Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

chmihu Creative Commons License 2008.07.12 0 0 3274
képeket hiába töltök fel nem fog megjelenni?

(ekkora kuka fórum motort... már ne is haragudjanak...)
chmihu Creative Commons License 2008.07.12 0 0 3273
képek
chmihu Creative Commons License 2008.07.12 0 0 3272
Központi (idegrendszer) klíma vezérlő 94' xantia (lufitlan)

Minden alkatrész jó benne.(átmérve minden)
chmihu Creative Commons License 2008.07.12 0 0 3271
Lábtér (bal oldalt) 5-8kohm, beszívott levegő 1500-1700kohm, rádió-hőfokszabályzó közti szonda 5-8kohm, Ventilátoros műszerfalba építős 5-8kohm ,eddig ezt a 4-et találtuk, a központi idegrendszert kiszedtük, a szívet megnéztük (kvarc kristály) működik, idő után beáll 1 fordulatra kvarc kristályt megérintve megy minden szépen fél percig aztán megint beáll (mint ganéba a vasvilla)

Már csak a légkondi szenzort nem találjuk őt még nem ellenőriztük.

Előzmény: Döme15 (3213)
kalman51 Creative Commons License 2008.07.12 0 0 3270
megköszönném, ha át tudnád küldeni a címeket!
Előzmény: Törölt nick (3269)
Törölt nick Creative Commons License 2008.07.12 0 0 3269
Ha leesett akkor sajna annak vége van.
Ideiglenesen ki lehet támasztani egy fadarabbal, ha le van szedve a kárpit.
Az ablakhuzo bowdennek müanyag megvezetése van, ez elkopik, és utána a fémen csuszik a bowden. Ezt nem sokáig birja, hamar elszakad. Ez történt nálad is. A megoldás, mivel nem javitható, hogy bontottan kell venni ablakemelöt kompletten motorral, egyben. Van bontos cimem, tel számom ahol biztosan kapsz, ára kb 10-15e ft.
A kicserélésben ha kell tudok segiteni.
Ha érdekel mailben átküldöm a cimet, tel számot.
Előzmény: kalman51 (3268)
kalman51 Creative Commons License 2008.07.12 0 0 3268
szia!

nemrég költöztem győrbe. eddig csak egy apró hiba jött elő, amit a közeli mindenes szerelő meg tudott oldani, de az ablakot már nem vállalta.
a húgom ment reggel a kocsival, nála történt a bibi az ablakkal. igen, le is esett.
Előzmény: Törölt nick (3264)
do-xa Creative Commons License 2008.07.12 0 0 3267
Nem nagy kunsz, pláne egy műszaki embernek.
Magyarul leírva pl. itt.
Előzmény: Törölt nick (3266)
Törölt nick Creative Commons License 2008.07.12 0 0 3266
Te aztán felkészült vagy.

Tehát akkor az a 3 fok amit Döme írt az nagyjából mérvadó?
Előzmény: doca (3265)
doca Creative Commons License 2008.07.12 0 0 3265
Tulajdonképpen igen. Mai autókon rengeteg lengőkar és "kutyacsont" révén érik el a hátsó futómű geometriájának menet közbeni optimalizálását.
Vannak erdekesnél érdekesebb megoldások. Kétségtelen hogy a Citroen élenjáró és nyitott volt ez irányban.
Másik tipus: Egy a cél, ugye?
Előzmény: Törölt nick (3263)
Törölt nick Creative Commons License 2008.07.12 0 0 3264
Szia!
Végre még 1 Győri a fórumon! :)

Hát elektromos szerelöt ugyan még nem kerestem itt Győrben, de a sajátomat má szétszedtem párszor, talán tudok segíteni.

Menet közben állt meg az ablak, vagy le is esett az üveg?

A nivopálcáról még nem találtam részletesebb rajzot, majd utánanézek, egyébként hová hordod szervizbe?
Előzmény: kalman51 (3261)
Törölt nick Creative Commons License 2008.07.12 0 0 3263
ez azt jelenti,hogy bizonyos mértékig a hátsó kerék is fordul?Régebben volt egy kacat lanciám,ott fordultak a hátsó kerekek,kanyarban jól észre vehetően.
Előzmény: doca (3262)
doca Creative Commons License 2008.07.12 0 0 3262
Ezzel nincs mit foglakozni. El van döntve gyárilag az érték. Pici alulkormányozottságot produkál, ami hétköznapi forgalomban előnyosebb, mint a túlkormányozott. Vagyis kevésbé akar kitörni a hátulja. Terhelt kombin nagyon jól érezhető, főleg tempósabb körforgalomban. Nem ugyanaz, de hasonló szögeltérést látni gördeszkánál vagy korin, csak ott körívre hangolt az elmozdulás. És ott nem oldalterhelésre következik be.
Néhány dokument oldal:

Előzmény: ferixa (3255)
kalman51 Creative Commons License 2008.07.12 0 0 3261
apró örömök az életben:
a vezetőoldali elektromos ablak felhúzás közben megadta magát.
tud valaki győri (vagy környékbeli) szerelőt, aki vágja a témát?
kalman51 Creative Commons License 2008.07.12 0 0 3260
szia!

megpucoltam a motort és egyértelműen kiderült, hogy a nívópálca csövének tövénél folyik az olaj (a rajzod alapján ott, ahol a 9-es számú nívópálca-cső a 10-es alkatrészbe csatlakozik, vagy a 10-es cső pereme alatt).
tudod, hogyan csatlakozik a 10-es cső a motorhoz, illetve, hogy van-e ott valami tömítés (mert a rajzból nem tudom kivenni)?
Előzmény: Törölt nick (3256)
Döme15 Creative Commons License 2008.07.11 0 0 3259
A második képen látszik a hátsó híd rögzítése, gumiszilentek ha jól tippelek.
Cikkszám alapján a Pásztorék készlet-oldala 44.000-es árat hoz fel a 4 db-ra :(

Csak azért írom, mert valaki írta itt a napokban, hogy akár attól is rezonálhat a hátsó futómű nagyobb buckán :(
Előzmény: ferixa (3255)
Döme15 Creative Commons License 2008.07.11 0 0 3258
Valahogy így:

Én kormányoz hátsó nyelet
Xantiának van Citroënse szabadalmaztatott önkormányzóhátsó rész-nyél, ami javítja az autó viselkedését cornerings.
Az a Citroën Xantia jellemzőhátsó rész-nyél-terv, ami azon van, hogy elérje, hogy a hátsó kerekek az elülső részként ugyanabban az irányban kormányozzanak kissé, gördül. Ez a mozgás egy lehetséges 3°-ig adja az útfekvés és kezelés egy jelentős javulását.

By www.webforditas.hu :))
Előzmény: ferixa (3255)
Törölt nick Creative Commons License 2008.07.11 0 0 3257
Ezt már nézegettem én is, nekem a leirás és a kép alapján "passziv hátsokerék kormányzásnak" tünik. Lehet hülyeséget irtam :)
Előzmény: ferixa (3255)
Törölt nick Creative Commons License 2008.07.11 0 0 3256

Hát ez kevés lesz ahhoz hogy segiteni tudjunk, elég sok helyröl folyhat az olaj.

Javaslok egy nagy, és alapos mototblokk mosást, ezután látszani fog hogy honnan folyik.

Előzmény: kalman51 (3248)
ferixa Creative Commons License 2008.07.11 0 0 3255
Hogy is van ez?

Self steering rear shaft
Xantia has Citroëns patented self steering rear shaft which improves behavior of the car in cornerings.
The Citroën Xantia feature rear shaft design which acts to make the rear wheels steer slightly in the same direction as the front wheels. This movement, up to a possible 3°, gives a significant improvement in roadholding and handling.


ferixa Creative Commons License 2008.07.11 0 0 3254
Ja, és köszönöm a tippeket!
ferixa Creative Commons License 2008.07.11 0 0 3253
Valóban nem bonyolult, ha a végében néhány menet után nem forog el az imbuszkulcs. Utána jöhet a csőfogó v. a flex :-)
Előzmény: rugaferenc (3246)
ferixa Creative Commons License 2008.07.11 0 0 3252
Az biztosan jó, mert a hátsó szilentek cseréjekor megnéztem.
Előzmény: do-xa (3243)
ferixa Creative Commons License 2008.07.11 0 0 3251
Nem hinném,hogy az lenne, mert csak nagyobb gödörnél v. kisebb padkán koppan, de csak egyet. Ma megnéztem a toronyszilenteket a léces módszerrel: kb. 1,5-2 mm-t nyúlik, ha megemelem krokodillal. Most arra gondoltam, (lehet hogy hülyeség) hogy a kézifékkötél a szélső vezető fülben elég nagyot tud vergődni és esetleg az adhat-e ilyen hangot?
Előzmény: tcaoe (3242)
Törölt nick Creative Commons License 2008.07.11 0 0 3250
Pontosabban,gázolajszűrő HÁZ.
Törölt nick Creative Commons License 2008.07.11 0 0 3249
Gázolajszűrő tartozékai,még tartozik hozzá egy rugó is.Azt mondta valaki,hogy javítható,nem jöttem rá hogyan.A gumitömítés fáradt el de csak a műanyag kis kerek rács kitörésével tudtam kiszedni,elméletileg ha új tömítéssel visszarakom,bármikor kicsúszhat.:010203
kalman51 Creative Commons License 2008.07.11 0 0 3248
bocs, az előbb elfelejtettem: 1993-as xantia, 2.0 8v
kalman51 Creative Commons License 2008.07.11 0 0 3247
sziasztok!

találkoztatok már olyannal, hogy a nívópálca csövénél (ahol a fémcső motorhoz csatlakozik) folyik az olaj?

hetente fél liter olaj elfolyik, a szerelő hengerfejtömítésre tippel (de onnan nem látok folyást), az olajgombát fullosan meghúztam, onnan sem folyik.
rugaferenc Creative Commons License 2008.07.11 0 0 3246
Szerintem is függőleges stabrúd. Én csak kiszerelt állapotban tudtam megnézni a kottyanást. Nem bonyolult kiszedni.
Előzmény: ferixa (3226)
do-xa Creative Commons License 2008.07.11 0 0 3245
Szerintem is a pálca lesz. Le kell venni. Ha fityeg a csapja, akkor az a helyén már tutira kopog.
Előzmény: tcaoe (3244)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!