Kár, hogy nem lehet kikapcsolni, mert számomra teljesen felesleges funkció. Nem nagyvárosban élek, így gyakorlatilag nincs rá esély, hogy az eddig írtak előfordulhatnak. Az autó sem megy nagyvárosba, mert csak helyi közlekedésre használjuk, hosszú távra egy off autót használunk, amiben viszont ezt a funkciót tulaj tudja váltani szükség szerint.
Annyira remeg a kezed,hogyha elsöre meg sikerült nyomni másodjára már nem megy?
És azt hittem,hogy a féktárcsafúrás itt a gond..............................
Baszhatod a zárás nyitádodásodat ha melléd jön egy bukósisakos robogós.Nemrég történt itt a kolossy téren.A néni utánuk ment.majd elestek asrácok.Egyik végérvényesen.Hála istennek.
És megy a per hogy a néni jogosan védekezett e.
Berlingókban pl autómatikusan lehet zárni-opció-.Olasz ermékben pl ez kikapcsolhatatlan.
Meg a Swiftté is programozott, egy nyomás egy ajtó, két nyomás összes ajtó. Mi jobb ettől? :-))
A NASA kifejlesztett egy olyan íróeszközt amivel fent a súlytalanságban is remekül lehetett írni, persze sok pénzért. Az oroszok ceruzával írtak az űrben.
Még én sem kaptam ínhüvely gyulladást, hogy kétszer kell megnyomni a gombot az összes ajtóhoz.:-) Bár a jeladót nem szoktam elővenni, csak az ajtógombot használom, de ott sem probléma az egyszeri vagy kétszeri gombnyomás. Szvsz ez teljesen rendben van, ez legyen a legnagyobb probléma az autóval.
Nem tudod állítani. Így biztonságos mert ha egyedül ülsz be akkor senki nem tud bevágódni melléd és a csomagtartót sem lehet a piros lámpánál kirámolni.
Nem tudom, hogy milyen árfekvésű csuklót vettél bele, de ha teheted akkor válassz inkább egy bontott gyárit. És nem gépzsírral összerakni hanem rendes gömbcsuklóba való kenőccsel.
Én megnézném a most benne lévőt fémtisztára kimosva, mert ha ilyen rövid idő érezhető berágódás van a görgőpályában akkor az egész egy trehány gyártmány, amit simán visszavinnék a boltba.
Hát nagy mázlista vagy- el nem tudom képzelni, hogy 10 éves fékolaj nem vizes.Valami csodaanyag lehet a tiédbe.Nekem nem volt ilyen mákom.3 év cseréltem és megint csere érett lett- és ABS is nekiállt szarakodni.
Nagyon nagy gondom lenne. kezdődött hogy váltó felújítást kellett csináltatnom. ez jó is lett, majd induláskor fémes roppanó hang volt egyenes kormánnyal induláskor a bal oldalon (kitekert kormánnyal nem volt ) kicseréltük a bal oldali féltengely külső csuklót 3 hete. Most már csak kitekert kormánynál induláskor a 3 hete cserélt külső csukló ropog. hogy mehet tönkre ilyen hamar???
egy srác azt írta nekem hogy ö hasonló képen járt 3 külső csuklót cserélt, mire elege lett és kicserélte az egészet egyben, azt irta most nincs semmi baja.
Néztem Unix-ban SKF tengelyt komplett, de 2 méret hosszúságban van baloldali féltengely.
A járművem 2006 swift Glx.
egyszerűen nem tudom mi lenne jó, ismét külső csukló vagy komplett új vagy találtam egy 2008 as évjáratú bontottat.... kb felrobbanok
Beletettétek a zabszemet a fenekembe.:( ABS nekem 9,5 éves a szekerem,és nem volt fékfolyadék csere. Elmentem a szrelőhöz,mintát vett,beletette a műszerbe,és mondta megfelelő. A 9,5 év alatt nem nyomtam padlót. 105e van a gépben. Mondom milyen információim vannak a vizesedésről,meg a rozsdáról. Kérdezte nem e öntöttem utánna folyadékot,mondtam nem. Akkor nyugodjak meg volt a válasz.
A gyárit felismeri, az utángyártottaknál meg figyelni kell jelfrekvenciára meg nem is biztos, hogy elfogadja mindegyik fajtát. Az aliexpressen 7 ezer körül van a Swiftre való, a kérdés, hogy használható-e. Az itthoni 17 ezer forintos árat kicsit sokallom egy db szelepért.
2014 utáni Swifthez lenne TPMS kérdésem. A gyári lemezfelnik helyett felmentek aluk, a TPMS szenzorok át lettek rakva az új alukba, mindegyik oda, ahol volt, a rendszer működik is rendben. Ha egy kerékben csökkentem a nyomást jelez, ez tehát rendben.
A megmaradt lemezfelnikre szeretnék téligumi szettet. Ha nem veszek beléjük TPMS szenzort akkor fél éven át nézhetem a sárga lámpát. Most 12.000 Ft./darab áron tudnék új szenzort venni, ami még mindig marha sok, de talán megérne ennyit, hogy ne világítson a lámpa.
Ha felrakom az új TPMS szenzorral szerelt téli kereket, akkor azt megismeri az autó magától, vagy kell valamit bűvészkedni, szervizbe bevinni?
Bár hajlok arra is, hogy a szenzorok árát jobb minőségű téligumira költöm, és nem törődöm a szenzorral.
Tuti van benne valami amit írsz - én is gondolkodtam rajta - havonta kéthetente nem ártana megjáratni.Elvileg megrozsdásodik - ha dolgozik akkor meg nem.
Amúgy kimentem és jópárszor megjártam már légtelenítéskor is.Gyakorlatilag nem akartam leamortizálni az új -1 hetes- gumit. Ez nagyon fog, nagyon barom módon kell fékezgetni.Akkor "jól" működött.Ma az esőben is megtornáztattam kicsit- egyenesen döcögött, nem húzott el stb.
De tegnap ez, hogy szárazon bekapcsolt nem tudom hová tenni... Ha beesik még egyszer, akkor irány kivenni és viszem megjavíttatni a kockát.Most, hogy olajat cseréltem, megjárattam simán lehet, hogy évekig semmi baja nem lesz, sőt már én is gondosan figyelek arra, hogy max 2 évente cseréjem az olajat. Kellene egy "gyári" teszt- megérne pár ezer forintot, de ezek szerint nincs.
Vagy vigyem el csak úgy aztán "nem árt neki" alapon javíttassam fel?(80e.)
Szerintem menj ki valamilyen kavicsos útra és recsegtesd meg jópárszor. Lehet, hogy nem ártana a kockának egy kis dolgozás mert normál esetben szinte soha nem kapcsolbe az abs.
Nálam a 10 év alatt jó ha 2-3 alkalommal hallottam recsegni, azt is csak télen jeges úton. Elméletileg ennyitől akár be is állhatnak a kockában lévő szelepek. Nem tudom, hogy jó-e ha sosem műxik a kocka. Még az is lehet, hogy ez a problémák okozója.
Nem tudom eldönteni, hogy megint hibázott-e az ABS kocka.Nincs erre valami rendes teszt?Komolyan nem tudom és nem szeretném, ha éles helyzetbe esne be a pedál. Most olyan volt mintha semmi oka nem lett volna, de bekapcsolt.Nem esett az eső... gyanús, hogy nem is kellett volna működésbe lépnie, de nem tudom biztosra...