Én személy szerint az 1,9-et sokallom. Ne kapkodd el a dolgokat.Nézz rendesen körbe 2,8-as jó motor.A km tuti a duplája,de ilyen autónál kevés az esély kevesebb futás teljesítményre.
Bocsánatot kérek mindenkitől aki mondta,hogy jakabszállást kerüljem el nagy ívben!!!!!
Túl szép volt,hogy igaz legyen!!!!!
Kecskeméten néztem egyet (kereskedésben,ceglédi út mellett a metro felé), 2001-s 4.5 plató (funér lemezes), 2.8-s magasnyomású motor, gumik elfogadhatóak, alvázon a plató felfogatási pontok körül vannak rozsda foltok (de ez már szinte mindegyik iveconál megfigyeltem ami nem volt lefestve)!
Most vette a csávó kb 1 hete azt mondta!
230.000 km van benne ha nem tekerték vissza :)
A motor a kartel gáz mentes!!!
Beindítottuk a motort,s magas volt az alapjárat kb 1100-1200, azt mondta rá,hogy már megnézték,s az elektromos gázpedálnál vmi szelepnél van a gond de azt kicseréli!A kipufogó dobnál ahogy a cső bemegy ott kifúj,de tesóm mondta,h azt co-val megheggeszti ha kell!
Lentebb leírtam már a véleményemet,de úgy látszik csak engem igazolt!!!!!!!!!!!!!!!!!
Azt hitted hülyéskedek??Jakabszáláson (és környékén) meg teher autót venni NEM szabad átvernek mint szart a palánkon.Sajnos 11éve bele estem ebbe a hibába ahogy láttam mostanában sem szebb a helyzet oda lent.
Ha veszel egy Ivecot vagy bármilyen kistehert általában ha már a nevedre van iratva nem árt tartalékolni kb 200-400ezer Forintot a vásárlásnál még esetlegesen nem tapasztalt hibák javítására. Esetleg kifoghatsz megkímélt autót is de azt nem fogják olcsón adni, hacsak nincs vészesen szüksége az eladónak a pénzre. De beleeshetsz abba a hibába is, hogy drágán veszel egy szar autót, amit eladásra készítettek fel (festés, kitakarítás). Mondjuk általában a gumik sokat elárulnak az autó előéletéről, nézd meg a gumik évjáratát mintázatát + pótkereket. Új gumit csak nagyon ritkán tesz fel kereskedő.
A 2000 utániakba már több elektronika van, ezért nagyobb a meghibásodás veszélye. Ha mégis 2000 utániban döntesz akkor ha lehetséges 2,8-as motort vegyél, azok tartósabbak.
Mi a véleményetek az újabb kasztnis iveco-ról,amik 2001 után jöttek ki?Megbízhatóság,alkatrész árak?Milyen a 2,8 12 LE magasnyomású motor élettartama??? Meg a szokásos kérdések!
Épp azon agyalok,h megpróbálok még pénzt szerezni,s egy ilyet venni,de jó lenne pár hasznos tanács!
Mert megnéztem a jakabszállásit,s kiámbrándultam belőle :(!
Végülis ez is olyan,mint a szerencsejáték vagy bejön vagy nem!Ha szerencsém van akkor sikerül egy normális állapotút kifognom,ha nincs akkor meg majd a gatyám is rá megy(mert ugye lehetnek rejtett hibák)