Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

GerdoS Creative Commons License 2001.08.10 0 0 204
Sziasztok!!

Végre volt kis időm rákeresni a Wagontársakra. Örülök, hogy egy ilyen jó hangulatú "bandára" találtam!
Nekem is van egy Wagonom, túl a 17E km-en. A 15000-s szervíz nekem bő 22E Ft-ba került, ugyan nem tudom miért...talán mert most fizettették ki az előző 2 szervíz díját, amikor nem tudták visszaállítani az ablaktörlő alapállását? :)
A karcokról csak annyit, hogy megszakad a szívem...a második napján kaptam 1 kavicsot az M3-on a szélvédőre. Aztán megjelentek rajta derékmagasságban az enyhébb karcolások. Gondolom a figyelmes emberektől származik a (pl) Tesco parkolóból akik nem tudnak elmenni 1 autó mellett úgy, hogy odafigyeljenek rá. A következő dolog az egy hátsó ajtófényezésig fajult. Egy ausztriai (!!!) út alkalmával megpróbálták feltörni. Le akarták törni csavarhúzóval a hátsó kilincset, ez által behorpadt kicsit a lemez + fémig leszedte a fényezést. A színe amúgy metál-türkiz, ami nekem nagyon tetszik, de igencsak látszik a fehér alapozó (vagy mi a csuda) színe amikor végig siklik rajta egy táska csatja...a fényezés tényleg drága, 36E Ft volt egy hátsó ajtóé.
A teljesítmény...nagyon megy! Ugyan végsebességre nem BMW, de gyorsulásra az 525i se volt ellenfél egészen 80-ig. Ugyanígy az új astra 1.4 16V se, meg még sorolhatnám. A vége 175 körül volt autópályán, de ez már kínzás, csak próba volt. A baj az az, hogy 130-140-nél 8-9 lityit megeszik. Mondjuk 1.3-as...mit lehet várni. A legkisebb fogyasztás 5.6 liter volt! Azért az nagyon kellemes. Csak hát én nem tudok így vezetni folyamatosan sajna :)
"Röviden" ennyit a tapasztalatokról...
Kérdésem lenne, hogy láttam egyszer egy Wagonon, hogy "WagonR klub"...tud valaki erről? Neten nem találtam meg...mi a céljuk? Mikor lesz találkozó??
Meg kell hagyni ez az autó egy FEELING :)
Ja igen! A leállásról csak annyit, hogy amikor mi vettük, azt mondták, hogy 1ideig ilyet 1 ideig olyat gyártanak. Körbe megy a színskála mindig. Tehát elvileg amíg feketét csinálnak, addig nincs másik...

üdv mindenkinek

frankie13 Creative Commons License 2001.08.08 0 0 203
Hidd el én sem értem farriss, én is néztem hülyén amikor mondták, hogy leállnak. De nem végleg, csak egy ideig. De akkor is fura nem?
Előzmény: farriss (202)
farriss Creative Commons License 2001.08.08 0 0 202
Sziasztok,

Hát ezt nem értem. Miért állt le a gyár a piros szinnel. Szerintem abban a szinben az egyik lexebb a WagonR. Érdekes, néha járok az M3-as kivezető szakaszánál, a Suzuki Ásznál hegyekben áll a sárga WagonR, nem értem miért nem csinlnak pirosat addig is :)

Carlos2001 Creative Commons License 2001.08.08 0 0 201
Hahó!

Nekem is van egy nem egészen 5 hetes Wagonom, kemény 1400 km van benne. Eddig 95%-osan elégedett vagyok, csak ajánlani tudom.

Pozitívumok:
1. Nagyon kényelmes (kategóriájában, persze) -a Sedan pl. abszolút fapados hozzá képest.
2. Kisebb sebességnél rendkívül húzós motor.
3. Nagyobb csomagtér, mint a látszat - most indulunk négyen egy hétre Svájcba, hát majd meglátjuk.
4. K... jó alapfelszereltség (GLX-em van).
5. Foyagsztás is jó, de méág nem igazán mértem.

Negatívumok:
1. Országúton igenis OLDALSZÉLÉRZÉKENY!
2. A bowdenes váltó kicsit nehézkes.
3. A metálfény javítása k... drága.
4. A légkondi egy 260km-es út végére kicsit kipurcant (igaz, 55 fok volt napon).

frankie13 Creative Commons License 2001.08.08 0 0 200
Szia farriss!
A színnel kapcsolatban írok Neked. Nemtom, hogy már láttad is-e a piros színű autót a kereskedőnél vagy csak kinéztétek. Javaslom, ha totál beleszerettél tegyél meg minden lépést minél előbb, mert a gyár most leállt a piros színnel (több kereskedő is egybehangzóan mondta). Mi is a pirosra mozdultunk rá, de min. 3 hetet kellett volna várni rá, mire felhajtanak egyet. Így lett sárga a "kicsike". Egyébként a piros nagyon szép szín. Eltalálták a Suzukiék. A kéket nem javaslom (márha érdekel a véleményem) mert az metál szín, ami közelről látszik csak. Én először azt hittem, hogy a Swift család diplomatakék verziója, csak mikor sorolták a nem metál színeket és a kék hiánya felől érdeklődtem, tudtam meg, hogy ez metál...szomorú de nem érvényesül csak közelről.
Előzmény: farriss (198)
Wégé Creative Commons License 2001.08.07 0 0 199
Hát azt nem tudom, hogy a tulaj életkora számít e (szerintem nem), de egyébként a Casco az önrész választástól függ. Minnél nagyobb az önrész annál kisebb a havi részlet.
Én 50.000-es önrésznél, havi 6.500,-at fizetek.
Előzmény: farriss (198)
farriss Creative Commons License 2001.08.07 0 0 198
Sziasztok,

Én egy volt Swift tulaj vagyok, jelenleg PuntoII-vel rohangálok. Mégis, ami miatt ideirok, az a WagonR. Nekem nagyon tetszik, főleg sötétkékben.
Istenigazából anyócámnak szeretnék egy ilyet. Jelenleg swift-je van, de jó lenne egy új autó.
Amit kinéztük, az egy piros lenne, GLX, szervókormánnyal. Meg tudjátok mondani, mennyi a Casco-ja illetve a kötelezője? Pesti, 56 éves nőről van szó....

Wégé Creative Commons License 2001.08.06 0 0 197
Na kérem, megvolt a 15.000-es szervizem és....

De ne vágjunk elébe. Egy hete jelentkeztem be, a mai nap du. 2-t beszéltük meg a szervizzel. Azt mondták úgy 1 óra és kb 15-17.000,-Ft lesz.
Feleségem vitte el a kocsit és azzal hagyta ott, hogy úgy 2-2,5 óra múlva lesz kész és a munkalapra 20.000,-Ft-ot írtak.

Na képzelhetitek milyen felhúzott állapotban értem oda a kocsiért, ami már kész volt. A legnagyobb meglepetés a fizetésnél volt, mert a ceh 13.200,-Ft-ról szólt! Na mit szóltok?

Egyébként csak egy problémám volt, amit már írtam is: néha kivillant a kézifék visszajelző. Nos Wagonka legorombított a fékolajjal kapcsolatos felvetésemre, pedig a szervizben megerősítették a dolgot.
Sz'al azért villant ki néha lámpa, mert a fékbetétek kopása miatt kicsit több olaj kellett (nagyobbra kell nyitni) és az érzékelő ezt jelezte. Azaz a WagonR-nél is közös a kijelző a fék és a kézifék között. Utánatöltöttek és a probléma elmúlt. Viszont arra felhívták a figyelmemet, hogy nem úszom meg fékbetétcserék nélkül 30.000-ig.

Na de egyébként minden OK!!!

Törölt nick Creative Commons License 2001.08.02 0 0 196
Sajnos nem!
Viszont az auto2-nek megvan az a szama amiben a teszt van!
Előzmény: frankie13 (195)
frankie13 Creative Commons License 2001.08.02 0 0 195
Szia légzsák!
Köszönöm a gratulát! Nagyon jól esik, hogy mindenki ilyen kedves.
Olvastam, igen. Dobtam is egy hátast a jellemzéstől. Én sem értettem vele egyet, dehát a szubjektívitással nem tudok mit kezdeni. Ő ezt érzi, én meg nem értek vele egyet. Hát ez van. Jóval lentebb felsoroltam egy pár homepage-t Pöszinek (aki azóta is ....-ik a fejemre). Azon kívül tudsz valami tesztről?
Előzmény: Törölt nick (194)
Törölt nick Creative Commons License 2001.08.01 0 0 194
Kedves frankie13!

Eloszor is gratulalok az uj Wagonodhoz!
Masodszor olvastad mar a suzukiklub honlapjan a regi es az uj Wagon osszehasonlitasat?
Szerintem az uj Wagon jellemzeseben nem volt igaza (foleg abban nem amiket elso benyomasra irt)!

Előzmény: frankie13 (191)
frankie13 Creative Commons License 2001.08.01 0 0 193
Ti nem kaptatok a használati utasítással és a szervízkönyvvel egy tuning szórólapot amiben egy Wagont tuningoltak fel? Na az nagyon jól néz ki egy-két dolgot leszámítva. Az árakat "valahogy" lefelejtették róla....érdekes...
frankie13 Creative Commons License 2001.08.01 0 0 192
Kedves VáciIsten!
Köszönöm a jókiviket!
A festést megpróbálom megoldani, de a szívinfarktusom még mindig nem múlt el.
Előzmény: VáciIsten (188)
frankie13 Creative Commons License 2001.08.01 0 0 191
Én is láttam tegnap egy ilyen tuningot. A hűtőrács helyén (pedig szerintem az egyik favorit dolog a kocsin) valami szúnyoghálós cucc feszült, küszöb alatt ugyanolyan krómcső mint elől a vadrács. A lámpák elöl hátul felismerhetetlenné alakítva a lökhárítóval együtt. Az üvegek is ugyanolyan ezüstre foncsorozva mint a kaszni (az is ezüst volt) Ha nem szerettem volna bele a Wagonba és nem ismerném ennyire, nem is tudtam volna hirtelen milyen autóval van szerencsém.
Mondjuk az ilyet nem mindig értem meg, mert néha annyiba kerül a tuning, hogy azon már 1 kategóriával feljebb vehetne egy autót. Na mindegy.
Hanem. A Suzukinak van egy klubja, azt tudtad? Valami olyasmit olvastam, ha belépsz akkor lehet menni gyárlátogatásra. Ez még nem biztos info. Igazat megvallva még nem volt időm rendesen végigmenni rajta.
www.suzukiklub.hu
Előzmény: Wégé (190)
Wégé Creative Commons License 2001.08.01 0 0 190
Hát ez elég gyorsan ment! Persze általános tapasztalat, hogy az új kocsi gyorsan begyűjti a sérüléseket. Az enyémnek már megnyomták a bal elejét, szerencsére van egy jó autófestő ismerős aki tökéletesen eltüntette a nyomokat.

Az előbb jártam a Belvárosba (a gyengébbek kedvéért Győrről van szó) és láttam egy extrán felspécizett WagonR-t. Gallytötő (avagy vadrács), oldalt a küszöbnél króm cső, lökhárító sarkain védőcsík, a hátsó ajtón a zár vonalában egy vízszintes kb 5 cm vastag vörös fényvisszaverő csík és még az első lámpa is másmilyen volt mint a szokásos, azaz osztott típusú volt (a lámpa és az index között vékony karosszéria elem). Érdekes volt.

Előzmény: frankie13 (187)
agi521 Creative Commons License 2001.08.01 0 0 189
HTH-xxx egyenlore passz, de gondolkodom...

udv
zoli

Előzmény: frankie13 (187)
VáciIsten Creative Commons License 2001.08.01 0 0 188
Szia Frankie13

A HIV es rendszám miatt tök felesleges volt aggódnód mert azok a rendszámok 1 éve kimentek.
Javaslom a karcolás mielőbbi kijavítását mert csak romlani fog , bár szerintem ezt te is tudud.
Mi is igy jártunk, 3 hetes volt a kocsi mikor a nejem elől az udvarunkban nem ugrott el a veranda oszlopa de csdak a lökhárítő sérült és egy barátom ingyen kijavította
Hosszú és élményekben gazdag wagonozást kívánok használd egészséggel.

Üdv mindenkinek:
VáciIsten

Előzmény: frankie13 (187)
frankie13 Creative Commons License 2001.08.01 0 0 187
Szia Zoli!

Megszületett az első kariscolás a kocsi oldalán. Szerintem a szomszéd autóból kiszálló tulajdonos valamit vett ki az autóból. Elég ronda és elég mély...Szívem szakad...

A rendszámunk HTH lett....huhhhh nagy kő esett le a szívemről...nem HIV...bár láttam HOW és HEP(i) renszámot is. Hát erről semmi nem jut eszembe, hát neked?

Többiek? Ötlet?

Kösz a gallytörős címet! Szerintem bulin néz ki vele! Már láttam ilyet. Nem bizti, hogy nekünk lesz lévén 3-an vagyunk rá...

Előzmény: agi521 (186)
agi521 Creative Commons License 2001.08.01 0 0 186
jo nap fiuk!

igen a kek valoban szimpla keknek tunik messzirol, csak kozelrol latszik a metalfeny.
sajnos a sotet szinek is erzekenyek a porra, sarra, karistokra nemcsak a sarga!

az en autom feher, ez mindenfajta szempontbol elonyos szvsz.
frankie! vegul a wagonka'd rendszama mi lett?? /a szamokat nem kell, hogy leird!/

udv
zoli

ps,
a regi foti uton -ha mesz ki a Coraba- hirdeti magat egy gallytoro-racs keszito iparos!
bar en nem tennek ilyet az automra...

frankie13 Creative Commons License 2001.07.31 0 0 185
Hát az biztos, hogy a sárga az közlekedésbizt. szempontból nagyon király. Még csukott szemmel is észreveszed.
Barátnőm édesanyjának van egy metál grafit szürke Poloja, na az állandóan panaszkodik, hogy letapossák, mert nem veszik észre.
Nekem az a bajom a sárgával, hogy sok van belőle. Múltkor láttam egyet vadráccsal elöl. Nagyon vadul nézett ki! Mennyiért vesztegtnek egy ilyet vajon? Ötlet?
Előzmény: Wégé (184)
Wégé Creative Commons License 2001.07.31 0 0 184
Egyébként amikor a színválasztásról volt szó, akkor a kéket én eleve kizártam, mert bár szép az a szín is, de véleményem szerint szürkületkor vagy borult időben nagyon nehéz észrevenni az autót. Jó persze ég a lámpa, de esetleg városban, vagy kanyarodó autónál nem mindig látszik a lámpa. Egyszóval én balesetveszélyesnek tartottam.

Igazából a sárga a kényes volta miatt hátrányos, no de a feleségem akarata........

Előzmény: frankie13 (183)
frankie13 Creative Commons License 2001.07.31 0 0 183
Köszi a jókívánalmakat! Igyekszem beváltani!
Igen, olvastam a Te leveledet és tényleg hasonlóak a tapasztalataink!
Viszont nekem az a sötétkék szín - amit Te vezettél - inkább hatott sima színnek semmint metálnak, nem?
Előzmény: agi521 (181)
Wégé Creative Commons License 2001.07.30 0 0 182
Igen, az enyém is sárga ami nagyon szép ámbár kényes szín. A kocsimosáshoz én egy sörösládát használok, ezzel kényelmesen elérem a tetejét. :-O )

Sz'al a sárga színnel tényleg csak az a gond, hogy minden apró karcolás látszik rajta, pl a kulcs-csomó az ajtónál, csomagtartónál hátul, és a tanksapkánál. Akárhogyis vigyázol itt előbb-utóbb látni a karcolásokat.

Na de ez van. Akkor is ez a legszebb szín a WagonR-ben!! :-))

Előzmény: frankie13 (180)
agi521 Creative Commons License 2001.07.30 0 0 181
nahat, akkor de tenyleg!!
sok boldogsagot es balesetmenteset a gepsarkanyhoz!!!

zoli

ps,
ha elovastad lentebb a hetvegi tesztemet, akkor latod , hogy hasonloan ereztem mint Te!

Előzmény: frankie13 (180)
frankie13 Creative Commons License 2001.07.30 0 0 180
Köszönöm az üdvözlést! Már én is örülök, hogy ide tartozom!

Szomorú az ajtócsapkodás, dehát ez legyen a legnagyobb baj! Neked is sárga a kicsike?

A fejtámlát természetesen felrakom, ha utazik valaki. De csak hátul szoktam kiszedni, mert zavar a kilátásban. Azért köszi a figyelmeztetést!

A szervízzel kapcsolatban kiváncsian várom a tapasztalataidat.

Kocsit mosni? Hát Te valszeg nem fogsz sámlin álni ha mosod az autót mint én... :-D

Előzmény: Wégé (179)
Wégé Creative Commons License 2001.07.30 0 0 179
Hát akkor isten hozott a WagonR-esek táborában! :-))

Ahogy látom alaposan kielemezted az autót és azt hiszem mindenben igazad van. Az ajtócsapkodás sajnos nem múlik el, nekem különösen a hátsó ajtó becsukása gázos. Van, hogy többször is le kell csapnom mire rendesen bezáródik.
Én elég magas vagyok(185), így ez a fejtámlás dolog engem nem zavar. Azért a kivételével szerintem csak csinján bánjatok, mert az nem csak kényelmi, hanem biztonsági okok miatt is szükséges.
Nem akarok senkit riogatni, de féléve a közelünkben lévő kereszteződésben azért halt meg egy fiatal srác, mert a kocsijában nem volt fejtámla és a hátulról beleszálló kocsi miatt szabályosan kitörte a nyakát. Úgyhogy csak óvatosan.
Én hétfőn megyek a 15.000-re, kíváncsi leszek az itteni összegre, bár előzetesen azt mondták, hogy 15-17.000 között megáll az összeg.

Na mára fájront, megyek haza kocsit mosni! :-)))

Előzmény: frankie13 (178)
frankie13 Creative Commons License 2001.07.30 0 0 178
Kedves Mindenki!
Bocs az eltűnésért, de hát meló van...Figyelem! Hosszú lesz!

Pénteken átvettük mennyei szépszinű sárga Wagonunkat. Már ott akkor nyomban megismerkedhettünk a légkondi előnyével, tikkasztó hőség lévén. Amitől féltem, hogy a nagy légtér kifog a légkondi hatásfokán, szerencsére nem igazolódott be. Még a hátsó ülésre is jutott bőven hideg. Szombaton Velencei-tóra mentünk, ahol megint nagyon jó volt a légkondi. Igaza volt Wagonkának, hogy le kell venni kritikus esetben a légkondit, de ha "normálisan" mész akkor nem érezni üvöltő különbséget a teljesítmény területén. Sőt a légkondi olyan szinten jó, hogy a snacim sem lihegett annyira a csomitartóba, pedig a Lupáról jöttünk haza vasárnap du 4-kor amikor még rekkenő hőség volt.
Én nem tudom, hogy a többiek hogy vannak vele, de én nem éreztem annyira instabilnak az autót. Sőt még a hátsó sorban ülők sem éreztek imbolygást. Pedig mentünk el pár kamion mellett. A szervó - gyerekek - az mennyeii! Főleg parkolásnál, fordulásnál nagyon "mozgathatóvá" teszi az autót, könnyen reagál minden mozdulatra.
Az Opel-feeling rendesen jelen van, visszaköszön a műszerfalról is rendesen. A műszerfalon egyedül az nem tetszik, hogy a levegő belső/külső keringtetésnek a gombja egyeltalán nem világít amikor este van és a városit használod. Úgyhogy sötétben elég rossz dolog keresgélni azt. Nem nagyon tetszett a légkondi/hátsó ablakfűtés gomb világítása sem. Egy kicsit nyomorékul néz ki az a csúnya sárga fény a műszerfal összhangjában. Bár igaz a sárga műszerfalfénnyel sem vagyok kibékülve, mert a Matiznak nagyon szép világoskék műszerfala volt. Dehát ezek inkább esztétikai dolgok mintsem funkcionálisak. A műszerfal nem zörög még a mogyoróscsokis M7-en sem. Ami nagyon tetszett, hogy nem érezni annyira a bütyköket az úton. Dehát ez szerintem ez nekem azért újdonság, mert a Matiznak 13-as kereke van a Wagonnak 14-ese.
A hidak (főleg az A és a C) annak tényleg nagy a holttere, de még a C-nél szerencse, hogy ott a kisablak.
Kényelmes kiszállás beszállás, az ülések nagyon királyak és kényelmetlenek. A hátsó sor véleménye szerint feljebb ül mint az első, ezért egy kicsit mozis az érzés. Megjegyzem a Corsából egy Velence oda-vissza kész derékfájás.Buszos feeling a csúcson, nagyon magas (a 165 cm Anyum nem látja a tetejét) én is anyázni fogok a magam 173 centijével ha le kell mosni az autót. A kilátás belőle szuper. Csak azok a fejtámlák! Miért nem tudtak valamivel kisebbet odatenni? Hát én is rekeszben fogom hordani ez már most tisztán látszik! De ahogy elnézem a bp-i Wagonállományt a 80 %-nak nincsen fent a támla! :-))
A fogyasztásról nem tudok mit mondani, mert még "csak" 303 km-et sikerült beleszurkolni.
A váltóval sem tapasztaltam azt a bizonyos alulfogottságot, meg azt sem, hogy bowdenes és ezért nem jön össze a sebesség.
Apropó. Sebesség. A motor szerintem nagyon jól húz a maga kategóriájában és tömegviszonyokat nézve, de még nem is próbáltuk ki igazán mert első 1000-est szeretnénk 3000 fordulat körül vezetni. Utána már többet tudok mondani róla.
A tükrök nem annyira vészesek, tény, hogy lehetne egy kicsit egyenesebb, mert olyan érzésed van, hogy a tükrök egy kicsit felfelé állnak. Dehát akinek volt Trabija, Skodája annak üditő érzés bármilyen annál jobb tükör jelenléte. Megjegyzem a Corsa tükre sokkal rosszabb volt. Itt legalább mind a kettő kicsinyít, azon pedig az anyósülésen 1:1-es volt ami olyan mint ha ott sem lett volna.
A sárga szín nem vészes, de szerintem fogom majd a fejem amikor esni fog az eső. Sárvédő gumit tutira kell venni, mert már most van egy két pötty a lökhárító alján.
Az ajtók még csapkódosak, dehát szerintem ez az újdonságból ered. Remélem. Hiába húzom le az ablakot, akkor is egy kicsit csapkodni kell.
Praktikus, hogy rekeszekkel bőven el van látva, még az alsó ülés alatt is van. A kesztyűtartóban alig van hely, de a sok rekesz kárpótolja. Sőt a kormányoszlop alatt is van pakolható polc.Mindegyik ajtónak van rekesze, még a hátsónak is. Ami tetszik, hogy a rekesz el van szeparálva, úgyhogy ha több és különböző méretű dolgokat raksz bele, nem csúsznak "össze". A hátsó ülések, a kézifék végződésében található üvegtartóban meg simán elutazik egy üveg olyan stabilan, hogy a kanyarnál sem borul ki.
A rádióbeszerelés most van folyamatban, de már hallottam, hogy anyáznak vele.
A hátsó ülés lehajtása tényleg padlószintig meg, de ami még nagyon jó, hogy bepattan a helyére ott is és menet közben esélye nincs a lifegésre. Ami nagyon jó figyelmesség, hogy a hátsó ülések háttámlája ugyanolyan szövettel van ellátva, mint a csomitartó padlója. Úgyhogy ha lehajtod akkor nem sérül az ülés háttámlája és ez nekem mint kutyásnak nem vérzik a szívem érte. Igaz takarom azt is de így nagyon praktikus még tisztítási szempontból is.

Összeségében nagyon jól vizsgázott az autó a megelőlegezett fenntartások eltűntek teljesen.

Remélem nem voltam túl hosszú....

Előzmény: agi521 (175)
Wégé Creative Commons License 2001.07.30 0 0 177
Na azért annyira nem kapkodok!:-))
Mikor ilyen hőség van akkor foglalkoztat a gondolat, csak pénzem nincs, mire meg összerakok annyit addigra itt a tél és akkor meg minek? :-o

Hah! Kicsit Pató Pál uras vagyok....

Előzmény: agi521 (176)
agi521 Creative Commons License 2001.07.30 0 0 176
Wege,

"foglalkoztat a gondolat egy utólagos klíma beszereléssel, mert ez a hőség.... "

javaslom csak szakszeru szereltetessel GYARI klimat szereltess be, sajnos az utolagos beszereles / lasd. DIA VIA / nem tul szerencses, mert gyarilag rengeteg mas alkartresz tarsul a klimahoz. pl. nagyobb huto amit NEM fognak kicserelni, ilyen olyan plusz ekszijas meghajtasok, amit egy tervezetten klimas autohoz eleve mas ehhez csatlakozo alkatreszekkel
szerelnek. na de nem akarom a kedved elvenni.

udv
zoli

Előzmény: Wégé (174)
agi521 Creative Commons License 2001.07.30 0 0 175
Nahh hetvegen tesztelhettem kicsit, alljon itt tesztem eredmenye, mindenfajta
rosszindulat es elfogultsag mentesen...

"igazabol nagyon kenyelmes a ki-be szallas. kellemes a belter komforterzete a magas belmag. miatt. nagyon jo az elore latas!!!
olyan "buszos" erzes.
mindenesetre sokkal stabilabb, mint amire szamitottam... a baratom autoja, es azt mondja
5.6 literrel eljar vele. az Opel design azert ott van :)) : pl. a belso futes-venti-zsalu kapcsolok a Corsabol..
az index , lampa kapcs. Astra,Vectra orokseg. nagyon, hangsulyozom nagyon hatasosnak
ereztem a feket, kellemes volt a szervos kormanyzas, a valto kicsit furcsa volt, de szvsz megszokhato. lehet , hogy valtokar picit hatrebb van, mint
erzesem szerint kellene.
az ulesek jol tartanak, kenyelmesek. igaz viszont az oldal tukrok holttere nagy!
a csomitarto pici sajnos /nekunk/. viszont a hatso ules, szo szerint padlo szintig sulyed
lehajtas utan egy hutoszekreny is befer.
az elso ulesek es a muszerfal alatt praktikusak a tarolo rekeszek!
a gyari radio oszinten szolva gyengoci!

felszereltsege...
1.3 -as motor, sotetkek metal, tetosinek, radio, el. ablak-tukor, kozpnti zar.
no klima es no kodlampa :( . igy volt 2.3 milla."

nahhhhhh, hirtelen ennyi
udv
zoli

ui,
frankie13 , mi a palya????????????????

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!