Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

verebész1 Creative Commons License 2015.11.17 0 0 13417

Szia!

Végezd el a "13303" hozzászólásban leírt kísérletet, az ellenállásos indítással.

Ha nem sikerül, akkor nagyobb a baj. Le kell húzni egy injektorról a csatit, és meg kell nézni, egyáltalán kap-e feszültséget indításkor. Egy digitális multiméterrel kimérhető. Csak segítség kell hozzá kérni, bár lehet hogy el lehet úgy helyezni a műszert, hogy indításkor látszódjon felnyitott motorháztetőnél

Előzmény: kutató71 (13416)
kutató71 Creative Commons License 2015.11.16 0 0 13416

Remélem van köztetek profi villamossági szerelő és tud segíteni. Írtam, hogy a a szerelő a kalos indulási hibáját az indításgáló vagy a kulcs hibájának tudta be. Kulcsoshoz elvittem betanította a kulcsot. Hazajöttem vele, másnap még indult harmadik nap óta egyáltalán nem indul. Szivattyú feltölt injektorig el is küldi, szikra van de a gyertya száraz. Injektor nem nyit ki. De mi okozza????  

kalos1 Creative Commons License 2015.11.15 0 0 13415

Fel kell hívni őket mert a web oldalukon konkrétan világítás bajuszkapcsoló nem szerepel csak index kapcsoló 4e ft-ért de ez a kalos ára meg kell kérdezni hogy az aveó-é van e vagy egyforma a számuk 06-29-336-336vagy 06-20-9-134-978 postán is elküldik mert én már rendeltem tőluk a posta kb:2e ft pluszba.

bazsee89 Creative Commons License 2015.11.15 0 0 13414

Pécsi vagyok. jövő héten úgyis megy szervízbe az autó, akkor ránézetek, hogy ki van-e húzva a vezeték. Ha igen, akkor kerítek bontva egy kapcsolót. Milyen árban mennek ezek? Aveo alkatrészekkel nem vagyok tisztában.

Előzmény: kalos1 (13413)
kalos1 Creative Commons License 2015.11.15 0 0 13413

Ha gyári a ködlámpa beszerelése akkor biztos,hogy be van vezetékelve és akkor valószínű,hogy cserélték a kapcsolót csak valami oknál fogva nem jó kapcsolót vettek hozzá és utána nem cserélték át valami miatt ezért valószínű,hogy ha megfelelő kapcsolót raksz bele és minden csatlakozót összedugsz működnie kell vagy még azt lehetne megnézni ha lebontod a kormány burkolatot nem lóg-e valahol egy kóbor vezeték amit ha összekötsz egy darab dróttal nem világít-e a lámpa mert akkor azt is meg tudod csinálni,hogy te sem cseréled ki a bajuszkapcsolót hanem beraksz egy sima kapcsolót ami nem olyan profi de működik vagy ha pesti vagy elmész a vecsési úti bontóba és megpróbálod elcserélni a két bajuszkapcsolót.

bazsee89 Creative Commons License 2015.11.15 0 0 13412

Sziasztok!

 

Köszi a tippeket!

Ahogy néztem kábel megy a lámpára, sőt még izzó is van benne :D Szóval fura. VAjon a kábele a kormánykapcsolóig ki van húzva, ha gyári?

Előzmény: Ken_Block (13411)
Ken_Block Creative Commons License 2015.11.14 0 0 13411

Így van, nem megy át, mivel az összes "fényforrás" működőképes kell legyen.....elvileg.

Az másodlagos, hogy tudok olyan helyet ahol az autó a vizsgasorra se kell álljon, és megkapja a műszakit.

 

 

 

Bazsee: Fel kell térképezni a helyzetet akkor. Megnézni a ködlámpa hátulját, hogy stekker megy e rá egyáltalán, ha megy gyári jellegű, vagy külön húzott.

Előzmény: almaata66 (13410)
almaata66 Creative Commons License 2015.11.14 0 0 13410

üdv! azt kéne megnézetni, hogy gyári-e a ködlámpa, és ha igen akkor bontóstól beszerezni egy ködlámpás kapcsolót. pl. vecsésen van ilyen. Jól tudom, hogy a műszakin se megy át, ha van de nem működik?

Előzmény: bazsee89 (13409)
bazsee89 Creative Commons License 2015.11.13 0 0 13409

Szia!

 

Bármi lehet, sajnos nem találtam meg. Kézikönyv szerint is a kormánykapcsolón kéne hogy legyen. Most vagy utóla gkerült bele és elfelejtették bekötni, vagy a kormánykapcsoló volt cserélve és rosszat tettek bele :S

Előzmény: Ken_Block (13408)
Ken_Block Creative Commons License 2015.11.13 0 0 13408

Így vakon nem tudom akkor. Vagy máshová rakták bennük ,vagy utólag került bele, csak elfelejtették bekötni.

Előzmény: bazsee89 (13407)
bazsee89 Creative Commons License 2015.11.13 0 0 13407

Szia!

 

Megnéztem mégegyszer, de a kapcsolót továbbra sem találom. A kormánykapcsolón csak a helyzetjelző, tompított valamint a refi kapcsolási lehetőségek vannak, a ködfényszóró nincs feltüntetve. Számomra rejtély ebben a formában...

Előzmény: Ken_Block (13406)
Ken_Block Creative Commons License 2015.11.13 0 0 13406

Üdv.

 

Ha maga a ház benne van, akkor valószínűleg teljes a rendszer.

Kalosban a világítás kapcsolón van az első kódlámpa. A külső részét tekerve van ugye helyzet, majd tompított, és a beljebb lévő kis részt fordítva tesz ködfényt. Legalábbis ezekben így van, meg amelyikben nincs, azon is rajta van, hogy hogy működne.

Előzmény: bazsee89 (13405)
bazsee89 Creative Commons License 2015.11.13 0 0 13405

Sziasztok!

 

Egy kis segítséget / ötletet szeretnék kérni: adott egy 2007-es (Kalos kasztnis) Aveo. A következőt véltem felfedezni: az első ködlámpa gyárilag a helyén van, benne izzó, viszont az autóban csak a hátsó ködlámpa kapcsoló van, ami a középkonzol tetején az elakadásjelző mellett van. Van esetleg ötlete valakinek, hogy hol találom meg a kapcsolót? Vagy elképzelhető hogy gyárilag a helyén van, be van vezetékelve, de a műszerfalig nincs kihúzva? Sajnos nem jöttem rá a megoldásra :D Előre is köszi!

 

Üdv,

 

Balázs

verebész1 Creative Commons License 2015.11.11 0 0 13404

Jeladó

Előzmény: verebész1 (13403)
verebész1 Creative Commons License 2015.11.11 0 0 13403

A hűtővíz hőmérséklet jeadó a gyujtótrafó alatt található.

Előzmény: Johnny307 (13387)
DelSonar Creative Commons License 2015.11.09 0 0 13402

Nincs ezzel semmi gond. Ahogy megjelenítik a motor néhány paraméterét úgy miért ne adnák vissza a hibakódot, az is csak egy adat amit kiolvas az ECU-ból. Nekem megjeleníti a sebesség, fordulatszám, gyújtási szög, üzemanyagnyomás, lambdaszondák jelei, belépő levegő hőmérséklet és nyomás, hűtőfolyadék hőmérséklet, fojtószelep állás értékeket. Innentől kezdve magyarul leszarom hogy Kínából hozták házhoz ingyen és maga az eszköz csak 4 ezerbe került. Amit vártam tőle azt tudja. De majd ha lesz hibakód a motornál akkor megmondom kiolvasta-e vagy sem, esetleg lehetett-e vele törölni. Egyenlőre még ilyesmivel nem volt dolgom szerencsére, a checj lámpát csak indításkor láttam eddig világítani.

Előzmény: Ken_Block (13401)
Ken_Block Creative Commons License 2015.11.09 0 0 13401

Én azon szörnyülködöm, hogy mindenki veszi ezt az ebay, meg tök tudja helyekről, az ilyen (jlshgsjbngfkjsdgbsngtsbgf ns gbsdgk jbskgb sgn slkjdg) hosszú, érthetetlen, állítólagos hibakód olvasó/törlő/randalírozó stb kütyüket.

Majd 10-ből legalább 8 esetben életre sem lehet kelteni, de csak 2-3-4-5 e Ft. Kis ismeretséggel 5e-ből majd 3* olvassák, és törlik ki a hibát.

DelSonar Creative Commons License 2015.11.09 0 0 13400

Azért durván lenyúlják itthon a vevőket. Az USB-s kiszerelés 2 ezer Ft alatt van ingyen szállítással. A vaterán láttam még pár helyen, hogy árultak ilyeneket, de azokon már rajta volt a kis haszon, 1500-2000 Ft-tal drágábban adták mint az eBay-en.

Előzmény: solak (13398)
DelSonar Creative Commons License 2015.11.09 0 0 13399

ScanMaster-ELM PC-n, mobilon ScanMater-Lite. Mobilra van még a Torque program de nekem wifis cucc van és a Torque hiába kínálja fel a wifis csatlakozást az istennek nem jött össze.

Van még olyan, hogy OBD AutoDoctor, vagy OBD Wizaed. Ez utóbbi kettő közül az egyik nem szerette a cuccot, nem jött létre kapcsolat. 

Előzmény: Johnny307 (13397)
solak Creative Commons License 2015.11.09 0 0 13398
Johnny307 Creative Commons License 2015.11.09 0 0 13397

Pont ilyenem van valahol. Milyen Androidos illetve PC-s programot használsz?

Előzmény: DelSonar (13395)
Relaxvideo Creative Commons License 2015.11.09 0 0 13396

köszönöm

Előzmény: DelSonar (13395)
DelSonar Creative Commons License 2015.11.09 0 0 13395
Előzmény: Relaxvideo (13394)
Relaxvideo Creative Commons License 2015.11.09 0 0 13394

hát én itt nem igazodok ki.

tudsz linkelni egy-két bt-set ami biztosan jó?

Előzmény: DelSonar (13392)
DelSonar Creative Commons License 2015.11.09 0 0 13393
DelSonar Creative Commons License 2015.11.09 0 0 13392

http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.XOBDII.TRS0&_nkw=OBDII&_sacat=0

 

A Kalos a 7-es érintkezőt használja, ami az ISO9141-2 K-Line szabványnak felel meg. De ezek amiket lehet kapni, többféle szabványnak is megfelelnek így működnek. Kiolvasáshoz meg lehet találni programokat PC-re és Androidra is.

Az USB-sek a legolcsóbbak, majd a bluetooth jön és a Wifisek a drágábbak. De Wifis is van már 4-5 körül ingyen szállítással.

Kiolvasó programok közt érdemes körülnézni mert nem egyformán nyernek ki adatokat. Nekem pl Androidos program visszaadja az akku feszültséget is, a PC-s nem. PC-s program viszont grafikusan is megjelenít és el is lehet menteni, így lehet tesztutat elemezni utólag.

Előzmény: Relaxvideo (13390)
Relaxvideo Creative Commons License 2015.11.09 0 0 13391
Előzmény: Relaxvideo (13390)
Relaxvideo Creative Commons License 2015.11.09 0 0 13390

Hol lehet kapni 2ezerért? Én 4-ért is max. átalakító kábelt látok..

Előzmény: DelSonar (13388)
Johnny307 Creative Commons License 2015.11.08 0 0 13389

Nekem is van egy hibakód kiolvasó kütyü, de ezzel sokra nem megyek. Hibakódot olvas, lehet vele törölni is, de nem sok élő adatot mutat. Torque nevezetű androidos programmal használom. Jelenleg sajnos nem találom ezt a kütyüt sem.

Előzmény: DelSonar (13388)
DelSonar Creative Commons License 2015.11.08 0 0 13388

Szó volt itt régebben ezekről az OBD kiolvasókról. 2-5 ezer között lehet kapni, nekem pl visszaadja, a hűtőfolyadék hőmérsékletet, üzemanyagnyomást, belépő levegő hőmérsékletet és nyomást, a lambdaszondák értékeit, fojtószelepállást, fordulatszám, sebesség, akku feszültség, bár ez utóbbi csak az androidos kiolvasó programban jelent meg eddig.

 

Vagy két hete beültem a kocsiba egy mobiltelefonnal, a gyerek vezetett én meg néztem a hűtőfolyadék hőfokot. (mivel nyári időszakban vagy másfél literrel fogyaszt kevesebbet a gépjószág mint ősszel-télen.) Akkor derült ki, hogy 80 foknál nem melegszik fel jobban a rendszer. Gondoltam termosztát. Kicseréltettem, a jelenség nem változott. Úgy hogy most a hűtőre áramló levegőt próbálom szabályozni. Mivel elég tagolt a lökhárító, letakargatom a nyílásokat. Most 50% lezárása után dolgozik a motor ilyen 14 fok körüli időben 90-92 fokos hűtőfolyadékkal.

Előzmény: Johnny307 (13387)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!