A minimálisan előírt átmérő betartására természetesen vigyázni kell mert csak elől és hátul van megcsapágyazva .A négy és hathengeres már nem annyira érzékeny.
Olyan gépműhelyben ahol már láttak " ilyet"!!Nem kényes mert a nyers csapágyakból olyanra fúrják a csapágyakat amilyenre a csapot köszörülték.Indokolatlanul nem muszály sokat egyszerre leszedni belőle.Ki kell tisztázni az átmérőket és azután az mondja meg a továbbiakat.A jav. utasításokba szereplő átmérőket csak akkor kell figyelembe venni ha gyári készítésű méretlépcsős csapágyakhoz készítenénk a csapokat.
Sziasztok!Segítséget kérnék!Hol lehet UE-28 száras kúpkerékhez csapágyakat{nj311 és 3309}olcsón beszerezni?Nem kereskedő vagyok,ez a hobbim.Van 2 db.28-asom,14 Pannóniám TLF-től a 21-esig.Ja és egy Csepel D750-nel fuvarozok 20 esztendeje.Üdvözlet Mindenkinek! Kiscsera
Ezekkel az eredeti Csepel gumikkal csak az a baj, hogy annyi idősek, mint maga a Csepel:-( Mivel öregek, hajlamosak esetleg nagy teher hatására (Mbp pótkocsira gondolok) szétdurranni:-)
Tisztelt endrebá!Meg tudnád adni a telefonszámát a UE-28 tulajdonosának? /1869.hozzászóllásban írsz róla/ Egy barátom szeretne venni 28-ast.mail címem:balber28@citromail.hu Köszönöm szépen!
A fórumot olvasva csak anyit,hogy én letagadom azt az ismerősömet aki közel 100db katonai csepelt vágott szét és adta le ócskavasnak mikor azt montam neki,hogy te egy barom állatvagy ha szétvágod őket,csak anyit mondott, mi a szarnak tároljam ki az a marha akinek ezek kellenek meg aztán vasként több pénz van rajta, ezekután szótlanul távoztan és ennek már másfél éve.Ez az ember fehér, de biztos nem MAGYAR, mert a MAGYAR ember ijet nemtesz. Ui.: Állati nagy szaros segget kellet kinyalia,hogy selejtezésre megkapja a csepzonokat.
Errefelé egy D4KB- t tudok üzemképesen (egy bontott ezres alkatrészbázissal a háta mögött), és egy másik tulajnál egy UE28-ast felújítva félretéve (egy bontottal a háta mögött. Itt nincsen még gyűjtője a típusnak... vagyis én lennék, deeee.... szóval nem "akarom" eléggé...
Sziasztok,mint utaltam előző hosszászólásomban,rengeteg üzemképes kisdutrát látok folyamatosan...Jakabszállás-Soldvadkert-Kiskőrös-Kecel régióban,de gyanitom az expessz netes hirdetéseit böngészve,hogy számos példány fut még vidéken.
Pesten egy darabot sem láttam,persze viccesen nézne ki egy pöfgő,ahogy az Üllőin csattog fel a felüljáróra..)
Pontosítva, kinél van a legtöbb üzemképes? Mert az hogy bontásra állnak sorban a 28-asok, az nem túlzottan értékelhető.
Váczi Karcsiéknát 3 meg egy vöcsi és dömper az 5.
Dutrás Laci 3 meg hamarosan még...
Vámosi Balázs 3 meg hamarosan még...
Belák Józsi 3 ezres turbós.
Remélem nem baj a felvetés? Manapság nem szeretik az emberek a vagyonukat közszemlére, mert hát ügye a közbiztonságunk még annyira jó, hogy nem láttam szomáliai kalózokat hajózni a poros utcánkban.
KDM, jól mondod. Valamennyit szólva mégis, Viliék mint a dutra vezérkar szorgalmazták a kispesti gyár utodlóinál a két prototipus megvásárlását. Volt pártfejék, vagy új privatizálók kijátszották őket a svédnek. Ez valószínűsíthető.
Ahogyan bárhol az országban, neked nem eladó, de ha megtalálják a zsebet, akkor mehet, ill. a cigányoknak nemzeti kincseket odaadnak szinte inggyé!
Kinek van ma Magyarországon a legtöbb dutrája? Azt tudjuk, hogy a svédnek vagy 15, Ulrichnak is 10 felett. Járt nálam Balázs a héten, az ő svájci gyűjtője sírt, amikor nem kapta meg a restaurált 90-est 5 milláért sem, róla keveset tudunk.