Ha már OM651, akkor igen. Biciklilánc + főtengellyel egyben lévő fogaskerék. Persze az egész hátul, hogy csak a motor ki után lehessen hozzáférni. Hallottam egy ilyen motorgenerálról, 1,4M lett az anyagdíj és utána jobbnak látták eladni...
Ha még OM646, akkor jó lehet, de az emeletes turbó obban is szokott néha-néha rendetlenséget csinálni :-). Mondjuk az egy átalakított OM611 donorból bármikor felélesztehető, ha beütne a baj.
Hát, hogy az kicsi vagy nagy nyomású?! A boltban, amikor a robbantott ábrát nézték, miután megtekintette kint a kocsim, azt mondta rá, hogy nagynyomású. A motor elején, felül található. Van mellette valami T alakú elosztó(?) is.
Reggelig még kitalálhatja a főnök, hogy mi legyen vele. Az a gond, hogy nagyon vontatni nem egyszerű, mert 4.4t meg itt olyan körülmények vannak, hogy nem tudom, hogyan oldjuk ezt meg.
illetve az előbb próbáltam, nem indult, csak tekert az önindító.
Ha most sem indul, mi változna reggel. A benzin szárít, én nem hagynám reggelig, leszívnám az üzemanyagot, tele tankolnám, és öntenék egy kevés kétütemű olajat a tartályba, hogy nagyobb kenést kapjon az üzemanyagrendszer. És indítás, pesze a gázolajszűrőben is gázolaj legyen. Hagyni ketyegni, és utána menni vele, szerintem megússza a rendszer.
Mindenesetre vettem 5-öt, annyit látott a képen a Merci boltos. Ha holnap is lemondja a szerelőm, akkor nemtom mit csinaljak, nem tűnik nehéznek, de nem szívesen állok neki én.
Látszik, hogy hol gázolajos, de nem mind nyílik ki olyan egyszerűen, mint a gázolajszűrő tetején. Holnap elvileg megyek egy szerelőhöz, aki Mercis, mert az én szerelőm eltűnt. De hihetetlen, hogy nincs Győr körül senki, aki normális.
És ami nem az a típus, amiből kihúzom azt a "patentot", azt hogy vegyem ki, hogy kicseréljem rajta a gumit? 5 darabot adtak, mutatták ott a képet, de nem jegyeztem meg annyira. Kettőt mondtak az olajszűrőház tetején, meg 3 a magasnyomású körül.