Sziasztok! 2007-es 1,3-as swift-be milyen kerékcsapágy való? Sajnos nem találtam Koyo csapágyszettet sehol. Viszont ragaszkodom a Koyo-hoz. Csapágyboltban ezt adták: Dac 4072 W-3CS35 84821010 Koyo. Remélem jót kaptam.Ezt írják a koyoról: Méret 40X72X36/33. A kocsibavaló csapágy furatgyűrűje lépcsős? Két átmérős, 36/33?
Szedd szét teljesen a kulcsot és takarítsd le a panelját. Elég sok kosz belemegy és nedvességet is láttam benne. Lehetséges, hogy ezek végett van nagyobb önkisülés az elemben.
Majdnem igazad van, de mégsem. Minden reggel egyedül ülök be az autóba, de a táskám beteszem a csomagtartóba. Munka után ugyanez. Egyedül megyek, mégis nyitnom kell mindent. :)
Ettől függetlenül nem zavar, sőt én is hasznosnak tartom. Mi több, van hogy magamra is zárom az ajtón lévő gombbal, ha tudom, hogy sokat fogok araszolni városban, ne vegyék már ki a csomagtartóból.
Az összes ajtó kinyitása teljesen értelmetlen dolog, pl ha csak egyedül mész a kocsival. Olyan mint amikor hazamész és felkapcsolod az összes villanyt a lakásban, mikor ezt nem indokolja semmi.
Felesleges az összes zárat működtetni ha nem ül be senki hátra, vagy melléd. Minek kopjon ha nem muszály.
Kár, hogy nem lehet kikapcsolni, mert számomra teljesen felesleges funkció. Nem nagyvárosban élek, így gyakorlatilag nincs rá esély, hogy az eddig írtak előfordulhatnak. Az autó sem megy nagyvárosba, mert csak helyi közlekedésre használjuk, hosszú távra egy off autót használunk, amiben viszont ezt a funkciót tulaj tudja váltani szükség szerint.
Annyira remeg a kezed,hogyha elsöre meg sikerült nyomni másodjára már nem megy?
És azt hittem,hogy a féktárcsafúrás itt a gond..............................
Baszhatod a zárás nyitádodásodat ha melléd jön egy bukósisakos robogós.Nemrég történt itt a kolossy téren.A néni utánuk ment.majd elestek asrácok.Egyik végérvényesen.Hála istennek.
És megy a per hogy a néni jogosan védekezett e.
Berlingókban pl autómatikusan lehet zárni-opció-.Olasz ermékben pl ez kikapcsolhatatlan.
Meg a Swiftté is programozott, egy nyomás egy ajtó, két nyomás összes ajtó. Mi jobb ettől? :-))
A NASA kifejlesztett egy olyan íróeszközt amivel fent a súlytalanságban is remekül lehetett írni, persze sok pénzért. Az oroszok ceruzával írtak az űrben.
Még én sem kaptam ínhüvely gyulladást, hogy kétszer kell megnyomni a gombot az összes ajtóhoz.:-) Bár a jeladót nem szoktam elővenni, csak az ajtógombot használom, de ott sem probléma az egyszeri vagy kétszeri gombnyomás. Szvsz ez teljesen rendben van, ez legyen a legnagyobb probléma az autóval.
Nem tudod állítani. Így biztonságos mert ha egyedül ülsz be akkor senki nem tud bevágódni melléd és a csomagtartót sem lehet a piros lámpánál kirámolni.
Nem tudom, hogy milyen árfekvésű csuklót vettél bele, de ha teheted akkor válassz inkább egy bontott gyárit. És nem gépzsírral összerakni hanem rendes gömbcsuklóba való kenőccsel.
Én megnézném a most benne lévőt fémtisztára kimosva, mert ha ilyen rövid idő érezhető berágódás van a görgőpályában akkor az egész egy trehány gyártmány, amit simán visszavinnék a boltba.
Hát nagy mázlista vagy- el nem tudom képzelni, hogy 10 éves fékolaj nem vizes.Valami csodaanyag lehet a tiédbe.Nekem nem volt ilyen mákom.3 év cseréltem és megint csere érett lett- és ABS is nekiállt szarakodni.
Nagyon nagy gondom lenne. kezdődött hogy váltó felújítást kellett csináltatnom. ez jó is lett, majd induláskor fémes roppanó hang volt egyenes kormánnyal induláskor a bal oldalon (kitekert kormánnyal nem volt ) kicseréltük a bal oldali féltengely külső csuklót 3 hete. Most már csak kitekert kormánynál induláskor a 3 hete cserélt külső csukló ropog. hogy mehet tönkre ilyen hamar???
egy srác azt írta nekem hogy ö hasonló képen járt 3 külső csuklót cserélt, mire elege lett és kicserélte az egészet egyben, azt irta most nincs semmi baja.
Néztem Unix-ban SKF tengelyt komplett, de 2 méret hosszúságban van baloldali féltengely.
A járművem 2006 swift Glx.
egyszerűen nem tudom mi lenne jó, ismét külső csukló vagy komplett új vagy találtam egy 2008 as évjáratú bontottat.... kb felrobbanok
Beletettétek a zabszemet a fenekembe.:( ABS nekem 9,5 éves a szekerem,és nem volt fékfolyadék csere. Elmentem a szrelőhöz,mintát vett,beletette a műszerbe,és mondta megfelelő. A 9,5 év alatt nem nyomtam padlót. 105e van a gépben. Mondom milyen információim vannak a vizesedésről,meg a rozsdáról. Kérdezte nem e öntöttem utánna folyadékot,mondtam nem. Akkor nyugodjak meg volt a válasz.