Szerintem Pesten kevés ennyi juttatás,vidéken kevesebb-bel is megelégszenek az emberek.Nyilván az sem mindegy, hogy mekkora a begyűjtőkör,meg hová is megy a szállítmány.Nálunk kicsit nagyobb köröket futnak az autók,mint Nálatok.
De mindentől függetlenül a versenyzésnél nemcsak a starter,a sofőr,hanem a kísérő is kulcsember!
Ha azt akarjuk, hogy "minőségi" kísérőnk legyen,akkor meg kell normálisan fizetni!Ebben az esetben lehet Vele szemben is állítani "minőségi" követelményeket!
A fociban az eredményesség témakörében van egy arany mondás: "Végy egy jó kapust!"
Ezt ültesd át a mi sportunkra!
Egy szó,mint száz,pesti viszonylatban nem pénz,amit írtál.
Tőlünk nyugatabbra ezt már kitalálták,ott nincs is gond a kísérőkkel.
Aki azt gondolja, hogy leány álom kísérőnek lenni az téved!
Persze a mostani időkben már nem olyan fárasztó kísérőnek menni, mint mondjuk 30-35 évvel ezelőtt az IFA technikai csodával "túrázni" Magdeburg-ba (csak egy példa).
Elindultál csütörtök délután,aztán hazaértél (jó esetben vasárnap délben).A 3 napban nem aludtál összesen 8 órát.Még napok kellettek, míg kipihened Magad!
Mikor hazaértem első utam a fürdőkádba vezetett.Szinte újjászülettem tőle.Nem részletezem bővebben.
Egy olyan kérdéssel fordulok hozzátok, hogy nekem van egy régi rögzítőórám, ami szépen ketyeg már 5 napja, csak sajna 5-6 percet késik is, és emiatt írok, hogy ezt lehet-e orvosolni saját magam által, vagy tudtok-e ajánlani olyat Pest környékén, aki tutira ért hozzá és szuperül be tudja állítani?
Ezeréves problémák ezek,amiket felsorolsz.Azt kell mondjam, hogy ezek a problémák(meg még amikről nem beszéltél) Magyarországon sok Kerületnél fennállnak.Szomorú.
Nem gyakran szoktam nézni a feleresztésről feltett videókat, most is csak a Te kritikád hatására néztem meg a mi galambjaink legutóbbi, grimmai feleresztését. Nem kellett volna,,,,:-(
Nem lett ugyanis tőle jókedvem,,,Igaz, a berakodásnál én az autó másik oldalán tevékenykedtem, ezért nem tudom, hogy a felvételen látható oldal hogyan volt feltöltve, de a feleresztésről készült felvételen az tisztán kivehető, hogy 8, azaz nyolc ketrec ajtaja nem nyílt ki,,,,négyet a gk vezető kinyitott, egyből el is startoltak a galambok, de 4 zárva maradt,,,,nem tudom mire gondoljak,,,,:-(
Több esetben is kritikán aluliak a startok. Nem hiszem el, ha nem látom hogy sokszor hogyan és hol engedik ki a galambokat. Azt, hogy zsebre tett kézzel bambul a kísérő mikor több ketrec ajtaja nincs még lenyílva. Vagy úgy tekeri a redőnyt nyitó kurblit mint a kávédarálót. Vagy kirepülés után még véletlenül sem néznek bele a ketrecekbe(főleg a felső sorokba). A kiválasztott starthelyek alkalmatlanságáról nem is beszélve. Ezek gyakran előforduló hibák. Talán galambot is akkor láttak először. De azt, ami a radeburgi felvételen látható, hogy több kerület együtt enged sok ezer galambot és nem találtak elfogadható starthelyet? 5-6 gépkocsivezető, ugyanannyi kísérő volt jelen legalább egy tucat ember. Senkinek nem jutott eszébe, hogy magas már a gabona?
Valóban, ő egy különlegesség az életemben, de a jóleső rácsodálkozás után már azon töröm a fejem, hogy miképpen tudnám maximálisan kiaknázni a benne rejlő (?) lehetőségeket.
Az lenne az igazán nagy dobás, ha ő vagy a család bármelyik tagja a tenyésztésben is hasonlót produkálna. Ennek mielőbbi tesztelése érdekében már összeállítottam a tervet és szervezem a jövőt. 2017 őszén indulnak az első tesztek. Bizakodó vagyok.