Keresés

Részletes keresés

BoGar Creative Commons License 2010.06.06 0 0 20525
Nem csak ott, nem csak azon a hegyvidéken.
Előzmény: attus germanicus (20524)
attus germanicus Creative Commons License 2010.06.06 0 0 20524
Az ár levonulása után lesz ott helyreállítási költség rendesen. Mármint nem csak az M30-on, hanem ott a hegyvidéken mindenütt.
Előzmény: kvte (20522)
kvte Creative Commons License 2010.06.06 0 0 20523

Ugyanez a környék a földről:

 

http://www.youtube.com/watch?v=iJMk7jZXEHU

Előzmény: kvte (20522)
kvte Creative Commons License 2010.06.06 0 0 20522

 

Ahogy az M30 vége belefordul a Sajóba... (MTI)

Béla6 Creative Commons License 2010.06.05 0 0 20521

Július első felében átadásra kerül a 12,4 kilométeres M31 autópálya...

http://www.nif.hu/hirek/669

 

nabazdmeg, há nem úgyvót, hogy júNiusban leszen áadva? :-((


Az M0-ás autópálya nyugati szakaszán - ahol a második pályát építik - az M1-M6 közötti szakaszon folytatódott a hídépítés a diósdi és a Dulácska völgyhídnál...

 

 

hát frankó is lenne, ha a NYUGATI szakaszon épülne már a 2. (fél)pálya...

 

 

Ütemesen végzik a meglévő pálya melletti támfal építését is.

azt meg mi a faxomnak?

nem elég stabil az a mészkő, hogy megálljon magában?

 

Előzmény: hotrod25 (20520)
hotrod25 Creative Commons License 2010.06.04 0 0 20520

A gyorsforgalmin például csak a felüljárókon lenne jó a burkolat, ha nem raktak volna 10 méterenként csatornafedőket kifelé pl. a Csévéző u feletti hídra!!! ,természetesen precízen a keréknyomba illesztve, így hát szépen kikátyúsodott mellette. A kiváló magyar kátyútalanító technológiának köszönhetően a javítás utáni állapot nem sokban különbözik a javítás előttitől, ezért ha a szerencsétlen autós nem akarja kerék nélkül folytatni az útját, a középvonalig be kell húzódni, amit a szembe jövők nem mindig tolerálnak.

 

Egyébként fontolgatom, hogy kinyomtatok egy nagy színes 90-es táblát, és a tudatlan 50-70-el előttem haladóknak villogást követően felmutatom :)) 

 

más:

 

Helyzetjelentés épülő autópályáinkról:

 

http://www.fn.hu//belfold/20100604/lelassultak_autopalya_epitesek/

Előzmény: AcidMan (20511)
Béla6 Creative Commons License 2010.06.04 0 0 20519

nabasszákmeg, neszesemmi fogmeglyól.

 

mer addig oké, hogy a célforgalmi mátrixból generálnak 1 modellezett forgalomterhelési diagramot, hogy ezt a forgalomszámlálásos forgalomterhelési diagrammal komparálva lecsekkolják a mátrix megfelelőségét, de ezt mi a faxnak teszik közzé?

 

miért nem a forgalomszámlálásos forgalomterhelési diagrammot teszik eleve ki a weboldalra jó kis vektoros pdfben??

 

 

 

amúgy az egész méricskélésnek kibaszottul nincs semmi értelme, amíg ostoba populista politikusok döntenek a fejlesztésekről...

Előzmény: Aladár46 (20516)
mgabor88 Creative Commons License 2010.06.04 0 0 20518
Szerintem meg rondák. Legalább az összes pillér ugyanolyan lenne.... De azt hiszem erre mondják, hogy ízlések és pofonok. (Kőröshegy szebb :)).
Amúgy meg el tudom képzelni, mennyire örültél volna neki, ha még a plussz zsaluzási és egyéb szerkezeti cuccokat is lehetett volna fizetni...
De amúgy ha már ennyi a pillér akkor miért nem lehetett megoldani ferekábeles rész nélkül? Vagy nagyobb fügesztett résszel kevesebb pillérrel? Máris jobban nézne ki. (eme rész költői kérdés....)
Előzmény: Béla6 (20514)
Jared- Creative Commons License 2010.06.04 0 0 20517
igen, gondoltam h valami aktatologatós oka van. persze olyan országban ahol először aszfaltoznak aztán csatornáznak, mint a mi utcánkban 2001-ben ott az ilyen már tényleg nem oszt nem szoroz...:-)
Előzmény: Törölt nick (20509)
Aladár46 Creative Commons License 2010.06.04 0 0 20516
Csak a tisztánlátás végett. A belinkelt forgalmi adatok nem azonosak ezzel: "AZ ORSZÁGOS KÖZUTAK 2008. ÉVRE VONATKOZÓ KERESZTMETSZETI FORGALMA"

Hanem ez:

Országos Célforgalmi Adatfelvétel 2008
SZAKMAI HÁTTÉR

A 2008. szeptember 15. és október 22. között lebonyolított Országos Célforgalmi Adatfelvétel során létrejött adatállományok elemzése közben számos olyan részeredmény született, amelyek hatékonyan segíthetik a közlekedési szakma mindennapi munkáját. ...
Előzmény: Béla6 (20515)
Béla6 Creative Commons License 2010.06.04 0 0 20515

a kti-n fenn vannak a 2008as forgalmi adatok grafikus formában:

http://www.kti.hu/index.php/szolgaltatasok/trendek-grafikus-adatbazis/ocf/modellezesi-adatok-eredmenyek

 

ráadásul nem csak jpgben, hanem vektoros pdf-ben is, ami korlátlanul nagyítható...

 

(monnyuk lyól eldugták, mert ehhez a képek alatti feliratra kell kattintani...)

Béla6 Creative Commons License 2010.06.04 0 0 20514

milyen falut?    (nem falu ez, hanem 1 városka...)

 

amúgy nem, meglehetősen szar a terep errefele, ez egy elég lyó huszárvágás megoldás volt, átvitték ott a város felett a pályát, ahol egy beékelődő domb miatt egészen elkeskenyedik a város...

 

minden más nyomvonal hosszabb, és drágább lett volna...

 

ezenkívül az sem utolsó szempont, hogy így a város "közepén" van a pálya csp-ja, vagyis a központ megközelítéséhez (és elhagyásához) nem kell a városon átvakarózni...

 

nemmellesleg lyól is néz ki, nem egy órmótlan betonmonstrum, mint a kőröshegyi, kicsit több figyelmet fordítottak a pillérek dizájnjára...

Előzmény: AcidMan (20513)
AcidMan Creative Commons License 2010.06.04 0 0 20513
Olcsóbb lett volna ledózerolni a falut.
Előzmény: Béla6 (20512)
Béla6 Creative Commons License 2010.06.04 0 0 20512
AcidMan Creative Commons License 2010.06.04 0 0 20511
A városi felüljárók karbantartása valamiért mindig más ütemben történik.
A gyorsforgalmin például csak a felüljárókon jó a burkolat.
Előzmény: Jared- (20502)
Béla6 Creative Commons License 2010.06.04 0 0 20510

gondolom a határútról beszélsz...

 

amúgy elmehet mind a 2 fél a büdös picsába...

 

attól, hogy a főváros szívózik, attól még a NIFnek lehetne annyi esze, hogy átadja az utat, legfeljebb addig, amíg az aktatologató köcsögök eldöntik, hogy mi legyen, addig az ÁAK, vagy a pemák üzemeltetné.

 

végülis szaros 2km-e utacskáról van szó, vazze.

 

Előzmény: kvte (20504)
Törölt nick Creative Commons License 2010.06.04 0 0 20509
Magyaros módi. Ennyi.
Előzmény: Jared- (20502)
Törölt nick Creative Commons License 2010.06.04 0 0 20508
Istenem... Tudod mit, rosszabbak a bringautak mint a Hold felszíne. És nem 90 hanem 160%-ban. A közutak ellenben jók, a kerékpárút rossz állapotú. Elégedett vagy már végre?

Befejeztem.
Előzmény: ghosty9 (20507)
ghosty9 Creative Commons License 2010.06.04 0 0 20507
"Én nem kezdtem el semmiféle "örüljetek ennek vagy annak" mondókának."

Sajnos a "persze vannak hibák, de a forgalom arányát figyelembe véve" gondolatmenet pont ezt takarja.

"Ellenben hagyj jelentsem már ki mint magánvélemény, hogy az úthálózat sem rózsás az arányokat figyelembe véve."

Nem az, de ott nem nulla a karbantartás. Ez az útminőségen is csodásan lemérhető.

Előzmény: Törölt nick (20500)
ghosty9 Creative Commons License 2010.06.04 0 0 20506
"Hm, a pocsolya a baj?"

A pocsolya, az útminőség, a kialakítás, vonalvezetés. Mindegyikben sokkal rosszabbul állnak a bicikliutak, mint a közutak, és ebből az első kettő tartozik a karbantartáshoz, ezért hoztam a pocsolyát példának. (Az útminőséget nehezebb mérni, de az is kriminális természetesen.)
Előzmény: Törölt nick (20501)
ghosty9 Creative Commons License 2010.06.04 0 0 20505
"most teljesen átmentél hüjébe? :-))"

Hogy energiát fektetek a veled történő eszmecserébe? Lehet. :-)

De akkor bontsuk kisebb darabokra.

Aszondtad, a januári 4%-os nyugdíjemelésből. Ezzel azt akartad-e mondani (illhát most is azt mondod-e), hogy ez tényleges emelés, és ezt kellett volna visszatartani, nem pedig a nyugdíjakat még jobban csökkenteni?
Előzmény: Béla6 (20503)
kvte Creative Commons License 2010.06.04 0 0 20504

Már nem főváros, még nem ÁAK.

Legalábbis a saját oldala felől mindkét fél előbb zárja le a maga részét, így ez egy térgörbület része.

Béla6 Creative Commons License 2010.06.04 0 0 20503
most teljesen átmentél hüjébe? :-))
Előzmény: ghosty9 (20498)
Jared- Creative Commons License 2010.06.03 0 0 20502
Mi az oka annak hogy az M3-as bevezető/kivezető szakaszán, a Szentmihályi úti felüljáró kimaradt mindenjellegű burkolatfelújitásból vagy tizenöt éve? Igen kátyus ez a 10 m...
Törölt nick Creative Commons License 2010.06.03 0 0 20501
Hm, a pocsolya a baj? Menj végig Szentendre - Békás között az Eurovelo kerékpárúton, vagy a budai rakparton.
Előzmény: ghosty9 (20493)
Törölt nick Creative Commons License 2010.06.03 0 0 20500
Én nem kezdtem el semmiféle "örüljetek ennek vagy annak" mondókának. Akár hiszed, akár nem, rengeteget kerékpározom, és igen, sz.r a hálózat, mert nincs, és sz.r a minősége is. Remélem megnyugodtál. Ellenben hagyj jelentsem már ki mint magánvélemény, hogy az úthálózat sem rózsás az arányokat figyelembe véve.
Előzmény: ghosty9 (20492)
BoGar Creative Commons License 2010.06.03 0 0 20499
Basszus, ezt elolvashattam volna a válaszom előtt. :DD
Előzmény: Fricy (20491)
ghosty9 Creative Commons License 2010.06.03 0 0 20498
"hát ez meglehetősen zavarosra sikeredett..."

Ha nem tudod követni, koncentrálj egyszerre egy-egy bekezdésre.

"de adok 1 tippet: koncertájj a zarányokra..."

Itt mondjuk az utolsó bekezdés lesz az, ami kell neked. (Hint: útkarbantartásra sokkal többet költünk, mint lélegeztetőgépre; az előbbi 10%-os csökkentéséből meg lehetne ötszörözni az utóbbiakat (csak hasból mondtam számokat, ne javítsatok ki, ha 9% és hatszorozni). Mi következik ebből? Semmi, ugye?)
Előzmény: Béla6 (20496)
BoGar Creative Commons License 2010.06.03 0 0 20497
A gyalogos sem járdaadót, mégis épülnek a járdák! Miért ne épülhetne akkor bicikliút is?!
Előzmény: Béla6 (20490)
Béla6 Creative Commons License 2010.06.03 0 0 20496

hát ez meglehetősen zavarosra sikeredett...

 

de adok 1 tippet: koncertájj a zarányokra...

 

 

Előzmény: ghosty9 (20494)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!