Keresés

Részletes keresés

cssz74 Creative Commons License 2010.07.05 0 0 20693
http://index.hu/belfold/budapest/2010/07/05/ultimatumot_kuldtek_demszkynek/

Hahaha!!!! :)
attus germanicus Creative Commons License 2010.07.05 0 0 20692
>aligutazni
Az "Aligut" egy közlekedési fórumokon már használatban lévő fogalom, ld. ITT. Nem célszerű mást így nevezni :-)
Előzmény: Béla6 (20691)
Béla6 Creative Commons License 2010.07.05 0 0 20691

nempajtikám, alagutat a véméndi dimbekdombokba volt kár építeni arra a szaros párezres forgalomra, amivel egy kapacitástartalékkal rendelkező főutat sikerélt "tehermentesíteni"...

 

az M0Ny/É-on várható 40-50e-es forgalomra viszont nemhogy nem kár, hanem kifejezetten ésszerű dolog lenne aligutazni...

 

(persze azé ésszel, mer amennyit akarnak, az legalább 2x-es, de inkább 3x-os túlzás...)

 

 

ettől függetlenül igaz, hogy sok másra is lehetne azt a pénzt fordítani, pölö lehetne alagutat építeni a hortobágyon, vagy pölö a szociálisan űberérzékenyek adhatnának a nyuggereknek egy egyszeri 53. heti nyögdíjat.

vagy a szadisták vehetnének belőle lyópárezer lélegeztetőgépet...

Előzmény: :Snoopy: (20689)
Béla6 Creative Commons License 2010.07.05 0 0 20690

hát ezen nem vagyok meglepődve...

 

amúgy én hiszek a csodákban, így még azt is elképzelhetőnek tartom, hogy magadtól rájössz...  :-))

Előzmény: ghosty9 (20688)
:Snoopy: Creative Commons License 2010.07.05 0 0 20689
Így van, a 10-es útról tökéletesen elérhető a 11-es és az M3-as is, aki meg az 1-esen megy az megy Zsámbék felé, emiatt kár lenne alagútat építeni Üröm alatt, sokmásra is lehetne ezt a pénzt fordítani szvsz.
Előzmény: ghosty9 (20688)
ghosty9 Creative Commons License 2010.07.05 0 0 20688
"és a 10-11 között lenne 1 juk a gyűrűben, vagy hogyan képzeled a dolgot? :-)"

Amennyiben nem a térképet skubizók esztétikai érzékét kívánjuk kielégíteni az útépítésekkel, akkor nem igazán látom, ez mitől lenne érv.
Előzmény: Béla6 (20682)
ghosty9 Creative Commons License 2010.07.05 0 0 20687
Hát akkor nyilván ezért nem ismerték. :-)
Előzmény: cyber.greg (20680)
Fricy Creative Commons License 2010.07.05 0 0 20686
cssz74 Creative Commons License 2010.07.02 0 0 20685
Bizonyíthatna a "jóságos" "új" főpolgármester jelölt...
cssz74 Creative Commons License 2010.07.02 0 0 20684
egy bő hónap után nem gondolkodnak az illetékesek, hogy valahogy mégis meg kéne nyitni az M0K palotai lehajtóját már végre? Nem tudja elintézni a Q*** fővárosi közgyűlés? Ha már tartanak rendkívüli közgyűlést?
Béla6 Creative Commons License 2010.07.02 0 0 20683

íme néhány szelleM6alázó butapest környéki stat:

 

bkeszi-1esút közötti mellékút: 19e

fót-M0  közötti mellékút: 18e

 

de a 2x1es "főutak" is szépen remekelnek:

 

3as   a városhatárnál: 27.e

51es a városhatárnál: 25.e

10es a városhatárnál: 20.e

 

Előzmény: Béla6 (20682)
Béla6 Creative Commons License 2010.07.02 0 0 20682

És a Bécsi út 2*2 sávosítása Vörösvárig az új aquincumi híddal?? Arról vannak valami tervek?

 

 

tervek vannak, csak az építés nem akar elkezdődni, meg péz se nagyon van/lesz mer gecó sokba kerül a szelleM6 lízingdíja a következő 30 évbe...

 

de van megoldás: tessék a szelleM6-on furikázni, és ne ott, ahol kapacitáshiány van... :-))

 

(amúgy nem a bécsi u. lenne 2x2esítve, hanem teljesen új 2x2es nyomvonal épülne...)

 

 

 

...de az Ürömi hegy alatt hülyeség fúrni, aki akar az megy a falun keresztül, de most is minimális a forgalom arrafelé.

 

 

napersze.

és a 10-11 között lenne 1 juk a gyűrűben, vagy hogyan képzeled a dolgot? :-)

 

"arrafele" meg most 6e körüli a forgalom (tehát a szelleM6-ot simán kenterbe veri, pedig csak 1 girbegurba dűlőutacska), deha meglenne ottis az M0, akkor lazán lenne 40-50e...

 

(mivel mindenfele kerülnek a népek, mert ez a szaros kis dűlőút üröm-bkalászon keresztül nem opció...)

 

erre meg már praktikus pályát építeni...

Előzmény: :Snoopy: (20681)
:Snoopy: Creative Commons License 2010.07.02 0 0 20681
Na végre.

És a Bécsi út 2*2 sávosítása Vörösvárig az új aquincumi híddal?? Arról vannak valami tervek? ( Az M0-ás alagútasítását már meg sem merem kérdezni Vörösvár térségében, bár szerintem a legforgalmasabb szakaszra elkészült az M0, esetleg Budaörs - Pilisvörösvár közé kellene még megéíteni, de az Ürömi hegy alatt hülyeség fúrni, aki akar az megy a falun keresztül, de most is minimális a forgalom arrafelé.
Előzmény: Béla6 (20679)
cyber.greg Creative Commons License 2010.07.01 0 0 20680
LORÁND.

Rövid o-val és d-vel.
Előzmény: D H (20670)
Béla6 Creative Commons License 2010.07.01 0 0 20679

És mikor készül el az a szakasz ami az M5 - Csepeli M0 híd között épül meg, hogy ne kelljen az M0-ról rámenni az M5-re (annak nem tom mi a neve)

 

 

elvileg ezév végén

 

amúgy M0-nak hívják, mivel itt új nyomvonalra kerül az M0.

 

a jelenlegi 51-M5 közötti M0 szakasz meg 51es-re lesz átnevezve...

Előzmény: :Snoopy: (20677)
Béla6 Creative Commons License 2010.07.01 0 0 20678
pedig de, azon belül is az esemes- és fórumszleng a szagterülete, ebből írta a nagydoktoriját... :-)
Előzmény: kvte (20676)
:Snoopy: Creative Commons License 2010.07.01 0 0 20677
Megvan az M31, ez jó hogy átadják

És mikor készül el az a szakasz ami az M5 - Csepeli M0 híd között épül meg, hogy ne kelljen az M0-ról rámenni az M5-re (annak nem tom mi a neve)
Előzmény: Béla6 (20665)
kvte Creative Commons License 2010.07.01 0 0 20676
Béla, ha legközelebb azt kottyintod el, hogy fater a magyar nyelv tanszéken dolgozik, akkor még ennél is jobban meglepődök ;-)
Előzmény: Béla6 (20674)
ghosty9 Creative Commons License 2010.07.01 0 0 20675
"a történelemkönyvek majd a 2. kádárkorszakként fogják ezta zidőszakot emlegetni, amiben a gyárkapun belüli munkanélküliséget felváltandó feltanáltuk az iskolakapun belüli munkanélküliséget..."

Amúgy ez kimondottan, deklaráltan cél is volt.

Igaz, nem elsősorban most(antól), hanem valami Antall József miniszterelnöksége alatt...
Előzmény: Béla6 (20674)
Béla6 Creative Commons License 2010.07.01 0 0 20674

hátez kemény, b+

 

ezek még érettségit sem kaphatnának, nemhogy egyetemre lyárlyanak...

 

 

apámnak mán hótt heróttya vana zegésztől, mert ő baszná kifele a zösszes debilt, de a tanszékvezető meg baszogattya, hogy nyomja át őket, különben lőttek a fejpéznek...

 

a történelemkönyvek majd a 2. kádárkorszakként fogják ezta zidőszakot emlegetni, amiben a gyárkapun belüli munkanélküliséget felváltandó feltanáltuk az iskolakapun belüli munkanélküliséget...

 

 

Előzmény: D H (20670)
D H Creative Commons License 2010.06.30 0 0 20673
az is segít azért ebben, mert a híd maga Megyeren van, ill. kvázi a két Megyert köti össze a Duna két partján.
Előzmény: BoGar (20672)
BoGar Creative Commons License 2010.06.30 0 0 20672
"az ÉM0 hídra viszont elég jól ráragadt a megyerihíd elnevezés..."

Mert az a neve! Fura, mi? :D
Előzmény: Béla6 (20665)
D H Creative Commons License 2010.06.30 0 0 20671
ejj, nem sikerült a linkelés, remélem azért megtaláljátok így is.. :-))
D H Creative Commons License 2010.06.30 0 0 20670

bizony-bizony, sokan még azt sem tudják, ki volt az a Deák Ferenc...

(ha már Eötvös Lórántot sem ismerik az ELTE hallgatók, mint megtudtuk nem is olyan rég...)

 

http://vimeo. com/11690875

http://vimeo. com/11931684

Előzmény: Béla6 (20665)
Béla6 Creative Commons License 2010.06.30 0 0 20669

Sajnos a KRESZ ilyen megkülönböztetést nem ismer, hogy kire vonatkozik, ha nem tévedek.

 

 

szerintem de...

 

egy hagyományos többsávos kanyarodósávos kereszteződés is csupa szaggatott vonal, tehát akkor szerinted lehetne ott is jönnimenni, amerre az autósnak úrikedve tartja, közben meg mégse, az autósnak tartania kell magát a besorolásnak megfelelő irányhoz...

 

ezmeg ittis egyértelműen determinálja, hogy melyik belépő sávból hova mehetsz.

 

Előzmény: ifj. Nagy Gábor (20667)
Pompiere Creative Commons License 2010.06.30 0 0 20668
vajon ezek a népek miafaszt csinálnának az M3 hungária csp-jában, ahol balra kell jobbra menni, jobbra kell balra menni balra tartva, ill. egyenesen jobbra tartva...

Az egy elég érdekes hely. Ennek a kistestvérei az a néhány autópálya felhajtó, ahol pont ellentétes irányba kell kanyarodni mint amerre végül menni akarunk, már ha tudjuk, hogy úti célunk hogyan is helyezkedik el a kanyarodás irányához képest. Ha meg a lehajtóág vége és a felhajtóág eleje egymás mellett van, na akkor szoktak érdekes dolgok történni.
Előzmény: Béla6 (20666)
ifj. Nagy Gábor Creative Commons License 2010.06.30 0 0 20667

mer igazugyan, hogy a külső sáv felől szaggatott van, de az -imo- a behajtókra vonatkozik, nema sávban haladókra.

 

Sajnos a KRESZ ilyen megkülönböztetést nem ismer, hogy kire vonatkozik, ha nem tévedek.

Előzmény: Béla6 (20666)
Béla6 Creative Commons License 2010.06.30 0 0 20666

ez szerintetek baszályos??

 

mer igazugyan, hogy a külső sáv felől szaggatott van, de az -imo- a behajtókra vonatkozik, nema sávban haladókra.

 

hisz éppaza lényege a turbónak, hogy NEM LEHET sávot váltani a körforgóban...

 

amúgy elképesztő, hogy mennyien elbasszák... (lásd. képsorozat)

 

vajon ezek a népek miafaszt csinálnának az M3 hungária csp-jában, ahol balra kell jobbra menni, jobbra kell balra menni balra tartva, ill. egyenesen jobbra tartva...

 

ráadásul ott nem szépen csordogálva kell kiötleni, hogy miafasz legyen, hanem szépen lendületből...

 

vagy ottvan a 3sávos alkotás u., ami a BAH csp-nál 6 (HAT!) sávra szélesedik, 4 (NÉGY!) irányba osztályozva a verdákat...

 

ezek ott kapnának gutaütést, az qrva 7szentség... :-))

Előzmény: Béla6 (20662)
Béla6 Creative Commons License 2010.06.30 0 0 20665

most nemtökmindegy?

 

úgyis mindenki M43 (tisza) hídnak fogja hívni.

 

sokan még asse tuggyák melyik azaz M43 - megaz M31, ugye... :-) -, nemhogy azt, hogy kiről nevezték el a tiszahídját...

 

az M0D hídnak is van neve (DeákFeca, esetleg hárosi), mégis nagy- meg kisdunahídnak hívogatják...

 

az ÉM0 hídra viszont elég jól ráragadt a megyerihíd elnevezés...

Előzmény: Pompiere (20664)
Pompiere Creative Commons License 2010.06.30 0 0 20664
Az még rendben van, hogy elnevezik. Na de egy személyről? Egy, a semmi közepén lévő hidat!? Valami földrajzi név sokkal jobb lett volna.
Előzmény: Fricy (20663)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!