Keresés

Részletes keresés

Fricy Creative Commons License 2010.05.18 0 0 20365

Lehetni lehet. De az M6 csomópontnál is úgy csinálták, hogy az elkészült új betonpályára átterelték a forgalmat és a régi pálya teljes lezárása mellett bontották el az aszfaltot és építettek ebtont a helyére.

De most erről nincs szó. A szélesítés megépül, de a régi pálya marad aszfalt.

Előzmény: AcidMan (20363)
Béla6 Creative Commons License 2010.05.18 0 0 20364

miért ne lehetne...

 

csak sztem a logisztikája lenne annyira problemmás, hogy nem érné meg...

Előzmény: AcidMan (20363)
AcidMan Creative Commons License 2010.05.18 0 0 20363
Kérdés jön.
Nem tudom, hogy ki mennyire ért a betonút építéshez.
Technológiailag megoldható az M0 esetében, hogy ha kész a szélesítés, akkor a meglévő (régi) oldalon 2 szakaszban, 2-2 sávoként cseréljék le a burkolatot betonra?

A logisztikai része nem érdekel, pusztán mérnöki szemmel. Lehet építeni 2 hézagaiban vasalt betonsávot, majd mellé még kettőt?
Béla6 Creative Commons License 2010.05.18 0 0 20362

Hát wazze! Akkor most mi lesz?

 

 

akkó most ez lesz: Bizonytalan ideig nem használható a Rákospalotai Határút

Előzmény: cssz74 (20342)
Pompiere Creative Commons License 2010.05.17 0 0 20361
A legújabbak már igen...
Előzmény: Roger Preed (20359)
Béla6 Creative Commons License 2010.05.17 0 0 20360
tuttommal a zelektromágneses hullámok mega lézer is megyen a setétbe, úgyhogy igen... :-)
Előzmény: Roger Preed (20359)
Roger Preed Creative Commons License 2010.05.17 0 0 20359
Lövésem sincs, hogy a vasháromlábak tudnak-e mérni sötétben...
Előzmény: Béla6 (20358)
Béla6 Creative Commons License 2010.05.17 0 0 20358

kéne napkeltétől napnyugtáig...

 

és napnyugtától napkeltéig nem kéne? :-)

Előzmény: Roger Preed (20357)
Roger Preed Creative Commons License 2010.05.15 0 0 20357
Pont a bizonsági öv, amit nem érzek basztatásnak. Aki nem tudja magán elviselni akár rövidtávon is az ne vezessen...

Más kérdés, hogy a rendőrség mérési szokásai hagynak kívánnivalót. Átlagmérős traffirendszer (10 km/h tűréshatárral), több lakott területen való mérés (táblától legalább 2-300 méterre, legalább 50-es sebességhatárral) kéne napkeltétől napnyugtáig.
Előzmény: Béla6 (20356)
Béla6 Creative Commons License 2010.05.15 0 0 20356

Ez soha a büdös életben nem fog így működni. Nincs és nem is lesz rá kapacitása a zsaruknak.

 

 

hát addig, amíg a "kintfelejtett" 30astáblánál fotózással és biztiövbasztatással vannak elfoglalva, addig nyilvánvalóan nem...

 

(demajd jöna főgangster, oszt rendöt rak... :-))

 

Meg egyáltalán, mit is várhatunk az autóvezetőktől, ha maguk az gépjárműoktatók sem tudják, hogy mi a teendő ha valaki szirénázik mögöttük.

 

hát van amikor ez nem is olyan eccerű kérdés, de a pályán az, sőt: ott nem is kérdés, mindenki megáll a sávjában, a nénósok meg mehetnek a leállóban...

Előzmény: Pompiere (20355)
Pompiere Creative Commons License 2010.05.14 0 0 20355
a megoldás 1xű:

- mentők a a baleset pályáján forgalmi iránnyal SZEMBE...
- motorosrendőrök a forgalmi iránynak megfelelően, kamerával.

aztán a felvételeken látható elhagyott, ill. leálló sávon álló/menő verdák tulajainak mehet a 100rugós bírság álá OF.


Ez soha a büdös életben nem fog így működni. Nincs és nem is lesz rá kapacitása a zsaruknak. Meg egyáltalán, mit is várhatunk az autóvezetőktől, ha maguk az gépjárműoktatók sem tudják, hogy mi a teendő ha valaki szirénázik mögöttük.
Előzmény: Béla6 (20352)
radio100jozsi Creative Commons License 2010.05.14 0 0 20354
A "mellékúton" 1 óra 30 perc, és 95 km, a hosszabb 4-M0K-M3-ason 113 km, a fogyasztás az egyik úton 6 l/100 km, a másikon a 140-el nyomva 7 l/100 km. Menetidőben most olyan 20 perccel lehet rövidebb autópályán. Tehát mérlegelve az adatokat +matrica még, ár/érték arányban nem éri meg arra kerülni, főleg munkanap agyonra telített kamionokkal, személyautókkal a forgalmas Bp-Gödöllő szakaszon.

Ha lesz M31, akkor már csak 5km a különbség, és menetidőben legalább 30 perc, na ekkor már a többlet fogyasztás+matrica számomra megéri, hogy arra kerüljek.
Előzmény: Béla6 (20350)
Béla6 Creative Commons License 2010.05.14 0 0 20353

a bohózat folytatódik: Szerződést bontanak az M43-ason

Előzmény: attus germanicus (20340)
Béla6 Creative Commons License 2010.05.14 0 0 20352

Ugyan ez van a leállósávval rendelkező autópályákon is. Nagyon sokan kiszállnak az autóikból, elmennek onnan bámészkodni és amikor arrébb kellene menni a leállósávba, akkor a vezető nincs sehol.

 

 

a megoldás 1xű:

- mentők a a baleset pályáján forgalmi iránnyal SZEMBE...

- motorosrendőrök a forgalmi iránynak megfelelően, kamerával.

 

aztán a felvételeken látható elhagyott, ill. leálló sávon álló/menő verdák tulajainak mehet a 100rugós bírság álá OF.

 

szerintem gyorsan rend lenne...

Előzmény: Pompiere (20349)
Béla6 Creative Commons License 2010.05.14 0 0 20351

Ahogy a Nagykőrösin a felezővonalon nyomult 100 feletti tempóval, mindkét oldalon autók, az kemény...

 

hát az.

érdekes lehet a szitu, amikor végez a műszakkal, beül a saját autójába és 120 helyett csak (lassítottfelvétel) 70-nel megy, de így is megvágják 30rugóra gyorshajtásért... :-)) 


 

Igazából az M0-t nem is a mentő miatt, hanem az út bemutatása miatt tettem fel. A gáz az, hogy ott az gyakorlatilag mindennapos, ami a felvételen látható.

 

 

énmeg azt akartam kérdezni, hogy mit erőlködik a torlódásban, miért nem eleve a forgalmi iránnyal szembe megy AZON a félpályán, amin a baleset volt?

 

szembeforgalom úgyse nagyon lesz, mert vagy teljesen leáll a forgalom, vagyha 1 sávon el is tud araszolni a baleset mellett, akkor az elég gyér lesz...

 

 

apropó: a felvételen is elég gyér volt a forgalom, ahogy átment a szembepályára...

 

vagy azon a pályán is lehetett valami gebasz, vagy nagyon lájtos időszakban készült a felvétel...

Előzmény: attus germanicus (20347)
Béla6 Creative Commons License 2010.05.14 0 0 20350

Ha lenne már M31-es...

 

hát effektíve kész van, csak nem biztos, hogy felengednek autóval... :-))

 

 

Így viszont marad a megszokott Monor-Nagykáta-Jászberény-Vámosgyörk útvonal.

 

 

most az a (2x)13km többlet tántorít el?

időben még így is sokkal jobban jönnél ki... :-)

Előzmény: radio100jozsi (20346)
Pompiere Creative Commons License 2010.05.13 0 0 20349
Nem vitatva a kolléga képességeit, egy ilyen, 16 tonnával, 6 emberrel és 110-zel még érdekesebb ... :-)) Egyébként a 20330-ban megnézésre javasolt felvétel nem csak az M0 sajátossága. Ugyan ez van a leállósávval rendelkező autópályákon is. Nagyon sokan kiszállnak az autóikból, elmennek onnan bámészkodni és amikor arrébb kellene menni a leállósávba, akkor a vezető nincs sehol. Ilyenkor pedig kialakul ez a helyzet mint ami a videón is van. Tapasztalat, hogy sokkal biztonságosabb a forgalommal szembe menni. No persze ott már nem 110-zel...
Előzmény: Béla6 (20344)
LeX Creative Commons License 2010.05.13 0 0 20348
Keddi GoogleEarth fotó frissítés: Siófok-Dunaújváros, M7-65 körforgó, M6-M8 csomópont, Pentele híd.
attus germanicus Creative Commons License 2010.05.13 0 0 20347
Ahogy a Nagykőrösin a felezővonalon nyomult 100 feletti tempóval, mindkét oldalon autók, az kemény...

Igazából az M0-t nem is a mentő miatt, hanem az út bemutatása miatt tettem fel. A gáz az, hogy ott az gyakorlatilag mindennapos, ami a felvételen látható.
Előzmény: Béla6 (20344)
radio100jozsi Creative Commons License 2010.05.13 0 0 20346
Ha lenne már M31-es, de jó is lenne, egy percig sem gondolkoznék, hogy most péntek-szombat-vasárnap arra felé mennyek Gyöngyösre. Így viszont marad a megszokott Monor-Nagykáta-Jászberény-Vámosgyörk útvonal. Ha meg csak 1 nap megyek Gyöngyösre, akkor meg nem éri meg a matrica.
radio100jozsi Creative Commons License 2010.05.13 0 0 20345
Ez az M0-os szembe forgalomban nagyon húzós, még nézni sem merem.
Előzmény: attus germanicus (20330)
Béla6 Creative Commons License 2010.05.13 0 0 20344

Aztakurva...

 

 

lya, nekem is pont ez volt az első gondolatom, miközben kapaszkodtam az asztal szélébe... :-))

 

a pilóta EZT a 11,4km-es útvonalat járta be kb. 7-8perc alatt (2 helyen volt ugrás a felvételben), azaz 98-86km/h átlagot futott...

 

a gugli 18perecet kalkulál erre a zútvonalra... :-)

Előzmény: AcidMan (20337)
korxi Creative Commons License 2010.05.13 0 0 20343
Ez kirájjos!
Először hang nélkül néztem, és a kép feletti címet sem olvastam. Hát mondom ki ez az állat?:)
Előzmény: Béla6 (20336)
cssz74 Creative Commons License 2010.05.13 0 0 20342
Hát wazze!
Akkor most mi lesz? Agyrém! Akkor üzemeltesse a NIF.
BoGar Creative Commons License 2010.05.13 0 0 20341
Azért ne csak ennyit idézz be! Hallgattassák meg a másik fél is:
.. a főváros nem tulajdonosa az útnak és annak az ingatlannak sem, amelyen az új út épült. Márpedig "a jelenlegi szabályozás szerint a fővárosi önkormányzat kizárólag olyan utakat kezelhet, üzemeltethet, amelyek vagy a fővárosi önkormányzat tulajdonában vannak, vagy kerületi önkormányzat tulajdonában vannak, de a közösségi közlekedési hálózat részei".
Előzmény: attus germanicus (20338)
attus germanicus Creative Commons License 2010.05.13 0 0 20340

Kis magyar abszurd 2. (minden napra jut kettő?):

 

Több milliárd forint kifizetését hiába várják a Szeviép több szegedi és Szeged környéki beruházásának alvállalkozói. Eddig csak a munkaterület lezárásával és forgalomlassító demonstrációkkal tiltakoztak, csütörtökön megkezdték az M43-as autópálya Tisza-hidas szakaszának bontását.

 

http://index.hu/gazdasag/magyar/2010/05/13/bontani_kezdik_az_m43-as_autopalyat/

Előzmény: attus germanicus (20338)
AcidMan Creative Commons License 2010.05.13 0 0 20339
Mondjuk én sem vagyok normális, hogy megint rákattintottam az M0K átadásáról szóló cikkükre... :-(((
Előzmény: attus germanicus (20338)
attus germanicus Creative Commons License 2010.05.13 0 0 20338
Kis magyar abszurd:

 

Az állami sztrádaberuházó csütörtökön közleményben tudatta: bár elkészült, egyelőre nem használhatják az autósok az észak-pesti kerületeket az M0-ssal összekötő Rákospalotai határutat. Azt ugyanis, bár minden engedélye megvan és műszaki szempontból is alkalmas a közlekedésre, jelenleg is le van zárva, miután az üzemeltetésére kötelezett főváros nem vette át.

 

http://index.hu/gazdasag/magyar/2010/05/13/nem_kell_a_fovarosnak_a_rakospalotai_hatarut/

AcidMan Creative Commons License 2010.05.13 0 0 20337
Aztakurva...
Előzmény: Béla6 (20336)
Béla6 Creative Commons License 2010.05.13 0 0 20336

sztem EZ húzósabb, mivel itt mennek is... :-))

 

a végén mega sluszpoén: mohabá bejelenti: érkezés a célhoz... :-)))

Előzmény: attus germanicus (20330)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!