Nekem ez jött be: eladtam a kocsit adásvételivel,nem néztem meg,hogy a vevő adatai fedi a valóságot .Be küldtem a rendőrségre az adásvételit, le is kérték az adatokat.Persze nem létezett az emberke.Kocsi a kérdéses időpontban nem az enyém volt.Aztán vevőnek nem felelt meg a kocsi állapota 3-4 nap múlva vissza hozta.Ezt meg ették!!!!! Pesten!
Szia.Nem lehet megmondani sőőőt lehet nem is javítható kérdéses. pótalkatrész részben kapható hozzá de kiépítése 3 óra kb. Ha esedékes lesz akkor keress meg.Üdv Steeef,
Nem dadogok, csak azt hittem nem lőttem fel a szöveget.
Ja, hát ez tényleg nem komoly cucc, a kocsiban volt mikor vettem, ki akarta szedni a tulaj, de meggondolta magát és benne hagyta. Gyakran ki is kapcsolom, mert idegesít, és a gyerek is felébred a vinnyogására.
Szia.Igen be tudod ha ügyes vagy! Ha jól megnézed az üveglap fel van fogatva egy mozgó alkatrészre ami találkozik a sínnel,azt kell csavarhúzóval segítened hogy hátrafelé meginduljon.Amikor Te felülről rásegítettél gondolom kézzel,akkor lefelé nyomtad ezért nem használt semmit. üdv Steeef.
Szia.Tipikus panorámatető probléma.A hátsó üveg mechanikája megadta magát nem viszi a sínben az üveget.Tetőablak ki darabokra szed talán javítható. De így 2 napos munka vagy komplett csere ami több százezer. Semmiképpen ne használd így mert szét fog ázni a tatőkárpitod!!! Becsukni be lehet javítani meg ha majd lesz rá keret ill időd. Minden héten találkozunk ilyen problémával X5,E91,E61,Mini Clubmannél. üdv Steeef.
Szia, ezért szoktam mondani, hogy amelyik folyton riaszt, és emiatt immunissá válsz rá, az kb. semmit nem ér. Egy készüélk van, ami ezt képes kikerülni, ha ismert helyeken jársz.
Panorámatetőm van (e61), egyszerűen nem akar becsukódni, nincs kihúzva, csak felfelé van "buktatva", amikor csukna le a kisebb üveg egyik hátsó sarka nem mozdul (kis ráhatásra sem), ezért megszorul és azonnal vissza is nyit!
Ráadásul tegnap óta folyamatosan esik, a sötétítő csukva van alatta, de gondolom annak sem tesz jót a víz!?
60 helyett 90. Nem siettem kellemes napsütés, üres országút, tempomat. Egy kereszteződésben 60-as korlátozás, telepített trafipax, a detektrorm sípolt, én körülnéztem, sehol senki, nem fékeztem. 45.000 lesz a karácsonyi meglepi.
Rengeteg fals risztás miatt nem vettem komolyan az éleset. Buzi egy szerkezet.
Kicsit szégyenlem magam, legalább 190 lett volna....:-)(
Egy kicsit kiestem az információáramlásból a hétvégén :) remélem azért vér nem folyt a szervizes vs alkatrészes kollégák között. Én még csak egy hónapja vagyok itt de sok hasznos infóval lettem gazdegebb. Kár lenne a fórumért!
Vasárnap sikerült egy Debrecen-Bp-Kiskunfélegyháza-Debrecen körutat lecsavarnom és örömmel konstatáltam, hogy ha egymásravillogás nem is, de előzékenység azért van E60 szinten. Ez Db-ben főleg jellemző szerencsére.
Annyit beszéltetek már erről a fórumos találkozóról, hogy már éppen időszerű lenne összehozni! Esetleg 2ünnep közt vagy január 2.hétvégéje??
Kérném a fórumalapítókat a karolják föl a témát :)
Szia.A töltést egy egszerű multiméterrel is tudod tesztelni teljes terhelésnél (xenon,max ventilátor fordulatszám,világítások stb.) mellett 14.2 min tölteni kell stabilan. Műszerrel tudnád nézni a generátor gerjesztését de ez már diagot igényel. Ezt probáld meg,nem hiszem hogy generátor probléma lenne. Viszont ha nem produkálja azóta akkor lehet megoldódott. Amugy jelenleg már nincs 110Ah akksi hanem helyette 90Ah AGM kerül beépítésre. Üdv Steeef.
Szia.A töltést egy egszerű multiméterrel is tudod tesztelni teljes terhelésnél (xenon,max ventilátor fordulatszám,világítások stb.) mellett 14.2 min tölteni kell stabilan. Műszerrel tudnád nézni a generátor gerjesztését de ez már diagot igényel. Ezt probáld meg,nem hiszem hogy generátor probléma lenne. Viszont ha nem produkálja azóta akkor lehet megoldódott. Amugy jelenleg már nincs 110Ah akksi hanem helyette 90Ah AGM kerül beépítésre. Üdv Steeef.
2007-es benne az akksi.. Ezt nekem a heten csinalta szerdan, amig fel nem raktam fullos toltesre csutotok este. Pentek ota nem csinalta pedig meg kinnt is all a verda az udvaron, nem a jo melegen.. :( Nemtudom mi lehet most a gond, de egyenlore nem jelentkezett..
Ami fura volt,h beinditasnal 12.4V-rol leesik fel pilanatra 10.x v-ra, majd visszamaszik 12.x V-re, de tudtommal 14V korul kellene, ha tolti a generator. Igaz ezt pentek este neztem azota nem, hogy lehet e valtozas... Tehat ebbol gondoltuk,h generator lenne a rossz.. Szolj legyszi, ha rossz kovetkeztetest vontunk le igy elsore.... Akksi jelet a muszarfalon azota se tette ki..
110Ah akksi van benne, gondolom nem olcso, ha megis ezt kell majd cserelnem?
Szia.Lehet hogy az akkud nem élte túl ezt a lemerülési állapotot főleg ha idősebb már. A töltésed valószínűleg rendben van mert ha nincs töltés akkor azt egyrészről jelzi Neked akár szövegesen is. Egyszerűen nincs a megfelelő töltöttségi szinten az akkud. Feltehetően holnap reggeli indításnál is találkozni fogsz ezzel a problémával. A lemerülés kérdése már érdekesebb dolog azt viszont csak műszeresen lehet megvizsgálni mitől történhetett. (energia menedzsment-története) üdv Steeef.
Lemerult az autom, majd feltettem fullos toltesre jo lassan 12 orat. REggel ismet akkumulator jelet rakott ki az auto, ez gondolom azt jelentni, hogy nincs toltesem?! Aztan mentem vele 1 km-ert, majd leallitottam. 2-odjara mar nem irta ki ezt a jelet es azota se.. Mi az isten lehetett ez? Lehet szarakodik a generatorom?
CCC fejegység,kijelző,controller elvileg gyakorlatilag az nem fontos, egy két apróság. 200.000 körül áll meg amiben benne van munkadíj ill programozás. Ha összejön rá a keret szólj segítek beszerzésben ill. beépítésben. Üdv Steeef.