Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Smafu.w126 Creative Commons License 2014.10.12 0 0 344574

Délpesti kórház Köves út?

Előzmény: e class (344573)
e class Creative Commons License 2014.10.12 0 0 344573

Sziasztok!

Tudnátok adni egy igazi jó lelkiismeretes 124-es specialista a címet.Délpesti vagyok és egy 91-es 300d-vel kínlódok.

Sprinter CDI Creative Commons License 2014.10.12 0 0 344572

Kicsit félreérthetően fogalmaztam. Szóval a 320 V6 benzinesben még nincs balansztengely. Tudtommal egyikben sem.

 

Az SBC nullázás nem egy nagy kaland, magamnak én is megcsináltam (már most mondom, hogy a máséhoz nem nyúlok!!!). Ez lenne 40. A nullázás végén viszont az SBC csinál egy teljes öntesztet, ha ilyenkor problémát érzékel, nem enged nullázni. Akkor jön a bontott SBC beszerzése +50-ért. Így lesz 90. Legalábbis én így tudom...

Előzmény: jim202 (344570)
w124D Creative Commons License 2014.10.12 0 0 344571

Ha 16-os és ET 41, akkor igen.

Előzmény: Törölt nick (344488)
jim202 Creative Commons License 2014.10.12 0 0 344570

Köszönöm, azért ezek szerint akad még... a 320 V6-nál miből lehet tudni, hogy balansztengelyes vagy sem? A FL előtti 211-nél igaz lehet a helyenként hirdetett 40eft körüli SBC nullázás, vagy a 40-től lehet akár 100-150 is? Mitől függhet?

http://www.autodigit.hu/mercedes-motorvezerlo-kilometerora-valto-elektronika-abs-sbc-javitas.html

Előzmény: Sprinter CDI (344569)
Sprinter CDI Creative Commons License 2014.10.12 0 0 344569

Szigorúan magánvélemény:

 

Persze, rengeteg jó motor van 2004 után is. Én főleg az E osztályokat figyelem, így a lista nem biztos hogy teljes. Benzinesek közül nagyon jó a 320 V6 benzines, amiben még nincs balansztengely. Ha benzinest kellene vennem, ezt választanám. Jók a soros CDI-k is OM646, OM647, OM648, de az OM651-től félek. Amit viszont én most kinéztem magamnak az a 320 V6 CDI, de még a DPF nélküli változat. Ebből, ha ki tudnék fogni egyet jó turbóval, akkor használatbavétel előtt vennék rá két leömlőt, és reménykednék, hogy kibírja amíg nálam van :-)

 

A W123 motorokról azért nekem picit más véleményem van, de az biztos, hogy egy motor sincs, ami annyit elmenjen, mint egy W124 diesel.

Előzmény: jim202 (344561)
Olliver Creative Commons License 2014.10.12 0 0 344568

köszi

Előzmény: csabais (344566)
kékled Creative Commons License 2014.10.12 0 0 344567

Ha ilyen szerelgetős vagy, kell venni egy készletet, hasznát veszed, és eltudod dönteni magad, gyorsban, a helyszínen.. :)

1 x kell megvenni....úgy is kell..

 

Előzmény: Olliver (344565)
csabais Creative Commons License 2014.10.12 0 0 344566

E10

 

De a sima 8-as csuklós T kulcs is jó hozzá.

Előzmény: Olliver (344565)
Olliver Creative Commons License 2014.10.12 0 0 344565

na lemértem a csavart a termosztátnál

a legnagyobb átmérője a torx csavarnak 9mm arra melyik méretű torx dugó kell akkor?

ha tud valaki segíteni

kékled Creative Commons License 2014.10.12 0 0 344564

Sziasztok.
195/65/r15
Pirelli téli gumi gatnitúra, 2311-es dottal, vajpuha, szinte új gumik, min 7 mm mintàval, szezon előtti akciós 49990ft ért vihető...
Bp
Thx

 

jim202 Creative Commons License 2014.10.12 0 0 344563

Írják is a cikk végén, hogy "Egészen döbbenetes, mennyire silány minőségű, vékony kis rigaláncok vezérlik a mai nagy literteljesítményű motorokat. Ritka már a tisztességes, duplasoros, erős láncvezérlés, hiszen egyrészt szempont, hogy a motor csendes legyen, másrészt meg olcsó is, lehetőleg."

 

Jól mondtad... "haladni kell a korral, együtt kell élni a sz@rral..." :D

Előzmény: csabais (344562)
csabais Creative Commons License 2014.10.12 0 0 344562

Látod mind vezérléssel kapcsolatos hiba, az 1 soros lánc!

 

 

Előzmény: jim202 (344561)
jim202 Creative Commons License 2014.10.12 0 0 344561

Egyébként tudnál mondani az elmúlt 10 évből legalább 1-1 benzines és dízel MB motort, aminek ki lehet jelenteni, hogy nincs az említettekhez hasonló típushibája? (a kérdésem valós, mindenféle hátsó gondolat nélkül - érdekel, hogy van-e ilyen, létezik-e még vagy 20-30 éve a 123/124-el elmúlt a megbízható motor gyártás, mint olyan - mert ezeket a hibákat nemigen lehet a környezetvédelmi szigorításokra, meg hasonlókra fogni, ezek egyszerűen konstrukciós, tervezési hibák)

Előzmény: Sprinter CDI (344559)
jim202 Creative Commons License 2014.10.12 0 0 344560

Az jó, hogy ezeket itt a szűk szakmai fórumon leírod, mert Te, mint Mercedesben ilyen részletekig járatos szaki már ezekkel esetleg mind találkoztál, vagy hallottál róluk, de az ennek a cikknek alapjául szolgáló statisztikák vélhetően nagyságrenddel több esetet tartalmaztak egy-egy az említett motoroknál előforduló hibákról, mint az általad említettek így a tieid közül azért nem kerültek bele. (vagy mert a Mercedes rendelte meg a cikket... :) )

Előzmény: Sprinter CDI (344559)
Sprinter CDI Creative Commons License 2014.10.12 0 0 344559

Befért volna a sorba az M271 bicikliláncnak is szégyen vezérműlánca.

Az M272 ötvenezrenkénti motorkiszereléssel járó balansztengelycseréje.

Az OM651 főtengellyel egyben lévő fogaskereke, amit a biciklilánc vezérműlánc nyúlása tönkretesz. A főtengelyt nem lehet kiszerelni, mert a csapágycsészék egyben vannak, és csak egyszer lehet a csavarokat lehúzni, másodikra vetemedik.

Az OM642 turbója megeszi a két leömlőből leváló gázterelőlemezeket. Turbó 750,- leömlő 2x125,-

Előzmény: csabais (344558)
csabais Creative Commons License 2014.10.12 0 0 344558
Iron-h Creative Commons License 2014.10.12 0 0 344557

Köszönöm!

Előzmény: jimmyTdt (344556)
jimmyTdt Creative Commons License 2014.10.12 0 0 344556

Csak kick down-nal megy maxra ,vagy valts kezzel!

Előzmény: Iron-h (344540)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2014.10.11 0 0 344555

Köszönöm, erre voltam kíváncsi, mert 6l-t akartak velem vetetni, amit sokallottam.:-)

Szétszedtem a régi kapcsolót, és nincs összeégve, sőt, igen jó állapotban van az elektromos része, hanem a benne lévő pici műanyag mechanikák kopnak le, amik tul.képp a kapcsolásokat "vezérlik". Tehát, relé nélkül sincs vele gond.

Tudom, hogy nincs posta, nem is türelmetlenkedtem, csak jeleztem.:-)

Köszönöm!

Előzmény: Sprinter CDI (344552)
Sprinter CDI Creative Commons License 2014.10.11 0 0 344554

Hány Wattos izzóid vannak?

Előzmény: Sz.G.E270CDI (344544)
Sprinter CDI Creative Commons License 2014.10.11 0 0 344553

Láttam, de jött még mellé 30 másik (van amelyikben 15-20 kérdés van), és hétfőig úgysincs posta :-)

Előzmény: Sz.G.E270CDI (344551)
Sprinter CDI Creative Commons License 2014.10.11 0 0 344552

Jól el lehet bogarászni a wisben két ilyen kérdés megválaszolásához egy fél órát. Nem biztos, hogy ilyen szép napon van ennyi idő napközben.

 

- nem találtam a kapcsrajzon relét,

- három féle kéziváltót hoz a gép 270hez, ezekbe 1,2 1,5 és 1,8 liter kell. Két doboz MB235.10-et vegyél és szintig töltsd!

Előzmény: Sz.G.E270CDI (344549)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2014.10.11 0 0 344551

Ment levél.

Előzmény: Sprinter CDI (344545)
Smafu.w126 Creative Commons License 2014.10.11 0 0 344550

Gonosz! :D

Előzmény: csabais (344547)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2014.10.11 0 0 344549

Köszönöm a kimerítő válaszokat.........bőven sok volt.:-(

Előzmény: Sz.G.E270CDI (344544)
malenykij polgar Creative Commons License 2014.10.11 0 0 344548

:))))))

Előzmény: csabais (344547)
csabais Creative Commons License 2014.10.11 0 0 344547

Igen!

Előzmény: Olliver (344546)
Olliver Creative Commons License 2014.10.11 0 0 344546

tudjátok milyen méretű külső torx dugó kell a termosztátot lecsavarozni?

 

Sprinter CDI Creative Commons License 2014.10.11 0 0 344545

Urak!

Barátomnak valaki a Szombathely-Veszprém útvonalon 4db lemezfelni elhozatalt vállalna? Nem postáz az eladó.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!