Az a baj ezekkel a lassú jármű-teherautókkal, hogy mifelénk (Kisalföld) megállít a rendőr, és azt mondja, vidd el rendes teherautó-műszakira:-( És műszakiztatni is csak jó ismerős útján lehet itt, szerintem...
Jawa lovas a 75.000Ft/db áron UE28-ashoz való motorod van? Megvan még, és ha igen, akkor kérlek küldj egy telefonszámot a playerz@citromail.hu-ra, ha van eladó. Előre is köszönöm!
Vsz az lesz belőle bár nem lenne pénz a FRak-ért sem amit kér érte a srác. Beszéltem is vele... Nagyon messze van nekem KOm-Egom megyéből Békés
egyébként azt hiszem ez lenne a kicsike:
Szóval vsz marad az UNHZ 750 az meg van egy rozsdás a volt TSZ ben.
Most gondolkodnak mit kérjenek érte...
Az egészben az a jó, hogy így kénytelenek leszünk összerakni az UE 28-at( rengeteg munka lesz vele) és ha sikerül akkor lehet,hogy tudok venni helyette egy másikat, esetleg egy nagyot:)
Hehe, most hogy mondod, eszembe jutott, a szomszéd falu szélén van egy öreg bácsi, nos nála is csak ue28-asok (2-3db) és egy két osztrák csettegő áll. Na meg egy unhz750. Meg pár UAZ457, de mindent aranyáron adna:-)
Kissé elbátortalanodtam a FRAK-al kapcsolatban... Kaptam ajánlatot egy 4 éve még üzemelő, azóta viszont álló gépre... Képeket nem kaptam, de igyekszem beszerezni.
Ja és biztosan hiányzik az első két kerék! Szerintetek beszerezhető valahol? Esetleg tudtok valahol kereket, vagy hogy mivel helyettesíthető? Ára elsőre nem hallatszik rossznak 150e. De Édesapám ha meglát még egy általam beszerzett "Roncsot" ;- ahogy a családom az UE 28-ast becézi;- akkor biztosan megüti a guta szegényt, aztán szánthatok vethetek egyedül orrba szájba, holott nem is ez a szakmám, csak imádom a gépekkel együtt...
Felmerült esetleg: Kisdutra elbírja-e a UNHZ 750-et trágyarakodás lenne a cél?
A Frakk az egy eléggé emberkínzó tipus a nagy horderejű munkák végzésére.Ott nem teát kell reggelizni meg egy kis párizsit kiflivel!!
Az UN -nál pedig megvásárláskor kell alaposan megvizsgálni mit veszel.A motor a legkevesebb.Ami utána van az egész hidrosztatikus rendszernek is jónak kell lenni mert az zsebbenyúlós téma,pláne ha nem te magadnak javítod.Úgy mint szivattyú-hidromotor -taposó szelep-irányváltó és a teljesítmény szabólyzó henger.Kényes az olajminőségre a tisztaságra és a szívó szűrők állapotára.(De más gép is ha azt nézzük).A motor csak látszatra 5611-é. Ebbe egy nagyobb teljesítményű Z-6701 tip. jelű motor van 100-as hengerekkel ellentétben az előzővel abba csak 95-ös.
Jól fel kell melegíteni egy kis nyúzópróbának alávetni mielőtt megveszi az ember,hogy utána ne essen p...ra,arcra.Abbahagyom mert ez már nem a topik arculatának megfelelő.Csak segítségképpen szóltam hozzá.
Ami a használtautón volt azért 550e-t kértek, de csak kértek, mert már nem találtam a hirdetést. Ez egészen elfogadható lenne, aztán lehet, hogy áll alatta az olaj... (Bár olvastam a hirdetést, mert elég sokáig fent volt és azt írták, hogy felújított motor+ minden) Sajnos csak most alakult úgy,hogy szükség lenne még egy rakodóra a gazdaságban egy másik telephelyen.