Egyébként pont azért csak párezer autóról beszélünk, mert sokaknak nincs cérnája azon a kanyargós, lassú úton elérni a gyűrűt, inkább a Bécsi/Vörösvárin keresztül átmennek a Hungáriára, és ott keresztezik a várost. Igen valószínű lenne ott 15-20000-es ÁNF, ha megfelelően kiépítenék, ennek negyede/harmada Üröm/Budakalászon mászik át csak azért, mert nincs út. A nevezett települések több csomópontja rettenetesen nehezen járható csúcsidőben, például a Bécsi úti-Ürömi elág, (azt nem értem, északról miért nincs balra forduló sáv, külön időzített balra lámpával) illetve Budakalász közepén a fű úti elág és a HÉV átjárónál lévő Pomázi elág...
Miért nem kérdezed meg az ott lakókat, hogy mennyire szeretik a rajtuk átcaklató csak párezer autót? Én is azok között vagyok, aki havonta pár alkalommal az ott élőknek generálok átmenő forgalmat. Nekik sem jó és nekem sem, hogy nincs meg az a pár nyamvadt Km...persze megint a H*** B**** Lukács András és barátai a leghangosabbak...szokás szerint. Hozzáteszem, tovább tudná tehermentesíteni a Bécsi utat, Vörösvárit, Árpád hidat...
nempajtikám, alagutat a véméndi dimbekdombokba volt kár építeni arra a szaros párezres forgalomra, amivel egy kapacitástartalékkal rendelkező főutat sikerélt "tehermentesíteni"...
az M0Ny/É-on várható 40-50e-es forgalomra viszont nemhogy nem kár, hanem kifejezetten ésszerű dolog lenne aligutazni...
(persze azé ésszel, mer amennyit akarnak, az legalább 2x-es, de inkább 3x-os túlzás...)
ettől függetlenül igaz, hogy sok másra is lehetne azt a pénzt fordítani, pölö lehetne alagutat építeni a hortobágyon, vagy pölö a szociálisan űberérzékenyek adhatnának a nyuggereknek egy egyszeri 53. heti nyögdíjat.
vagy a szadisták vehetnének belőle lyópárezer lélegeztetőgépet...
Így van, a 10-es útról tökéletesen elérhető a 11-es és az M3-as is, aki meg az 1-esen megy az megy Zsámbék felé, emiatt kár lenne alagútat építeni Üröm alatt, sokmásra is lehetne ezt a pénzt fordítani szvsz.
egy bő hónap után nem gondolkodnak az illetékesek, hogy valahogy mégis meg kéne nyitni az M0K palotai lehajtóját már végre? Nem tudja elintézni a Q*** fővárosi közgyűlés? Ha már tartanak rendkívüli közgyűlést?
És a Bécsi út 2*2 sávosítása Vörösvárig az új aquincumi híddal?? Arról vannak valami tervek?
tervek vannak, csak az építés nem akar elkezdődni, meg péz se nagyon van/lesz mer gecó sokba kerül a szelleM6 lízingdíja a következő 30 évbe...
de van megoldás: tessék a szelleM6-on furikázni, és ne ott, ahol kapacitáshiány van... :-))
(amúgy nem a bécsi u. lenne 2x2esítve, hanem teljesen új 2x2es nyomvonal épülne...)
...de az Ürömi hegy alatt hülyeség fúrni, aki akar az megy a falun keresztül, de most is minimális a forgalom arrafelé.
napersze.
és a 10-11 között lenne 1 juk a gyűrűben, vagy hogyan képzeled a dolgot? :-)
"arrafele" meg most 6e körüli a forgalom (tehát a szelleM6-ot simán kenterbe veri, pedig csak 1 girbegurba dűlőutacska), deha meglenne ottis az M0, akkor lazán lenne 40-50e...
(mivel mindenfele kerülnek a népek, mert ez a szaros kis dűlőút üröm-bkalászon keresztül nem opció...)
És a Bécsi út 2*2 sávosítása Vörösvárig az új aquincumi híddal?? Arról vannak valami tervek? ( Az M0-ás alagútasítását már meg sem merem kérdezni Vörösvár térségében, bár szerintem a legforgalmasabb szakaszra elkészült az M0, esetleg Budaörs - Pilisvörösvár közé kellene még megéíteni, de az Ürömi hegy alatt hülyeség fúrni, aki akar az megy a falun keresztül, de most is minimális a forgalom arrafelé.
"a történelemkönyvek majd a 2. kádárkorszakként fogják ezta zidőszakot emlegetni, amiben a gyárkapun belüli munkanélküliséget felváltandó feltanáltuk az iskolakapun belüli munkanélküliséget..."
Amúgy ez kimondottan, deklaráltan cél is volt.
Igaz, nem elsősorban most(antól), hanem valami Antall József miniszterelnöksége alatt...
ezek még érettségit sem kaphatnának, nemhogy egyetemre lyárlyanak...
apámnak mán hótt heróttya vana zegésztől, mert ő baszná kifele a zösszes debilt, de a tanszékvezető meg baszogattya, hogy nyomja át őket, különben lőttek a fejpéznek...
a történelemkönyvek majd a 2. kádárkorszakként fogják ezta zidőszakot emlegetni, amiben a gyárkapun belüli munkanélküliséget felváltandó feltanáltuk az iskolakapun belüli munkanélküliséget...
Sajnos a KRESZ ilyen megkülönböztetést nem ismer, hogy kire vonatkozik, ha nem tévedek.
szerintem de...
egy hagyományos többsávos kanyarodósávos kereszteződés is csupa szaggatott vonal, tehát akkor szerinted lehetne ott is jönnimenni, amerre az autósnak úrikedve tartja, közben meg mégse, az autósnak tartania kell magát a besorolásnak megfelelő irányhoz...
ezmeg ittis egyértelműen determinálja, hogy melyik belépő sávból hova mehetsz.
vajon ezek a népek miafaszt csinálnának az M3 hungária csp-jában, ahol balra kell jobbra menni, jobbra kell balra menni balra tartva, ill. egyenesen jobbra tartva...
Az egy elég érdekes hely. Ennek a kistestvérei az a néhány autópálya felhajtó, ahol pont ellentétes irányba kell kanyarodni mint amerre végül menni akarunk, már ha tudjuk, hogy úti célunk hogyan is helyezkedik el a kanyarodás irányához képest. Ha meg a lehajtóág vége és a felhajtóág eleje egymás mellett van, na akkor szoktak érdekes dolgok történni.