Ja és itt is épült egy értelmetlen pár száz méteres semmibe vezető bicikliút, amit inkább parkolónak használnak a helyiek... https://goo.gl/maps/sUYkTJURp4oCmh3t5
2+1 projektben tervezhették és kivitelezték. Szerintem. 1. kerékpárút - Az Öreglak - Buzsák szakasz is érdekes https://goo.gl/maps/v4BBJ9J4SVD5fe1GA 2. közút, somogyvári rész 3. közút, Öreglak
Mellesleg ez a keskeny aszfaltút plusz külön kétirányú kerékpárút keresztmetszet a legnagyobb ostobaság a világon szerintem. Egyetlen szélesebb útpálya, kétoldalt nyitott kerékpársávval mindenkinek jobb lenne, nem?
Félmunkát végeztek:( Somogyvár közig. határáig elkészült az aszfaltozott út. Az öreglaki oldalon nincs változás:( https://goo.gl/maps/auDKQCHQaZZeuYgn8
Két autópályaszakaszt burkolt mezőgazdasági úttal összekötni nem hangzik jól. Ha van nagy forgalom, akkor azért, ha meg nincs, akkor ezért nem érdemes aszfaltozni.
Ez a cikk tavalyi, a 2024-es dátum pedig csak egy ott is szokásos politikusi bullshit. (Hány éves vagy, királylány…?)
07.05: „Az 5c folyosón Beli Manastirtól a magyar határig tartó autópálya-szakasz megépítésére kiírt PÁLYÁZATRA Eszék Koteks és Strabag ajánlatai érkeztek – közölte a Horvát Autópálya (HAC). Folyamatban van az ajánlatok elbírálása és a kivitelező kiválasztása, a szerződés aláírása augusztus folyamán, a munkálatok megkezdése augusztus végén várható. Az öt kilométeres szakaszra elkészült az építési engedély, a munkálatok várhatóan 2025 első felében fejeződnek be.”
Szijjártó Péter közölte, hogy az M6-os autópályát meghosszabbítják a határig, miközben a horvátok is építkeznek, majd 2024-ig Ivándárdánál összekötik a két autópályát. Folytatódik a Murakeresztúr és Kotoriba közötti híd építése is a Murán, s a tervezésre vonatkozó pénzügyi forrásra közösen pályázott és nyert a két ország az EU-nál. Továbbá új átkelőt nyitnak Sárok és Főherceglak (Knezevo), illetve Zákány és Gotalovo között, néhány kilométerre lerövidítve a kerülőket a helyiek számára.