Kipróbáltam az új Jazznél a motorfékes üzemmódot. 60-nál visszagangoltam 3-asba és 1-2 másodperc után levettem a gyújtást. Semmi különbséget nem vettem észre motorfékezés tekintetében. Nem lett nagyobb a lassulás.
Tudja valaki, hogy az Aurobindu által belinkelt autónál miért fekete a lámpatest belül? Egy csomó autónál meg nem fekete. Pl. a mi piros Jazzünknél sem. Mitől függ? Színtől? Vagy kínai-japán megkülönböztetés?
Ha rajta kapod nem kell elzavarni hanem csak mint egy járókelő arra menni és elkapni. Legjobb ha sikerül leütni, berakni a kocsiba, erdőbe ki, ujjait eltörni és otthagyni. Vagy helyszínen összerugdosni úgy, hogy azt se tudja ez ki volt mi volt XD
Megpróbálták feltörni/ellopni a Jazz-ünket :( Csak később vettem észre, hogy hirtelen irányváltásnál, erősebb gyorsításnál, lassításnál és rossz úron zörög valami a bal első ajtóban. Jobban megnéztem kívülről, kis horpadás/pukli volt a zár mellett és a kulcs sem ment bele... Honda M&M-nél megnézték, nem tudják javítani, szerintük a jó megoldás a ledugózás (szerintem is). Száradjon le a keze az ilyennek! Remélem legközelebb rajtakapom... Vigyázzatok az autótokra!
ez az off autónkban is így működik, csak ott pont fordítva van az egész, lefele kell nyomni.
amire tegnap jöttem rá a Jazz-ben: gyújtás levétele, kulcs kihúzása után még egy kis ideig működik az ablakemelők és a tetőablak árnyékolójának motorja. hasznos.
Tudtátok, hogy az ablaktörlő bajuszkapcsolóját hosszabban felfelé húzva viharfokozaton töröl egyet? Eddig mindig csak billentettem rajta egyet, valamelyik nap meg beleakadt az ujjam, és csak néztem nagyot.
Igazad van. Ma rendeltem meg az 1,4 Elegance típust. 3db.volt raktáron, Genfben. A többit majd csak az áfa emelés után hozzák. Akkor kapsz egy kicsivel több ajándékot,ha kölcsönre veszed.
Igen, mivel normál használat volt (4év-60000km). 40.000 km-nél volt gyertya csere, első fékbetét csere, fékolaj csere, 80.000km-nél újra gyertyacsere lesz az olaj+szűrőcsere mellé.
Sok kedvezményre pedig ne számíts, se itt se más szalonban az országban, a közelmúltban elég nagy tapasztalatot szereztem ilyen téren és brutálisan megváltoztak az engedmények.
Először én is kételkedtem hogy ilyen jelentéktelen haszon lenne az új kocsikon (jazz-eken), de mikor minden szalonb és kereskedő ezt szajkózta és hiába vetettem be bármilyen fortélyt és látták, hogy komoly vevő vagyok alig tudtam vmit kicsikarni akkor kezdtem elhinni hogy nem csak vetítenek, hanem tényleg megváltozott a rendszert és a vevők pedig hozzászoktak a kedvezményekhez.
Az első kérdés, hogy OK az ár de mennyit engedsz?
A korábban (még akár tavaly évvégén vagy idén év elején) kapott többszázezres ajándékcsomagokat (téligumi, tol radar, riasztó, stb.) úgy tűnik egyelőre el kell felejteni + még lesz egy ÁFA emelés is.
Ez persze az Én tapasztalatom és Én örülnék a legjobban, ha tévednék.
Korábban én is alaposan körbeérdeklődtem a petra motors felől, de elég vegyes, többnyire óvatosságra intő visszajelzéseket kaptam. Sztem ezt a Jazz-t (többek között) néztem én is, amikor még kint voltak a hamzsa bégi úton.
A lényeg:
külföldről (főleg németo-ból) behozott, sérült kocsikat árulnak, bár nem tagadják hogy sérült és nem zárkóztak el az elől h bevigyem egy honda szalonba átvizsgálásra
2 fiatal srác volt az eladó, és bár én nem vagyok autószaki rövid idő alatt az volt a benyomásom h nem voltak a helyzet magaslatán, rákérdeztem hol volt sérülve, de a rétegmérő mást mutatott, akkor jött azzal, hogy biztos összekeverte a kocsit, mert elég sok jazz volt náluk (ami igaz), míg néztük a kocsit a másik srác folyamatosan dobálgatta a slusszkulcsot és kb 5ször ejtette a betonra (érthetetlen...)
Én azt tanácsolom rétegmérő + szakember legyen veled és vizsgáltasd be.
A tulaj nagyon rendes volt, kivitt minket saját kocsival a medveotthonba a gyerkőccel, amíg a kocsit megcsinálták. Ez kb. 2 órát vett igénybe. (Ez volt a reklám helye.)