ha a dácsia ellenfelének szánják, akkor nem lehet majd túl drága. a logan alapára most 1,8 - 2 millió körül mozog (csak 10 évet kell érte dolgozni! :-) .
de a szépségért ugye ahogy a nők mondják megéri a szenvedés.
ez a te esetedben a gumi és a dob súrlódását, a limitált utas mennyiséget (max 3fő sofőrrel együtt) A futómű, lengéscsillapítás, teleszkópok,kormánymű, kihajtás (féltengelyek), fékek fokozottabb terhelését és várhatóan gyorsabb kopását hozza magával.
Ja és az üzemanyag fogyasztás növekedését is.
gondolom a széles gumikkal jobb lett a tapadás...egyenes úton. mert kanyarban úgyis lassabban kell menni nehogy súrlódjon.
A rendőrökre figyelj mert van amelyik kimondottan utazik a kaszniból kiálló gumikra.
Ettől függetlenül az autód tényleg szép tetszik is, de így csak arra tudnám használni hogy boltba járjak vele. ahhoz meg luxus.
így hát az enyémen marad a 13-as lemez felni és a 155-ös gumi.
Ha jól számolom 7és fél centivel szélesebb mit a gyári. ennek a fele is több mint 3. ne is csodálkozz rajta. örülj, hogy az első kerék nem veri a doblemezt, ha kanyarodsz.
Szervós a kicsike? mert ezt a dög nagy gurigát én biztos nem rángatnám erőből.
Szerintem itt egyszerűen a vezetőoldali kpzár motor adta meg magát és így a vezetőoldalon simán mechanikusan nyitod-zárod, azért nincs hatással a többire.
Nekem is szorul, a felső tartományban láhatóan meglassul. Én mondjuk hozzá nem nyúlok, amíg egyáltalán felmegy :)
Én azt vettem észre, hogy amikor fel van húzva teljesen, a felirat kicsit ferdén áll rajta, szóval maga az üveg lehet elállítódva. Vagy az üveget rögzítő csavarok lazultak meg vagy pedig az üveg kicsúszott a vezetősínből.
Csavarokkal viszonylag széles tartományban állítható az üveg helyzete.
Ha kicsúszott a sínből akkor újra kell ragasztani, "sikaflex" nevű ragasztót ajánlják ilyenre.
Ez a cső vezeti ki a levegőt a tankból, amikor tankolod. Szükség van rá. Elvileg vezethetnéd máshová is, de a mai benzinkút oszlopok ezt a "kiszorított" levegőt elszívják és szűrik is. Valami gond lehet ott, hogy hozzáér valami.
Hideg indításnál mostanában nehezen indul a verda, másodszorra szokott beindulni, de akkor is nagyon nehezen veszi fel a fordulatot, olyan mintha nem kapna anyagot, és csak nyökög egy pár másodpercig, aztán szépen felveszi a 800-as fordulatot. Viszont tegnap harmadszorra volt hajlandó beindulni, de utána meg hiába nyomtam a gázt nagyon nehezen vette a lapot! Ja és a lényeg, hogy nem mindig csinálja! Ma reggel meg akartam mutatni a szerelőmnek, csak azért is pöccre indult! Szerintetek mi lehet a gond?
Eladnám szeretet skoda feliciámat. 1998-as 1.3 MPI motoros, piros szinű. Frissen lett műszakiztatva, kb 3 hete. Érdeklődni ezen a számon lehet:06705747903 ára 260.000 ft fixen. Oka családi gondok miatt.
Valami bronz féleséget kellene keríteni szerintem (a webshopban is olyan anyagból van). A réz is jó lehet, ha nem lágy. Bár lehet, hogy az meg lekopik hamarabb.
Tegnap tettem egy próbát,plexiből készült 1 "prototípus".Méretileg pontos volt,de 5 fordítás után persze eltört.Ezzel tisztában is voltam,de mivel főleg plexivel dolgozok,és a CNC is viszi mint a vajat,hamar ki tudtam próbálni hogy a méretezés pontos-e.