Keresés

Részletes keresés

nagypapi Creative Commons License 2013.07.23 0 0 41099

Köszi a részletes leírást.

Akkor tulajdonképpen - ha jól gondolom - az lenne az ideális, ha minden olyan helyen lenne egy pont, ahol a Kék úttípusa, burkolata, szélessége és/vagy járhatósága megváltozik. Nemkevés ilyen pont lehet.

Tegnapelőtt nyomtam egy cserháti szakaszt (részletekről majd később), visszagondolva még rövid szakaszokon is voltak váltások, elsősorban a szélességben és úttípusban.

Előzmény: Güsziológus (41098)
Güsziológus Creative Commons License 2013.07.23 0 0 41098

Elnézést a pontatlanságokért, remélem, érthető.

Még egy kiegészítés.

 

Az a legmacerásabb, amikor az elemi szakasz nem homogén.

Vannak szélesebb utak, és van nehezen járható szakaszok is, de a felmérő "egybe mérte" az egészet.

Nem számoltam, de közel 100 esetben kellett darabolni a szakaszocskákat, majd az újaknál megadni a paramétereket.

 

Különösen vegyes volt a kép a Balaton-felvidéken, itt szekérutak, és nehezen járható ösvények voltak "együtt".

Előzmény: Güsziológus (41097)
Güsziológus Creative Commons License 2013.07.23 0 0 41097

Nagyon örülök, hogy megfogalmaztad a problémát.

Eredendően terveztem a szöveges kiegészítést, de kicsit sokat kivett belőlem a tegnapi túra.

 

Úttípus

Ez az első táblázat.

Jó lennek, ha hozzáértő szerkesztők írnák, nem nekem kéne találgatni, de amennyire én tudom.

Elnézést az esetleges tévedésért.

 

A két bemért pont közötti vonal (én ezt szakaszocskának hívom) megrajzolásához szükséges az út típusa, hisz ennek alapján lehet a megfelelő jelet kiválasztani.

Pöttyök, ha "egyszemélyes" turistaút, szaporán szaggatott, ha szélesebb földút, ritkábban szaggatott a gépjárművel is "használható" földút, ezt követi a kettős vonal, mejd a színes egyre szélesebb.

Pontosan nem ismerem a kategóriák definícióját, de ez vélelmezhetően kódolva van, és felméréskor kötelező valamit beállítani.

 

Ez a táblázat tehát az, ami az eszközök segítségével áll elő.

Ezt tudták "nyújtani" a TUHU-s guruk, amikor kértem összeállítást.

Mivel ezek a paraméterek a WEB-es felületen keresztül nem módosíthatóak, aki tud ezekről az tud, aki nem, annak meg mi köze hozzá.

 

Igen ám, de van a három paraméter, melyre a TUHU tervezője "ráépítette" az egyik legfontosabb kimenetet.

Nem a legfontosabbat, hisz az a track, mely letölthető a készülékbe, de a mezei felhasználó, aki csak egy itinert szeretne két pont között, az úgy jár, ahogy én jártam.

 

A számunkra fontos paraméter a burkolat és a szélesség, na és a járhatóság, bár ez sokakat nem érdekel.

Azért az fontos, ha tudom, hogy nehezen járható, vagy esetleg nem járható.

Tudom, jönnek majd a ranger-ek (sulykolták eleget), de mi van addig?

És mi van, ha nem jönnek?

És mi van, ha lehet kerülni, csak nem tudunk róla?

 

Amikor egy éve az RP-DDK volt "napirenden", többen megírták, hogy a szakemberek megvitatták a problémát, és az lett az elfogadott álláspont, hogy nem kellenek ezek a paraméterek. Ma már nem biztos, hogy ez lenne a vélemény, de a hibás döntést nem szokták bevallani.

 

A második táblázat a burkolat, ez sajnos, még hiányos, de elemenként van rögzítve (kb. 5.000 elemi szakasz van), és ellenőrizhető.

Itt sem pontosak a fogalmak, hisz a táblázat, mely az értékkészletet tartalmazza, nem módosítható.

Próbáltam a valóságot leképezni, de nem mindig sikerült.

A 275 kilométer aszfalt azért már tényező.

 

A harmadik táblázat a szélesség.

Ennek definíciója ismert, kicsit szerencsétlen a szekérút, hisz ez úttípus is, de itt azt jelenti, hogy keskeny, de keréknyomos.

Széles a választék gyalogút esetében (turistaút, erről álmodunk; ösvény, ez szokott nehezen járható lenni; végül a csapás. Ilyen is van, és nagyon jó tudni, milyen hosszú, és az sem mindegy, hogy járható-e, avagy csalánmezőn kelünk át, esetleg tocsogunk a vízben.

 

Végül a negyedik táblázat.

Vannak átfedések, hisz az aszfalt az szinte automatikusan 'A', és a nehezen járható útból (C) kevés van.

 

Végül a végeredmény.

Három kategória lesz.

aszfaltos út (főútvonal, országút, utca)

földút (a burkolat lehet föld, homok, középen füves, a szélesség pedig keskeny műút, illetve szekérút)

 

Végül a gyalogút, melynek burkolata lehet sziklás, föld, stb., a szélesség pedig turistaút, ösvény, illetve csapás.

 

Nem tartozik szorosan az egzakt eredményhez, de nem három probléma van.

az egyik a javítás, ezt lehet felgyorsítani.

amit nem lehet, az annak meghatározása, hogy melyik szakaszocskát kell módosítani, és ami a lényeg, mi legyen a tartalma a paramétereknek.

 

Most már nincs probléma, hisz az 5.000 szakaszocska 500 mérföldkővel elválasztható, és pontosan tudom, melyik hol van.

Amikor kezdtem, akkor volt olyan, hogy egy definiált szakasz (pl. Várgesztes és Szárliget között) 100-nál több szakaszocskából kellett kikeresni, hogy melyik a hibás, melyik hol van.

 

Elnézést, ha kicsi hosszú lett, de már régen tervezem, hogy írok a témáról, és most tűrhető az idő, na és túrát sem tervezek.

nagypapi Creative Commons License 2013.07.23 0 0 41096

Érdekesek ezek a felosztások, de azért elgondolkodtató, hogy mennyire szubjektívek ezek; jó lenne tudni van-e valami "szabvány", "etalon", ami alapján behatárolható az egyes útszakasz.

Hogy példákat említsek: úttípusnál makadámút 50,1 km, de a burkolatnál makadám csak 720 méter. Vagy mi számít "egyéb közútnak", ami nem első- vagy másodrendű főút illetve országút. Mi a lehatárolás a turistaút, csapás és ösvény között.

 

Nem a kákán akarok csomót keresni, csak arra volnék kíváncsi, mennyire egységesen lettek kategorizálva az útvonalak.

Jesper Olsen Creative Commons License 2013.07.22 0 0 41095
Előzmény: vvittore (41094)
vvittore Creative Commons License 2013.07.22 0 0 41094

A mai metro újságban van egy vezércikk a Kéktúráról.

Törölt nick Creative Commons License 2013.07.22 0 0 41093

Ej, beh szarul néz ki a sok aszfalt benne... :(

Előzmény: Güsziológus (41089)
Törölt nick Creative Commons License 2013.07.22 0 0 41092

Jé, én is pont ma voltam Jásdon (igaz, dolgozni, ügyfélnél) :) 

 

A szállító út, ha nem sietsz, nem olyan rossz, tele van fácánnal és őzzel. Ahogy átérsz a nagy irtáson, az utolsón a Hamuház előtt, jobbkéz felé szamóca és szeder, valamint málna szokott lenni (bár ahhoz még korán van), egyből az erdő szélén.

 

A szentélyre nagyon vigyáznak, volt itt egy nagyobb bányabaleset, akiknek a rokonai ott haltak meg, azok jelesebb ünnepeken ide hordják a koszorút, virágot, itt gyújtanak gyertyát. Amint valami "baleset" történik a kereszttel vagy a padokkal, már cseszegetik is a bányászok az erdészetet, hogy javítsa ki. Sajnos a szemetest viszont eléggé hanyagolni szokták, gyakran látom túlcsordulva, szétszórva.

Előzmény: Güsziológus (41090)
Törölt nick Creative Commons License 2013.07.22 0 0 41091

Egy vasárnapi:

 

de akár azt is kérdezhetném hogy hol jártunk?

Előzmény: jázminapja (41085)
Güsziológus Creative Commons License 2013.07.22 0 0 41090

OKT

Jásd - Kisgyón

 

2013. július 22. (hétfő)

 

A meleg volt a legnagyobb "ellenfél", de Tésen a kocsmában volt hideg sör, és onnan már csak lefelé van, mint tudjuk.

Nagyon szép az erdő Tésig, kicsit meredek, de már levonultak a fakitermelők.

Jelzés lehetne több is, de eléggé egyértelmű.

 

A pihenő kb. félúton felfelé már csak épphogy, de azért néhány ember még le tud ülni.

 

Pecsét OK, sok az aszfalt.

Unalmas a szállító út Hamuházig.

Utána van egy kis kellemes út, majd az árok szélén lehet kicsit azt érezni, mintha turisták lennénk.

Utána sajnos dzsindzsa, keskeny ösvény, giz-gaz, jel nem nagyon van.

Az ereszkedő ösvény teljesen "szűz", csak az "alján" van jel.

 

Az erdei szentély még stabil, kellemesen meg lehet pihenni.

Innen már kavicsos és aszfaltos az út, de legalább lehet haladni.

 

Jó sok nyalóka van, életnek nyoma sincs.

 

Még 2 kilométer a következő "adag" sörig, de onnan már hűtött busszal utaztam hazáig.

 

Kellemes túra volt.

Güsziológus Creative Commons License 2013.07.22 0 0 41089

A legfrissebb statisztika.

 

http://www.oldeye.hu/TuHu/Audit/EXT/StatisztikaOKT.htm

 

Remélem, mire indul a "delikvens", nem lesz olyan, hogy N/A.

Előzmény: Lud (41084)
V43 1279 Creative Commons License 2013.07.22 0 0 41088

Szép!

Előzmény: jázminapja (41085)
Törölt nick Creative Commons License 2013.07.22 0 0 41087

Ez kimaradt: igen, nézem, hogy nagyon sok az aszfalt. Sajnos. Lehetne kevesebb...

Előzmény: Lud (41084)
Törölt nick Creative Commons License 2013.07.22 0 0 41086

...igen, ez a bajom: miért kell auótkat beengedni egyáltalán? (Persze tudom, hogy miért: pénzért.) Mit keresnek motorosok Kékestetőn...?

Előzmény: Lud (41084)
jázminapja Creative Commons License 2013.07.22 0 0 41085

Egy szombati:

 

Lud Creative Commons License 2013.07.22 0 0 41084

az OKT olyan amilyen - nem egy nomád trekking, hanem egy településeken átívelő turistaút. Güszi tizedszázalékra megmondja mennyi az aszfalt. Kékestető 20 folyóméternyi bazársor pár vendéglátó és pár ház. Keszthely belterületén 5 kilométert fogsz gyalogolni.

ha számodra az erdőjárás a lényeg akkor más útvonalat kell választanod, akár pl. Erdélyben.

a belépő meg megint nem ördögtől való. Lengyel-Tátra, Tordai-hasadék ahol gyalogos túrázók is fizetnek, és számtalan helyen az autóval behajtásért, parkolásért bevett dolog a fizetés.

 

Előzmény: Törölt nick (41053)
Törölt nick Creative Commons License 2013.07.22 0 0 41083

Hát ez tényleg off, de: ez az érzés bennem is megvan. Utólag látja sokszor az ember, hogy amit nagy tettnek vél, végül is porba irt történet, vihar a biliben, satöbbi. 

 

Most vállvonogatós állásponton vagyok: 40 napom van még hátra az indulásig, a különféle kéktúrás érdekcsoportok addig vagy agyonütöik egymást, vagy örök haragot fogadnak, vagy kompromisszumra jutnak. Szerintem addig már nem frissítem a tuhus térképeimet, mert a Nagy Vita úgyis lefoglalja az illetékeseket, lényegi változás addig talán nem lesz :)

Előzmény: Törölt nick (41082)
Törölt nick Creative Commons License 2013.07.21 0 0 41081

Ezzel sem volt még soha a büdös életben problémánk... Gyerek belül, felnőtt az úttest felől, mindketten az úttest mellett... De ez csak egyik szegmense a dolgonak; én az olyan esetekről beszélek, amikor a fizetőképes(ebb) hétvégi turistaszerű lények kicsalogatása kedvéért lebetonozzák a Szalajkát. Nem a fejlesztéstől félek, hanem előre látom, hogy ezekben fog kiteljesedni a kéktúra fejlesztése c. műsor.

Előzmény: Remélemilyennicknincs (41058)
Remélemilyennicknincs Creative Commons License 2013.07.21 0 0 41079

Hörpölin javasolt kb. 200-at, átadta a listát, azóta csönd.

letettem az asztalra, amit tőlem kértek, reakció semmi.

 

 

Hagy kérdezzem meg, utánamentél a dolognak? Kérdezősködtél időköznként, nyomtad a témát?

 

Ha nem kapok választ, tájékoztatást akkor addig megyek, amig meg nem kapom, nem pedig leülök és elkönyvelem a dolgot, mint olyat, hogy na tessék, már megint nem történt semmi. Ha fontos nekem valami, addig hajtom, amig konkrétumot nem kapok, legyen az igen vagy nem.

 

Ez a lebegés-lebegtetés csak arra jó, hogy nehogy szembesülni kelljen, ellenben lehet nyavalyogni.

 

Te ennyire hiszel a törvényben?

 

Na itt a hiba! Az egész magyar társadalom rákfenéje! Hányszor hallottam ezt, amikor a törvényre hivatkoztam jogtalan munkaadói magartást folytán - óóóó hát a törvényeket nem kell betartaniiii.... De igen! A jogállam alapja, hogy a törvények szabályozzák a társadalmat és azt mindenki magára kötelező érvénnyel elfogadja és betartja. Egy törvény lehet jó vagy rossz, de akkor is be kell tartani, mert ellenkező esetben nincs rend. Itt indul az európai civilizáció, a balkán meg itt ér véget.

 

Sajnos, 1994-ben visszatért a múlt.

Ebben egyetértünk.

 

Az lenne, hogy aki nem a jelenlegi hatalom kiszolgálója, az ellenség, az kommunista?

Ez a tartalma annak, hogy az MTSZ-ben nem politizálnak?

 

Ne forgasd ki a szavaimat, nem azt mondtam, hogy bólogatni kell és az, hogy én hova tartozónak érzem jól magam semmilyen szinten nincs kapcsolatban azzal, hogy az MTSZ milyen politikai irányultságú ha egyáltalán.

 

A kommunista szemlélet ott kezdődik, amikor:

 

A tagság és a vezetőség között nincs összhang, a vezetőség nem képviseli a tagságot, a tagság orrol a vezetőkre, de  nem lép, hanem bénultan lapít és hátmegett üzérkedik.

 

A nyílt vita, őszinte kommunikáció helyett áskálódások, pletykaterjesztés, személyeskedés, helyezkedés, haverkirályság, ellenségkép gyártás van

 

Amikor nem a teljesítmény - nem a tíz évvel ezelőtti, meg a tíz éves, hanem az aktuális teljesítmény és a vezetői képességek megléte és helyes alkalmazása határozzák meg a vezetést, hanem a paternalizmus.

 

Ahol a célokat csak a felszínen fogadják el, de a háttérben midenki igyekszik kibújni a közös felelősség, kötelezettség alól és próbálja a saját pecsenyéjét sütögetni. Angol munkaadóim rendszeresen erről panaszkodtak a keleti blokk országaiban. Szemtől szembe igen hogyne, a háttérben meg a beintegetés, a gáncs.

 

Ahol mindenki csak a saját asztaláig lát el, csak addig dolgozik, de másik asztalhoz már nem megy el. Amikor nem magától értetődő, hogy ha ugyanazon a projekten dolgozunk, akkor mindenkinek közös érdeke, hogy a szükséges információkat kérés nélkül, automatikusan megossza a másikkal.

olahtamas Creative Commons License 2013.07.21 0 0 41078

"Te ennyire hiszel a törvényben?"

Hát inkább a végrehajtásával kapcsolatosan vannak aggályaim.

 

Legalább olyan nehéz lesz elkapni az önkényes elterelőket, mint a fatolvajokat.

Mindenesetre, ha már lesz passzus, hogy akinek nincs engedélye festeni, az kaphasson ejnyebejnyét, akkor az jelent valami visszatartó erőt.

 

Előzmény: Güsziológus (41075)
Remélemilyennicknincs Creative Commons License 2013.07.21 0 0 41077

Még egy - ha elfogadod és utána is menni fog a nyenyere, akkor visszajövök, ezt már most mondom! :D

Remélemilyennicknincs Creative Commons License 2013.07.21 0 0 41076

Güszi - egy kérdés - ki volt az, aki a kezdetek kezdetén itt verte a mellét, hogy ő márpedig nem közösködik , senkivel, mindig különutakon jár, neki nem parancsol senki és semmi és egyébként is? Ki kezdte el a pártoskodást?

 

De tudod mit, semmi baj. Nekem hála istennek nem akkora presztizskérdés az, hogy mit csinálok, hol csinálom, kinek csinálom, hogy csinálom-e egyáltalán vagy sem és az is hidegen hagy, hogy kinek mi a véleménye rólam.

 

Ezért itt és most felajánlom azt, amit Hörpölinnek magánlevélben, a Munkacsoport fórumán többször megtettem - jelesül itt is most kiszállok az egészből, ha azzal elősegítem azt, hogy az állítólag ugyanazt a szekeret toló két fél egyesíteni tudja az erőit és közösen lépjen fel az OKT megújulásáért, amely megújulás

 

- a letisztázott, pontosan jelzett, pecsétekkel, pecsételőhelyekkel, információs táblákkal ellátott útvonalat

- a közösségi tájékoztatást és marketinget segítő új, mai igéyeknek megfelelő weblapot

- a túrázók - az x az y és a z generációs túrázók érdekeit egyaránt képviseli, az érdekeknek, igényeknek és érdeklődésnek megfelelő napjaink normáit követő szolgáltatást nyújt

ecetera ecetera ecetera.

 

Tehát itt a nagy lehetőség - ha elfogadod, már holnap tied a pálya és én csinálom a többi dolgomat one less stress alapon.

 

Felajánlásomnak feltétele, hogy ha kilépek a munkacsoportból és te becsatlakozol, akkor megszűnik a kétlakiság, a különutas politizálás, a széthúzás a kivülállás és helyébe lép a közös érdekek mentén történő együttes fellépés.

 

Még egy dolog. A munkacsoportot Hörpölin hozta létre, ő a tiszteletbeli vezető és rendszerező. Nagypapi a pályázatok, a pályáztatás, a vidékfejlesztés terén rendelkezik hihetetlenül értékes tapasztalattal és gyakorlattal. Széll a kultúrális vonalat képviseli, Vittore a szakterületének és érdeklődésének megfelelő területeken adatokkal járul hozzá a munkához, amely munka 90%ban adatgyűjtés, Tamás pedig végül, de nem utolsó sorban elévülhetetlen kapocs a festők felé. Ide jönnél be te.

 

Szóval dönts élsz-e a felajánlással vagy sem Ha igen, már ki is léptem és tied a pálya.

 

 

Előzmény: Güsziológus (41072)
Güsziológus Creative Commons License 2013.07.21 0 0 41075

"Ha viszont törvényileg lesz leszabályozva a turistaút, és a változásokról automatikusan rendelkezésre fog állniaz "5 méter pontosságú" track, akkor ugyebár nem kell majd nyomozgatni, és a terepen megkeresni a változásokat."

 

Te ennyire hiszel a törvényben?

 

Arra azért kiváncsi lennék, hogy az elterelés, melyet nemrég jeleztem, hogyan "kerül" az adatbázisba, de ez már nem az én gondom.

Önkényes elterelés akkor is lesz, ebben biztos vagyok.

 

Más.Döbbenet.

"...maradj csak jó "kritikus", szerintem is ösztönzőleg hathat azokra, akiknek van mit tenniük, ..."

 

Mintha szó szerint ezt mondták volna az első munkahelyemen, amikor olyan problémákkal kezdtem foglalkozni, melyek a hatalmat akkor birtoklók érdekeit sértették.

 

OFF

1990-ben aztán vége szakadt az "irányított" demokráciának, az irányított káderpolitikának.

Két év alatt "kilőttem", 1993-ban már én volt a No1 a szakmában.

 

Sajnos, 1994-ben visszatért a múlt.

ON

Az lenne, hogy aki nem a jelenlegi hatalom kiszolgálója, az ellenség, az kommunista?

Ez a tartalma annak, hogy az MTSZ-ben nem politizálnak?

Előzmény: olahtamas (41074)
olahtamas Creative Commons License 2013.07.21 0 0 41074

"Én éltem akkor, amikor a kritika üldözendő volt."

Sokan nem bírják a kritikát, így azok eleve "üldözik" ez kor független :)

Az más kérdés, hogy volt időszak, amikor ez központilag, és vérre ment :(

Remélem oda azért nem jutunk vissza...

 

Nagy a csönd a publikum felé, de biztos a hatalmas adatmennyiséget, sokáig tart feldolgozni.

Amit bevállaltál, az sem volt kevés, és becsülettel megcsináltad, le a kalappal!

Ezzel példát mutattál a másik oldalnak, hogy lelkesedésből mennyit is lehet dolgozni.

 

A turistautak.hu pedig annyira pontatlan, amennyire a felhasználók jelzik a pontatlanságokat.

Sajnos nagyon sokan csak használják, de adatokat nem küldenek...

Ha viszont törvényileg lesz leszabályozva a turistaút, és a változásokról automatikusan rendelkezésre fog állniaz "5 méter pontosságú" track, akkor ugyebár nem kell majd nyomozgatni, és a terepen megkeresni a változásokat.

Ez teljesen új felállás, szóval más apparátust igényel.

 

És végül, de nem utolsó sorban, maradj csak jó "kritikus", szerintem is ösztönzőleg hathat azokra, akiknek van mit tenniük, még ha nem is esik jól nekik, és ezért megorrolnak rád.

 

Előzmény: Güsziológus (41073)
Güsziológus Creative Commons License 2013.07.21 0 0 41073

Ki gátolja a fejlesztést?

Én biztosan nem.

 

Ki nem ad esélyt?

Én nem álltam keresztbe, felkértek, letettem az asztalra, amit tőlem kértek, reakció semmi.

Azt ígérték (ezt Höpölin is megerősítheti), hogy az erdőgazdaságok is leteszik az asztalra a javaslataikat, hol gondolnak pihenőhelyet létesíteni.

Hörpölin javasolt kb. 200-at, átadta a listát, azóta csönd.

 

Kettő megvalósult, Mátraházán, és a Kab-hegyen van minden igényt kielégítő pihenőhely.

Ez nem az MTSZ érdeme!

Én nem tudom mi a terv, vélelmezhetően nem nyilvános.

Ha az lenne, közzé kéne tenni!

Biztosan nagyon jó lesz, biztosan a turizmus céljait fogja szolgálni, de mit tehetek én?

 

Szerintem én azzal tudok segíteni, hogy megfogalmazom a problémákat, hogy használhatóbb legyen a produktum.

Továbbmegyek.

Megmutatom, mi a minimum, melynél jobb kell.

Ez egyfajta ellenőrzés, de hát aki fél attól, hogy kontrollálják, annak vaj lehet a füle mögött.

 

Előbb-utóbb kiderül, mennyire pontatlan a TUHU.

Senki nem állította, hogy pontos, de ha az derül ki, hogy felmértek 300 kilométer országutat, és 500 kilométer erdészeti szállító utat, akkor ugye jogos a kérdés, MIÉRT?

 

Mi köze ennek a turistautakhoz?

 

Én éltem akkor, amikor a kritika üldözendő volt.

Ismerem a módszereket, mellyel a hatalom elérte az un. konszolidálást.

Dézsa víz érzésem van.

Előzmény: olahtamas (41071)
Güsziológus Creative Commons License 2013.07.21 0 0 41072

Én nem dobálok sarat.

Az illető célozgatott, és az ilyet nagyon utálom.

 

Azt írtátok néhány hete, hogy bennem van a hiba, mert magamra veszem.

Már akkor is látszott, hogy ki ellen irányul, csak nem lett kimondva.

Most már mindenki tudja, mi ketten nem férünk meg egy asztalnál (virtuális törzsasztalnál sem).

 

Neked leírtam magánlevélben, itt is megismétlem.

Az illető számomra nem szalonképes, nincs miről beszélnünk.

Ahol megjelenik, oda én nem megyek.

Van elég hely ebben az országban, és van tennivaló is.

 

Azt közzétehetem, hogy én nem húzok párthoz, bár ez magánügy.

Előzmény: hörpölin (41067)
olahtamas Creative Commons License 2013.07.21 0 0 41071

Valóban nem az informatikai rendszer hiánya a fő probléma, de azért adjuk meg az esélyt neki, hogy talán tud majd segíteni a munkában, ha netán elkészül.

Ezt leginkább majd az eljövendő törvények fogják eldönteni, meg az, hogy az MTSZ részéről mennyire fogják képviselni a turisták érdekeit azokon a bizonyos egyeztetéseken, amik be vannak ígérve.

Sajnos jelenleg több sebből vérzik a rendszer, amit csak toldozgatunk, ahol tudunk, de amíg nincs egyértelműsítve, hogy kié a turistaút, és milyen jogi védelmet élvez, addig nagyon nagy a bizonytalansági faktor.

Előzmény: Güsziológus (41064)
Remélemilyennicknincs Creative Commons License 2013.07.21 0 0 41070

Semmi baj Hörpölin, így is jó volt!

Előzmény: hörpölin (41068)
Remélemilyennicknincs Creative Commons License 2013.07.21 0 0 41069

Helyes, akkor legyen az a kimenete a truvájlnak, hogy az ugyanazt akaró, de ellentétesen gondolkodó pártok nem akasztanak be egymásnak azon a fórumon - nem index fórumon - ahol egységesen kellene fellépni információ szerzésért.

 

Az sem ártana, ha a két, ugyanazt, de másképp akaró párt, de főképp a vezetőik leülnének és tisztáznák végre, ki mit akar, ki mit akar másképp és utána a közös területeken együtt lépnének fel. 

 

Már amennyiben tényleg ugyanaz a cél - az OKT fejlesztése - és nem az, hogy melyik weblap legyen a nyertes.

 

Előzmény: hörpölin (41067)
hörpölin Creative Commons License 2013.07.21 0 0 41068

Az előző hsz-t előzmény nélkül szerettem volna elküldeni, mert általános a mondanivalója!

Előzmény: hörpölin (41067)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!