Keresés

Részletes keresés

7-es troli Creative Commons License 2007.07.09 0 0 59
Ha minden igaz, akkor a Hajdú Volán ebben a hónapban 5-öt, jövő hónapban 1-et.
Előzmény: PalM23 (58)
PalM23 Creative Commons License 2007.07.09 0 0 58
Az nagyon jó! És lehet tudni hogy mikor kapják meg őket?
Előzmény: aerio (56)
BSM-686 Creative Commons License 2007.07.09 0 0 57
Eltudnék illyen jó buszokat képzelni Pécsen!!!
Előzmény: Dozsag (51)
aerio Creative Commons License 2007.07.09 0 0 56
A Hajdú Volán(6 db csuklós) és Agria Volán(3 db szóló) is vásárolt belőlük. Már csak arra várnak, hogy megkapják...
Előzmény: PalM23 (55)
PalM23 Creative Commons License 2007.07.09 0 0 55
Az árról személy szerint nem tudok de szerény véleményem szerint ha az előző darabokból nem vett a haza ebből sem fog :( Sajna, bár vannak még csodák! Én úgy tudom hogy ez az egyetlen ilyen jármű így a forgalmasabb európai vonalakon jól megállná a helyét! Troli szerintem nem lesz belőle bár ez nem az AutoRadControlle Kft. múlik hanem a troli gyártókon! Egyébként szép látvány lenne ilyen buszokat látni a haza útjain!
Előzmény: 7-es troli (53)
FKU-911 Creative Commons License 2007.07.09 0 0 54

Csak nem egy OFF Localo van ott?

Ez az ARC sokkal jobb :DDDD

Előzmény: Dozsag (51)
7-es troli Creative Commons License 2007.07.09 0 0 53
Szerintem nagyon baba lett az új designnal. És az sem elhanyagolható, hogy teljes hosszban alacsonypadlós, magyar autóbusz. Árban mennyire megfizethető, a magyar közlekedési cégek számára, illetve más külföldi gyártók buszaihoz képest? A motortorony helyén akár elektromos berendezések is elférnének, ugye? :-) Jelenleg európában jól gondolom, hogy ez az egyetlen 18,7m hosszú csuklós jármű? Esetleg ha így van, és nagyobb az utasbefogadó képessége, mint más gyártók 18m-es járműveinek, akkor mekkora esélye lehet a külföldre történő gyártásnak, egyáltalán volt-e már külföldi érdeklődő, akár busz, akár troli téren? Ezt lehet-e tudni?
Előzmény: Dozsag (51)
PalM23 Creative Commons License 2007.07.09 0 0 52
Sokkal harmónikusabb az új modell formája! Ez az első, bemutató pédány? Ez is megy majd körútra az országban?
Előzmény: Dozsag (51)
Dozsag Creative Commons License 2007.07.08 0 0 51
Az első járművek körbejárták az országot és az üzemeltetők véleménye szerint megtörténtek a javasolt változtatások.
DG
Előzmény: PalM23 (50)
PalM23 Creative Commons License 2007.06.25 0 0 50
Persze, ez érthető és nekem is tetszik az új járgány! Azért ez izgalmas hogy elég rövid gyártási idő után máris kiadták a második generációt! Erre előbb is gondolhatott volna az ARC!
Előzmény: 7-es troli (49)
7-es troli Creative Commons License 2007.06.25 0 0 49
Az első szériás ARC-k homlok ill hátfala szerintem volt a legszebb, de azért nem is volt annyira ronda. Azonban az új formavilággal (homlok, ill hátfal, valamint nagyobb másfajta ablakok) tetszetősebbé varázsolták a járművet. Illetve azt ne felejtsük el, hogy az első generációs ARC csuklósok csak a 3. ajtóig voltak alacsonypadlósak, míg a szóló, és az új csuklós teljes hosszban alacsonypadlós.
Előzmény: PalM23 (48)
PalM23 Creative Commons License 2007.06.24 0 0 48
Mért nem volt jó a régi homlokfallal? Vagy most jöttek rá hogy egységesíteni kéne az ARC 134 és ARC 137 megjelenését?
Előzmény: 7-es troli (45)
PalM23 Creative Commons License 2007.06.24 0 0 47
Nem semmi! Hogy álhat valaki ennyire rossz helyre! Az ARC mindenesetre ismét jó járt :)
Előzmény: ULTRON (46)
ULTRON Creative Commons License 2007.06.24 0 0 46
7-es troli Creative Commons License 2007.06.23 0 0 45
http://imgfrm.index.hu/imgfrm/4/0/4/9/BIG_0002974049.jpg
Előzmény: PalM23 (43)
PalM23 Creative Commons License 2007.06.20 0 0 44
Huh :)
Előzmény: kettőhatvanhatos (41)
PalM23 Creative Commons License 2007.06.20 0 0 43
Ha megtalálod létszi rakj már be képet!
Előzmény: 7-es troli (42)
7-es troli Creative Commons License 2007.06.20 0 0 42
Valamelyik buszos fórumban már fotó is volt betéve az új ARC 187-ről. Oltári jól néz ki!!!
Előzmény: kettőhatvanhatos (41)
kettőhatvanhatos Creative Commons License 2007.06.19 0 0 41
Készül az ARC 187.02 busz is, ez teljes hosszában alacsonypadlós, Cummins motorral szerelt jármű lesz. Érdemes a www.autorad.hu honlapot megnézni, a három féle busz műszaki adatait összehasonlítani.
PalM23 Creative Commons License 2007.06.14 0 0 40

 Az ARC 184 kiválóan szerepelt a Tököli bemutatón.

 

forrás: c56.fw.hu

PalM23 Creative Commons License 2007.05.22 0 0 39
Nem baj azért kösz! Majd lesz még infó, remélem!
Előzmény: kettőhatvanhatos (38)
kettőhatvanhatos Creative Commons License 2007.05.22 0 0 38
Nem tudok bővebbet, egy sofőrtől hallottam a hírt.
Előzmény: PalM23 (37)
PalM23 Creative Commons License 2007.05.22 0 0 37
Mit tudsz még erről? Kép esetleg?
Előzmény: kettőhatvanhatos (36)
kettőhatvanhatos Creative Commons License 2007.05.22 0 0 36
Azt hallottam, hogy a 134-es Ausztriában is volt bróbázni, majd az osztrákok véleménye szerinti változtatások némi túlzással a busz árát a duplájára emelték volna.
Törölt nick Creative Commons License 2007.05.04 0 0 35

a vasi volán tuti rendelt min 2őt

PalM23 Creative Commons License 2007.05.04 0 0 34
Köszi! Remélem jó fogadtatásra találnak a járművek! Lehet már tudni hogy ki(k) rendelnek belőle?
Előzmény: Törölt nick (33)
Törölt nick Creative Commons License 2007.05.03 0 0 33

Ja és már februárban elkezdett már próbázni és a típus száma ARC-134

 

egyébként itt van minden

http://www.vasivolan.hu/belso.html

Törölt nick Creative Commons License 2007.05.03 0 0 32

nem oda írtam hogy a www.vasivolan.hu ról való a képcsak nem tettem szóközt :P

azé még 1 kép ugyan onnan

 

 

Mit érdemes az ARC 134-esről tudni?

Euro 4-es környezetvédelmi minősítésű Cummins motorral és teljes ZF hajtáslánccal, valamint kormányművel van szerelve. A kéttengelyes busz hossza 13,4 m, a szállítható személyek száma várhatóan 100 fő felett lesz, a gyors utasáramlást 3 pár teljes szélességű utasajtó biztosítja. Ugyanúgy, mint a csuklós, ez is teljes egészében rozsdamentes anyagokból van összeállítva. A busz teljes hosszában alacsonypadlós, térdeplési funkcióval, mechanikus rámpával és speciális szélességű, karfás ülésekkel van ellátva a mozgáskorlátozottak utazásának könnyítése érdekében. A belépési magasság normál szintnél 340 mm, térdepléskor pedig 270 mm az úttesthez képest. A buszban vezetőtéri klíma van, az utastér gyors levegőcseréjét túlnyomásos szellőztető rendszer és 6 db nagy felületű tolóüveg biztosítja. A busz megjelenése eltér a csuklóstól, mind elől, mind hátul más a jármű formája. Reméljük kedvező fogadtatásra talál ez az új design.

 

ez arról az oldalról van

 

 

 

Ezek a képek ill. szöveg a vasi volán hivatalos oldaláról származnak

PalM23 Creative Commons License 2007.05.03 0 0 31

Szia!

 

Kösz hogy megírtade ezt a jó hírt! Ahogy látom alaposan átdolgozták a kicsikét. Saját kép? Már próbázik? A gyártó honlapján nincs semmi infó! Ja és az is írjon nyugottan aki az ARC 184-ről szretene beszélni!

Előzmény: Törölt nick (30)
Törölt nick Creative Commons License 2007.05.03 0 0 30
Íme a szóló arcforrás www.vasivolan.hu

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!