Keresés

Részletes keresés

Béla6 Creative Commons License 2010.07.12 0 0 20749

előztem el egy járművet, aki lassan kopott ki a tükörből...

 

 

benned 1 költő veszett el... :-)

Előzmény: cssz74 (20746)
Fricy Creative Commons License 2010.07.12 0 0 20748
mzdude Creative Commons License 2010.07.11 0 0 20747
Ezt egy pécsinek meg ne említsd, mert úgy fog rád nézni, mint a véres rongyra...
Előzmény: cssz74 (20746)
cssz74 Creative Commons License 2010.07.11 0 0 20746
Pénteken és szombaton megjártam az M6-60-at végig. Pénteken akadt nagyjából forgalom, bár Dunaföldvártól elég híg. M60 szinte üres. Szombati helyzet még enyhébb forgalom, csak Dunaújvárostól élénkült észrevehetően. Hogy érzékeltessem, az m60-as csomóponttól egészen Szekszárdig 120-al mentem, és sem én nem előztem, sem engem nem előzött senki, még az M60-ról hajtva fel előztem el egy járművet, aki lassan kopott ki a tükörből, az első jármű, amit ezután láttam, Szekszárdnál egy busz volt...
mzdude Creative Commons License 2010.07.11 0 0 20745
Ne is mondd... Csak röhögök az egészen.

Ott van pl. a 7-es út nagyrécsei csomópontja. Amíg nem készült el a pálya, addig 90-es korlátozás volt. Mióta megvan a pálya, egyik irányból 50, másikból 70 a korlát. Indok is van, a buszmegálló, ahol embert még nem láttam, de buszt se. Természetesen a rendezés költségvetéséből gyorsító- és lassítósávra, esetleg egy rövidke járda építésére már nem futotta (mert ha már olyan veszélyes a hely, hogy 50-es korlátozás kell, akkor ezeket is illett volna megépíteni, nemde?)

6-os útnak az M6 Kókány idején elkészült szakasz dettó. A többi részhez szerencsére nem nyúltak - még.
Előzmény: Béla6 (20738)
Fricy Creative Commons License 2010.07.11 0 0 20744
Az a csomópont szerintem nem az önkormányzat, hanem a megyei közút kezelésében van, lévén főúton található.
Körforgalom biztos nem fér el oda, mivel nagyon be van építve minden oldalról.
Előzmény: :Snoopy: (20739)
Jared- Creative Commons License 2010.07.11 0 0 20743
A "szegínyembör vízzelfőz" bölcsesség szerintem tipikusan kelet európai "érték", nyugaton valóban nem értik. El tudod nekik magyarázni a lényegét, de nem fogják megérteni. Véleményem szerint, nagyon nagy szerencséjük hogy nem igy gondolkoznak a Lajtán túl.
OFF: vannak pl. haverjaim akik betegesen (és nosztalgikusan) ragazkodnak a 200as ikarus buszokhoz, mert hogy azok olyan "magyarok" és régiek, blabla. Én meg azonnal kukába dobnám az összeset, ha rajtam mulna.

Előzmény: Béla6 (20732)
cssz74 Creative Commons License 2010.07.11 0 0 20742
Ferdítés akad a tisztelt képviselő "kérdésében" bőven...
Azé' a jó nemzeti kormány 98-02 közt vagy 4-5 évig tökölt a 4-5Km-es szakasszal Albertirsa mögött kezdődő és Ceglédbercelig tartó szakasszal...ehhez képest "villám" tempóban készült el a Vecsés-Üllői elkerülő, az Abonyi elkerülő, és a Ceglédtől Abony nyugatig tartó 2x2-es rész.
Sajnos, a legzsúfoltabb szakasz, Monor, Monorierdő, Pilis elkerülő sehogy nem áll, vagyis csak papíron, pedig messze a legfontosabb része lenne a projektnek, sőt, bátran mondhatom, az M0D szélesítés utáni első számúnak kéne lennie.
Amit nem sikerül megértenem, Hogy Ceglédbercel és Cegléd közt miért nem sikerül az adott nyomvonalon a második félpálya megépítése.
Előzmény: hegyaljai2 (20741)
hegyaljai2 Creative Commons License 2010.07.11 0 0 20741

http://gondola.hu/cikkek/72272-Barati_koroknek_1_3_milliard___.html

A második interpelláló kérdésére Fónagy sem mondott semmit az M4 autópálya ügyében, aminek örülhetnénk.

AcidMan Creative Commons License 2010.07.11 0 0 20740
Sztem csak azér' irogat be néha, hogy kicsit pörgesse a topicot.
MOndjuk ha megjelenik gmbh, akkor nagyon nincs rá szükség. :-D
Előzmény: Béla6 (20732)
:Snoopy: Creative Commons License 2010.07.11 0 0 20739
Én azért írtam egy levelet a polgármesternek, talán nekik sem jó ez hogy szívják a dugónak állók füstjét.

Én megpróbáltam:




Tisztelt Polgármester úr!

Érdeklődni szeretnék Öntől, hogy miért kell a Balatonra ill. Velencei tóra tartó nyaralókat szívatni a Martonvásár területén található közlekedési lámpa rossz üzemeltetésével?
A tegnapi nap folyamán (2010. 07. 10) a délelőtti órákban az TÁRNOKI ELÁGAZÁSTÓL Martonvásárig állt a kocsisor, az Önök remekül megtervezett és beállított közlekedési lámpájának köszönhetően!

Sok autóstársam (és jómagam is) bejelentettem a rendőrségen hogy kapcsoltassák ki ezt a lámpát a strandidényben, mert nagymértékben gátolja a 7-es főút gépkocsijainak szabad haladását.... Szerencsére kiküldtek 3 rendőrt és a lámpát kikapcsoltatták, bár a hatalmas torlódást nemigazán sikerült nekik sem felszámolniuk.


Javaslatom az alábbi lenne:

- Érdi Tescohoz hasonló un. turbókörforgalom vagy normál körforgalom kiépítése, bár gondolom a hely szűkülete miatt erre nem sok lehetőség lesz.

A Velence felől jövők balra kanyarodási lehetőséget meg kellene szüntetni, vagy a Rákóczi F. utca ill Ady Endre utca magasságában kellene elvezetni a balra kanyarodók forgalmát úgy, hogy lámpás kereszteződés helyett csak egy balra kanyarodó sáv lenne kijelölve itt, illetve ennek a balra kanyarodó sávnak a folytatása lenne a besoroló sáv azoknak akik az autópálya felől érd felé kívánnának haladni.

A Dózsa Gy. útról csak jobbra ( A velencei tó felé) illetve az utat keresztezve a Szent L. utcába lehetne haladni , melyre lényegesen kevesebb és ritkább zöld idő szükséges, ezzel csökkenthető lenne a hatalmas torlódás.

Másik megolás az un. hurok formában történő kanyarodás lenne: Amikor nem a 7-es útról kanyarodik az ember balra, a vasútállomás felé, hanem a Deák F. u. - Jókai M. út - Szent László út útvonalon keresztezi a 7-es utat, (ebben az esetben az ellenkező irányból jövők balra kanyarodását kellene megszüntetni de ezen hurokútvonal alapján Ők is vissza tudnak térni a 7-es útra Érd irányába) Így lényegében 3 percenként kellene kb. fél percre megszakítani a 7-es út forgalmát, még ez a megoldás is jobb mint a jelenlegi teljesen kaotikus Érdig ill Baracskáig tartó dugó.

Válaszukat várom, mielőbbi intézkedésüket kérve.
Üdvözlettel: ......
Előzmény: Béla6 (20738)
Béla6 Creative Commons License 2010.07.11 0 0 20738

nem.

 

ugyanis épp aza lényege, hogy minél rosszabb legyen itta közlekedés, hogy inkább a pályára menjenek a zemberek... (és perkájjanak)

 

Előzmény: :Snoopy: (20736)
Béla6 Creative Commons License 2010.07.11 0 0 20737

attól, hogy másfajta szerkezetként épült ÚJJÁ, attól még nem új híd...

 

ráadásul pont ennek az elbaxott "minden tranzitot a belvároson keresztül" koncepciónak a szimbóluma, ami külön rosszpont...

Előzmény: attus germanicus (20734)
:Snoopy: Creative Commons License 2010.07.11 0 0 20736
Na tegnap leruccantam a velencei tóra.
Az mennyire normális állapot a 7-es úton hogy a Tárnoki elágazástól Martonvárárig áll a sor (50 perc a dugóban) mert a Martonvásári Qrva lámpa visszafogja a forgalmat?
Kihívtam a rendőröket is, azt mondták már kinn vannak, de lényegében nem sok hatása lett a forgalomra.

Nem lehetne-e átépíteni ezt a csomópontot, vagy valami más módon forgalmatszervezi itt?
Béla6 Creative Commons License 2010.07.11 0 0 20735

Én júli 23-ról hallottam, mint tervezett forgalomnak történő átadás.

 

 

eze faszi júli 20-ról tud... :-)

http://vasutas.blogspot.com/2010/07/kerekpartura-az-m31-esen.html

Előzmény: vmezo (20721)
attus germanicus Creative Commons License 2010.07.11 0 0 20734
Az új Erzsébet híd 1964-ben épült - ezt nyilván Te is tudod, csak valószínűleg nem számolod új hídként.
Előzmény: Béla6 (20733)
Béla6 Creative Commons License 2010.07.11 0 0 20733

a dunán meg 40 évig volt szünet...  (árpihíd-1950, M0Dhíd-1990)

 

persze a "vezessük áta zerzsihídon a zország teljes K-Ny forgalmát" koncepcijó alapján nem is volt újabb hídra szükség...

 

Előzmény: Pompiere (20730)
Béla6 Creative Commons License 2010.07.11 0 0 20732

csak de... :-)

 

amúgy nagy szagtekintély a srác, nagyon képben az utas témában, de a magyar alulfinanszírozós-úthálózatlerohadós szitut nem igazán bírja érzékelni, ésa "szegínyembör vízzelfőz" bölcsességet sem ösmeri...

 

persze náluk van péz dögivel, a hálózat alapvetően komplett, és űbertiptop minőségű, "csak" a kapacitásbővítést hanyagolták el 2-3 évtizeden keresztül, köszönhetően az ostoba zölgyeiknek...

Előzmény: Jared- (20731)
Jared- Creative Commons License 2010.07.11 0 0 20731
tán csak nem a Chris Zwolle :-)
Előzmény: Béla6 (20729)
Pompiere Creative Commons License 2010.07.10 0 0 20730
Remélem az M43-on is lesz ilyen, feltéve, ha elkészül valaha. :-))
Mindenesetre azért a Tisza-hidat megnézném testközelből is. 31 éve nem adtak át hidat Szeged környékén.
Előzmény: Béla6 (20729)
Béla6 Creative Commons License 2010.07.10 0 0 20729

mindenki milyen izgalomban van mán...

 

még hollandiából is van egy ródgík csávó, aki már hetek óta türelmetlenkedik, hogy mikó aggyák mán át az M31-et... :-))

 

 

(amúgy szerintem a nif vezetőségcsere késlelteti a zátadást...)

Előzmény: D H (20728)
D H Creative Commons License 2010.07.10 0 0 20728
hallottatok/olvastatok arról, hogy milyen munkák vannak még hátra, amik késleltetik az M31 átadást?
Béla6 Creative Commons License 2010.07.10 0 0 20727

felavatták a zország legdrágább kerékpárútját...

 

szemmel látható, hogy a 2kerekű csorda minden rendelkezésre álló helyet betölt, ezért teljesen értelmetlen több adópénzt rájuk elpocsékolni, inkább le kell őket szállítani a drótszamaraikról... :-)

Előzmény: Béla6 (20706)
Béla6 Creative Commons License 2010.07.10 0 0 20726

szerintem az M0D-n már az 51-M5 közötti átkötés is sokat fog javítani, mert most az a szűk keresztmetszet...

 

persze az sem fog elkészülni 6áridőre...

Előzmény: radio100jozsi (20724)
Béla6 Creative Commons License 2010.07.10 0 0 20725

bezzeg az űbermens baranyaiak 6áridőre mekkapták a szellemhattyúkat...

 

igaz, az kifejezetten választási pofáraesés célzattal készült, ezek az M0, M31 vaczkok meg csaka forgalomnak, ami köztudottan 20adrangú szemponty...

 

 

íme a 2005ös ütemterv:

 

az M0K-É 1,

az M6érdiszakasz 2,

az M31 3,

az M0Dbővítés meg laza 6 évet késett (ill. fog késni)

 

mindezt röpke 2 év alatt...

Előzmény: vmezo (20721)
radio100jozsi Creative Commons License 2010.07.09 0 0 20724
Az M0D-n én már évek óta nem járok, csak kamionstop idején de ez is egy két évente egy alkalommal. Nekem bejött a Balatonra az Északi partra augusztus 20-a hétvége előtti mega forgalomnál lefelé a Dunaújvárosi-híd-62-Székesfehérvár-8-Veszprém-mellékutakon. Székesfehérvárnál szép látvány volt az M7-es felett áthaladni a felüljárón, miközben alattunk kilométeres kocsisor volt a Balaton felé. Viszont az M0K az már nem erről híres, ott tényleg nagy galibának kell lennie, hogy dugó legyen, ami nagyon ritka, és az M31-es megint oszlatja a forgalmat. Így az M0D majd ha meglesz 2*3+leállóval, akkor lehet megint számítani arra, hogy időben el is érhető az úti cél.
Előzmény: attus germanicus (20723)
attus germanicus Creative Commons License 2010.07.09 0 0 20723

Tegnap kora este le lehetett valószínűleg zárva az M0, mert teljesen beállt az M1/M7 bevezető és az Egérút is, és mindkettő tele volt kamionnal, ami amúgy nem jellemző. Ma szintén baleset, áll az egész.

http://index.hu/bulvar/hirek/2010/07/09/ot_auto_karambolozott_az_m0-son/

 

Én már nem is járok nagyon arra, inkább megkerülöm a fél világot...

vmezo Creative Commons License 2010.07.09 0 0 20722

 

mármint az M31-ről beszélek...

Előzmény: vmezo (20721)
vmezo Creative Commons License 2010.07.09 0 0 20721

 

Még melóznak rajta, szóval átadás tuti nem lesz, a befejezési határidő is ki lett tolva 15-ig. Én júli 23-ról hallottam, mint tervezett forgalomnak történő átadás. A NIF vezetőség csere ezt remélhetőleg nem befolyásolja.

ghosty9 Creative Commons License 2010.07.09 0 0 20720
"találgass, hátha ráhibázol..."

Már leadtam az egyetlen lehetséges megalapozott tippet: ki gépen száll fölébe, semmi más.

Tőled viszont megint csak piszkálódással vegyített semmitmondásra tellett, hát no, érik még az embert meglepetések. :-) Na ennyit erről.
Előzmény: Béla6 (20713)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!