Semmi nem cserelunk elsonek. A hibat kell kiszurni elsonek es utana cserelni barmit is. H miert szol nem tudom a felsoroltak kozul barmi lehet de latatlanba semmit nem tudok mondani biztosra. Tavgyogyitas csak a tv-ben lehetseges. A zar forradt derisd ki utana lehet tovabb haladni. Igaz van mikor szetkell bontani alkatreszeket.
A rupsuly ahogy te fogalmazol nem viszit gyorsitasnal. Az csak is elindulasnal tud sivitani aztan csend csak . Ha nagyobb sebbesegnel visit valami az csak csapagy vagy fogaskerek lehet. Ja igen es veglehajtas sincsen az vegattetel. H milyen szij kell meg gorgo nezel utana pl egy vedshopban vagy keresd meg a neten a szervizkonyvet. Alkatresz pl az italmondo.hu van
Sziasztok fórumozók, topustársak. Új vagyok itt mert eddig Sr50 robesz tulajdonosa voltam, de sikerült elednom jó pénzért. Mivel nagyobb és erősebb motort szerettem volna amit még kismotorként használhatok, ezért vettem egy 100-as scarát. Probléma, hogy gyorsításkor erős, sivitó hang hallatszik a hársó kerék felöl aminek az okát nem tudom, hogy röpsóly vagy esetetleg véglehajtás probléma-e. Szeretném még a technikai paramétereket is megérdeklődni. Pl: fogyasztás, görgő méretek, szíj paraméter.
Az biztos variator behangolas egy orokkevalosagig tarthat. Ha most elfogadhato akkor jo. Biztos lehetne meg hangolni de en is neha untan mar szet es ossze raplkni.
Miert hiszed h gond h forro?! A fotengelyen van ami forro a masik a zsij dorzs kapcsolattal viszi at az erot ami megint hot termel. Akkor szolj ha majd lefagy mert akkor azonal megyek megnezni :-):-):-)
En a karbirol le szoktam huzni a vakumcsovet ami a benzincsapra megy meszivom es akkor feltoltodik benyaval a karbi utana viszadug a vakumcso. Igy konnyebben indul mivel nem kell azzal kezdenie h feltolti a karbit benzinel. Hanem rogton a benzint szivhatja a karbibol. Igy kimelve van minden.
Mások intenek egyet, én viszont beteg vagyok ha nincs minden csavar a helyén.
3 hét szerteszéjjel-ség után (alkatrészbeszerzés, 50 cels a garázsban, pár nap nyaralás + egy kicsi lustaság) estefelé röffentem. (hátha még a szezonban tudom egy kicsit használni :-))
Tök száraz az úszóház, kíváncsi vagyok mennyit kell önindítózni amíg kap annyi naftát, hogy elindul.
Rugdosni nem tudom, mert a variátor is most lett kicserélve, tehát a fedél+rúgókar nincs a helyén és amíg nem látom hogyan működik addig nyilván nem csavarozom vissza.
Van valami tanácsod az első röffentés előtt? Ha szerencsém van akkor még indítás előtt meg is kapom a választ.
Megkrll nezni h hova vezet. Ha az uszohaz tetejehez akkor csak egy szellozo furat. Ha mashova akkor is kehet szellozo. De igy eleg nehez megmondani egy keprol. Meg ha terben lehetne latni akkor mar konnyebb lenne.
Nem hinnem mert akkor nincsen alapjarat. Latatlanba nem tudok ra mit mondani. Latnom kene . De szed szet es meglatod. Nem kell itt talalgatni nem lotto ez.
Még arra gyanakszom, hogy kirázódott a levegő csavar és túl sok levegőt kap, és ezért lódul meg, ha behúzom a szivatót. Helyes lehet a meglátásom, vagy tévúton járok?
Sajnos elmagyarazni nem tudom. En mar annyit szereltem h konyokomon jon ki. De ahoz is egy 10 kulcs kell meg egy csillag csavarhuzo es mar le is kaphato. Igaz jatekos mert szuk a hely. Idomot kell leszedni. Semmivel nem bonyolultabb mind a szimo karbi.
Mennyire bobnyolult egy karbi pucolás, milyen szerszám kell hozzá? Az a baj, hogy itt pesten nem sok szerszámom van. Debrecenben a fater házánál egy ürhajót is megszerelek annyi szerszám van. meg ugyebár Simson karbihoz vagyok szokva, oda elég egy 10-es kulcs meg egy csavarhúzó......
En csak 15-tol vagyok otthon mar mind erden. Mert meg mindig stokholmban szerelgetek most nem olyan regen egy 740 volvo fekel szoptam. Olyan rozsdas volt minden h nem jott le a tarcsa az agyrol csak ugy h le kelletveni az agyat tarcsastol es a rozsdat le kellett hidegvagoval vesni. No utana lejott a tarcsa egy meretes kalapacs segitsegevel.