Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Wagonka Creative Commons License 2000.07.19 0 0 12
A Swift motorterebe benézve valoban ijeszten kevesnek tünnek a vasak, de ugyanakkor - amennyire tudom, a Swift torestesztjei jo eredmenyeket ertek el. Mozdonnyal mindenesetre nem tanacsos utkozni. Remélem, hogy soha sem tudom meg, hogy mennyire massziv.
Az viszont vilagos, hogy a gyar abban erdekelt, hogy a kis impulzusvaltassal jaro utkozesek is olyan deformaciokat okozzanak, amik réven uj alkatreszt lehessen eladni.
Előzmény: alfa155 (10)
Wagonka Creative Commons License 2000.07.19 0 0 11
offtopic
Ezt a topicot a cimben emlitett márka tapasztalatokon alapuló kiértékelésére nyitottam, és nem a különbözö zsebekbe való vájkálásra.
Előzmény: pampalini (8)
alfa155 Creative Commons License 2000.07.19 0 0 10
Ahoj wieder!
Naszoval. Pampalini! Azert mert Suzuki, nem kell rögtön fikázni. Nekem is volt Suzym és tulképp meg voltam vele elégedve. Leszámítva azt, hogy papírból készült.
Ezért kérdem Wagonka véleményét a biztonságról? Masszívabbnak tűnik, mint a "mezei" Suzy?
Caris Creative Commons License 2000.07.19 0 0 9
A hátsó ajtókba csak luxuskategóriáknál építenek mocis ablakemelőt gyárilag, szériában.

Ez azért nem teljesen így van, az én 7 éves Mazda 323F-embe szériatartozék a hátsó elektromos ablakemelő és bármennyire is szeretem, nem nevezném luxuskategóriának.

Caris

Előzmény: pampalini (4)
pampalini Creative Commons License 2000.07.19 0 0 8
Wagonka!

Nekem még egy szuzukira se nagyon lenne pénzem... Maradok a jó öreg skodrinál egy darabig, aztán meg majd meglátom, hogy mi lesz...

Most csak ennyi...

Wagonka Creative Commons License 2000.07.19 0 0 7
Azt hiszem ebben tökéletesen igazad van:
Ugyanolyan felszereltség esetén olcsobban megkapod, erosebb motorral, es a Casco- ja is olcsobb a magyar gyártás miatti 20% kedvezmény révén.
De ezen tul valószinüleg mindenfajta különbségtétel értelmetlen, hacsak a stopplámpák esztétikai kialakitásáról nem kezdünk vitatkozni.
Előzmény: csk (6)
csk Creative Commons License 2000.07.19 0 0 6
Szerintem praktikus kis kocsi lehet, és inkább ezt választanám mint az Opel Agilát...
csk
Wagonka Creative Commons License 2000.07.19 0 0 5
Kedves pampalini
A kocsivásárlás - végsö soron - mindig pénztárca kérdése. Mivel az - az en esetemben - nagyon is vékony, igy egy "Nobelkarosse" - ahogy a német nevezi a jobb márkákat - szóba se jön.
En az idáigi "szuzzer"-emmel - ahogy hivtam: a rendszerváltás Trabijával - nagyon meg voltam elégedve. A Wagon R pedig a Swiftem Trabiságához képest pedig legalábbis egy "Wartburg"
Előzmény: pampalini (4)
pampalini Creative Commons License 2000.07.19 0 0 4
Hmmm... Érdekes tapasztalatok... Mindenestere én akkor vennék szuzzert ha piros lesz a hó és nagy...

Hozzáfűzéseim:
1. nem tudok hozzászólni...
2. Ez van...
3. Túl sokat vársz el tőle... A központi zár csak akkor "tudja felemelni" az ablakot, ha erre van egy külön kütyü. A hátsó ajtókba csak luxuskategóriáknál építenek mocis ablakemelőt gyárilag, szériában.
4. Mivel a kocsi egy "magasles" ezért imbolyogni fog... Autopályára én nem vinném... Főleg az M7-re, Balaton felé, a külső sávban.

Most csak ennyi...

Wagonka Creative Commons License 2000.07.19 0 0 3
Kedves Romeo
Erre a kedves inkább Skodás üdvözlésre csak annyit tudok válaszolni, hogy a magam 75 -Km nyi uttapasztalatával nem igen tudtam még fogyasztást mérni.

A karosszeria szépen kidolgozottnak tünik, és - egyelöre - em zörög.

Előzmény: alfa155 (2)
alfa155 Creative Commons License 2000.07.19 0 0 2
Ahoj!

Csak nyomasd szépen sorban az infokat a géprol! Fogyasztás mennyi?
Ismersz valami töréstesztet vele kapcsolatban? Ülések hosszú távon kényelmesek?
Milyen az összkép a kidolgozásról?
Nem zörög, düborog a karosszéria?

Bye,
Egy szimpatizáns

Wagonka Creative Commons License 2000.07.19 0 0 1
Elsö tapasztalatok
Negativ:
1. Hátratekintés
a. kis látámezejü külsö tükör (tul közel van)
b. Magas hátsó ülés háttámlája illetve az utasfej
mélyen benyúlik a belsö tükörbe.

2. Elsö ülés mechanikája kulturálatlan, nehézkesen dönthetö, és döntésnél mindenképpen ütközik a hátso üléssel

3. Hiányos központi zár koncepció: nem hat a tanksapka fedö lemezre, nem emeli meg a leeresztett ablakot, záráskor.
Hátso ablakon nincs is motoros emelö, - a sporolás mellett, nyilván, a kisgyermekes bevásárlókocsi koncepció miatt.

4. 50 é 60 Km/h között a kocsi nem teljesen sima aszfalton némiképp imbolyog és émelygést okoz a benne ülöknek.

Pozitiv.
1. Jo - magasles - kilátás.
2. A közel egy tonnás sulyhoz viszonyitva elég dinamikus- bár nem káprázatos - 1.3 -as motor.
3. Gondosnak tünö összeszerelés.

pampalini Creative Commons License 2000.07.19 0 0 0
Hmmm... 0
Wagonka Creative Commons License 2000.07.19 0 0 topiknyitó

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!