Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2016.06.15 0 0 76154

Sziasztok

Suzuki Swift 2 (2005, 1.3 M13A) kuplungszettet ideje cserélnünk.

Még a gyári van benne, az milyen gyártmány?

 

Aki már túl van rajta, melyik márkát érdemes az alábbiak közül belerakni?

- LUK
- Nipparts

- Valeo

 

Unixból lesz véve, ezek vannak raktáron.

a Nipparts és Valeo egy árban van, a LUK az 7.000 Ft-al drágább

 

Köszönöm!

capali68 Creative Commons License 2016.06.14 0 0 76153

2007-ben kezdték kiadni a botoxos (ránfelvarrott)  Switet amiben a kerékcsapágy tartalmazza a sebességmérő jeledóját. Ott már erre is figyelni kell.

Előzmény: motoros86 (76152)
motoros86 Creative Commons License 2016.06.13 0 0 76152

Sziasztok!
2007-es 1,3-as swift-be milyen kerékcsapágy való? Sajnos nem találtam Koyo csapágyszettet sehol. Viszont ragaszkodom a Koyo-hoz. Csapágyboltban ezt adták: Dac 4072 W-3CS35 84821010 Koyo. Remélem jót kaptam. Ezt írják a koyoról: Méret 40X72X36/33A kocsibavaló csapágy furatgyűrűje lépcsős? Két átmérős, 36/33?

vektor1993 Creative Commons License 2016.06.12 0 0 76151

Rendben megpróbálom köszönöm :)

Előzmény: kgaboroo (76150)
kgaboroo Creative Commons License 2016.06.11 0 0 76150

Szedd szét teljesen a kulcsot és takarítsd le a panelját. Elég sok kosz belemegy és nedvességet is láttam benne. Lehetséges, hogy ezek végett van nagyobb önkisülés az elemben.

Előzmény: vektor1993 (76149)
vektor1993 Creative Commons License 2016.06.11 0 0 76149

Ha már a zárnál tartotok :)

 

Mért van az hogy a távírányítóba ha veszek elemet nem bírja ki kb. 2-3 hónapnál tovább?

Szinte mindig Varta elemet szoktam bele venni... Mást tapasztalt ilyent?

Androidfan Creative Commons License 2016.06.11 0 0 76148

Majdnem igazad van, de mégsem. Minden reggel egyedül ülök be az autóba, de a táskám beteszem a csomagtartóba. Munka után ugyanez. Egyedül megyek, mégis nyitnom kell mindent. :)

 

Ettől függetlenül nem zavar, sőt én is hasznosnak tartom. Mi több, van hogy magamra is zárom az ajtón lévő gombbal, ha tudom, hogy sokat fogok araszolni városban, ne vegyék már ki a csomagtartóból. 

Előzmény: kgaboroo (76147)
kgaboroo Creative Commons License 2016.06.11 0 0 76147

Az összes ajtó kinyitása teljesen értelmetlen dolog, pl ha csak egyedül mész a kocsival. Olyan mint amikor hazamész és felkapcsolod az összes villanyt a lakásban, mikor ezt nem indokolja semmi.

 

Felesleges az összes zárat működtetni ha nem ül be senki hátra, vagy melléd. Minek kopjon ha nem muszály. 

 

Én jó megoldásnak tartom.

Előzmény: Lord Péter (76145)
zársebesség Creative Commons License 2016.06.11 0 0 76146

A Swift már csaj ilyen...

 

Nekem például tetszik.

Előzmény: Lord Péter (76145)
Lord Péter Creative Commons License 2016.06.11 0 0 76145

Köszönöm a válaszokat!

 

Kár, hogy nem lehet kikapcsolni, mert számomra teljesen felesleges funkció. Nem nagyvárosban élek, így gyakorlatilag nincs rá esély, hogy az eddig írtak előfordulhatnak. Az autó sem megy nagyvárosba, mert csak helyi közlekedésre használjuk, hosszú távra egy off autót használunk, amiben viszont ezt a funkciót tulaj tudja váltani szükség szerint.

-zarko- Creative Commons License 2016.06.10 0 0 76144

Annyira remeg a kezed,hogyha elsöre meg sikerült nyomni másodjára már nem megy?

 

És azt hittem,hogy a féktárcsafúrás itt a gond..............................

 

Baszhatod a zárás nyitádodásodat ha melléd jön egy bukósisakos  robogós.Nemrég történt itt a kolossy téren.A néni utánuk  ment.majd elestek asrácok.Egyik végérvényesen.Hála istennek.

 

És megy a per hogy  a néni jogosan védekezett e.

 

Berlingókban pl autómatikusan lehet zárni-opció-.Olasz ermékben pl ez kikapcsolhatatlan.

nyilvn nem véletlenül....

Előzmény: Lord Péter (76137)
nézek Creative Commons License 2016.06.10 0 0 76143

találó párhuzam..

az amcsik a mai napig sem büszkék erre a méregdrága fejlesztésükre...ez náluk a negatív példa bármire.

Előzmény: kgaboroo (76142)
kgaboroo Creative Commons License 2016.06.10 0 0 76142

Meg a Swiftté is programozott, egy nyomás egy ajtó, két nyomás összes ajtó. Mi jobb ettől? :-))

 

A NASA kifejlesztett egy olyan íróeszközt amivel fent a súlytalanságban is remekül lehetett írni, persze sok pénzért. Az oroszok ceruzával írtak az űrben.

Előzmény: t.lantos (76139)
FOMA Creative Commons License 2016.06.10 0 0 76141

Még én sem kaptam ínhüvely gyulladást, hogy kétszer kell megnyomni a gombot az összes ajtóhoz.:-) Bár a jeladót nem szoktam elővenni, csak az ajtógombot használom, de ott sem probléma az egyszeri vagy kétszeri gombnyomás. Szvsz ez teljesen rendben van, ez legyen a legnagyobb probléma az autóval. 

Előzmény: kgaboroo (76140)
kgaboroo Creative Commons License 2016.06.10 0 0 76140

Engem nem zavar, hogy így műxik

 

Előzmény: t.lantos (76139)
t.lantos Creative Commons License 2016.06.10 0 0 76139

Itt jon ki az olcso kategoia atka. Az enyémen programozhato (raadasul kulcsonkent!) hogy csak 1 ajto nyíljon, vagy az osszes.

Előzmény: kgaboroo (76138)
kgaboroo Creative Commons License 2016.06.10 0 0 76138

Nem tudod állítani. Így biztonságos mert ha egyedül ülsz be akkor senki nem tud bevágódni melléd és a csomagtartót sem lehet a piros lámpánál kirámolni.

Előzmény: Lord Péter (76137)
Lord Péter Creative Commons License 2016.06.09 0 0 76137

Sziasztok!

 

 

Azt be lehet állítani, hogy ha az autót nyitom, akkor az első gombnyomásra ne csak egy ajtó nyíljon ki, hanem az összes?

S.C.O.O.T.E.R. Creative Commons License 2016.06.07 0 0 76136

Nipparts

szettben zsirral......stb

csere lett bontottra kompletten féltengelyestül mindenestül. velük rakattam bele hogy a beszerelési gari meglegyen 1hó garival

 

ez a terv hétvégén kimosom........stb és vissza viszem .... igaz kell gondolom beépítésről számla.

Előzmény: kgaboroo (76135)
kgaboroo Creative Commons License 2016.06.06 0 0 76135

Nem tudom, hogy milyen árfekvésű csuklót vettél bele, de ha teheted akkor válassz inkább egy bontott gyárit. És nem gépzsírral összerakni hanem rendes gömbcsuklóba való kenőccsel. 

 

Én megnézném a most benne lévőt fémtisztára kimosva, mert ha ilyen rövid idő érezhető berágódás van a görgőpályában akkor az egész egy trehány gyártmány, amit simán visszavinnék a boltba.

Előzmény: S.C.O.O.T.E.R. (76134)
S.C.O.O.T.E.R. Creative Commons License 2016.06.06 0 0 76134

igen

Előzmény: kgaboroo (76129)
kgaboroo Creative Commons License 2016.06.06 0 0 76133

Ugye, felmegy rá simán. Viszont lovaskocsikerék lesz belőle. /55-ös inkább.

Előzmény: bo.zo (76131)
t.lantos Creative Commons License 2016.06.06 0 0 76132

Nem kene.

Előzmény: bo.zo (76131)
bo.zo Creative Commons License 2016.06.06 0 0 76131

Sziasztok!

A gyári alufelnire raknék fel 195/65R15 méretű Pirelli P3000 gumit, ez 3 cm-el lenne nagyobb átmérőben a mostaninál Michelin 185/60R15.

Mi a véleményetek? Van valakinek tapasztalata ezzel kapcsolatban?

Köszönöm!

zlota Creative Commons License 2016.06.05 0 0 76130

Én már tényleg nem tudom mi lehet akkor... nekem meg olyan trutyis, koszos olaj jött ki most is hátulról... Pedig én sem töltöttem előtte soha.

Most meg ennek apróján kellett a csavargatni és még a hátsó fékmunkahengert is cserélni...

 

Előzmény: kgaboroo (76128)
kgaboroo Creative Commons License 2016.06.05 0 0 76129

Mindkét irányban koppanásig kitekerve is ropog induláskor?

Előzmény: S.C.O.O.T.E.R. (76126)
kgaboroo Creative Commons License 2016.06.05 0 0 76128

Én sem cseréltem az enyémben soha. 2005-ös volt, mielőtt eladtam pár héttel előtte lett megmérve.

Az első két led világít, a piros még messze van.:-) Soha nem lett utánatöltve sem.

Előzmény: zlota (76127)
zlota Creative Commons License 2016.06.05 0 0 76127

Hát nagy mázlista vagy- el nem tudom képzelni, hogy 10 éves fékolaj nem vizes.Valami csodaanyag lehet a tiédbe.Nekem nem volt ilyen mákom.3 év cseréltem és megint csere érett lett- és ABS is nekiállt szarakodni.

Előzmény: süger (76125)
S.C.O.O.T.E.R. Creative Commons License 2016.06.05 0 0 76126

Üdv mindenkinek.

Nagyon nagy gondom lenne.
kezdődött hogy váltó felújítást kellett csináltatnom. ez jó is lett, majd induláskor fémes roppanó hang volt egyenes kormánnyal induláskor a bal oldalon  (kitekert kormánnyal nem volt )
kicseréltük a bal oldali féltengely külső csuklót 3 hete.
Most már csak kitekert kormánynál induláskor a 3 hete cserélt külső csukló ropog.
hogy mehet tönkre ilyen hamar???

 

egy srác azt írta nekem hogy ö hasonló képen járt 3 külső csuklót cserélt, mire elege lett és kicserélte az egészet egyben, azt irta most nincs semmi baja.

Néztem Unix-ban SKF tengelyt komplett, de 2 méret hosszúságban van baloldali féltengely.

A járművem 2006 swift Glx.



egyszerűen nem tudom mi lenne jó, ismét külső csukló vagy komplett új vagy találtam egy 2008 as évjáratú bontottat....
kb felrobbanok

előre is köszönöm a segítséget

süger Creative Commons License 2016.06.05 0 0 76125

Basszus!

Beletettétek a zabszemet a fenekembe.:( ABS nekem 9,5 éves a szekerem,és nem volt fékfolyadék csere. Elmentem a szrelőhöz,mintát vett,beletette a műszerbe,és mondta megfelelő. A 9,5 év alatt nem nyomtam padlót. 105e van a gépben. Mondom milyen információim vannak a vizesedésről,meg a rozsdáról. Kérdezte nem e öntöttem utánna folyadékot,mondtam nem. Akkor nyugodjak meg volt a válasz.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!