Örömmel jelentem,a múlt héten CNC-vel kimart zárbetét-vég(spiáter) ragyogóan teljesít!Az a bizonyos két kis "pöcök"(ami hajlamos letörni)kb. dupla akkora,mint a gyári,mégis szépen kapcsolja a központi zárat.
Mostmár tulvan 2nap intenzív használaton és annak ellenére hogy ALU, jól bírja.Meglátjuk 1-2 hónap múlva...
Jut eszembe:
Tudnátok segíteni hogy Budapesten hol vehetnék bal-hátsó központi zár-motort?
amióta elhoztam a szerelőtől az enyém fura zörgő vibráló hangja volt...gondoltam megosztom veletek hátha tudjátok hogy jobb oldalon mi kelthet fura lemezesen zörgő hangot...
aztán egyet gondoltam és felnyitottam a gépháztetőt, sejtésem bebizonyosodott.
a feltámasztó rúd nem volt a helyén. visszatéve csodák skodája már nem is zörög.
Igazából a beállítással még elbajlódnék csak a bowden végén vmi kampó van a kampó végén meg egy gömb! Igazából az zavar, hogy nem látok bele! :D De már sejtem, hogyan müxik... ha majd ha jó idő lesz meglesem! ;)
Szia! Én tőle vettem egy kábelt, tökéletesen működik. Hibakódot is tudtam vele kiolvasni és törölni is. Gyorsan megküldte, korrekt eladó volt. Kérdezd meg felteszi-e újra a termékét a vaterára, vagy küld e egyet neked postán. Szia!
a kuplungot akár spaniferrel is helyettesítheted...
sajnos megtapasztaltam vagy két hete...
de a legegyszerűbb az hogy megnézed hogy van befűzve, és a pedáloktól elkezdve leszereled, amit leszerelsz ahelyett máris rászereled az újat ahol meg áthuzod a homlokfalon a régit ott utánna dugod az újat. a motortérben már csak annyira kell megfeszíteni hogy pont olyan legyen mint ami jó.
akut kötöttem már le több mint 1 napig de nem hagytam alapon felmenni högombára én is gondoltam +még lambdaszondára is de arra is h érzem kipufogógázt utastérben lehúzott ablaknál és ha lambda előtt ereszt valahol akkor lehet hibás jeleket ad hibakódban régeben kiadta lambdát és hőfokjeladót is nemtudom mi lehet vele nagy fogyasztás miatt takarítottam ki alapjárati motort is:s mert akkor láttam h már régen nem volt csak félek venni lambdát is mert elég drága hőgombát még nem néztem mennyibe kerül és néha azt is érzem mintha erőtlen lenne és van hogy melegen nem akar indulni valahogy kiderítem ezt a hőgombát is műhelyben van würth-ös progi azzal jelzi motor hőfokot és ha ott szépen megy fel hőfok akkor elvileg jó a hőgomba köszönöm válaszod!
Esélyes lehet ilyenkor a hőgomba, mert ha az nem küld jelet az ECUnak, meleg motornál is dúsít.
Alapjáratra egy tipp:
házilag úgy a legegyszerűbb az "alapbeállítás" hogy este leveszed az akkusarukat, reggel visszateszed és hideg motornál úgy elindítod hogy semmilyen fogyasztó nincs bekapcsolva. Fontos hogy gázt adni nem szabad.
Addig járjon a motor amíg a hűtőventilátor be nem kapcsol. Így a teljes hőmérséklet tartományban ki tudja rajzolni a görbét az ECU.
Nem tudom az 1.3 motoroknál is lehet-e így, nekem az 1.6-nál működik.
Helló szeretném hozzáértők segítségét kérni magas lett feliciámban az alapjárat miután kitakarítottam folytószelepnél ha felpörgetem kb 2500ig és elengedem pedált akkor jó szépen visszaesik bár ugrál 800 és 1100 között ritkán áll be normális ha 1500ig pörgetem akkor viszont felugrik 1800ra de van hogy az fölé 1500alatt viszont visszaesik itt olvastam hogy egyik oldalon van ilyen progi amivel vissza lehet állítani mindent alapra :http://www.motordiag.cz/msm ezzel a progival próbálkoztam progi szépen végig is megy de nem teljesen értem a biztosíték kivevős részt:s és utána is írja hogy valamit kellene csinálni vag-com progival is mivel egyszerű olcsó kábelem van így csak kiolvasni engedte a kódokat de kidobta hogy alapbeállításokkal nincs vmi rendben és elvan tárolva hibakód ként alapjárati motor is mert multkor 1x úgy lett beindítva h nem volt bekötve és az autó vegyes fogyasztása 10 liter körül van ami alapjárat tisztítás előtt is így volt amit szintén nemtudom hogy mitől van előre is köszönöm segítséget!
Rájöttem, hogy nálam valami hiba lehet, mert ma kétszer is nehezen akart elindulni, csak forgatta a motort, de nem adott gyújtást, akksit lekötöttem, majd vissza, és pöccre indult utána.Nem volt, csak fél percig lekötve...
Hibakód olvasó- és törlő kábel sokféle van, de melyik a tuti, és nem kerül 10000-be, amit lehet is használni?
Az immobilit ki lehet kötni simán a rendszerből? Vagy a motorvezérlőben is szerepel?
Eléggé idegesítő, mert csak az akksi szívja le olyankor....