Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

dutrancs Creative Commons License 2009.11.06 0 0 1896
A minimálisan előírt átmérő betartására természetesen vigyázni kell mert csak elől és hátul van megcsapágyazva .A négy és hathengeres már nem annyira érzékeny.
Előzmény: dutrancs (1895)
dutrancs Creative Commons License 2009.11.06 0 0 1895
Olyan gépműhelyben ahol már láttak " ilyet"!!Nem kényes mert a nyers csapágyakból olyanra fúrják a csapágyakat amilyenre a csapot köszörülték.Indokolatlanul nem muszály sokat egyszerre leszedni belőle.Ki kell tisztázni az átmérőket és azután az mondja meg a továbbiakat.A jav. utasításokba szereplő átmérőket csak akkor kell figyelembe venni ha gyári készítésű méretlépcsős csapágyakhoz  készítenénk a csapokat.
Előzmény: dagidutrás (1894)
dagidutrás Creative Commons License 2009.11.06 0 0 1894
Segitséget szeretnék kérni.Hol érdemes 28-as főtengelyt köszörültetni.
Előzmény: kiscsera (1893)
kiscsera Creative Commons License 2009.11.04 0 0 1893

Köszönöm és üdv.!

Előzmény: Törölt nick (1892)
kiscsera Creative Commons License 2009.11.04 0 0 1891

Sziasztok!Segítséget kérnék!Hol lehet UE-28 száras kúpkerékhez csapágyakat{nj311 és 3309}olcsón beszerezni?Nem kereskedő vagyok,ez a hobbim.Van 2 db.28-asom,14 Pannóniám TLF-től a 21-esig.Ja és egy Csepel D750-nel fuvarozok 20 esztendeje.Üdvözlet Mindenkinek!    Kiscsera

bobekTLF Creative Commons License 2009.11.03 0 0 1890

Sziasztok!!!

Egy ismerősnek segítenék, kisDutrához keres fülkét. Ha lenne tippetek szóljatok légyszi! Neten már körbenézte amik vannak....

Köszi

Csőlámpás Beni Creative Commons License 2009.11.03 0 0 1889
Üdvözletem!
Nem tudok valamiért e-mail-t írni Vili bácsinak.
Úgyhogy ha olvas ezúton köszönném meg a naptárt!
Minden jót kívánok mindenkinek!
csoppika Creative Commons License 2009.11.02 0 0 1886
Ezekkel az eredeti Csepel gumikkal csak az a baj, hogy annyi idősek, mint maga a Csepel:-( Mivel öregek, hajlamosak esetleg nagy teher hatására (Mbp pótkocsira gondolok) szétdurranni:-)
Előzmény: pléhúsz (1880)
endrebá Creative Commons License 2009.11.02 0 0 1885
Kopottat tudok adni talán neked is.... mennyit szeretnél ?
Előzmény: pléhúsz (1883)
Fuma01 Creative Commons License 2009.11.02 0 0 1884

Üdv minden Dutrásnak!

 

UE 28-as dutrához keresnék keréksúlyokat. Ha van valakinek írjon a fórumra. Köszönettel! Fuma01

pléhúsz Creative Commons License 2009.11.02 0 0 1883

A Rózsit észre sem vettem, azt meg hogy Hajdúhadházára költözött pláne nem.

 

Endrém én nem árulok olyasmit ami nálam is elférne.

Előzmény: malévhoz,csak a hátszelesek kerülnek (1882)
malévhoz,csak a hátszelesek kerülnek Creative Commons License 2009.11.02 0 0 1882

Azért azt nem gondoltam volna,hogy az ismert zenész-előadó arra kényszerül,hogy gumikat áruljon a neten..)

 

 

Előzmény: pléhúsz (1880)
endrebá Creative Commons License 2009.11.02 0 0 1881
...ha te hirdeted, akkor nem rontom az üzletedet, de azt hiszem az én ajánlatom jobbb....

(így, három "B"ével....)
Előzmény: pléhúsz (1880)
pléhúsz Creative Commons License 2009.11.02 0 0 1880

Füge, ilyet kerestél! http://www.expressz.hu/auto/haszongepjarmu/mezogazdasagi/hirdetes-17052097/

Az ár magáért beszél.

Jawa lovas Creative Commons License 2009.11.02 0 0 1879
Sziasztok!

75.000FT/db áron adnám a motorokat kompletten!!!
endrebá Creative Commons License 2009.11.02 0 0 1878
...bárcsak ilyen egyszerűen meg lehetne állapítani a magyarságát valakinek...
Előzmény: imbuszmester (1874)
endrebá Creative Commons License 2009.11.02 0 0 1877
Nem tudom, eladó- e... telefonszámról érdeklődöm, mail ment.
Előzmény: balber28 (1875)
dutráskarcsi Creative Commons License 2009.11.02 0 0 1876
Helló imbuszmester egyetértek veled. Dutrás Karcsi Előzmény:imbuszmester(1874)
balber28 Creative Commons License 2009.11.02 0 0 1875
Tisztelt endrebá!Meg tudnád adni a telefonszámát a UE-28 tulajdonosának? /1869.hozzászóllásban írsz róla/ Egy barátom szeretne venni 28-ast.mail címem:balber28@citromail.hu Köszönöm szépen!
imbuszmester Creative Commons License 2009.11.02 0 0 1874
A fórumot olvasva csak anyit,hogy én letagadom azt az ismerősömet aki közel 100db katonai csepelt vágott szét és adta le ócskavasnak mikor azt montam neki,hogy te egy barom állatvagy ha szétvágod őket,csak anyit mondott, mi a szarnak tároljam ki az a marha akinek ezek kellenek meg  aztán vasként több pénz van rajta, ezekután szótlanul távoztan és ennek már másfél éve.Ez az ember fehér, de biztos nem MAGYAR, mert a MAGYAR ember ijet nemtesz. Ui.: Állati nagy szaros segget kellet kinyalia,hogy selejtezésre megkapja a csepzonokat.
malévhoz,csak a hátszelesek kerülnek Creative Commons License 2009.11.01 0 0 1872

off

 

igen,megkaptam,sajnos nem ismerem...annál több infóm volt Pintér Jánosról,akit Bejrutban lelőttek(?)1975- ben...((

 

on

Előzmény: endrebá (1870)
pléhúsz Creative Commons License 2009.11.01 0 0 1871
Mivel nem vagy nyilvános, írnod kellene magánban vagy itt az árakról.
Előzmény: Jawa lovas (1862)
endrebá Creative Commons License 2009.11.01 0 0 1870
Írtam neked mailt a nyilvános címedre.... hátha van közös ismerősünk. :-)))
Előzmény: malévhoz,csak a hátszelesek kerülnek (1868)
endrebá Creative Commons License 2009.11.01 0 0 1869
Errefelé egy D4KB- t tudok üzemképesen (egy bontott ezres alkatrészbázissal a háta mögött), és egy másik tulajnál egy UE28-ast felújítva félretéve (egy bontottal a háta mögött.
Itt nincsen még gyűjtője a típusnak... vagyis én lennék, deeee.... szóval nem "akarom" eléggé...
Előzmény: pléhúsz (1867)
malévhoz,csak a hátszelesek kerülnek Creative Commons License 2009.11.01 0 0 1868

Sziasztok,mint utaltam előző hosszászólásomban,rengeteg üzemképes kisdutrát látok folyamatosan...Jakabszállás-Soldvadkert-Kiskőrös-Kecel régióban,de gyanitom az expessz netes hirdetéseit böngészve,hogy számos példány fut még vidéken.

 

Pesten egy darabot sem láttam,persze viccesen nézne ki egy pöfgő,ahogy az Üllőin csattog fel a felüljáróra..)

Előzmény: pléhúsz (1867)
pléhúsz Creative Commons License 2009.11.01 0 0 1867

Pontosítva, kinél van a legtöbb üzemképes? Mert az hogy bontásra állnak sorban a 28-asok, az nem túlzottan értékelhető.

Váczi Karcsiéknát 3 meg egy vöcsi és dömper az 5.

Dutrás Laci 3 meg hamarosan még...

Vámosi Balázs 3 meg hamarosan még...

Belák Józsi 3 ezres turbós.

 

Remélem nem baj a felvetés? Manapság nem szeretik az emberek a vagyonukat közszemlére, mert hát ügye a közbiztonságunk még annyira jó, hogy nem láttam szomáliai kalózokat hajózni a poros utcánkban.

Előzmény: pléhúsz (1865)
Jawa lovas Creative Commons License 2009.11.01 0 0 1866
Üdv!

Sajnos a többi része a kohóban végezte!
Előzmény: dutrancs (1863)
pléhúsz Creative Commons License 2009.11.01 0 0 1865

KDM, jól mondod. Valamennyit szólva mégis, Viliék mint a dutra vezérkar szorgalmazták a kispesti gyár utodlóinál a két prototipus megvásárlását. Volt pártfejék, vagy új privatizálók kijátszották őket a svédnek. Ez valószínűsíthető.

Ahogyan bárhol az országban, neked nem eladó, de ha megtalálják a zsebet, akkor mehet, ill. a cigányoknak nemzeti kincseket odaadnak szinte inggyé!

 

Kinek van ma Magyarországon a legtöbb dutrája? Azt tudjuk, hogy a svédnek vagy 15, Ulrichnak is 10 felett. Járt nálam Balázs a héten, az ő svájci gyűjtője sírt, amikor nem kapta meg a restaurált 90-est 5 milláért sem, róla keveset tudunk.

Előzmény: dutrancs (1864)
dutrancs Creative Commons License 2009.10.31 0 0 1864
Kár ,hogy Nagy Vilmos barátunk nem fórumozik. Ő írna neked róluk annyit,hogy nem győznéd elolvasni.Legfeljebb elmész hozzá és majd mesél neked!!
Előzmény: soman81 (1860)
dutrancs Creative Commons License 2009.10.31 0 0 1863
Hova lett a többi keveset futott autó amiből ezek megmaradtak?
Előzmény: Jawa lovas (1862)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!