Ami hiányzik belőle: első villa,teleszkóp, benzinpumpa,gyujtótrafó,km jeladó
Ami még benne van: injektor,levegőinjektor,levegőkompresszor,variátor kompletten,szíj, ülés, idomok,első-hátsó lámpa,hátsó rugóstag,kormány,müszerfal,első hátsó féknyereg stb stb...
Csak együtt eladó!
Az ára: 40.0000 Ft
Szállításban sajnos nem tudok segíteni.
Elérhetőség: bondarbalazs at gmail . com 30 696 58 55
hÁT O Szokot valalni motor javitast vissza kell keresni a telszamjat itt a forumon. Hazhoz szokot menni. vagy ha Érd közeleben jarsz akkor en is meg tudom nezni a motorod meg itthon vagyok mert par nap mulva megyek vissza svedbe.
Olvastam valamelyik hozzászólásban, hogy vállalsz szerelést is. Nekem egy 50-es scarabeóm van, ami 4 hónapja került hozzám. Melóba járok vele. 1 hónapja tönkrement hátol egy csapágy, amit megcsináltak, jó is lett, csak egy kicsit visít, gondolom a kihajtás is kapott egy kicsit. Ez nem lenne probléma, de 4 napja hátulról ha bemelegszik, furcsa morgó hang jön. Legalábbis úgy hallom, hogy hátulról, a szerelőhöz, aki csinálta nem szeretnék menni, mert nagyon nehezen lett kész és hiányzik két dekli csavar is , mert elhagyta. Szerettem volna amúgy is átnézetni, de azt nem tudta már megcsinálni. Nálad hogy működik a szerelés? Mikor lehetne róla szó? Én örülmék, ha minél hamarabb lehetne. Kösz.
Festett már valaki otthon robogót? Elég csúnya már a színe (kopott piros) és szeretném feketére festeni.
Otthon a garázsban megvalósítható a dolog? Nincsenek rajta mély karcok, javítani nem kell, csak felcsiszolni és lefújni.
Milyen csiszolóval csináljam (olvastam már a 120-tól a 800-ig).
És, ami a lényeg: szórópisztolyom nincs, érdemes próbálkozni flakonos (sprays) festékkel? Autófelnit festettem már vele, meg konvektort, kipufogót, de műanyag idomot még nem.
Kosz a karbiba az h te kitakaritottad az nem biztos h tiszta. Mivel a kis furatokat te kezzel a budos eletbenem tudod kitisztitani. Ahoz min nagynyomasu levego kell es eros oldoszer ami nem benzin. Mondjuk fektisztito. De az is meg kispajas par oldoszerhez krpest. Akkor ha pl tud ilyet csinalni meg a vakumosbenzincsap vvacakol. Mert ha szivatoval ujra elindul az mindig benzingondra utal. De h mi pontosan a hibba igy neten keresztul senki nrm fogjs neked megmondani.
50-es 2T Scarán mitől lehet, hogy pöccre indul, aztán úgy 100-200 m után ha ráhúzom a gázt belassul, majd miután ráhúzom a kézi szívatót felpörög és innentől nincs vele gond?
Semmi nem cserelunk elsonek. A hibat kell kiszurni elsonek es utana cserelni barmit is. H miert szol nem tudom a felsoroltak kozul barmi lehet de latatlanba semmit nem tudok mondani biztosra. Tavgyogyitas csak a tv-ben lehetseges. A zar forradt derisd ki utana lehet tovabb haladni. Igaz van mikor szetkell bontani alkatreszeket.
A rupsuly ahogy te fogalmazol nem viszit gyorsitasnal. Az csak is elindulasnal tud sivitani aztan csend csak . Ha nagyobb sebbesegnel visit valami az csak csapagy vagy fogaskerek lehet. Ja igen es veglehajtas sincsen az vegattetel. H milyen szij kell meg gorgo nezel utana pl egy vedshopban vagy keresd meg a neten a szervizkonyvet. Alkatresz pl az italmondo.hu van
Sziasztok fórumozók, topustársak. Új vagyok itt mert eddig Sr50 robesz tulajdonosa voltam, de sikerült elednom jó pénzért. Mivel nagyobb és erősebb motort szerettem volna amit még kismotorként használhatok, ezért vettem egy 100-as scarát. Probléma, hogy gyorsításkor erős, sivitó hang hallatszik a hársó kerék felöl aminek az okát nem tudom, hogy röpsóly vagy esetetleg véglehajtás probléma-e. Szeretném még a technikai paramétereket is megérdeklődni. Pl: fogyasztás, görgő méretek, szíj paraméter.
Az biztos variator behangolas egy orokkevalosagig tarthat. Ha most elfogadhato akkor jo. Biztos lehetne meg hangolni de en is neha untan mar szet es ossze raplkni.
Miert hiszed h gond h forro?! A fotengelyen van ami forro a masik a zsij dorzs kapcsolattal viszi at az erot ami megint hot termel. Akkor szolj ha majd lefagy mert akkor azonal megyek megnezni :-):-):-)
En a karbirol le szoktam huzni a vakumcsovet ami a benzincsapra megy meszivom es akkor feltoltodik benyaval a karbi utana viszadug a vakumcso. Igy konnyebben indul mivel nem kell azzal kezdenie h feltolti a karbit benzinel. Hanem rogton a benzint szivhatja a karbibol. Igy kimelve van minden.
Mások intenek egyet, én viszont beteg vagyok ha nincs minden csavar a helyén.
3 hét szerteszéjjel-ség után (alkatrészbeszerzés, 50 cels a garázsban, pár nap nyaralás + egy kicsi lustaság) estefelé röffentem. (hátha még a szezonban tudom egy kicsit használni :-))
Tök száraz az úszóház, kíváncsi vagyok mennyit kell önindítózni amíg kap annyi naftát, hogy elindul.
Rugdosni nem tudom, mert a variátor is most lett kicserélve, tehát a fedél+rúgókar nincs a helyén és amíg nem látom hogyan működik addig nyilván nem csavarozom vissza.
Van valami tanácsod az első röffentés előtt? Ha szerencsém van akkor még indítás előtt meg is kapom a választ.