Üdvözlöm a Dutrásokat. Feri vagyok a Pannónia topicból. Eddig sumákba olvasgattam ezt az oldalt, DE mára kaptam meghívást a Dutra talira. Hát én is öreg vasakkal foglalkozok ( P20-P21) viszont most lenyűgöztetek.-)))
pléhúsz:Köszi a meghívást!! (Tán lehet,hogy megfertőződtem?-)).
Üdv! Próbáltam telefonálni. De írok inkább. Hogy értsem, hogy együtt mennénk? Együtt motorral, vagy autóval? Motorral én sajnos 60-70es utazónál nem tudok többet menni. Akárhogy is, de köszönöm a lehetőséget előre!
Jó reggelt mindenkinek! Én viszont egy olyat kérdeznék, hogy Kelet felől támad-e holnap valaki? Őseim akadékoskodnak, hogy egyedül messze van, meg az én tempómba lenne vagy 3,5 -4 óra az út csak oda. De ha más nincs akkor így is megyek.
Én már holnap elindulok, hogy holnapután odaérjek... Rettentően készültem rá, hogy olyan ajándékot viszek aminek te is örülsz majd... de tényleg hiánycikk a lendkeréktakaró lemez... :-((( Mindegy, viszek egy olyan márkatárs telefonszámát és üdvözletét, aki már 26 éve D4KB tulaj... és szívesen segít alkatrészhez is jutnod... Nem árnyék, és jószándékú...
Mangalicát ősmagyar módon szalmában égetünk..? :-)))
Igen heves megyei vagyok eger mellett lakom.Sajnos nem tudok menni már van szüreti munkám vasárnapra pedig szivesen mennék ihletet venni a dutrámhoz. :(
Olvasva a hozzászólásodat felkaptam a fejem a hevesi földre! Ez ugye a Heves megyei Heves? Jó lenne! Örülnék neki, hogy vannak emberek a környékemben is akik megtalálják ezt a fórumot! Pedig nagyon sokan dolgoznak még Dutrával Heves megyében, vagy éppen felújítani akarják a Magyar örökséget.
Jólesik, hogy gondoltál az ilyen újoncokra is mint én vagyok ebben a csapatban. Nagyon remélem, hogy nem jön közbe semmi, és végre találkozhatom veletek.
Már csináltam róla ilyen volt képeket csatolom nektek lehet nézni és szurkolni mert kemény menet lessz. :D Akitet csinálni kell: Lyukak a motorházon,a rács kihúzása és egy d4k felirat szerzése vagy alkotása,üvegek cseréje mindenestől,fülke rohadt részeinek kivágása javítása,rengeteg csiszolás és kalapálás,gumik cseréje,súlyok rárakása,komplett elektronika és a műszerfal restaurálás. Amit nem kell:motor(szerencsére frissen felújítva hidegen is 2öt teker és pöfög),váltó jó bár kicsit sikítós de ez van,3pont jó,tlt jó. Hirtelen ennyi jutott eszembe meg egy sírógörcs végigolvasva. :)
Hohhóóó Markytíztizenhárom... azért az örömödet is osszad meg velünk néha... ne csak a problémákkal kopogtass... havonta egyszer... Például csináltál "ilyen volt" fotót is? Nyugodtan tedd ide, hiszen dutráslaci négyezernégyszázasának az "ilyen volt" képjeit nem lehet alulmúlni... aztán megnézheted, milyen eredeti állapotúra hozta fel...
Köszi az infót.Az az igazság hogy olyan vagyok mint egy gyerek aki megkapta az új játékát.Még sosem volt dutrám és most kezdem megismerni de a hangját azt egyszerűen imádom. Az a legelszomorítóbb hogy kb 5öt néztem meg és olyan szinten hányadék(bocsánat a kifejezésért) állapotban voltak hogy hihetetlen.Nagyon elszomorító hogy ezekből a magyar gépekből ilyen úgymond roncsok maradtak hátra.Ezért vettem egyet hogy felújítsam és esetleg később eltudjam mondani hogy van egy igazi magyar gépem.Mikor óráig csiszolom és kalapálom a fülkét hogy visszahozzam eredeti alakjára mindig ez jut eszembe és erőt kapok újra a melóhoz. Ha kész lessz megosztom a képeket róla veletek csak egy félévet kell várni. :D Addig is jó dutrázást mindenkinek és ha problémám van ismét a fórumhoz fordulok.
A papír forma szerint nyári születésű lehetsz, a téliek állítólag bírják a hideget. Momentán én az év leghidegebb napján születtem és nem szoktam fázni.
Volt egy marokkoi iskolatársam, nyáron frankón szőrős jégeralsó volt a nadrágja alatt.
A gond ott kezdődik,hogy a kinyomó csapágy háza bevan rágódva és a kinyomó villa totál elkopott.A kettőnek a kopása úgy 4-6mm.Ez azt jelenti,hogy a kinyomó csapágy még hátrébról kezd,ezáltal nemtudja teljessen kioldani a tegelykapcsolót.Hiába állítanám a békákat nagyobra azzal csak azt érném el,hogy az a szerencsétlen aki kiakarja nyomni a kuplungpedált annak a szeme kiugrik.Ugyanis a szerkezeteket úgy tervezték,hogy az önrásegítősként dolgozzon.A kopásokat meg felpakoltam CO-val úgy,hogy elötte lángal felmelegítettük,hegesztettük majd hagytuk lassan kihülni.Az eredmény idáig jó.A megmunkálása csak köszörűvelmegy,annyira kemény a felület.Majd átugrom és megmutatom. UI.:Puding próbája az evés.