nabazdmeg, há nem úgyvót, hogy júNiusban leszen áadva? :-((
Az M0-ás autópálya nyugati szakaszán - ahol a második pályát építik - az M1-M6 közötti szakaszon folytatódott a hídépítés a diósdi és a Dulácska völgyhídnál...
hát frankó is lenne, ha a NYUGATI szakaszon épülne már a 2. (fél)pálya...
Ütemesen végzik a meglévő pálya melletti támfal építését is.
azt meg mi a faxomnak?
nem elég stabil az a mészkő, hogy megálljon magában?
A gyorsforgalmin például csak a felüljárókon lenne jó a burkolat, ha nem raktak volna 10 méterenként csatornafedőket kifelé pl. a Csévéző u feletti hídra!!! ,természetesen precízen a keréknyomba illesztve, így hát szépen kikátyúsodott mellette. A kiváló magyar kátyútalanító technológiának köszönhetően a javítás utáni állapot nem sokban különbözik a javítás előttitől, ezért ha a szerencsétlen autós nem akarja kerék nélkül folytatni az útját, a középvonalig be kell húzódni, amit a szembe jövők nem mindig tolerálnak.
Egyébként fontolgatom, hogy kinyomtatok egy nagy színes 90-es táblát, és a tudatlan 50-70-el előttem haladóknak villogást követően felmutatom :))
mer addig oké, hogy a célforgalmi mátrixból generálnak 1 modellezett forgalomterhelési diagramot, hogy ezt a forgalomszámlálásos forgalomterhelési diagrammal komparálva lecsekkolják a mátrix megfelelőségét, de ezt mi a faxnak teszik közzé?
miért nem a forgalomszámlálásos forgalomterhelési diagrammot teszik eleve ki a weboldalra jó kis vektoros pdfben??
amúgy az egész méricskélésnek kibaszottul nincs semmi értelme, amíg ostoba populista politikusok döntenek a fejlesztésekről...
Szerintem meg rondák. Legalább az összes pillér ugyanolyan lenne.... De azt hiszem erre mondják, hogy ízlések és pofonok. (Kőröshegy szebb :)). Amúgy meg el tudom képzelni, mennyire örültél volna neki, ha még a plussz zsaluzási és egyéb szerkezeti cuccokat is lehetett volna fizetni... De amúgy ha már ennyi a pillér akkor miért nem lehetett megoldani ferekábeles rész nélkül? Vagy nagyobb fügesztett résszel kevesebb pillérrel? Máris jobban nézne ki. (eme rész költői kérdés....)
igen, gondoltam h valami aktatologatós oka van. persze olyan országban ahol először aszfaltoznak aztán csatornáznak, mint a mi utcánkban 2001-ben ott az ilyen már tényleg nem oszt nem szoroz...:-)
Csak a tisztánlátás végett. A belinkelt forgalmi adatok nem azonosak ezzel: "AZ ORSZÁGOS KÖZUTAK 2008. ÉVRE VONATKOZÓ KERESZTMETSZETI FORGALMA"
Hanem ez:
Országos Célforgalmi Adatfelvétel 2008 SZAKMAI HÁTTÉR
A 2008. szeptember 15. és október 22. között lebonyolított Országos Célforgalmi Adatfelvétel során létrejött adatállományok elemzése közben számos olyan részeredmény született, amelyek hatékonyan segíthetik a közlekedési szakma mindennapi munkáját. ...
amúgy nem, meglehetősen szar a terep errefele, ez egy elég lyó huszárvágás megoldás volt, átvitték ott a város felett a pályát, ahol egy beékelődő domb miatt egészen elkeskenyedik a város...
minden más nyomvonal hosszabb, és drágább lett volna...
ezenkívül az sem utolsó szempont, hogy így a város "közepén" van a pálya csp-ja, vagyis a központ megközelítéséhez (és elhagyásához) nem kell a városon átvakarózni...
nemmellesleg lyól is néz ki, nem egy órmótlan betonmonstrum, mint a kőröshegyi, kicsit több figyelmet fordítottak a pillérek dizájnjára...
attól, hogy a főváros szívózik, attól még a NIFnek lehetne annyi esze, hogy átadja az utat, legfeljebb addig, amíg az aktatologató köcsögök eldöntik, hogy mi legyen, addig az ÁAK, vagy a pemák üzemeltetné.
Istenem... Tudod mit, rosszabbak a bringautak mint a Hold felszíne. És nem 90 hanem 160%-ban. A közutak ellenben jók, a kerékpárút rossz állapotú. Elégedett vagy már végre?
A pocsolya, az útminőség, a kialakítás, vonalvezetés. Mindegyikben sokkal rosszabbul állnak a bicikliutak, mint a közutak, és ebből az első kettő tartozik a karbantartáshoz, ezért hoztam a pocsolyát példának. (Az útminőséget nehezebb mérni, de az is kriminális természetesen.)
Hogy energiát fektetek a veled történő eszmecserébe? Lehet. :-)
De akkor bontsuk kisebb darabokra.
Aszondtad, a januári 4%-os nyugdíjemelésből. Ezzel azt akartad-e mondani (illhát most is azt mondod-e), hogy ez tényleges emelés, és ezt kellett volna visszatartani, nem pedig a nyugdíjakat még jobban csökkenteni?
Mi az oka annak hogy az M3-as bevezető/kivezető szakaszán, a Szentmihályi úti felüljáró kimaradt mindenjellegű burkolatfelújitásból vagy tizenöt éve? Igen kátyus ez a 10 m...
Én nem kezdtem el semmiféle "örüljetek ennek vagy annak" mondókának. Akár hiszed, akár nem, rengeteget kerékpározom, és igen, sz.r a hálózat, mert nincs, és sz.r a minősége is. Remélem megnyugodtál. Ellenben hagyj jelentsem már ki mint magánvélemény, hogy az úthálózat sem rózsás az arányokat figyelembe véve.
Ha nem tudod követni, koncentrálj egyszerre egy-egy bekezdésre.
"de adok 1 tippet: koncertájj a zarányokra..."
Itt mondjuk az utolsó bekezdés lesz az, ami kell neked. (Hint: útkarbantartásra sokkal többet költünk, mint lélegeztetőgépre; az előbbi 10%-os csökkentéséből meg lehetne ötszörözni az utóbbiakat (csak hasból mondtam számokat, ne javítsatok ki, ha 9% és hatszorozni). Mi következik ebből? Semmi, ugye?)