Ezek valami kábeltévés istennyilák. Gugliba, ha beírod, hogy HPF vagy LPF és még utána írod, hogy szűrő, akkor találsz róla pdf-ben magyar leírást. Ha meg a gugli félrevezetett, akkor majd zoraki elmondja, hogy mi az.
Téged meg megkérnélek arra, hogyha nincs építő hozzávauvaud, akkor ignorálj engem.
Az összes eddigi hozzászólásod, amit felém intéztél mérhetetlen nagyképűségről árulkodik. A legelső hozzászólásodban is belémkötöttél.
Autószerelésben te vagy a jobb, a saját szakmámban meg én. Ha elkezdek neked beszélni olyanokról hogy HPF LPF diplexfilter stb.. te érzed magad sz@rul.
Köszi a választ ,tehát fesszabályzó holnap veszek bele kicserélem.Már ithon voltam mikor megéreztem a savszagot,remélem az akksi nem nyiffant ki ,savval utántöltöm majd,amúgy az áramot még tartotta.
Szeva Gyula .Én csak a villamossághoz tudnék hozzászólni . Nálam is előfordult már ez a hiba , forró volt az akksi és már az utastérben is savszag volt. A generátor hátulján van egy tüzősaru ,na azt halehuzod akkor nincs gerjesztés ,és ezáltal nincs töltés sem. Az autó még így is elmegy legalább fél órát lámpával ,de azért avillanyal spórolni kell.Autósboltban kb 3500ft -ért lehet kapni valami angol gyártmányu feszszabályzót és az jobb mint a gyári ,legalábbis nekem bevált . A kicseréléséhez csak egy csillagcsavarhuzó meg kb 5 perc kell, csak nefelejtsd el kihuzni a drótot amia szénkeféket tartja ,és utánna helyreáll arendszer ,
Sziasztok nemrég vettem egy 99-es évjáratu felíciát, előjött néhány hiba, Most mire hazajöttem a melóból túlmelegedett az aksi savat is nyomott ki magából, szerintem a feszszabályzó a ludas.Calszeg túltölt a generátor.
És még egy kérdés hidegen az autó nem igazán megy jól(alíg bír elindúlni , leesik a fordólatszám) mintha keveset kapna.
Akinek van valami tanácsa a két problémával kapcsolatban írjon kösi. SOS.