Keresés

Részletes keresés

Béla6 Creative Commons License 2010.06.02 0 0 20482

nem 4, hanem 400%...

 

(de ne csüggeggy, a matek az 1 bonyolult todomány... :-))

Előzmény: ghosty9 (20480)
ghosty9 Creative Commons License 2010.06.02 0 0 20481
"Meg az úthálózat 90%-a"

Komolyan van egy nagyságrendi különbség a közutak minősége, meg a bicikliutak (-sávok, gyalog- és ~-utak, stb.) minősége között. Kérdezz meg nyugodtan valakit, aki mindkettőt használja, ha nekem nem hiszel (aki szintén).
Előzmény: Törölt nick (20471)
ghosty9 Creative Commons License 2010.06.02 0 0 20480
"a most januári 4% nyögdíjemelés átcsoportosításával meg meg lehetne ÖTszörözni."

Mondjuk ehhez még annyit, hogy te sírnál a legjobban egy éves szintű 4%-os útkarbantartás-emelésnél, ha az infláció 5+%.
Előzmény: Béla6 (20462)
hegyaljai2 Creative Commons License 2010.06.02 0 0 20479

Teljesen igazad van!

Remélem erre is fog vonatkozni az új szabályozás a parkolásról ahol nem lehet magáncég a vámszedő, és maximálva van a díj!

Javaslom a nem létező umbuldás, ingyenes parkolóhelyek listáját összeszedni!
Elsőként a pesti rakparton a MAHART nemzetközi hajóállomásán parkolók jogosultságát kellene megnézni!

Előzmény: Béla6 (20478)
Béla6 Creative Commons License 2010.06.02 0 0 20478

van.

a reptéri dolgozóknak.

 

a plakát mögött biztosan, de asszem a terminál előttiek közül a csodagyaloghídhoz közel eső is ilyen.

 

(vagy esetleg lyó lehúzósfizetős, minta 2esnél: minden mekkezdett félóra 600Ft.

háta q.annyukat...)

Előzmény: Törölt nick (20477)
Törölt nick Creative Commons License 2010.06.01 0 0 20477
A terminál előtt van parkoló. De az Általad linkelt képen is talán a plakát mögött (vagy épp nem látszik a képen) van parkoló.
Előzmény: Béla6 (20476)
Béla6 Creative Commons License 2010.06.01 0 0 20476

1. én nem emléxek tiltótáblára

2. az egész ferihegyi út a vasúti vágányon megy át... :-)

 

amúgy akkor szerinted hol kellene parkolni azoknak, akik utast hoznak/visznek a vonatra/ról?

 

1xűen nevetséges, hogy megépítették lyó sok pénzért ezt a liftes csodagyaloghidat, de arra már nem volt 10-20 miller, hogy 1 tucatnyi parkolóhelyet kialakítsanak...

 

 

 

aprópopó: sülysápon elkészült a P+R projekt I. üteme...

 

úgy tűnik, hogy a 70 placc karcsú lesz, lehet rögtön indítani a 2. ütemet további 50 placcal.

 

Előzmény: radio100jozsi (20475)
radio100jozsi Creative Commons License 2010.06.01 0 0 20475
Ez egy a forgalomtól elzárt terület, jelenleg szabálytalanul a vasúti vágányon át járnak be ide az autók, és parkolnak le.
Előzmény: Béla6 (20465)
Törölt nick Creative Commons License 2010.06.01 0 0 20474
Ne bántsuk a Balatont, jó időben, nyáron jó az. :))
Előzmény: Béla6 (20466)
Törölt nick Creative Commons License 2010.06.01 0 0 20473
Nem gond, attól még M10 ügyében nyugodtan lehet továbbra is vitázni. :)))
Előzmény: Béla6 (20469)
Törölt nick Creative Commons License 2010.06.01 0 0 20472
Azért van ott normális, burkolt (fizetős) P+R is. Igaz, hogy Ferihegy 1 környezete nem a legideálisabb, de azért annyira nem is tragikus, ahogy az Általad mellékelt kép mutatná. :-)
Előzmény: Béla6 (20465)
Törölt nick Creative Commons License 2010.06.01 0 0 20471
Meg az úthálózat 90%-a, meg a villamos hálózat 90%-a, stb.
Előzmény: ghosty9 (20464)
Törölt nick Creative Commons License 2010.06.01 0 0 20470
Egy sima eső esetén is már nem bírja a csatorna. Most látványosabb. De amíg nem a saját házánál van, addig nincs ilyen probléma...
Előzmény: Béla6 (20462)
Béla6 Creative Commons License 2010.06.01 0 0 20469
van 1 olyan gyanúm, hogy a következő 4 évbe nem fognak nekikezdeni a hídépítésnek komáromban :-))
Béla6 Creative Commons License 2010.06.01 0 0 20468

M31 építés 3/4 évvel ezelőtt, a porr-száraz évszakban...  :-)

 

 

 

Előzmény: Béla6 (20467)
Béla6 Creative Commons License 2010.06.01 0 0 20467

Mondjuk itt nyilván még nem tudott betömörödni.

 

 

ez nem tömörödés kérdése, inkább az a problemma, hogy a rézsűfűnek még nem volt ideje megerősödni, hogy ellenálljon a víz eróziós 6ásának...

 

Előzmény: anteus (20457)
Béla6 Creative Commons License 2010.06.01 0 0 20466

Az M1 és M6 már kipipálva. Vajon melyik autópálya lesz a következő áldozat?

 

 

az M7.

 

nemsokára kiönt a balaton, és az ordacsehi tőzegláp elnyeli a pályát... :-))

Előzmény: Törölt nick (20456)
Béla6 Creative Commons License 2010.06.01 0 0 20465

Ferihegy1, internésönöl erport, vasúti megállóhely, P+B parkoló (gyk: Parjojj Bazdmeg!)

 

 

ghosty9 Creative Commons License 2010.06.01 0 0 20464
"most, ebben a frankó monszunos időjárásba lehet lyól látni, hogy mennyire szarnak az egész úthálózatra, rohad az egész szanaszét."

Bélám az Úrban, szerintem te még nem láttál olyan utat, amire tényleg tojnak.

(A bicikliutak 90%-a ilyen, kezdetnek.)
Előzmény: Béla6 (20462)
ghosty9 Creative Commons License 2010.06.01 0 0 20463
"aza gond ezzel, hogy épp elég bosszúság, ha valaki benézi a terelést és 1 csp-tal tovább kell mennie, majd ott visszafordulnia, nem kellene ezt még tetézni 10enezer forintos matricabüntetéssel..."

Vagypedigugye lehet az is, hogy az embereket felnőttnek tekintjük, meg ők is felnőttnek tekintik magukat, oszt ha rutinból vezetnék és tojnak a táblákra, akkor viselik a következményeket. Ne?
Előzmény: Béla6 (20443)
Béla6 Creative Commons License 2010.06.01 0 0 20462

pedig veszélyeztetésért az út üzemeltetőjét akár felelősségre is lehetne vonni...

 

 

a nagy lófaszt, itt felelőssége csak az átlagbéla autósnak van, akit frankón lehet orbaszájba szivatni a sapkaparagrafus alapján, a hivataloknak nincs egy deka se.

 

most, ebben a frankó monszunos időjárásba lehet lyól látni, hogy mennyire szarnak az egész úthálózatra, rohad az egész szanaszét.

 

az árkok, padkák, átereszek nincsenek takarítva/karbantartva, úgyhogy folyik a víz az utakon keresztbe-hosszába...

 

dehát erre nincs péz, pedig 1% (azaz EGY %) nyögdíjemelés elhagyásával meg lehetne DUPLÁZNI az útkarbantartási keretet.

 

(a most januári 4% nyögdíjemelés átcsoportosításával meg meg lehetne ÖTszörözni.

 

de nem, az utolsó kibaszott likas rézfitying is kell a szochálóba, a köcsög autós meg rohaggyon meg, ott ahol van...)

Előzmény: Törölt nick (20453)
Béla6 Creative Commons License 2010.06.01 0 0 20461
azé berakom, hátha mást is érdekel: www.heywhatsthat.com/profiler.html
Előzmény: AcidMan (20460)
AcidMan Creative Commons License 2010.06.01 0 0 20460
Tárgytalan, megtaláltam.
Előzmény: AcidMan (20459)
AcidMan Creative Commons License 2010.06.01 0 0 20459
Laci, mi is a site neve, ahol a googlemaps domborzati adatbázisán lehet vonalakat huzigálni a pusztába?
Előzmény: Béla6 (20452)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.31 0 0 20458
Az M6-nál se hagytak sok időt.
Előzmény: anteus (20457)
anteus Creative Commons License 2010.05.31 0 0 20457
Az M3/M31 csomópontban is elmosta az eső a csapadékvíz elvezetőt, csúnyán kimosta a töltést is. Már harmadszor javítják, de délutánra újabb özönvizet jeleztek.
Kicsit Kőműves Kelemen hangulata van...
Mondjuk itt nyilván még nem tudott betömörödni.
Előzmény: Törölt nick (20456)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.31 0 0 20456
Az M1 és M6 már kipipálva. Vajon melyik autópálya lesz a következő áldozat?
Előzmény: Béla6 (20450)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.31 0 0 20455
Az alsó rakpart közel sem nézett ki úgy mint a Bosnyák tér...
Előzmény: attus germanicus (20444)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.31 0 0 20454
Nézd meg a Thököly Mexikói út - Hungária közötti szakaszát. Ott is a nagy kockakőre terítettek egy réteg aszfaltot pár éve. Meg lehet nézni az út állapotát. Krátervölgy.
Előzmény: Irj ha mersz (20442)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.31 0 0 20453
Fogták és ráterítenek egy réteg aszfaltot. Nem kell sok idő, és ismét úgy fog kinézni mint eddig. A dologban az a szánalmas, hogy még erre is évtizedeket kellett várni, pedig veszélyeztetésért az út üzemeltetőjét akár felelősségre is lehetne vonni. Enyhén szólva is balesetveszélyes az út állapota ott véleményem szerint.
Előzmény: kvte (20437)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!