Én pont fordítva tudom, miszerint a viszonylag hosszabb idő alatt tönkremenő (látható ha ereszt és van idő javítani) acél helyett lett az egyszercsak hirtelen elpattanó üvegszál volt.
Aki tudja erősítse meg, vagy cáfolja, de én azt hallottam, hogy az utolsó, és utolsó előtti képen látható felüljáró valami francia technológiával készült, ami a föld töltésben üvegszálas horgonyzással biztosítja a függőleges támfalakat, csak az itthoni kivitelezők az olcsóbb acélt használtak üvegszál helyett, így amikor az korrodált, és elszakadt, ilyen fura (a két képen különböző) megtámasztásokat kellett alkalmazni. Egyébként úgy tudom ezzel a technológiával készült M1 Győr-Oh felüljárói, és a Lágymányosi híd lehajtói is. A Lágymányosi még most is alá van dúcolva…
Nem, a vasútnál az unió gondolkodás nélkül önti a pénzt az úgynevezett korridorokba. Eben az a jó, hogy igazából belföldi szempontból se igazán hasznos (ugyanezt a pénzt máshol sokkal hasznosabban lehetne elkölteni, vasúton belül is), ugyanakkor ezeken a vasúti korridorokon soha az életben nem lesz jelentős számú nemzetközi utas sem, szóval ez nettó pénzkidobás - erre szoktam mondani, hogy, ha elégetnénk ezt a pénzt a Vörösmarty téren, az hasznosabb felhasználás lenne.
dzsízöszkrájszt, ezta tömény fasságot, sok vót ez így éhgyomorra...
müntyennek valóban sokkal lyobb, ha a városon keresztül megy a D-Ny tranzit, és nem azt elkerülve...
köszi friccek, leglább a mi ostoba zőggyeinknek is lesz mire hivatkozni, ha majd véletlenül nekilátnának az M0Ny-nak...
Az ország területének már 5 százalékát utak borítják, melybe nem számítják bele a parkolókat és magánterületeken lévő utakat.
nemtom eza zöt percent hogy gyött ki, de 12ekm ótóbán a 360ekm2-re projektálva csak 0,1% kávöridzset jelent...
eza zöt percent max. úgy gyöhet ki, hogy nemcsak az összes országos utat, de a települési úthálózatot is beleszámolják...
A lakó- és munkahelyeket elválasztja egymástól, a kerékpáros és gyalogos közlekedés szó szerint a peremre szorul.
ezesetbe viszont elválasztó hatásról beszélni, igazi vérostoba ződség, mer nemtom hogya q.annyába képzelné a zéletet burkolt közlekedési felületek nélkül...
csilivilit minden tanyára, ugyebazdmeg? :-))
Az aszfaltozott felület jelentős élőhelyeket tesz tönkre, mely csökkenti a biológiai sokféleséget.
nembazdmeg, a bájodájvörszitit a sok buta bajer teszi tönkre, akik a zország területének több, mint a felét beszáncsák, hogy óriási monokultúrákat hozzanak létre...
pedig mennyivel szebb lenne, ha mindenütt erdőmező lenne, mimeg legelnénk és bolondgombát ennénk.
Ennek keretében mindkét résznél át kell tekinteni a meglévő terveket, majd azok összefoglalása után értékelni kell a korábbi forgalmi vizsgálatokat, aktualizálni kell a forgalmi modellt, és el kell készíteni a költség-haszon elemzést, valamint a megvalósíthatósági tanulmányt is.
miafaxom, a zúnijó ilyen ódivatú fasságokkal is foglalkozik??
hát nem tuggyák ezek a debilek, hogy a zótópályák nema forgalomnak, hanem a gazdaságnak épülnek?!?
(amúgy kiváncsi lennék, hogya szolnok-péladányi 160-azást, miféle forgalmi modell és kőccséghaszon analízis támasztotta alá?
vagya vasútnál nem kell ilyen ostobaságokkal foglalkozni?)
uccsó kép: ELŐRE a LENINI ÚTON!
azé milyen geciség ezmán: vác kap a pofájába 1 vöröscsíkot, pécs meg 1 csilivili ótópályát...a fele-harmada ekkora forgalomra...
'M21' Pásztótól M3-ig 1 db kb 2km-es 2*2-es szakasza készen van úgy 2 éve a gránit hungária pocsék kivitelezésében. 2 db kb ugyan ilyen hosszú építés alatt van, az első szakasz egy mocsárra hasonlít, a másodikról készült az alábbi 3 kép (8-10km):
szvsz úgy jött ez a víz a kivitelezőknek, mint hajléktalannak az esti kannás metil - újabb magyarázást nem igénylő indok, miért kerül sokkal többe végül az építkezés, miért készül el sokkal később a projekt...
Illés Zoltán azt is kivizsgáltatná, hogy az M30-as Miskolcot elkerülő szakasza, ami jelen esetben gátként állította meg a vizet, miért pont az adott helyre, és miért nem lábakra állítva vagy vízelvezető alagutakkal épült.
Pedig állítólag az EU források miatt lettek a régiók, mert a támogatást így folyósítják, ja ezek szerint még sem. Amúgy ugyan ez van Jászárokszállás-Vámosgyörk között is, itt is a megyehatárig lett csak EU forrásból felújítva a mellékút.