Ha tartósan nem kap feszültséget a kocsi elfelejtheti a központi számítógép a beálításokat. Villog a műszerfal, nem megy a központizár stb. Újra kell programozni Csepeli srácok ismerik a problémát .....
"a központi zár kapcsolója az eladónál az utolsó napokban állítólag rendetlenkedett, nálam már egyáltalán nem működik, és vele együtt az összes környéken lévő dolog sem (belső világítás, stb., ami a plafonon van). Az eladó állítja, hogy biztosíték gond, de én nem találtam az anyósülés előtti biztosítéktábla jelmagyarázatában olyan ikont, ami erre a részre utalna. Melyik lehet az, ha van rá egyáltalán? vagy milyen más probléma képzelhető el?"
A probléma azonos! Bizti jó!Hogy lehet a biztoítékok csatlakozoihoz hozzáférni?
Na pont ezt akartam én is írni. hogy egy ilyen isuzu motoros 3.0dci-t én biztos nem csippeltetnék meg de még ha igen akkor is csak szakemberrel nem holmi varázsdobozzal. És halmozottan figyelni a hőfokra mert alapból is szeretez a motor megfőni:(
Nagyon félnék egy amúgy is, hűtés szempotjából problémas 3,0 dci chippenlni. Több levegőt és üzemanygot kap a motor, nő a turbónyomás. Biztos, hogy egy általános tuningbox nem annyira kifinomúlt mint egy átírt chip.....szerintem ártalmas lehet.
van részecske szürö a kipufogo rendszeredben? vagy egyltalán leírásod az autohoz?
Már csak azért mert ha azt tisztitja automatikusan magát, akkor a fehéres füst nem hiba jelenség, tuning box, általában a vezérlö egységedet progizák át és nem extra kütyüket szerelgetnek bele. adalék anyag , néha használ , de néha árt, ha jó a váltod és nem folyatja az olajat , semmi esetre sem javaslom, amugy meg cseréld le a bele valóval , na meg a szüröt , a váltoban, de tudod azt teszel , amit érzel.
"vettem egy "chip" tuning boxot amit a como ray csatlakozóra kell rádugni! 177Le és 350Nm re írnak 222Le és 410Nm .. szerintetek hazavághat valamit a motoron??? Köszi!"
A tuningbox biztos nem tudja a fenti paramétereket.
Ha tuningos emberhez elviszed az autót akkor OBD-n keresztül átírják a vezérlést, és akkor a linken lévő erő költözik az autóba.
Ártani nem nagyon szokott a normál, utcára eladott tuning.
Hali-Sziasztok!Nemtudom hallott e valaki már olyanról, hogy fehéres füst jön a kipufogóbol egy IV -es 3.0Dci espace-nél? Nem esze a vizet, nem eszi az olajat, és igaz csak nagyon elenyésző a füst... kaptam itt egy osztrák renault szervíztől egy tippet, hogy valami Katalizátor szénhidrogénnel telített, és valami speciáls kipufogócső toldalék van erre a célra, ami ezt elvezeti! Ha esetleg valaki találkozott hasonlóval,vagy már látta a toldalék kipofogót megosztaná velem? Köszi!Jah még egy kérdés: ér valamit szerintetek ha az automata váltóba váltó-prolong adalékot teszek???? Használja közülletek valaki ezt a prolongot valamire?Jah és még annyi :) vettem egy "chip" tuning boxot amit a como ray csatlakozóra kell rádugni! 177Le és 350Nm re írnak 222Le és 410Nm .. szerintetek hazavághat valamit a motoron??? Köszi!
Az ablak azért nem megy le mert valószínű lemerült az aksi és nem tanították vissza , engedd le teljesen és lenyomott gombnál tartsd 10 mpercig lent majd húzd fel és ugyanígy tartsd fent. A másik probléma nálunk is fennált, tisztitasd ki az EGR szelepet, légtömegmérőt, a turbó előtti valamilyen szelepet, és még egy et valami geometrikus szelep, Nekünk ezt a négyet kitakarították és jó lett de hogy melyik volt rossz azt nem tudjuk
nem hiszem hogy valami tönkre ment. ha valami rossz elromlot az nem javul meg razkodasra vagy ütögetesre, szerintem valami erintkezes. hol talalom Develoopert ?