illetve az előbb próbáltam, nem indult, csak tekert az önindító.
Ha most sem indul, mi változna reggel. A benzin szárít, én nem hagynám reggelig, leszívnám az üzemanyagot, tele tankolnám, és öntenék egy kevés kétütemű olajat a tartályba, hogy nagyobb kenést kapjon az üzemanyagrendszer. És indítás, pesze a gázolajszűrőben is gázolaj legyen. Hagyni ketyegni, és utána menni vele, szerintem megússza a rendszer.
Mindenesetre vettem 5-öt, annyit látott a képen a Merci boltos. Ha holnap is lemondja a szerelőm, akkor nemtom mit csinaljak, nem tűnik nehéznek, de nem szívesen állok neki én.
Látszik, hogy hol gázolajos, de nem mind nyílik ki olyan egyszerűen, mint a gázolajszűrő tetején. Holnap elvileg megyek egy szerelőhöz, aki Mercis, mert az én szerelőm eltűnt. De hihetetlen, hogy nincs Győr körül senki, aki normális.
És ami nem az a típus, amiből kihúzom azt a "patentot", azt hogy vegyem ki, hogy kicseréljem rajta a gumit? 5 darabot adtak, mutatták ott a képet, de nem jegyeztem meg annyira. Kettőt mondtak az olajszűrőház tetején, meg 3 a magasnyomású körül.
Lehetne egy nagy kérésem? Valaki tudna egy ábrát keresni valami merci programban arról, hogy elöl a magasnyomású pumpánál hol vannak a kis zöld tömítések?
Ma sikerült a kollégámnak benzint tankoltatnia a dízel autóba. Az autó 4.4literes dízel (toyota) és 120 literes tank félig volt tankolás előtt. Észre sem vette a kolléga, csak amikor visszaért, csak az tűnt fel neki, hogy nehezebben indul, illetve az előbb próbáltam, nem indult, csak tekert az önindító. Komoly kárt tehet a motorban ez a húzás? Illetve milyen lehetőségek vannak ezzel kapcsolatban? Le lehet szívni vagy ilyesmi? Vagy nem érdemes vele foglalkozni mert ha holnap reggel elindul, megy vele pár száz km-t és rendesen rátankolt dízelt utána jó lesz?
Az AWS-nél én a E-osztályra 28 000 Ft-os ajánlatot kaptam beszereléssel, Nordglass üveggel együtt, még nem mentem el.
A Pilkingtonnál a W202-őmet ők csinálták ott 18 500 pengő volt az egész. Nem láttam különbséget a gyári és az új szélvédő között, beázásról nem tudok nyilatkozni, mert eladtam az autót.
Nem gond a beázás sem, legalábbis azokon az autókon, amelyeken nem cseréltek még első üveget. A szélvédős szaki ugyanis általában a festékig vágja a gumit a rezgőgéppel, amikor kiveszi az üvegtáblát, majd 100-ból 100 esetben nem kezeli le a szélvédő pőrén maradt fészkét. Itt alattomos rozsdásodás veszi kezdetét, és amikor a lábtér beázik, akkorra már kirohadt körben az egész. Igaz, ez a cserétől számított 3-5 éven belül következik be, addigra pedig 1) ki emlékszik már a szélvédősre; 2) ki tudja ezt bizonyítani; 3) az autó már úgyis másik tulajdonosnál van. Ilyen egyszerű.
Gima Autóüveg 10-ker Szállás u 19. Tel:262-9333. itt elég jók az árak és jó minőségü üveget raknak be.Szépen dolgoznak.Nekem két autómba is ök cserélték tudom ajánlani.
Név cím?Tényleg jó 124-es dízelben? Mert Csepelen (HA)kicserélte a dugattyúimat. Úgy ajánlották hogy a Kárpát utcában ezeken nőtt fel és mégis füstül egy kicsit a gép nem beszélve arról hogy egyenlőtlenül is jár. Csak profi kezébe szeretném adni, míg el nem viszi a gatyámat is.
Érdekelne, hogy w201 teleoldal mennyire nehezen bontható le, hogyan kell nekiállni? Illetve milyen bolhák mennek bele? aki tudna mutatni képet, annak hálás lennék.
Kicsit félreérthetően fogalmaztam. Szóval a 320 V6 benzinesben még nincs balansztengely. Tudtommal egyikben sem.
Az SBC nullázás nem egy nagy kaland, magamnak én is megcsináltam (már most mondom, hogy a máséhoz nem nyúlok!!!). Ez lenne 40. A nullázás végén viszont az SBC csinál egy teljes öntesztet, ha ilyenkor problémát érzékel, nem enged nullázni. Akkor jön a bontott SBC beszerzése +50-ért. Így lesz 90. Legalábbis én így tudom...