Keresés

Részletes keresés

phieszta Creative Commons License 2013.08.18 0 0 1514

Eladó Scarabeo 50 Ditech kompletten, 

Ami hiányzik belőle: első villa,teleszkóp, benzinpumpa,gyujtótrafó,km jeladó 

Ami még benne van: injektor,levegőinjektor,levegőkompresszor,variátor kompletten,szíj, ülés, idomok,első-hátsó lámpa,hátsó rugóstag,kormány,müszerfal,első hátsó féknyereg stb stb... 

Csak együtt eladó! 

Az ára: 40.0000 Ft 

Szállításban sajnos nem tudok segíteni. 

Elérhetőség: 
bondarbalazs at gmail . com 
30 696 58 55

Szere28 Creative Commons License 2013.08.17 0 0 1513

Udv!

hÁT O Szokot valalni motor javitast vissza kell keresni a telszamjat itt a forumon. Hazhoz szokot menni. vagy ha Érd közeleben jarsz akkor en is meg tudom nezni a motorod meg itthon vagyok mert par nap mulva megyek vissza svedbe.

Udv!

Előzmény: Adytams (1512)
Adytams Creative Commons License 2013.08.17 0 0 1512

 

Üdv.

Olvastam valamelyik hozzászólásban, hogy vállalsz szerelést is. Nekem egy 50-es scarabeóm van, ami 4 hónapja került hozzám. Melóba járok vele. 1 hónapja tönkrement hátol egy csapágy, amit megcsináltak, jó is lett, csak egy kicsit visít, gondolom a kihajtás is kapott egy kicsit. Ez nem lenne probléma, de 4 napja hátulról ha bemelegszik, furcsa morgó hang jön. Legalábbis úgy hallom, hogy hátulról, a szerelőhöz, aki csinálta nem szeretnék menni, mert nagyon nehezen lett kész és hiányzik két dekli csavar is , mert elhagyta. Szerettem volna amúgy is átnézetni, de azt nem tudta már megcsinálni. Nálad hogy működik a szerelés? Mikor lehetne róla szó? Én örülmék, ha minél hamarabb lehetne. Kösz.

Előzmény: UCB Zoli (1441)
Szere28 Creative Commons License 2013.08.15 0 0 1511

Udv!

Hát soha nem lesz szép ha flakonból nyomod a festéket meg nem birja pl a benzint ha véletlen ráfolyik akkor felmarja.

Udv!

Előzmény: Józsi6905 (1510)
Józsi6905 Creative Commons License 2013.08.15 0 0 1510

Üdv!

Festett már valaki otthon robogót? Elég csúnya már a színe (kopott piros) és szeretném feketére festeni.

Otthon a garázsban megvalósítható a dolog? Nincsenek rajta mély karcok, javítani nem kell, csak felcsiszolni és lefújni.

Milyen csiszolóval csináljam (olvastam már a 120-tól a 800-ig).

 

És, ami a lényeg: szórópisztolyom nincs, érdemes próbálkozni flakonos (sprays) festékkel? Autófelnit festettem már vele, meg konvektort, kipufogót, de műanyag idomot még nem.

 

Köszi a válaszokat!

Szere28 Creative Commons License 2013.08.14 0 0 1509

Udv!

Aham. Akkor hagy szerelgesen csak majd meg oldja a dolgokat. 

Udv!

Előzmény: Józsi6905 (1508)
Józsi6905 Creative Commons License 2013.08.14 0 0 1508

Köszi! Nem én takarítottam ki, hanem a szerelő, akinél most is van. Gondolom van hozzá megfelelő felszerelése.

Ő telefonált, hogy már megy a moci, "csak" ezt produkálja, amit leírtam.

Előzmény: Szere28 (1507)
Szere28 Creative Commons License 2013.08.14 0 0 1507

Udv!

Kosz a karbiba  az h te kitakaritottad az nem biztos h tiszta. Mivel a kis furatokat te kezzel a budos eletbenem tudod kitisztitani. Ahoz min nagynyomasu levego kell es eros oldoszer ami nem benzin. Mondjuk fektisztito. De az is meg kispajas par oldoszerhez krpest. Akkor ha pl tud ilyet csinalni meg a vakumosbenzincsap vvacakol. Mert ha szivatoval ujra elindul az mindig benzingondra utal. De h mi pontosan a hibba igy neten keresztul senki nrm fogjs neked megmondani.

Udv!

Előzmény: Józsi6905 (1506)
Józsi6905 Creative Commons License 2013.08.14 0 0 1506

Sziasztok!

50-es 2T Scarán mitől lehet, hogy pöccre indul, aztán úgy 100-200 m után ha ráhúzom a gázt belassul, majd miután ráhúzom a kézi szívatót felpörög és innentől nincs vele gond?

Karbi kitakarítva, henger megfúrva, csapágyak kicserélve.

 

Köszi!

 

Pjózsi

Szere28 Creative Commons License 2013.08.13 0 0 1505

Udv!

Semmi nem cserelunk elsonek. A hibat kell kiszurni elsonek es utana cserelni barmit is. H miert szol nem tudom a felsoroltak kozul barmi lehet de latatlanba semmit nem tudok mondani biztosra. Tavgyogyitas csak a tv-ben lehetseges. A zar forradt derisd ki utana lehet tovabb haladni. Igaz van mikor szetkell bontani alkatreszeket.

Udv!

Előzmény: Vektor37 (1504)
Vektor37 Creative Commons License 2013.08.13 0 0 1504

Köszi a választ. 

 

Szándékosan használtam a rösúly kuplung helyett, de megértettél szerencsére. A fogakerekek a végáttételben mitől kezdenek hangot adni? 

Olaj nélkül használták, Megégtek a fogak pofiljai? Csapágycserével kezdjem?

Előzmény: Szere28 (1503)
Szere28 Creative Commons License 2013.08.13 0 0 1503

Udv!

A rupsuly ahogy te fogalmazol nem viszit gyorsitasnal. Az csak is elindulasnal tud sivitani aztan csend csak . Ha nagyobb sebbesegnel visit valami az csak csapagy vagy fogaskerek lehet. Ja igen es veglehajtas sincsen az vegattetel. H milyen szij kell meg gorgo nezel utana pl egy vedshopban vagy keresd meg a neten a szervizkonyvet. Alkatresz pl az italmondo.hu van 

Udv!

Előzmény: Vektor37 (1502)
Vektor37 Creative Commons License 2013.08.13 0 0 1502

Sziasztok fórumozók, topustársak. Új vagyok itt mert eddig Sr50 robesz tulajdonosa voltam, de sikerült elednom jó pénzért. Mivel nagyobb és erősebb motort szerettem volna amit még kismotorként használhatok, ezért vettem egy 100-as scarát. Probléma, hogy gyorsításkor erős, sivitó hang hallatszik a hársó kerék felöl aminek az okát nem tudom, hogy röpsóly vagy esetetleg véglehajtás probléma-e. Szeretném még a technikai paramétereket is megérdeklődni. Pl: fogyasztás, görgő méretek, szíj paraméter.

 

Köszi előre is.

wakond83 Creative Commons License 2013.08.13 0 0 1501

mármint gyárilag a légszűrő doboz alján 2 kivezetés van.

Előzmény: wakond83 (1500)
wakond83 Creative Commons License 2013.08.13 0 0 1500

Gyárilag 2 cső megy oda, egyik a kartelgázt viszi a másik meg levegőztető.

 

 

Előzmény: mamuth75 (1499)
mamuth75 Creative Commons License 2013.08.12 0 0 1499

A következő kérdés.

A légszűrő ház alján van egy vékonyabb cső.

Mi a funkciója? Hova csatlakozik ?

mamuth75 Creative Commons License 2013.08.12 0 0 1498

Urak !

Köszöntem,tökéletes!

Mindent megtaláltam!

Szere28 Creative Commons License 2013.08.12 0 0 1497

Udv!

Az biztos variator behangolas egy orokkevalosagig tarthat. Ha most elfogadhato akkor jo. Biztos lehetne meg hangolni de en is neha untan mar szet es ossze raplkni.

Udv!

Előzmény: peter-71 (1495)
peter-71 Creative Commons License 2013.08.12 0 0 1496
Előzmény: mamuth75 (1493)
peter-71 Creative Commons License 2013.08.12 0 0 1495

:-)

Áhh végülis, lehet, hogy mégsem nyúlok hozzá.

Próbálgattam délután és nem is olyan rossz, nem bolygatom. Nincs arra időm, hogy cserélgessem a görgőket meg a rugókat.

Százszor jobb mint volt, így már simán meg lehet szokni és a hajtásfedélre visszatérve, 20 km után is rá tudom tenni a kezemet.

Szerintem ha elkezdeném hangolgatni, akkor beleesnék az állandó elégedetlenség csapdájába és az akár begolyózáshoz is vezethetne.

Előzmény: Szere28 (1492)
wakond83 Creative Commons License 2013.08.12 0 0 1494

Üdv.

 

milyen évjárat?

nekem 99-es volt abban elöl a lámpa alatti  idomban volt.

két csavar fogja, trox fejüek, legalább is ha gyári a mocid ezen része.

 

Üdv.

 

mit szeretnél még tudni?:)))

mamuth75 Creative Commons License 2013.08.12 0 0 1493

Üdv!

150-es Scarabeo tulajdonos lettem.

Vizet feltöltöttem,le ellenőríztem (-23 fokos),olajat lecseréltem... És jönnek a gondok.. HOL VAN AZ AKKUMULÁTOR ??

Légyszi egy kis segítség kellene. Használati utasítás,karbantartásí leírás,robbantott rajz ?

Légyszi!

Előre is köszönöm.

Szere28 Creative Commons License 2013.08.12 0 0 1492

Miert hiszed h gond h forro?! A fotengelyen van ami forro a masik a zsij dorzs kapcsolattal viszi at az erot ami megint hot termel. Akkor szolj ha majd lefagy mert akkor azonal megyek megnezni :-):-):-)

Udv!

Előzmény: peter-71 (1491)
peter-71 Creative Commons License 2013.08.12 0 0 1491

Üdvözletem!

 

No akkor az első tapasztalatok.

Szépen viszonylag kis gázra is mozgásba lendül, de megint van egy bosszantó jelenség.

Közepes gázzal indulok, gurul is szépen, de 20 km/h körül hirtelen emelkedik a fordulatszám és így gyorsulok tovább.

(Minden gyári, csak a kontrasztrugó maradt a fehér nem tudom milyen márkájú, nagyjából 28 kg-os nyomóerejű.)

Görgők 6,5 g.

A hézagolás és/vagy a kontrasztrugó körül lesz a megoldás kulcsa?

 

A variátordekni forró volt a tegnapi próbakör után. (hátha ez is jelez valamit)

 

Üdv.:Péter

 

 

Előzmény: Szere28 (1490)
Szere28 Creative Commons License 2013.08.11 0 0 1490

Udv!

Hat nincsen mit.

Udv!

Előzmény: peter-71 (1489)
peter-71 Creative Commons License 2013.08.11 0 0 1489

Úgy tettem ahogyan tanácsoltad, gond nélkül indult.

Gyárival megegyező variátor nagyon szépen dolgozik, ahogyan azt elvárom tőle.

Már finom gázra is elindul és ráadásul számomra így is teljesen megfelelően gyorsul.

 

Úgy, hogy most nem is írogatnék. Megyek és húzom a fülét! :-)

 

Köszönöm Szere a szakmai támogatást!

 

Üdv.:

Péter

Előzmény: Szere28 (1488)
Szere28 Creative Commons License 2013.08.11 0 0 1488

Udv!

A tudod boven tobb vakumot csinal mind egy 2T motorban van. Szoval stiman ki tudja nyitni a szelepet.

Udv!

Előzmény: peter-71 (1487)
peter-71 Creative Commons License 2013.08.11 0 0 1487

Nem gondoltam, hogy szívással akkora vákumot vagyunk képesek előállítani, amely nem csak a lopótökhöz, de még a benzinszelephez is elegendő :-)

Ohh, köszi! Jogos! Így fogok cselekedni!

 

üdv.:

P.

 

Előzmény: Szere28 (1486)
Szere28 Creative Commons License 2013.08.11 0 0 1486

Udv!

En a karbirol le szoktam huzni a vakumcsovet ami a benzincsapra megy meszivom es akkor feltoltodik benyaval a karbi utana viszadug a vakumcso. Igy konnyebben indul mivel nem kell azzal kezdenie h feltolti a karbit benzinel. Hanem rogton a benzint szivhatja a karbibol. Igy kimelve van minden.

Udv!

Előzmény: peter-71 (1485)
peter-71 Creative Commons License 2013.08.11 0 0 1485

Köszi Szere, közben megtaláltam a választ egy képen.

 

Akkor ezek szerint ez egy szellőzőcső, a toroktól balra egy lefelé néző gumipipa megy rá.

http://www.marktshop24.com/bild/vergaser-dellorto-12mm-phbn-bs-manueller-choke-minarelli-50ccm-hd-72-nd-40-mr-210-na-a12-sl-40-aw-23mm-9-26718.jpg

Mások intenek egyet, én viszont beteg vagyok ha nincs minden csavar a helyén.

3 hét szerteszéjjel-ség után (alkatrészbeszerzés, 50 cels a garázsban, pár nap nyaralás + egy kicsi lustaság) estefelé röffentem. (hátha még a szezonban tudom egy kicsit használni :-))

 

Tök száraz az úszóház, kíváncsi vagyok mennyit kell önindítózni amíg kap annyi naftát, hogy elindul.

Rugdosni nem tudom, mert a variátor is most lett kicserélve, tehát a fedél+rúgókar nincs a helyén és amíg nem látom hogyan működik addig nyilván nem csavarozom vissza.

 

Van valami tanácsod az első röffentés előtt? Ha szerencsém van akkor még indítás előtt meg is kapom a választ.

 

Előzmény: Szere28 (1484)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!