Keresés

Részletes keresés

Béla6 Creative Commons License 2010.06.22 0 0 20630

kíváncsi leszek, ingyenes marad-e...

 

 

perszehogy nem...

 

(monnyuk eddig is csak féligmeddig volt ingyenes, mert az ucka alagútnál, mega mirna viaduktnál perkálni kellett...)

Előzmény: D H (20629)
D H Creative Commons License 2010.06.21 0 0 20629

épp ideje volt, márciusban jártam arra, már nem sok hiányzott akkor sem a befejezéshez...

kíváncsi leszek, ingyenes marad-e...

(mondjuk mernék tippelni, hogy nem..)

Előzmény: hotrod25 (20625)
hotrod25 Creative Commons License 2010.06.21 0 0 20628

Igazad van:

 

http://www.ujbuda.hu/ujsag/18%20ujbuda%2020050831%2072%20dpi.pdf

 </P>

A problémát a talajtámfalak elmozdulása

okozta. Ezt a H-elemekből öszszeállított

falat üvegszálból készített lemezek

fogják hátra, réteges tömörítéssel. Az

építési módszer francia eredetű, de nálunk

változtattak rajta, fém helyett üvegszálas

szalagokat használtak a betonelemek rögzítésére.

A tervezés időszakában még senki

sem tudhatta, hogy milyen lesz az üvegszál

és a vasbeton kapcsolata. Sajnos a módszer

nem vált be. A baj váratlanul következik

be: nem lehet előre kiszámolni, mikor

robban ki a helyéről az egyik elem, és ez

nagyon megnehezíti a védekezést. A Nádorkerti

úti és a Gubacsi úti felüljáróknál

is meg kellett támasztani a támfalakat, de

ez természetesen nem végleges megoldás.

A tervek szerint ún. talajszögeléses eljárással

kötik meg a földet, és hatalmas szorító

anyákkal rögzítik a támfal oldalát. A munka

kezdete a főváros költségvetésétől függ.

 

+ 1 cikk a hídmesterről:

 

http://www.origo.hu/foto/20091103-lagymanyosi-hid-hidmesterevel-jartuk-vegig-a-hidat.html

 

 

Előzmény: kvte (20626)
Cs_ Creative Commons License 2010.06.21 0 0 20627
A Lágymányosi hídnál a korizó játszik, ahogy én tudom. A töltés két oldalán lévő elemeket összekötő acél "vonórúd".
Előzmény: kvte (20626)
kvte Creative Commons License 2010.06.21 0 0 20626
Én pont fordítva tudom, miszerint a viszonylag hosszabb idő alatt tönkremenő (látható ha ereszt és van idő javítani) acél helyett lett az egyszercsak hirtelen elpattanó üvegszál volt.
Előzmény: hotrod25 (20624)
hotrod25 Creative Commons License 2010.06.21 0 0 20625
hotrod25 Creative Commons License 2010.06.21 0 0 20624
Aki tudja erősítse meg, vagy cáfolja, de én azt hallottam, hogy az utolsó, és utolsó előtti képen látható felüljáró valami francia technológiával készült, ami a föld töltésben üvegszálas horgonyzással biztosítja a függőleges támfalakat, csak az itthoni kivitelezők az olcsóbb acélt használtak üvegszál helyett, így amikor az korrodált, és elszakadt, ilyen fura (a két képen különböző) megtámasztásokat kellett alkalmazni. Egyébként úgy tudom ezzel a technológiával készült M1 Győr-Oh felüljárói, és a Lágymányosi híd lehajtói is. A Lágymányosi még most is alá van dúcolva…
Előzmény: hotrod25 (20616)
Béla6 Creative Commons License 2010.06.21 0 0 20623

a 31es is így néz ki (az M0-mende között)...

 

lyól szét van qrva, aszfalt felmarva, az amúgy is keskeny burkolat, mégkeskenyebbre véve, a szélesítés földmunkája szarráázva...

 

az építők meg (állítólag) levonultak, mert nem lettek kifizetve...

 

öröm az ürömben, hogy faszkabátok nemnagyon vannak arrafelé, akik az értelmetlen 30-40-es korlátozásokat akarnák betartatni...

 

 

a maglódi babapiskóta körforgónak viszont késza maglód felöli fele, most a másik felét csinálják...

Előzmény: hotrod25 (20618)
Béla6 Creative Commons License 2010.06.21 0 0 20622

ugyanugyan, pénzt égetni nagyonnagy ostobaság...

 

én inkább megbíznám májköll-ándzsélót, a híres roma piktort, hogy pingájjon fröccskókat a putrisorokra... :-))

Előzmény: attus germanicus (20621)
attus germanicus Creative Commons License 2010.06.21 0 0 20621
Nem, a vasútnál az unió gondolkodás nélkül önti a pénzt az úgynevezett korridorokba. Eben az a jó, hogy igazából belföldi szempontból se igazán hasznos (ugyanezt a pénzt máshol sokkal hasznosabban lehetne elkölteni, vasúton belül is), ugyanakkor ezeken a vasúti korridorokon soha az életben nem lesz jelentős számú nemzetközi utas sem, szóval ez nettó pénzkidobás - erre szoktam mondani, hogy, ha elégetnénk ezt a pénzt a Vörösmarty téren, az hasznosabb felhasználás lenne.
Előzmény: Béla6 (20619)
Béla6 Creative Commons License 2010.06.21 0 0 20620

dzsízöszkrájszt, ezta tömény fasságot, sok vót ez így éhgyomorra...

 

 

müntyennek valóban sokkal lyobb, ha a városon keresztül megy a D-Ny tranzit, és nem azt elkerülve...

 

köszi friccek, leglább a mi ostoba zőggyeinknek is lesz mire hivatkozni, ha majd véletlenül nekilátnának az M0Ny-nak...

 

 

Az ország területének már 5 százalékát utak borítják, melybe nem számítják bele a parkolókat és magánterületeken lévő utakat.

 

 

nemtom eza zöt percent hogy gyött ki, de 12ekm ótóbán a 360ekm2-re projektálva csak 0,1% kávöridzset jelent...

 

eza zöt percent max. úgy gyöhet ki, hogy nemcsak az összes országos utat, de a települési úthálózatot is beleszámolják...

 

A lakó- és munkahelyeket elválasztja egymástól, a kerékpáros és gyalogos közlekedés szó szerint a peremre szorul.

 

ezesetbe viszont elválasztó hatásról beszélni, igazi vérostoba ződség, mer nemtom hogya q.annyába képzelné a zéletet burkolt közlekedési felületek nélkül...

 

csilivilit minden tanyára, ugyebazdmeg? :-))

 

 

Az aszfaltozott felület jelentős élőhelyeket tesz tönkre, mely csökkenti a biológiai sokféleséget.

 

 

nembazdmeg, a bájodájvörszitit a sok buta bajer teszi tönkre, akik a zország területének több, mint a felét beszáncsák, hogy óriási monokultúrákat hozzanak létre...

 

pedig mennyivel szebb lenne, ha mindenütt erdőmező lenne, mimeg legelnénk és bolondgombát ennénk.

Előzmény: hotrod25 (20617)
Béla6 Creative Commons License 2010.06.21 0 0 20619

Ennek keretében mindkét résznél át kell tekinteni a meglévő terveket, majd azok összefoglalása után értékelni kell a korábbi forgalmi vizsgálatokat, aktualizálni kell a forgalmi modellt, és el kell készíteni a költség-haszon elemzést, valamint a megvalósíthatósági tanulmányt is.

 

 

miafaxom, a zúnijó ilyen ódivatú fasságokkal is foglalkozik??

 

hát nem tuggyák ezek a debilek, hogy a zótópályák nema forgalomnak, hanem a gazdaságnak épülnek?!?

 

(amúgy kiváncsi lennék, hogya szolnok-péladányi 160-azást, miféle forgalmi modell és kőccséghaszon analízis támasztotta alá?

 

vagya vasútnál nem kell ilyen ostobaságokkal foglalkozni?)

 

 

 

uccsó kép:  ELŐRE a LENINI ÚTON!

 

azé milyen geciség ezmán: vác kap a pofájába 1 vöröscsíkot, pécs meg 1 csilivili ótópályát...a fele-harmada ekkora forgalomra...

Előzmény: hotrod25 (20616)
hotrod25 Creative Commons License 2010.06.20 0 0 20618

'M21' Pásztótól M3-ig 1 db kb 2km-es 2*2-es szakasza készen van úgy 2 éve a gránit hungária pocsék kivitelezésében. 2 db kb ugyan ilyen hosszú építés alatt van, az első szakasz egy mocsárra hasonlít, a másodikról készült az alábbi 3 kép (8-10km):

 

 

hotrod25 Creative Commons License 2010.06.20 0 0 20617

Németország területének 5%-a út:

 

http://www.greenfo.hu/hirek/hirek_item.php?hir=24671/

hotrod25 Creative Commons License 2010.06.20 0 0 20616

Néhány kép +1 hír M2-ről:

 

http://gazdasagiradio.hu/cikk/49905/

 

 

Csaxi Creative Commons License 2010.06.20 0 0 20615
Sziasztok!

33-as főút Tiszafüred utáni szakaszáról, esetleg az Egyek felé vezető csomópontról tudna valaki fényképet linkelni? Előre is köszi!
:Snoopy: Creative Commons License 2010.06.19 0 0 20614
Érdi körforgalomról valaki tudna betenni képeket?


Mit tudni a Rárósi ipoly hídról? Mikorra lesz kész? Mert fél éve túrtak ott valamit de azóta nem sok mindent láttam arra.
D H Creative Commons License 2010.06.19 0 0 20613
szvsz úgy jött ez a víz a kivitelezőknek, mint hajléktalannak az esti kannás metil - újabb magyarázást nem igénylő indok, miért kerül sokkal többe végül az építkezés, miért készül el sokkal később a projekt...
Előzmény: Béla6 (20611)
D H Creative Commons License 2010.06.19 0 0 20612

egy pokolra való szerencsehuszár, mások kínját és szenvedését meglovagolva próbál meg látszólagos népszerűségre szert tenni.

 

 

Előzmény: Béla6 (20608)
Béla6 Creative Commons License 2010.06.18 0 0 20611
meg úgy útépítés se nagyon, mert aza kibaszott víz megint elvitte az erre szánt pézt...
Előzmény: Béla6 (20610)
Béla6 Creative Commons License 2010.06.18 0 0 20610
hegyaljai2 Creative Commons License 2010.06.17 0 0 20609
Béla6 Creative Commons License 2010.06.17 0 0 20608
ez az illés ritka nagy barom, megest hozta a formáját... :-)
Előzmény: Törölt nick (20607)
Törölt nick Creative Commons License 2010.06.17 0 0 20607
Illés Zoltán azt is kivizsgáltatná, hogy az M30-as Miskolcot elkerülő szakasza, ami jelen esetben gátként állította meg a vizet, miért pont az adott helyre, és miért nem lábakra állítva vagy vízelvezető alagutakkal épült.

http://index.hu/belfold/2010/06/17/fertotlenitenek_felsozsolcan/?rnd=312
Előzmény: Béla6 (20589)
radio100jozsi Creative Commons License 2010.06.16 0 0 20606
Tényleg, és akkor Heves-Jász is külön, akkor ezért van az említett helyen is a dolog.
Na akkor ezt is szépen kitalálták.
Előzmény: attus germanicus (20605)
attus germanicus Creative Commons License 2010.06.16 0 0 20605
Pest megye és Jász-Nagykun-Szolnok megye eltérő régiókban vannak :-)
Amúgy tényleg nem régiós alapon adják a támogatást.
Előzmény: radio100jozsi (20604)
radio100jozsi Creative Commons License 2010.06.16 0 0 20604
Pedig állítólag az EU források miatt lettek a régiók, mert a támogatást így folyósítják, ja ezek szerint még sem. Amúgy ugyan ez van Jászárokszállás-Vámosgyörk között is, itt is a megyehatárig lett csak EU forrásból felújítva a mellékút.
Előzmény: hotrod25 (20601)
cssz74 Creative Commons License 2010.06.16 0 0 20603
Az első kép az csak az út helye nem?
Előzmény: hotrod25 (20601)
Béla6 Creative Commons License 2010.06.16 0 0 20602

kaszálásra viszont továbbrais nómáni.

 

se pestbe, se jászba...

Előzmény: hotrod25 (20601)
hotrod25 Creative Commons License 2010.06.16 0 0 20601

Aboby Újszász út Pest megyei szakasza:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

és Jász megyei szakasza:

 

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!