Lábtér (bal oldalt) 5-8kohm, beszívott levegő 1500-1700kohm, rádió-hőfokszabályzó közti szonda 5-8kohm, Ventilátoros műszerfalba építős 5-8kohm ,eddig ezt a 4-et találtuk, a központi idegrendszert kiszedtük, a szívet megnéztük (kvarc kristály) működik, idő után beáll 1 fordulatra kvarc kristályt megérintve megy minden szépen fél percig aztán megint beáll (mint ganéba a vasvilla)
Már csak a légkondi szenzort nem találjuk őt még nem ellenőriztük.
Ha leesett akkor sajna annak vége van. Ideiglenesen ki lehet támasztani egy fadarabbal, ha le van szedve a kárpit. Az ablakhuzo bowdennek müanyag megvezetése van, ez elkopik, és utána a fémen csuszik a bowden. Ezt nem sokáig birja, hamar elszakad. Ez történt nálad is. A megoldás, mivel nem javitható, hogy bontottan kell venni ablakemelöt kompletten motorral, egyben. Van bontos cimem, tel számom ahol biztosan kapsz, ára kb 10-15e ft. A kicserélésben ha kell tudok segiteni. Ha érdekel mailben átküldöm a cimet, tel számot.
nemrég költöztem győrbe. eddig csak egy apró hiba jött elő, amit a közeli mindenes szerelő meg tudott oldani, de az ablakot már nem vállalta. a húgom ment reggel a kocsival, nála történt a bibi az ablakkal. igen, le is esett.
Tulajdonképpen igen. Mai autókon rengeteg lengőkar és "kutyacsont" révén érik el a hátsó futómű geometriájának menet közbeni optimalizálását. Vannak erdekesnél érdekesebb megoldások. Kétségtelen hogy a Citroen élenjáró és nyitott volt ez irányban. Másik tipus: Egy a cél, ugye?
ez azt jelenti,hogy bizonyos mértékig a hátsó kerék is fordul?Régebben volt egy kacat lanciám,ott fordultak a hátsó kerekek,kanyarban jól észre vehetően.
Ezzel nincs mit foglakozni. El van döntve gyárilag az érték. Pici alulkormányozottságot produkál, ami hétköznapi forgalomban előnyosebb, mint a túlkormányozott. Vagyis kevésbé akar kitörni a hátulja. Terhelt kombin nagyon jól érezhető, főleg tempósabb körforgalomban. Nem ugyanaz, de hasonló szögeltérést látni gördeszkánál vagy korin, csak ott körívre hangolt az elmozdulás. És ott nem oldalterhelésre következik be. Néhány dokument oldal:
apró örömök az életben: a vezetőoldali elektromos ablak felhúzás közben megadta magát. tud valaki győri (vagy környékbeli) szerelőt, aki vágja a témát?
megpucoltam a motort és egyértelműen kiderült, hogy a nívópálca csövének tövénél folyik az olaj (a rajzod alapján ott, ahol a 9-es számú nívópálca-cső a 10-es alkatrészbe csatlakozik, vagy a 10-es cső pereme alatt). tudod, hogyan csatlakozik a 10-es cső a motorhoz, illetve, hogy van-e ott valami tömítés (mert a rajzból nem tudom kivenni)?
A második képen látszik a hátsó híd rögzítése, gumiszilentek ha jól tippelek. Cikkszám alapján a Pásztorék készlet-oldala 44.000-es árat hoz fel a 4 db-ra :(
Csak azért írom, mert valaki írta itt a napokban, hogy akár attól is rezonálhat a hátsó futómű nagyobb buckán :(
Én kormányoz hátsó nyelet Xantiának van Citroënse szabadalmaztatott önkormányzóhátsó rész-nyél, ami javítja az autó viselkedését cornerings. Az a Citroën Xantia jellemzőhátsó rész-nyél-terv, ami azon van, hogy elérje, hogy a hátsó kerekek az elülső részként ugyanabban az irányban kormányozzanak kissé, gördül. Ez a mozgás egy lehetséges 3°-ig adja az útfekvés és kezelés egy jelentős javulását.
Self steering rear shaft Xantia has Citroëns patented self steering rear shaft which improves behavior of the car in cornerings. The Citroën Xantia feature rear shaft design which acts to make the rear wheels steer slightly in the same direction as the front wheels. This movement, up to a possible 3°, gives a significant improvement in roadholding and handling.
Nem hinném,hogy az lenne, mert csak nagyobb gödörnél v. kisebb padkán koppan, de csak egyet. Ma megnéztem a toronyszilenteket a léces módszerrel: kb. 1,5-2 mm-t nyúlik, ha megemelem krokodillal. Most arra gondoltam, (lehet hogy hülyeség) hogy a kézifékkötél a szélső vezető fülben elég nagyot tud vergődni és esetleg az adhat-e ilyen hangot?
Gázolajszűrő tartozékai,még tartozik hozzá egy rugó is.Azt mondta valaki,hogy javítható,nem jöttem rá hogyan.A gumitömítés fáradt el de csak a műanyag kis kerek rács kitörésével tudtam kiszedni,elméletileg ha új tömítéssel visszarakom,bármikor kicsúszhat.: