A Swift motorterebe benézve valoban ijeszten kevesnek tünnek a vasak, de ugyanakkor - amennyire tudom, a Swift torestesztjei jo eredmenyeket ertek el. Mozdonnyal mindenesetre nem tanacsos utkozni. Remélem, hogy soha sem tudom meg, hogy mennyire massziv.
Az viszont vilagos, hogy a gyar abban erdekelt, hogy a kis impulzusvaltassal jaro utkozesek is olyan deformaciokat okozzanak, amik réven uj alkatreszt lehessen eladni.
Ahoj wieder!
Naszoval. Pampalini! Azert mert Suzuki, nem kell rögtön fikázni. Nekem is volt Suzym és tulképp meg voltam vele elégedve. Leszámítva azt, hogy papírból készült.
Ezért kérdem Wagonka véleményét a biztonságról? Masszívabbnak tűnik, mint a "mezei" Suzy?
A hátsó ajtókba csak luxuskategóriáknál építenek mocis ablakemelőt gyárilag, szériában.
Ez azért nem teljesen így van, az én 7 éves Mazda 323F-embe szériatartozék a hátsó elektromos ablakemelő és bármennyire is szeretem, nem nevezném luxuskategóriának.
Azt hiszem ebben tökéletesen igazad van:
Ugyanolyan felszereltség esetén olcsobban megkapod, erosebb motorral, es a Casco- ja is olcsobb a magyar gyártás miatti 20% kedvezmény révén.
De ezen tul valószinüleg mindenfajta különbségtétel értelmetlen, hacsak a stopplámpák esztétikai kialakitásáról nem kezdünk vitatkozni.
Kedves pampalini
A kocsivásárlás - végsö soron - mindig pénztárca kérdése. Mivel az - az en esetemben - nagyon is vékony, igy egy "Nobelkarosse" - ahogy a német nevezi a jobb márkákat - szóba se jön.
En az idáigi "szuzzer"-emmel - ahogy hivtam: a rendszerváltás Trabijával - nagyon meg voltam elégedve. A Wagon R pedig a Swiftem Trabiságához képest pedig legalábbis egy "Wartburg"
Hmmm... Érdekes tapasztalatok... Mindenestere én akkor vennék szuzzert ha piros lesz a hó és nagy...
Hozzáfűzéseim:
1. nem tudok hozzászólni...
2. Ez van...
3. Túl sokat vársz el tőle... A központi zár csak akkor "tudja felemelni" az ablakot, ha erre van egy külön kütyü. A hátsó ajtókba csak luxuskategóriáknál építenek mocis ablakemelőt gyárilag, szériában.
4. Mivel a kocsi egy "magasles" ezért imbolyogni fog... Autopályára én nem vinném... Főleg az M7-re, Balaton felé, a külső sávban.
Kedves Romeo
Erre a kedves inkább Skodás üdvözlésre csak annyit tudok válaszolni, hogy a magam 75 -Km nyi uttapasztalatával nem igen tudtam még fogyasztást mérni.
A karosszeria szépen kidolgozottnak tünik, és - egyelöre - em zörög.
Csak nyomasd szépen sorban az infokat a géprol! Fogyasztás mennyi?
Ismersz valami töréstesztet vele kapcsolatban? Ülések hosszú távon kényelmesek?
Milyen az összkép a kidolgozásról?
Nem zörög, düborog a karosszéria?
Elsö tapasztalatok
Negativ:
1. Hátratekintés
a. kis látámezejü külsö tükör (tul közel van)
b. Magas hátsó ülés háttámlája illetve az utasfej
mélyen benyúlik a belsö tükörbe.
2. Elsö ülés mechanikája kulturálatlan, nehézkesen dönthetö, és döntésnél mindenképpen ütközik a hátso üléssel
3. Hiányos központi zár koncepció: nem hat a tanksapka fedö lemezre, nem emeli meg a leeresztett ablakot, záráskor.
Hátso ablakon nincs is motoros emelö, - a sporolás mellett, nyilván, a kisgyermekes bevásárlókocsi koncepció miatt.
4. 50 é 60 Km/h között a kocsi nem teljesen sima aszfalton némiképp imbolyog és émelygést okoz a benne ülöknek.
Pozitiv.
1. Jo - magasles - kilátás.
2. A közel egy tonnás sulyhoz viszonyitva elég dinamikus- bár nem káprázatos - 1.3 -as motor.
3. Gondosnak tünö összeszerelés.