Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Surci126 Creative Commons License 2011.09.09 0 0 1131

Jó döntés! Grat. hozzá!

Előzmény: gyurikaur (1130)
gyurikaur Creative Commons License 2011.09.09 0 0 1130

Lefoglalóztam az autót,s jövő héten hozom el!

A spoilert eladom róla,mert nekem nem kell!!!

Ha érdekel akkor csütörtök-péntek körül csörögj rám!!!

70/453-6742

Előzmény: klaszlo74 (1129)
klaszlo74 Creative Commons License 2011.09.08 0 0 1129

Nem tud valaki tetőspoilert eladót 2002re !? olyan kellene mint az előző hozzászólásnál  linkelt képen! szép álapotú érdekelne elfogadható áron

 

üdv László

Roadtrain Creative Commons License 2011.09.08 0 0 1128

Képről elég jó állapotúnak tűnik a gépezet.

Előzmény: gyurikaur (1127)
gyurikaur Creative Commons License 2011.09.08 0 0 1127

http://www.hasznaltauto.hu/kishaszonjarmu/iveco/35/iveco_35_c_13-4536586

 

Tegnap voltam megnézni,s nagyon megtetszett!!!Ma megyünk még tüzetesebben tesómmal átnézni!!!

Egy gazdás autó,magyarországi, egy sofőr hajtotta, terítős autó volt,garázsban tartották!alváza hietetlen jól néz ki :)!!!

Állat és takarmány szállításra kellene főleg saját célra!kb max 1000km-t mennék vele havonta!

Surci126 Creative Commons License 2011.09.07 0 0 1126
Előzmény: Törölt nick (1124)
Surci126 Creative Commons License 2011.09.07 0 0 1125

Valahol leírta,és eddig csak platósat keresett.

Előzmény: Törölt nick (1124)
Törölt nick Creative Commons License 2011.09.07 0 0 1124

Te tudod,hogy mire szeretné használni?Átalakítható.

Előzmény: Surci126 (1123)
Surci126 Creative Commons License 2011.09.07 0 0 1123

Platósat szeretne,de ez a doboz egy Aluvan féleség,azt pedig nem igen lehet átalakítani.

Előzmény: Törölt nick (1122)
Törölt nick Creative Commons License 2011.09.07 0 0 1122

Ezt a dobozt átalakíthatod.A tengelytávot ne felejtsd el,mert csak a maxi 4,25-ös jó.

Előzmény: gyurikaur (1121)
gyurikaur Creative Commons License 2011.09.07 0 0 1121

http://www.hasznaltauto.hu/kishaszonjarmu/iveco/35/iveco_35_c_11-4837894

 

Vagy ehez!

Holnap hív vissza a csávó,h egyáltalán eladó e doboz nélkül? Mit ér amúgy ez a doboz???

gyurikaur Creative Commons License 2011.09.07 0 0 1120

mit szóltok ehez?

Mennyiért tudnék rá szerezni egy 4,5m platót? dobozt mennyiért lehet eladni?Mennyi átalakítás szükséges még???

http://www.hasznaltauto.hu/kishaszonjarmu/iveco/35/iveco_35_c_13_d-4998500

Törölt nick Creative Commons License 2011.09.07 0 0 1119

150-160 km/h alatt nagyon lassú a híd.

Előzmény: gyurikaur (1118)
gyurikaur Creative Commons License 2011.09.07 0 0 1118

Mennyinek kell lennie a végsebességének???

Csörgess már meg visszahívlak!!!

70/453-6742

Előzmény: Törölt nick (1116)
Roadtrain Creative Commons License 2011.09.07 0 0 1117

Én személy szerint az 1,9-et sokallom. Ne kapkodd el a dolgokat.Nézz rendesen körbe 2,8-as jó motor.A km tuti a duplája,de ilyen autónál kevés az esély kevesebb futás teljesítményre.

Előzmény: gyurikaur (1113)
Törölt nick Creative Commons License 2011.09.07 0 0 1116

Kipróbálod,hogy mennyi a végsebessége.Az okok:Jakabszállással egyenlő.

Előzmény: gyurikaur (1115)
gyurikaur Creative Commons License 2011.09.07 0 0 1115

okok!

Melyik a jó híd áttétel??? Hogy tudom biztosra kideríteni???

Előzmény: Törölt nick (1114)
Törölt nick Creative Commons License 2011.09.07 0 0 1114

Ne kapkodd el.A magas alapjárat nem jó jel.Egy hosszabb próbaútat menjetek,a hídáttételre figyeljetek.Kecskemétet is kerülném.

Előzmény: gyurikaur (1113)
gyurikaur Creative Commons License 2011.09.07 0 0 1113

Bocsánatot kérek mindenkitől aki mondta,hogy jakabszállást kerüljem el nagy ívben!!!!!

Túl szép volt,hogy igaz legyen!!!!!

Kecskeméten néztem egyet (kereskedésben,ceglédi út mellett a metro felé), 2001-s 4.5 plató (funér lemezes), 2.8-s magasnyomású motor, gumik elfogadhatóak, alvázon a plató felfogatási pontok körül vannak rozsda foltok (de ez már szinte mindegyik iveconál megfigyeltem ami nem volt lefestve)!

Most vette a csávó kb 1 hete azt mondta!

230.000 km van benne ha nem tekerték vissza :)

A motor a kartel gáz mentes!!!

Beindítottuk a motort,s magas volt az alapjárat kb 1100-1200, azt mondta rá,hogy már megnézték,s az elektromos gázpedálnál vmi szelepnél van a gond de azt kicseréli!A kipufogó dobnál ahogy a cső bemegy ott kifúj,de tesóm mondta,h azt co-val megheggeszti ha kell!

Kb ennyit tudok róla asszem!

1.900.000 FT-t mondott rá a csávó!

Surci126 Creative Commons License 2011.09.06 0 0 1112

Ezt én is leírtam:-)

Előzmény: Roadtrain (1110)
té.bé Creative Commons License 2011.09.06 0 0 1111

Jakabszáláson az 1főre eső teherautókereskedések száma igen nagy.

Én keresztülszáguldva 11-et számoltam.

Ez valami kiegészítőfoglalkozás arra felé.

Előzmény: Roadtrain (1110)
Roadtrain Creative Commons License 2011.09.06 0 0 1110

Lentebb leírtam már a véleményemet,de úgy látszik csak engem igazolt!!!!!!!!!!!!!!!!!

Azt hitted hülyéskedek??Jakabszáláson (és környékén) meg teher autót venni NEM szabad átvernek mint szart a palánkon.Sajnos 11éve bele estem ebbe a hibába ahogy láttam mostanában sem szebb a helyzet oda lent.

Előzmény: gyurikaur (1108)
Liviati Creative Commons License 2011.09.06 0 0 1109

Ha veszel egy Ivecot vagy bármilyen kistehert általában ha már a nevedre van iratva nem árt tartalékolni kb 200-400ezer Forintot a vásárlásnál még esetlegesen nem tapasztalt hibák javítására. Esetleg kifoghatsz megkímélt autót is de azt nem fogják olcsón adni, hacsak nincs vészesen szüksége az eladónak a pénzre. De beleeshetsz abba a hibába is, hogy drágán veszel egy szar autót, amit eladásra készítettek fel (festés, kitakarítás). Mondjuk általában a gumik sokat elárulnak az autó előéletéről, nézd meg a gumik évjáratát mintázatát + pótkereket. Új gumit csak nagyon ritkán tesz fel kereskedő.

A 2000 utániakba már több elektronika van, ezért nagyobb a meghibásodás veszélye. Ha mégis 2000 utániban döntesz akkor ha lehetséges 2,8-as motort vegyél, azok tartósabbak.

Előzmény: gyurikaur (1108)
gyurikaur Creative Commons License 2011.09.06 0 0 1108

Tisztelet!

Mi a véleményetek az újabb kasztnis iveco-ról,amik 2001 után jöttek ki?Megbízhatóság,alkatrész árak?Milyen a 2,8 12 LE magasnyomású motor élettartama??? Meg a szokásos kérdések!

Épp azon agyalok,h megpróbálok még pénzt szerezni,s egy ilyet venni,de jó lenne pár hasznos tanács!

Mert megnéztem a jakabszállásit,s kiámbrándultam belőle :(!

Előzmény: gyurikaur (1106)
Liviati Creative Commons License 2011.09.04 0 0 1107
gyurikaur Creative Commons License 2011.08.28 0 0 1106

Hát már nem tudom mi tévő legyek!!!

Végülis ez is olyan,mint a szerencsejáték vagy bejön vagy nem!Ha szerencsém van akkor sikerül egy normális állapotút kifognom,ha nincs akkor meg majd a gatyám is rá megy(mert ugye lehetnek rejtett hibák)

bontosricsi Creative Commons License 2011.08.28 0 0 1105

Iveco daily alkatrészeim eladók 1999 évjárat 2800ccm

Ha valakinek kell valami.

Keresztény áron!

 

Surci126 Creative Commons License 2011.08.28 0 0 1104

Nincs kétségem hogy ezek a régi motorok még jók voltak,de megjegyzem abban az időben szinte mindegyik teherautó tudta ezt,talán még a kocka Ducatok is. De egy autó nem a motorból áll,erősen kétlem hogy valaki 1,5m elmenjem az itthoni karbantartás

és utak mellett Dailyvel.

Előzmény: Liviati (1103)
Liviati Creative Commons License 2011.08.28 0 0 1103

Az olaszok azért motort tudtak mindig is gyártani. Azért a motorja elnyűhetetlen, ha folyik is belőle az olaj. Az enyémbe szerintem legalább van már 1 millió, 88-as évjáratú, gyári motor, jó nagy kartergázzal, a kartergázcső le van kötve természetesen. Igaz már a végét járja, de talán van még benne százezer km ami megtehető vele. A 90-es évek elején került be svájcból és egy autóbontó használta kb 3-4 évvel ezelőttig.

Az Iveco Daily-k alváza a saját kategóriájában a legerősebb, ezt mindenki tudja. Akinek elcsavarodik az alváza az a gumibak miatt történik a többszörös túlterhelés miatt. Pont ma láttam egy 60-12 es Dailyt a 90-es évek végéről, már az Eurocargo hátsó futóművel. Annál is a gumibak elhajlította az alvázat. Fát hordanak vele romániából, képzelheted mekkora súly van rajta.

Az elektromosság szempontjából lenne mit fejlődniük és valamit a korrozióvédelem terén se ártana a gyárban bevezetni.

Előzmény: Surci126 (1101)
Liviati Creative Commons License 2011.08.28 0 0 1102

Kint se mindenhol valós a km benne. Regadó nincs teherkocsira minden mást ugyanúgy fizetned kell rá, mintha itthon vennéd. Sajnos kint sincs aranybánya. Ami olcsó az általában olyan is, abból lesznek kis hazánkban a megkímélt visszatekert autók. Vagy vegyél egy sokat futott megkímélt kinti autót azok olcsóbbak. Mondjuk amit az utazgatásra költesz pluszba annyiért már itthon is találsz, csak keresgélni kell.

Előzmény: gyurikaur (1099)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!