útcára ahol a szerelő lakik aki ezzel foglalkozik.

Előzmény: stemplis (17064)
stemplis Creative Commons License 2011.04.30 0 0 17064

Közben kiderült, hogy a lámpakapcsolóval volt a baj. A belsejében az egyik érintkező meg volt kopva és összeégett. Szétszedtem, kitakarítottam és hajlította rajta egy kicsit, majd a jövöhéten veszek újat, addig kibírja.

 

Gyújtáskapcsoló-betét cserével kapcsolatosan, tud valaki információt mondani?

Előzmény: stemplis (17061)
hubo44 Creative Commons License 2011.04.30 0 0 17063

En soktam le eš fel rakni a dari huzatot hat kôžd fel a gaad ojan curva munka. Inkab a Dunaba vele eš filereker vesôl job alatba levôket.

Előzmény: Bo10 (17062)
Bo10 Creative Commons License 2011.04.30 0 0 17062

sziasztok. nekem olyan kérdésem lenne hogy valamelyikötök próbálkozott már az ülések borításainak leszedésével? Nézegettem azokat a robbantott ábrákat hogy hogyan kellene, de kitapogattam belülről és félek hogyha meghúzom kifelé letörik az a kis patent. Azt írja a rajznál, hogy először a dőlésszöget állító tekerőt kell leszedni (take off). Gondoltam lepattan, hát én feszegettem, de nem akart és most nem tudom hogy ezt egyáltalán le lehet-e szedni.

A másik meg 1 kardánboxos kérdés lenne. az a lyuk ami az alvázon a kézifékkar mögött van, az a szabadba vezet? Mert a rajzon olyat láttam hogy azt alulról kellene 1 anyával odafogni, de 1általán hozzálehet férni?

 

Kösz a válaszokat

stemplis Creative Commons License 2011.04.30 0 0 17061

Üdv márkatársak! Erdélyi körutazáson voltam, ami nagyon mozgalmasra sikeredett mert miinden nyavalya utolért... Volt egy defektem, a gyújtáskapcsolóban a rugó eltört, ( az még úgy is van) valamint menetközben tönkrement a benzinpumpám, persze  a "nagy semmi közepén"... Ennek köszönhetően 3 nappal később értem haza, az anyagi oldalára meg jobb nem is gondolni.

De a  ráadás, a M30-as miskolci szakaszán történt. Éjfél körül egy pukkanás  hallatszott és elment a világításom... Így a házilag bekötött ködlámpával és a féklámpa kicsi, de folytonos nyomásával tudtam az utolsó 40 km-ert megtenni:(

 

Megtudná valaki mondani, hogy a világítással mi történhetett???

gdzsozy Creative Commons License 2011.04.29 0 0 17060

Én személyszerint igyekszem magam Illetve  a felicia lánccseréjét a 90.000km-es intervallumhoz igazítani.

 

A lánc tartósságáról csak annyit még hogy nekem valamikor 12-15 évvel ezelőtt (amikor még sok skoda volt) Az autószerelőm összeszedett és összefűzött nekem egy kb 2m hosszu láncot skoda vezérműláncból.

ez a lánc a mai napig fenn van erőátviteli elemként a vastagoló gyalugépemen.

éri por, piszok,forgács...50-60 üzemóránként vagy amikor eszembe jut havonta 1 alkalommal néha csorgatok rá kenőolajat....

mégis elmondhatom hogy erős strapabíró. bírja a munkát.

Előzmény: OT2176 (17059)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!