Fúúúú. Emlékszem mikor a Tisza Volán az elsők között volt. Szeri úr soha nem engedett volna olyan gyalázatot művelni, mint ami most a DAKK-nál folyik. Ez a visszafejlődés példátlan, felháborító, s szégyenletes. Ami most az országos járatvégzés címen folyik, az nem szolgáltatás. Nem értem, hogy egy szolgáltató, hogy jön ahhoz, hogy a kedves utast egy olyan fapados utasülésbe kényszerítse, amin még fél órát sem lehet fészkelődés nélkül végigülni.
Még egyszer mondom, hogy ez a minőségcsökkenés példátlan!!!
KNR-988-at ha valaki látja, meg tudja nézni az alvázszámát? (Az YS2-vel kezdődőt, vagy ha nem ütötték rá a Scania táblájára teljesen, akkor a 185-tel kezdődő hétjegyűt.)
Kritikán aluli ez a szolgáltatás. Így kell felkészülni a piacnyitásra? Soha nem gondoltam volna, hogy ide süllyedünk!!! A szakma szégyene, amit most a Partiscium Busz művel országos és regionális személyszállítás címen :SSS.
Azt is NVK......komolyan vicc az egész, olyan kemény ülések vannak benne, hogy 50 km felett már minden baja van az embernek tőle. Ilyen mértékű visszafejlődésre én még nem láttam példát.
A Kincses temető végállomáshoz kijuthatsz az 5150-es (Hódmezővásárhely-Mindszent-Szentes) vonalon közlekedő helyközi járatokkal.
Jól feltárja a várost, körjárat és legutóbb, mikor mentem, az Isuzu midi volt rajta.
Ha Makó még nincs Neked messze, akkor munkaszüneti napokon kimehetsz Igásra és Bogárzó, Hatrongyos végállomáshoz.
A Szentes helyi is Isuzu midivel jár főszabályként, Szentesen kimehetsz külső donáti iskola betéréssel Árpádhalomra (naponta), de "mellékvonali romantikát" kínálnak a Szentes-Magyartés-Nagytőke vonal és a Szentes-Szarvas vonal betérő szakaszai is.
Hódmezővásárhelyen helyiben, és helyköziben tudtok olyan vonalat ajánlani amit érdemes kipróbálni (vonalvezetés, érdekes végállomás vagy jármű miatt) és hétvégén is jár?