Hát, nekem komoly aggodalmam, hogy elmarad a július 9-ei forgalomba helyezés. :-( Amik még jelenleg is épülnek, az az M3xM31 csomópontjában a zajvédelmi létesítmények. Ha elmentek erre az oldalra, és rákattintotok az M3 webkamerái alatt a "Gödöllő térsége" linkekre (ne zavarjon meg senkit, hogy fordítva szerepel a két link), akkor Ti is láthatjátok, hogy a zajárnyékoló falaknak még csak a tartószerkezetei álldogálnak. Kérdés, hogy az NKH így forgalomba fogja-e helyezni, vagy megvárja, míg elkészülnek. Ha forgalomba fogja helyezni, akkor ezen az oldalon fog közzétenni egy hirdetményt. Pl. még látható az a hirdetmény, ami a múlt év végi M3xM31 csomópont Nyíregyháza felé eső ágainak (illetve azok egy részének) forgalomba helyezéséről tudósít. A zajárnyékoló falak épülése mellett kikerült a két hídra egy-egy a kivitelezőre utaló embléma, ahogy mostanában szokás a keresztező műtárgyakon. Nagyjából ennyi változás volt látható ezen a héten.
hát nem azt, hogy úgy "rosszul néz ki" a térképen...
persze te ezt agyilag úgysem bírod interpretálni, hiszen szerinted az utak arra valók, hogy lyól nézzenek kia térképen, és nem arra, hogy közlekedjenek rajtuk...
Igen, azt hiszem a bürokráciát Magyarországon találták fel. Még egy ilyen ország ami ennyire szereti sajátmagát tökön rugni, a világon nincs. Tényleg felháboritó amugy...
Nagyon úgy néz ki, hogy rohadna meg. 1 milliárdos beruházás további havi 1 millióba kerül őrzés gyanánt, holott az üzemeltetése állítólag "csak" havi 400.000-be! Havi 6 kilót dobnak ki megint az adófizetők pénzéből, úgy, hogy még nehezítik is a közlekedést. Finoman szólva felháborító!
"Miért nem kérdezed meg az ott lakókat, hogy mennyire szeretik a rajtuk átcaklató csak párezer autót?"
Miért nem olvasod el azt, amit írtam, ahelyett, hogy kitalálnál valamit? (Mert hogy Lacit nem lehet komolyan venni, az már nem meglepetés.)
Laci megint előjött azzal, hogy be kell fejezni a gyűrűt, mert a gyűrű befejezve szép. (De tényleg javíts ki, ha esetleg valamit rosszul értelmeztem -- itt kéne még lennie, alul.) Erről továbbra is az a véleményem, hogy tán még nem tartunk ott anyagilag, hogy emiatt építsünk utat.
Azt ne merje megpróbálni, mert akkor már tuti vérét veszik az emberek, teljesen jogosan! Nem akar kiköltözni a nyaralójába, amit a mi pénzünkből a gázművekkel, főkefével építtetett és a BKV pénzén utazott?
Egyébként pont azért csak párezer autóról beszélünk, mert sokaknak nincs cérnája azon a kanyargós, lassú úton elérni a gyűrűt, inkább a Bécsi/Vörösvárin keresztül átmennek a Hungáriára, és ott keresztezik a várost. Igen valószínű lenne ott 15-20000-es ÁNF, ha megfelelően kiépítenék, ennek negyede/harmada Üröm/Budakalászon mászik át csak azért, mert nincs út. A nevezett települések több csomópontja rettenetesen nehezen járható csúcsidőben, például a Bécsi úti-Ürömi elág, (azt nem értem, északról miért nincs balra forduló sáv, külön időzített balra lámpával) illetve Budakalász közepén a fű úti elág és a HÉV átjárónál lévő Pomázi elág...
Miért nem kérdezed meg az ott lakókat, hogy mennyire szeretik a rajtuk átcaklató csak párezer autót? Én is azok között vagyok, aki havonta pár alkalommal az ott élőknek generálok átmenő forgalmat. Nekik sem jó és nekem sem, hogy nincs meg az a pár nyamvadt Km...persze megint a H*** B**** Lukács András és barátai a leghangosabbak...szokás szerint. Hozzáteszem, tovább tudná tehermentesíteni a Bécsi utat, Vörösvárit, Árpád hidat...
nempajtikám, alagutat a véméndi dimbekdombokba volt kár építeni arra a szaros párezres forgalomra, amivel egy kapacitástartalékkal rendelkező főutat sikerélt "tehermentesíteni"...
az M0Ny/É-on várható 40-50e-es forgalomra viszont nemhogy nem kár, hanem kifejezetten ésszerű dolog lenne aligutazni...
(persze azé ésszel, mer amennyit akarnak, az legalább 2x-es, de inkább 3x-os túlzás...)
ettől függetlenül igaz, hogy sok másra is lehetne azt a pénzt fordítani, pölö lehetne alagutat építeni a hortobágyon, vagy pölö a szociálisan űberérzékenyek adhatnának a nyuggereknek egy egyszeri 53. heti nyögdíjat.
vagy a szadisták vehetnének belőle lyópárezer lélegeztetőgépet...
Így van, a 10-es útról tökéletesen elérhető a 11-es és az M3-as is, aki meg az 1-esen megy az megy Zsámbék felé, emiatt kár lenne alagútat építeni Üröm alatt, sokmásra is lehetne ezt a pénzt fordítani szvsz.