Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

p21-feri-tb Creative Commons License 2009.10.04 0 0 1671

Szép napot.

Üdvözlöm a Dutrásokat. Feri vagyok a Pannónia topicból. Eddig sumákba olvasgattam ezt az oldalt, DE mára kaptam meghívást a Dutra talira. Hát én is öreg vasakkal foglalkozok ( P20-P21) viszont most lenyűgöztetek.-)))

pléhúsz:Köszi a meghívást!!  (Tán lehet,hogy megfertőződtem?-)).

 

 

Csőlámpás Beni Creative Commons License 2009.10.03 0 0 1669
Ha minden jól megy, igen!
Előzmény: dutrancs (1667)
dutrancs Creative Commons License 2009.10.03 0 0 1668
Szerintem nem sok mindenről.Az a lényeg,hogy gyertek!!
Előzmény: Törölt nick (1651)
dutrancs Creative Commons License 2009.10.03 0 0 1667
Akkor találkozunk?
Előzmény: Csőlámpás Beni (1663)
dutrancs Creative Commons License 2009.10.03 0 0 1666
50 kilós cementes zsákból 18 kg-ot kiöntesz és marad 32 kg!!!!
Előzmény: dutráslaci (1664)
endrebá Creative Commons License 2009.10.03 0 0 1665

Főtengely, vagy lendkerék...?

:-)))

Előzmény: dutráslaci (1664)
dutráslaci Creative Commons License 2009.10.03 0 0 1664
Készülj Plé!!! 32 Kg-os ajándékot viszek neked!!!
Előzmény: pléhúsz (1658)
Csőlámpás Beni Creative Commons License 2009.10.03 0 0 1663
Üdv!
Próbáltam telefonálni. De írok inkább. Hogy értsem, hogy együtt mennénk? Együtt motorral, vagy autóval? Motorral én sajnos 60-70es utazónál nem tudok többet menni.
Akárhogy is, de köszönöm a lehetőséget előre!
Előzmény: t. tomi (1661)
endrebá Creative Commons License 2009.10.03 0 0 1662
Gyülexik a rajongótábor... én már Inárcson vagyok...
Előzmény: t. tomi (1661)
t. tomi Creative Commons License 2009.10.03 0 0 1661
Szia Csőlámpás!

Gyöngyöstől mehetünk eggyütt ha ez jó neked!
Teló sz. harminc kilencnullahárom nyolcvanháromötvenegy.

Üdv:Tomi
Előzmény: Csőlámpás Beni (1660)
Csőlámpás Beni Creative Commons License 2009.10.03 0 0 1660
Jó reggelt mindenkinek!
Én viszont egy olyat kérdeznék, hogy Kelet felől támad-e holnap valaki?
Őseim akadékoskodnak, hogy egyedül messze van, meg az én tempómba lenne vagy 3,5 -4 óra az út csak oda. De ha más nincs akkor így is megyek.
endrebá Creative Commons License 2009.10.02 0 0 1659
Én már holnap elindulok, hogy holnapután odaérjek...
Rettentően készültem rá, hogy olyan ajándékot viszek aminek te is örülsz majd... de tényleg hiánycikk a lendkeréktakaró lemez... :-(((
Mindegy, viszek egy olyan márkatárs telefonszámát és üdvözletét, aki már 26 éve D4KB tulaj... és szívesen segít alkatrészhez is jutnod... Nem árnyék, és jószándékú...

Mangalicát ősmagyar módon szalmában égetünk..?
:-)))
Előzmény: pléhúsz (1658)
pléhúsz Creative Commons License 2009.10.02 0 0 1658

Elképzelés szerint:

Reggel 8-kor gépek bemutatása. Közben mangalica pörzsölés.

9-12-ig komolytalankodás. Versenyek, lóvas íjászat dutrával. Cigány nintendó.

12-től díjkiosztó.

13-kor ebéd, közben két rövid előadás.

Pontban 14-kor indul a felvonulás, kis Csepel Autó Gyár kiállítás és a hajdani gyár főkapujának megtekintésével.

16 vége.

Előzmény: Törölt nick (1651)
dutrancs Creative Commons License 2009.10.02 0 0 1657
Megérkezett imbuszmester is a Dutra fórum ujonca!!Ezekután már vasárnap Szigathalmon már megismeritek.
Előzmény: dutrancs (1656)
dutrancs Creative Commons License 2009.10.02 0 0 1656
Kisdutrancs akcióban a barátjával.(Igaz nem Dutrát szerelnek)!!
Marky1013 Creative Commons License 2009.10.02 0 0 1655
Szia Tomi!

Igen heves megyei vagyok eger mellett lakom.Sajnos nem tudok menni már van szüreti munkám vasárnapra pedig szivesen mennék ihletet venni a dutrámhoz. :(
Előzmény: t. tomi (1654)
t. tomi Creative Commons License 2009.10.02 0 0 1654
Szia Marky!

Olvasva a hozzászólásodat felkaptam a fejem a hevesi földre!
Ez ugye a Heves megyei Heves?
Jó lenne! Örülnék neki, hogy vannak emberek a környékemben is akik megtalálják ezt a fórumot! Pedig nagyon sokan dolgoznak még Dutrával Heves megyében, vagy éppen felújítani akarják a Magyar örökséget.

Jössz vasárnap Szigethalomra?

Üdv: Tomi
Előzmény: Marky1013 (1637)
t. tomi Creative Commons License 2009.10.02 0 0 1653
Szia Pléhúsz!

Kösz a meghívót!

Jólesik, hogy gondoltál az ilyen újoncokra is mint én vagyok ebben a csapatban.
Nagyon remélem, hogy nem jön közbe semmi, és végre találkozhatom veletek.

Üdv: Tomi
Előzmény: pléhúsz (1625)
dutrancs Creative Commons License 2009.10.01 0 0 1652
Plé baráttal megvizslattunk egy 28-as hidraulika rendszert átalakítás után.
Marky1013 Creative Commons License 2009.10.01 0 0 1650
Hozzácsatoltam a képeket aztán én nem látom na mind1 itt vannak feltöltve lehet nézni és nagyon sajnálni engem hogy vettem egy ilyen roncsot. :D

[URL]http://www.ivpicture.hu/pic.php?id=195533[/URL]
[URL]http://www.ivpicture.hu/pic.php?id=195534[/URL]
[URL]http://www.ivpicture.hu/pic.php?id=195536[/URL]
[URL]http://www.ivpicture.hu/pic.php?id=195537[/URL]
[URL]http://www.ivpicture.hu/pic.php?id=195538[/URL]
Marky1013 Creative Commons License 2009.10.01 0 0 1649
Már csináltam róla ilyen volt képeket csatolom nektek lehet nézni és szurkolni mert kemény menet lessz. :D Akitet csinálni kell: Lyukak a motorházon,a rács kihúzása és egy d4k felirat szerzése vagy alkotása,üvegek cseréje mindenestől,fülke rohadt részeinek kivágása javítása,rengeteg csiszolás és kalapálás,gumik cseréje,súlyok rárakása,komplett elektronika és a műszerfal restaurálás. Amit nem kell:motor(szerencsére frissen felújítva hidegen is 2öt teker és pöfög),váltó jó bár kicsit sikítós de ez van,3pont jó,tlt jó. Hirtelen ennyi jutott eszembe meg egy sírógörcs végigolvasva. :)

U.I. Aki tud 4 súly rá az tegye fel a kezét.
dutrancs Creative Commons License 2009.10.01 0 0 1648
A munkafázisokat-folyamatokat azért ne felejtsd el lefotózni!!
Előzmény: Marky1013 (1646)
endrebá Creative Commons License 2009.10.01 0 0 1647
Hohhóóó Markytíztizenhárom... azért az örömödet is osszad meg velünk néha... ne csak a problémákkal kopogtass... havonta egyszer...
Például csináltál "ilyen volt" fotót is?
Nyugodtan tedd ide, hiszen dutráslaci négyezernégyszázasának az "ilyen volt" képjeit nem lehet alulmúlni... aztán megnézheted, milyen eredeti állapotúra hozta fel...
Előzmény: Marky1013 (1646)
Marky1013 Creative Commons License 2009.10.01 0 0 1646
Köszi az infót.Az az igazság hogy olyan vagyok mint egy gyerek aki megkapta az új játékát.Még sosem volt dutrám és most kezdem megismerni de a hangját azt egyszerűen imádom. Az a legelszomorítóbb hogy kb 5öt néztem meg és olyan szinten hányadék(bocsánat a kifejezésért) állapotban voltak hogy hihetetlen.Nagyon elszomorító hogy ezekből a magyar gépekből ilyen úgymond roncsok maradtak hátra.Ezért vettem egyet hogy felújítsam és esetleg később eltudjam mondani hogy van egy igazi magyar gépem.Mikor óráig csiszolom és kalapálom a fülkét hogy visszahozzam eredeti alakjára mindig ez jut eszembe és erőt kapok újra a melóhoz.
Ha kész lessz megosztom a képeket róla veletek csak egy félévet kell várni. :D
Addig is jó dutrázást mindenkinek és ha problémám van ismét a fórumhoz fordulok.
pléhúsz Creative Commons License 2009.09.30 0 0 1645

A papír forma szerint nyári születésű lehetsz, a téliek állítólag bírják a hideget. Momentán én az év leghidegebb napján születtem és nem szoktam fázni.

Volt egy marokkoi iskolatársam, nyáron frankón szőrős jégeralsó volt a nadrágja alatt.

Előzmény: imbuszmester (1644)
imbuszmester Creative Commons License 2009.09.30 0 0 1644
Én fázós vagyok úgyhogy mikor kifelé tartottam bamakóba a szaharában a 35fokba hosszú nadrág volt rajtam és jóvolt az idő.
Előzmény: dutrancs (1642)
imbuszmester Creative Commons License 2009.09.30 0 0 1643
Hát igen mert kicsivagyok,éhesvagyok és fázom.
Előzmény: dutrancs (1642)
dutrancs Creative Commons License 2009.09.30 0 0 1642
De " korán" bejöttél a műhelyből??
Előzmény: imbuszmester (1640)
endrebá Creative Commons License 2009.09.30 0 0 1641
Esetleg egy esztergált gyűrűt húzni a kinyomócsapágy nyomóvillára felfekvő felületére...?
Előzmény: imbuszmester (1640)
imbuszmester Creative Commons License 2009.09.30 0 0 1640

A gond ott kezdődik,hogy a kinyomó csapágy háza bevan rágódva és a kinyomó villa totál  elkopott.A kettőnek a kopása úgy 4-6mm.Ez azt jelenti,hogy a kinyomó csapágy még hátrébról kezd,ezáltal nemtudja teljessen kioldani a tegelykapcsolót.Hiába állítanám a békákat nagyobra azzal csak azt érném el,hogy az a szerencsétlen aki kiakarja nyomni a kuplungpedált annak a szeme kiugrik.Ugyanis a szerkezeteket  úgy tervezték,hogy az önrásegítősként dolgozzon.A kopásokat meg felpakoltam CO-val úgy,hogy elötte lángal felmelegítettük,hegesztettük majd hagytuk lassan kihülni.Az eredmény idáig jó.A megmunkálása csak köszörűvelmegy,annyira kemény a felület.Majd átugrom és megmutatom. UI.:Puding próbája az evés.

Előzmény: dutrancs (1632)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!