Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Starwing Creative Commons License 2011.05.09 0 0 17240

Sziasztok!

 

Véleményetek szerint ez jó lehet a bal hátsó ajtóba?

 

http://kauffer.hu/index.php?page=details&prod=1111448&cat=6&group=K%F6zponti%20z%E1r

vwopel Creative Commons License 2011.05.09 0 0 17239

"" Neked sikerült melegítés nélkül?""

igen, hetente többször is:-)

 

beáztatom, körbe kalapálom, vissza teszem az anyát, 2kilóssal rátartok, másikkal megkínálom, nem mernek ellent mondani;)

Előzmény: freestyler8 (17237)
Starwing Creative Commons License 2011.05.09 0 0 17238

Sziasztok!

Budapesten vagy környékén tudtok ajánlani Skoda-bontót?

Gugli nem akart segíteni...   :-(

freestyler8 Creative Commons License 2011.05.09 0 0 17237

kb. 1 órát vártam vele... de semmi :S

 

Neked sikerült melegítés nélkül?

Előzmény: vwopel (17236)
vwopel Creative Commons License 2011.05.09 0 0 17236

""(csavarlazító, rozsdaoldó szart sem ért)""

ne 5p alatt várd a hatást :P

ha tegnap belocsoltad ma már lehet lazul, 2 kalapács , esetleg légkulcs

ha melegíted akkor vigyázz a porvédőre,fékcsőre,stb

Előzmény: freestyler8 (17234)
Starwing Creative Commons License 2011.05.09 0 0 17235

Sziasztok!

 

Örömmel jelentem,a múlt héten CNC-vel kimart zárbetét-vég(spiáter) ragyogóan teljesít!Az a bizonyos két kis "pöcök"(ami hajlamos letörni)kb. dupla akkora,mint a gyári,mégis szépen kapcsolja a központi zárat.

Mostmár tulvan 2nap intenzív használaton és annak ellenére hogy ALU, jól bírja.Meglátjuk 1-2 hónap múlva...

 

Jut eszembe:

Tudnátok segíteni hogy Budapesten hol vehetnék bal-hátsó központi zár-motort?

Előzmény: Starwing (17182)
freestyler8 Creative Commons License 2011.05.09 0 0 17234

sziasztok!

 

toronycsapágyat próbáltam cserélni, de nem jött össze.

 

a gólyaláb alján lévő csavart az istenért se tudtam kiütni a helyéről.

Ha lánggal próbálnám melegíteni, akkor mit melegítsek? a csavart, vagy a gólyalábat?

nincs más megoldás a melegítésen kívül?

(csavarlazító, rozsdaoldó szart sem ért)

 

köszönöm!

gdzsozy Creative Commons License 2011.05.09 0 0 17233

Az szép...

bár ennél a tipusnál nem annyira veszélyes már mert így is akad valamelyest...

 

a régi farmotoros skodánál viszont oda kellett figyelni az ilyenre mert ha felnyitotta a menetszél akkor fel is boríthatott hiszen oldalra nyílt.

nekem a 4ütemű wartburg motorháztetőjét hajtotta a menetszél a szélvédőre...

az is kellemetlen volt.

Előzmény: zoraki (17231)
Blint92 Creative Commons License 2011.05.08 0 0 17232

Köszi! Meg lesz tekintve!

Előzmény: gdzsozy (17229)
zoraki Creative Commons License 2011.05.08 0 0 17231

Én volt, hogy a motorházfedelet nem csuktam le rendesen;-)

Előzmény: gdzsozy (17230)
gdzsozy Creative Commons License 2011.05.08 0 0 17230

amióta elhoztam a szerelőtől az enyém fura zörgő vibráló hangja volt...gondoltam megosztom veletek hátha tudjátok hogy jobb oldalon mi kelthet fura lemezesen zörgő hangot...

aztán egyet gondoltam és felnyitottam a gépháztetőt, sejtésem bebizonyosodott.

a feltámasztó rúd nem volt a helyén. visszatéve csodák skodája már nem is zörög.

gdzsozy Creative Commons License 2011.05.08 0 0 17229

a kuplung bowden a gömbfejben végződik. ezt áthuzod a homloklemezen és beakasztod a kuplung pedál tüskéjébe majd egy zégergyűrűvel rögzited.

Előzmény: Blint92 (17226)
r2david Creative Commons License 2011.05.08 0 0 17228

Üdvw mindenkinek!! 
Keresnék skoda feliciához hűtőrácsot az ujabb tipushoz(98-2000)  

Ha esetleg van neked valahol egy fölösleges akkor írj erre az email cimre : r2david@hotmail.com
Köszönöm. :) 

glx16 Creative Commons License 2011.05.08 0 0 17227

Sziasztok!

 

1.6 szervós Feliciával kapcsolatos kérdés:

Pár hónapja észrevettem egy búgást alapjáraton, ami azelőtt nem volt.

Az utóbbi időben egyre erőteljesebb lett és most már fordulaton is egyre érdekesebb a hangja.

Először azt hittem, a vízpumpa, de azt cserélték februárban és nem múlt el a hang.

 

Ma levettem a hosszbordás szíjat és elindítottam úgy, a hang megszűnt.

A generátorcsapágyra gyanakodtam, de az teljesen egészséges.

 

Viszont...

Megfogtam a szervószivattyú tárcsáját és van vagy 1mm-es kottyanása fel-le (tehát nem tengely-) irányban

 

Kérdés:

Lehet-e a szervószivattyút szétszedni, felújítani, csapágyat cserélni??

Unixot, lángot néztem, ott kb. 75ezerbe kerülne a komplett egység, de ennyit most nem tudok kiadni.

A képeiken úgy tűnik, nem szétszedhető a szivattyú (azért remélem nem így van!)

 

Remélem tud valaki hozzászólni :S

Blint92 Creative Commons License 2011.05.08 0 0 17226

Hali!

Köszi az infót!

Igazából a beállítással még elbajlódnék csak a bowden végén vmi kampó van a kampó végén meg egy gömb!
Igazából az zavar, hogy nem látok bele! :D  De már sejtem, hogyan müxik... ha majd ha jó idő lesz meglesem! ;)

Előzmény: gdzsozy (17221)
ms1964 Creative Commons License 2011.05.08 0 0 17225

Köszi, ez jónak tűnik. Sajna az új ALU felnik között kevés már a 13 "-os. Ez az ár korrekt? Nekem csak a felni kéne, nem kell valakinek a gumi?

Előzmény: Abczola (17223)
Szasza. Creative Commons License 2011.05.08 0 0 17224

  Szia! Én tőle vettem egy kábelt, tökéletesen működik. Hibakódot is tudtam vele kiolvasni és törölni is. Gyorsan megküldte, korrekt eladó volt. Kérdezd meg felteszi-e újra a termékét a vaterára, vagy küld e egyet neked postán. Szia!

http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/autovillamossagi_alkatresz/autodiagnosztika/vag_com_409_angol_usb_kabel_interfesz_ingyen_posta_1452666008.html 

Előzmény: Skodabuher (17217)
Abczola Creative Commons License 2011.05.08 0 0 17223
Előzmény: ms1964 (17222)
ms1964 Creative Commons License 2011.05.08 0 0 17222

Üdv Skodások!

Tudana valaki eladó könnyűfém felni garnitúrát? Elsősorban a gyári 4,5x13 4x100 érdekelne. Nem baj, ha van rajta gumi.

gdzsozy Creative Commons License 2011.05.08 0 0 17221

Szevasz.

 

ne légy kishitű! nem nagy balhé...

a kuplungot akár spaniferrel is helyettesítheted...

sajnos megtapasztaltam vagy két hete...

 

de a legegyszerűbb az hogy megnézed hogy van befűzve, és a pedáloktól elkezdve leszereled, amit leszerelsz ahelyett máris rászereled az újat ahol meg áthuzod a homlokfalon a régit ott utánna dugod az újat. a motortérben már csak annyira kell megfeszíteni hogy pont olyan legyen mint ami jó.

 

nagyjából ennyi.

Előzmény: Blint92 (17220)
Blint92 Creative Commons License 2011.05.07 0 0 17220

Tiszteletem emberek!

Szügségem lenne egy tapasztal Skoda mágus segítségére! :)

Tehát szeretném kicserélni a Pick Up-omban a gáz és a kuplung bowdeneket de nem merek nekiállni.

Tehát hogyan álljak neki, mire figyeljek stb stb stb :)

No meg szívesen találkoznék egy ( vagy több :D ) Kaposvári mágussal!!!
A segítséget előre is köszönöm!!!

glx16 Creative Commons License 2011.05.07 0 0 17219

Kicsit lassabban ment, de azért sikerült :-)))

Előzmény: vwopel (17216)
tothpeti72 Creative Commons License 2011.05.07 0 0 17218

Néhány oldalt lapozz visssza, legalább ötféle kábelről és háromféle szoftverről volt szó.

Előzmény: Skodabuher (17217)
Skodabuher Creative Commons License 2011.05.06 0 0 17217

Megtudja nekem mondani valaki, hogy milyen kábelre, proframra van szükség a PC és a Felicia összekepcsolásához?

vwopel Creative Commons License 2011.05.06 0 0 17216

Bakker,...Te végig olvastad???

Én nem értem a ,,tőmondatokat,, :-P

Előzmény: glx16 (17213)
kajku Creative Commons License 2011.05.06 0 0 17215

akut kötöttem már le több mint 1 napig de nem hagytam alapon felmenni högombára én is gondoltam +még lambdaszondára is de arra is h érzem kipufogógázt utastérben lehúzott ablaknál és ha lambda előtt ereszt valahol akkor lehet hibás jeleket ad hibakódban régeben kiadta lambdát és hőfokjeladót is nemtudom mi lehet vele nagy fogyasztás miatt takarítottam ki alapjárati motort is:s mert akkor láttam h már régen nem volt csak félek venni lambdát is mert elég drága hőgombát még nem néztem mennyibe kerül és néha azt is érzem mintha erőtlen lenne és van hogy melegen nem akar indulni valahogy kiderítem ezt a hőgombát is műhelyben van würth-ös progi azzal jelzi motor hőfokot és ha ott szépen megy fel hőfok akkor elvileg jó a hőgomba köszönöm válaszod!

Előzmény: glx16 (17213)
arthur877 Creative Commons License 2011.05.06 0 0 17214

Az 1,3 MPI-n meg kell csinálni az alapbeállítást, magától nem áll be, vagy csak több ezer km. után...

Előzmény: glx16 (17213)
glx16 Creative Commons License 2011.05.06 0 0 17213

Esélyes lehet ilyenkor a hőgomba, mert ha az nem küld jelet az ECUnak, meleg motornál is dúsít.

 

Alapjáratra egy tipp:

házilag úgy a legegyszerűbb az "alapbeállítás" hogy este leveszed az akkusarukat, reggel visszateszed és hideg motornál úgy elindítod hogy semmilyen fogyasztó nincs bekapcsolva. Fontos hogy gázt adni nem szabad.

Addig járjon a motor amíg a hűtőventilátor be nem kapcsol. Így a teljes hőmérséklet tartományban ki tudja rajzolni a görbét az ECU.

 

Nem tudom az 1.3 motoroknál is lehet-e így, nekem az 1.6-nál működik.

Előzmény: kajku (17212)
kajku Creative Commons License 2011.05.06 0 0 17212

Helló szeretném hozzáértők segítségét kérni magas lett feliciámban az alapjárat miután kitakarítottam folytószelepnél ha felpörgetem kb 2500ig és elengedem pedált akkor jó szépen visszaesik bár ugrál 800 és 1100 között ritkán áll be normális ha 1500ig pörgetem akkor viszont felugrik 1800ra de van hogy az fölé 1500alatt viszont visszaesik itt olvastam hogy egyik oldalon van ilyen progi amivel vissza lehet állítani mindent alapra :http://www.motordiag.cz/msm ezzel a progival próbálkoztam progi szépen végig is megy de nem teljesen értem a biztosíték kivevős részt:s és utána is írja hogy valamit kellene csinálni vag-com progival is mivel egyszerű olcsó kábelem van így csak kiolvasni engedte a kódokat de kidobta hogy alapbeállításokkal nincs vmi rendben és elvan tárolva hibakód ként alapjárati motor is mert multkor 1x úgy lett beindítva h nem volt bekötve és az autó vegyes fogyasztása 10 liter körül van ami alapjárat tisztítás előtt is így volt amit szintén nemtudom hogy mitől van előre is köszönöm segítséget!

Abczola Creative Commons License 2011.05.06 0 0 17211

Üdv márkatársak :)

 

Rájöttem, hogy nálam valami hiba lehet, mert ma kétszer is nehezen akart elindulni, csak forgatta a motort, de nem adott gyújtást, akksit lekötöttem, majd vissza, és pöccre indult utána.Nem volt, csak fél percig lekötve...

Hibakód olvasó- és törlő kábel sokféle van, de melyik a tuti, és nem kerül 10000-be, amit lehet is használni?

Az immobilit ki lehet kötni simán a rendszerből? Vagy a motorvezérlőben is szerepel?

Eléggé idegesítő, mert csak az akksi szívja le olyankor....

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!