Az jó, hogy ezeket itt a szűk szakmai fórumon leírod, mert Te, mint Mercedesben ilyen részletekig járatos szaki már ezekkel esetleg mind találkoztál, vagy hallottál róluk, de az ennek a cikknek alapjául szolgáló statisztikák vélhetően nagyságrenddel több esetet tartalmaztak egy-egy az említett motoroknál előforduló hibákról, mint az általad említettek így a tieid közül azért nem kerültek bele. (vagy mert a Mercedes rendelte meg a cikket... :) )
Befért volna a sorba az M271 bicikliláncnak is szégyen vezérműlánca.
Az M272 ötvenezrenkénti motorkiszereléssel járó balansztengelycseréje.
Az OM651 főtengellyel egyben lévő fogaskereke, amit a biciklilánc vezérműlánc nyúlása tönkretesz. A főtengelyt nem lehet kiszerelni, mert a csapágycsészék egyben vannak, és csak egyszer lehet a csavarokat lehúzni, másodikra vetemedik.
Az OM642 turbója megeszi a két leömlőből leváló gázterelőlemezeket. Turbó 750,- leömlő 2x125,-
Köszönöm, erre voltam kíváncsi, mert 6l-t akartak velem vetetni, amit sokallottam.:-)
Szétszedtem a régi kapcsolót, és nincs összeégve, sőt, igen jó állapotban van az elektromos része, hanem a benne lévő pici műanyag mechanikák kopnak le, amik tul.képp a kapcsolásokat "vezérlik". Tehát, relé nélkül sincs vele gond.
Tudom, hogy nincs posta, nem is türelmetlenkedtem, csak jeleztem.:-)
Szóval, a kmórán vannak jelölések, mondjuk 40-nél I, 90-nél II, ezek jelzik, hogy melyik az a sebesség, amíg az adott fokozat tart. Nekem most nem itt vált el az automata padlózva, de a kickdown kapcsolót nem lenyomva, hanem egy kicsit alatta, ez nem normális, igaz?
Sziasztok! Az automata váltó padlógázra, de kickdown nélkül is elforgatja a fokozatok végét jelző csíkokig a motort, vagy csak kickdownra? 90-nél ér véget a 2-es, de most 80-nál elvált, a többi fokozatot se húzatja el a csíkig.
Idén nyáron volt Sárbogárdon egy tuning találkozó, ott kint volt egy ilyen matt fekete színben, kb. fellelt állapotban, de semmi mást nem tudok róla..!
Még nem cseréltem ki, csak tegnap beugrottam érte a Vianno-ba. Mondjuk nekem addig melegít, amíg hideg a motor ( gondolom az elektromos fűtés ) ade aztán csont hideg van bent : O )
Netről letöltött ingyenes telefonos programokat használtam, mert a hozzá kapott (szintén ingyenes) elkallódott. Már nem emlékszem miket, most meg még nem néztem utána mik vannak.
De már nem is sürgős, mert tegnap reggel magától megjavult :-)
Na! Annyim még maradt a légrugó csere után. :D Egyébként,köszönöm!Most épp működik,de ahogy ismerem őket,nem javul meg magától egyik sem ,csak ideig-óráig. Akkor a tiéd rendben?
Azt mondtam, hogy a nehézségben közre játszik az, hogy tólságosan le van rövidítve a váltókar, de szerintem baj lesz a bovdenekkel is, mert nyúlós a váltás, nagyon kéreti magát. :)
Mondhatsz bármit, folyamatosan mondtam, hogy bovden baj is van mikor rákérdeztél mi a véleményem a nehézségről :)
Aztán büszkén mondtad, hogy biztos jó, mert be is wd40-ezted :)