Keresés

Részletes keresés

Béla6 Creative Commons License 2010.06.07 0 0 20530

nem hiszem.

 

külföldi projekteket is szoktam kritizálni, ha pénzpocsékolónak gondolom.

 

(bár kétségtelen, hogy kisebb vehemenciával, tekintve, hogy nem az én pénzem bánja...)

 

ennek észrevételéhez viszont szükséges, hogy ne szelektíven olvass... :-)

 

 

Csilivili hidakat a pusztába? Ez új. :-)

 

 

csak a dizájn miatt hoztam fel példának, hogy legyen mivel összevetni a szlovák cuccost...

 

(a kőröshegyi meg épp arra példa, hogy 2 szaros kis falu keresztbefekvése miatt kibasztunk az ablakon 40mrd pézt...)

Előzmény: AcidMan (20529)
AcidMan Creative Commons License 2010.06.07 0 0 20529
Ugyanmá', ha nálunk épült volna biztos' találnál alternatív nyomvonalat, vagy valami olcsóbb megoldást. ;-)

nemmellesleg lyól is néz ki, nem egy órmótlan betonmonstrum, mint a kőröshegyi, kicsit több figyelmet fordítottak a pillérek dizájnjára...

Csilivili hidakat a pusztába? Ez új. :-)
Előzmény: Béla6 (20514)
Törölt nick Creative Commons License 2010.06.06 0 0 20528
Én meg egymás mellé másoltam:

Felsőzsolca

Macibb
Előzmény: cyber.greg (20527)
cyber.greg Creative Commons License 2010.06.06 0 0 20527
Rá lehetne rakni a Google Earth-re. Megpróbáltam.
Előzmény: kvte (20522)
Béla6 Creative Commons License 2010.06.06 0 0 20526

ebből is láccik, hogy mindenhova autópályát kell építeni, mert azt nem lepi el a víz...

 

(maximum kicsit alámossa... :-))

Előzmény: kvte (20522)
BoGar Creative Commons License 2010.06.06 0 0 20525
Nem csak ott, nem csak azon a hegyvidéken.
Előzmény: attus germanicus (20524)
attus germanicus Creative Commons License 2010.06.06 0 0 20524
Az ár levonulása után lesz ott helyreállítási költség rendesen. Mármint nem csak az M30-on, hanem ott a hegyvidéken mindenütt.
Előzmény: kvte (20522)
kvte Creative Commons License 2010.06.06 0 0 20523

Ugyanez a környék a földről:

 

http://www.youtube.com/watch?v=iJMk7jZXEHU

Előzmény: kvte (20522)
kvte Creative Commons License 2010.06.06 0 0 20522

 

Ahogy az M30 vége belefordul a Sajóba... (MTI)

Béla6 Creative Commons License 2010.06.05 0 0 20521

Július első felében átadásra kerül a 12,4 kilométeres M31 autópálya...

http://www.nif.hu/hirek/669

 

nabazdmeg, há nem úgyvót, hogy júNiusban leszen áadva? :-((


Az M0-ás autópálya nyugati szakaszán - ahol a második pályát építik - az M1-M6 közötti szakaszon folytatódott a hídépítés a diósdi és a Dulácska völgyhídnál...

 

 

hát frankó is lenne, ha a NYUGATI szakaszon épülne már a 2. (fél)pálya...

 

 

Ütemesen végzik a meglévő pálya melletti támfal építését is.

azt meg mi a faxomnak?

nem elég stabil az a mészkő, hogy megálljon magában?

 

Előzmény: hotrod25 (20520)
hotrod25 Creative Commons License 2010.06.04 0 0 20520

A gyorsforgalmin például csak a felüljárókon lenne jó a burkolat, ha nem raktak volna 10 méterenként csatornafedőket kifelé pl. a Csévéző u feletti hídra!!! ,természetesen precízen a keréknyomba illesztve, így hát szépen kikátyúsodott mellette. A kiváló magyar kátyútalanító technológiának köszönhetően a javítás utáni állapot nem sokban különbözik a javítás előttitől, ezért ha a szerencsétlen autós nem akarja kerék nélkül folytatni az útját, a középvonalig be kell húzódni, amit a szembe jövők nem mindig tolerálnak.

 

Egyébként fontolgatom, hogy kinyomtatok egy nagy színes 90-es táblát, és a tudatlan 50-70-el előttem haladóknak villogást követően felmutatom :)) 

 

más:

 

Helyzetjelentés épülő autópályáinkról:

 

http://www.fn.hu//belfold/20100604/lelassultak_autopalya_epitesek/

Előzmény: AcidMan (20511)
Béla6 Creative Commons License 2010.06.04 0 0 20519

nabasszákmeg, neszesemmi fogmeglyól.

 

mer addig oké, hogy a célforgalmi mátrixból generálnak 1 modellezett forgalomterhelési diagramot, hogy ezt a forgalomszámlálásos forgalomterhelési diagrammal komparálva lecsekkolják a mátrix megfelelőségét, de ezt mi a faxnak teszik közzé?

 

miért nem a forgalomszámlálásos forgalomterhelési diagrammot teszik eleve ki a weboldalra jó kis vektoros pdfben??

 

 

 

amúgy az egész méricskélésnek kibaszottul nincs semmi értelme, amíg ostoba populista politikusok döntenek a fejlesztésekről...

Előzmény: Aladár46 (20516)
mgabor88 Creative Commons License 2010.06.04 0 0 20518
Szerintem meg rondák. Legalább az összes pillér ugyanolyan lenne.... De azt hiszem erre mondják, hogy ízlések és pofonok. (Kőröshegy szebb :)).
Amúgy meg el tudom képzelni, mennyire örültél volna neki, ha még a plussz zsaluzási és egyéb szerkezeti cuccokat is lehetett volna fizetni...
De amúgy ha már ennyi a pillér akkor miért nem lehetett megoldani ferekábeles rész nélkül? Vagy nagyobb fügesztett résszel kevesebb pillérrel? Máris jobban nézne ki. (eme rész költői kérdés....)
Előzmény: Béla6 (20514)
Jared- Creative Commons License 2010.06.04 0 0 20517
igen, gondoltam h valami aktatologatós oka van. persze olyan országban ahol először aszfaltoznak aztán csatornáznak, mint a mi utcánkban 2001-ben ott az ilyen már tényleg nem oszt nem szoroz...:-)
Előzmény: Törölt nick (20509)
Aladár46 Creative Commons License 2010.06.04 0 0 20516
Csak a tisztánlátás végett. A belinkelt forgalmi adatok nem azonosak ezzel: "AZ ORSZÁGOS KÖZUTAK 2008. ÉVRE VONATKOZÓ KERESZTMETSZETI FORGALMA"

Hanem ez:

Országos Célforgalmi Adatfelvétel 2008
SZAKMAI HÁTTÉR

A 2008. szeptember 15. és október 22. között lebonyolított Országos Célforgalmi Adatfelvétel során létrejött adatállományok elemzése közben számos olyan részeredmény született, amelyek hatékonyan segíthetik a közlekedési szakma mindennapi munkáját. ...
Előzmény: Béla6 (20515)
Béla6 Creative Commons License 2010.06.04 0 0 20515

a kti-n fenn vannak a 2008as forgalmi adatok grafikus formában:

http://www.kti.hu/index.php/szolgaltatasok/trendek-grafikus-adatbazis/ocf/modellezesi-adatok-eredmenyek

 

ráadásul nem csak jpgben, hanem vektoros pdf-ben is, ami korlátlanul nagyítható...

 

(monnyuk lyól eldugták, mert ehhez a képek alatti feliratra kell kattintani...)

Béla6 Creative Commons License 2010.06.04 0 0 20514

milyen falut?    (nem falu ez, hanem 1 városka...)

 

amúgy nem, meglehetősen szar a terep errefele, ez egy elég lyó huszárvágás megoldás volt, átvitték ott a város felett a pályát, ahol egy beékelődő domb miatt egészen elkeskenyedik a város...

 

minden más nyomvonal hosszabb, és drágább lett volna...

 

ezenkívül az sem utolsó szempont, hogy így a város "közepén" van a pálya csp-ja, vagyis a központ megközelítéséhez (és elhagyásához) nem kell a városon átvakarózni...

 

nemmellesleg lyól is néz ki, nem egy órmótlan betonmonstrum, mint a kőröshegyi, kicsit több figyelmet fordítottak a pillérek dizájnjára...

Előzmény: AcidMan (20513)
AcidMan Creative Commons License 2010.06.04 0 0 20513
Olcsóbb lett volna ledózerolni a falut.
Előzmény: Béla6 (20512)
Béla6 Creative Commons License 2010.06.04 0 0 20512
AcidMan Creative Commons License 2010.06.04 0 0 20511
A városi felüljárók karbantartása valamiért mindig más ütemben történik.
A gyorsforgalmin például csak a felüljárókon jó a burkolat.
Előzmény: Jared- (20502)
Béla6 Creative Commons License 2010.06.04 0 0 20510

gondolom a határútról beszélsz...

 

amúgy elmehet mind a 2 fél a büdös picsába...

 

attól, hogy a főváros szívózik, attól még a NIFnek lehetne annyi esze, hogy átadja az utat, legfeljebb addig, amíg az aktatologató köcsögök eldöntik, hogy mi legyen, addig az ÁAK, vagy a pemák üzemeltetné.

 

végülis szaros 2km-e utacskáról van szó, vazze.

 

Előzmény: kvte (20504)
Törölt nick Creative Commons License 2010.06.04 0 0 20509
Magyaros módi. Ennyi.
Előzmény: Jared- (20502)
Törölt nick Creative Commons License 2010.06.04 0 0 20508
Istenem... Tudod mit, rosszabbak a bringautak mint a Hold felszíne. És nem 90 hanem 160%-ban. A közutak ellenben jók, a kerékpárút rossz állapotú. Elégedett vagy már végre?

Befejeztem.
Előzmény: ghosty9 (20507)
ghosty9 Creative Commons License 2010.06.04 0 0 20507
"Én nem kezdtem el semmiféle "örüljetek ennek vagy annak" mondókának."

Sajnos a "persze vannak hibák, de a forgalom arányát figyelembe véve" gondolatmenet pont ezt takarja.

"Ellenben hagyj jelentsem már ki mint magánvélemény, hogy az úthálózat sem rózsás az arányokat figyelembe véve."

Nem az, de ott nem nulla a karbantartás. Ez az útminőségen is csodásan lemérhető.

Előzmény: Törölt nick (20500)
ghosty9 Creative Commons License 2010.06.04 0 0 20506
"Hm, a pocsolya a baj?"

A pocsolya, az útminőség, a kialakítás, vonalvezetés. Mindegyikben sokkal rosszabbul állnak a bicikliutak, mint a közutak, és ebből az első kettő tartozik a karbantartáshoz, ezért hoztam a pocsolyát példának. (Az útminőséget nehezebb mérni, de az is kriminális természetesen.)
Előzmény: Törölt nick (20501)
ghosty9 Creative Commons License 2010.06.04 0 0 20505
"most teljesen átmentél hüjébe? :-))"

Hogy energiát fektetek a veled történő eszmecserébe? Lehet. :-)

De akkor bontsuk kisebb darabokra.

Aszondtad, a januári 4%-os nyugdíjemelésből. Ezzel azt akartad-e mondani (illhát most is azt mondod-e), hogy ez tényleges emelés, és ezt kellett volna visszatartani, nem pedig a nyugdíjakat még jobban csökkenteni?
Előzmény: Béla6 (20503)
kvte Creative Commons License 2010.06.04 0 0 20504

Már nem főváros, még nem ÁAK.

Legalábbis a saját oldala felől mindkét fél előbb zárja le a maga részét, így ez egy térgörbület része.

Béla6 Creative Commons License 2010.06.04 0 0 20503
most teljesen átmentél hüjébe? :-))
Előzmény: ghosty9 (20498)
Jared- Creative Commons License 2010.06.03 0 0 20502
Mi az oka annak hogy az M3-as bevezető/kivezető szakaszán, a Szentmihályi úti felüljáró kimaradt mindenjellegű burkolatfelújitásból vagy tizenöt éve? Igen kátyus ez a 10 m...
Törölt nick Creative Commons License 2010.06.03 0 0 20501
Hm, a pocsolya a baj? Menj végig Szentendre - Békás között az Eurovelo kerékpárúton, vagy a budai rakparton.
Előzmény: ghosty9 (20493)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!