A kocsim motorburkolatából elvesztek/hiányoznak/nem is voltak azok a gumikarikák, amelyek a burkolatot rajta tartják a fém csöcsökön. (2.0 HDI). Emiatt a motorburkolat zörög, verődik, s azt a sárga habszivacs féle anyag meg morzsálódik rá a motorra folyamatosan a burkolat belsejéből. Szeretném pótolni ezeket a filléres gumikarikákat, de nem találok sehol. Mi lehet a nevük (esetleg angolul?) és honnan vegyek ilyeneket?
Jó, ezt kivételesen elég sz** kicserélni. Én is pár hónapja cseréltem ugyanezt az oldalt, vagy 1,5 órát felrengtem alatta. Hova máshova tették a franciák a a csatlakozót, mint az alváz és a tank közé!:(( Le kellett lazítani a tankot és fölötte kell átvezetni a tyúkbelet. Nekem alkatrész 13e volt a Unixnál.
Azért annyira nem sajnálom a márkaszervízeket. Sötét és rabló banda.
Nekem ilyenem van, igaz RT3-al, így a szövegmegjelenítésről nem tudok nyilatkozni. A hangja szerintem nagyon jó, és működik a kormányalatti vezérlés is.
Dension Gateway300 (GW33PC1) interfésze RD4mp3-hoz van vkinek? Hogy szól? Megy a kormány melletti vezérlés? Ki- majd bekapcs. után ugyanonnan folytatja a lejátszást USB-ről? Text mezőn megjelennek a zene adatai? KÖszi
Szia! Szerintem abban a magasságban az 1 din sem fér be, mert mögötte van egy vastag fém keresztmerevitó és nem tudod betolni annyira , hogy ne álljon ki a sikbol, de egyébként sokat kell farigcsálni is. Eggyel lejebb a rádió helyére gond nélkül be megy. http://indafoto.hu/tom407/image/22097721-360e0d61/473911 itt megnézheted mennyire áll ki a síkból.
Budapesten keresek 307 benyós autó gázpedál javítására egy válalkozó fórum társat. A kocsi nem az enyén barátom küszködik vele. A pedál-elmondása szerint benyomva marad válltakozó elöfordulással. Kérem ha valaki vállalná az ügyet jelentkezzetek. Kösz Tamás
Peugeot 407 swem van. Egy napon nem tudtam elinditani.
Nos kiderult a kulcs tonkre ment tonkre. Nem meselnem el a telljes kalvariat.
A lenyeg hogy elso lepeskent sikerult a regi kulcsbol megmentenem magat a szarat. A fold alol elokeritettem hozza egy transzponder csipet. A lenyeg hogy sikerult osszetanitani es az autot elinditani. Mivel ez csak egy szar nyilvan taviranyitom ez ido alatt nem volt azaz nem tudom zarni az autot es a csomagterajtot kinyitni.
A kovetkezo hogy szereztem egy szuz taviranyitos kulcsot. Amit a masodik kulcsos fel tudott tanitani hogy elinduljon az auto. Ekozben a regi szarat es csipet el is felejtette . ami most nem lenyeges.
Szoval most van egy taviranyitos kulcsom amiben benne van az elektronika viszont csak elinditashoz tudtuk feltanitani. A taviranyitoreszt nem.
Esetleg volna valakinek "know how"-ja hogyan lehet a taviranyitoreszt hozzatanitani az autohoz?!
Fontos lenne. Koszi udv!
Barmilyen tanacsot esetleg szakemeber ajanlast fogadok. Koszi!
Ahogy a reggeli hideg idő állandósodott, a kormányom balra fordulásnál felkeményedik, olyan mintha kihagyna, megállna a szervómotor. Olaj csontra leereszt, szervócső bilincselve, a helyzet változatlan. Szóval szerintem nem sokat ér az olajcsere. Más kell legyen a hiba forrása.
Jah ez nem bug, ez feature. :) Nem, egyébként a kormánykapcsolódban egy réz sinen fut egy érintkező ami ha tekered folyamatosan érintkezik. Gondolom annyit kanyarodtál, hogy a végállásban már nincs kontakt.
Sziasztok, csak nekem van olyan, hogy ha a kormány el van fordítva nem megy a kürt? Csak egyenes állásban, pedig sokszor van, hogy kanyarodás közben pöcsölnek elöttem, de így nem tudok nekik "szólni" :)