Valaki meg tudná mondani,hogy ha rácsatlakoztatják gépre az autót,akkor kiírja ,hogy esetleg a termosztát rossz e,vagy mitől nincs fűtésem?Ma reggel már nem melegedett be rendesen a motor:( Fűtött garázsból álltam ki,és 20km után sem volt üzem meleg. Hiába volt -8 azért ez olyan hideg:))
Köszönöm az infókat az E61 hátsó "ablaktörlő+mosó+rádióantennaerősítő+kulcsjelvevő" problémákkal kapcsolatban!
Valóban ott volt a gond ahol a Steeef is írta,én is kicseréltem a hibás vezetékszakaszt és újra forrasztottam őket. A rádió és a kulcsprobléma pedig az antenna erősítő beázása miatt adta be a kulcsot mint ahogy azt cdl1 is jelezte.(itt egyébként a hátsóablak spriccolócsöve csúszott szét és ez okozta a beázást ). Itt érdekes volt a probléma mert a spriccolásnál jött a mosófolyadék CSAK NYENGÉN , a többi egyenesen a cseppmentes burkolatú dobozt áztatta ameddig az bírta.
A hibákat pedig nagyszerűen lehetett törölni a DIS-el.
remélem kiirja a gép,és nem kell találgatni,mitöl nem jön a meleg. A kislányom nekem is panaszkodik ,hogy hátul nem jo.én is érzem,ha a kezem odateszem,hogy nem meleg jön,csak langyos
Mivel telibe burkolt az alja, bárhonnan folyhat és a burkolat alól ott jön ki ahol utat talál. De szerintem sanszos a turbócső végén a tömítés lesz. Bár ahhoz soknak tűnik az olaj alatta.
Jó poén amikor csúszkálsz, az nekem is tetszik és szeretem is. De amikor elindulni se lehet vele az 5centis hóba az már bosszantó és nem szoktam kint állni csak amikor szükséges, mindig garázsba állok vele, és nem tudtam oda se beállni. úgyhogy hólapátolás, rézsút fűtés bekapcs... aztán nagy nehezen tolatva betudtam állni.ma több hónapot öregedtem:)
Ma azért egy kicsit sikerült magát megutáltatnia a bmw-nek, és kicsit csalódás is számomra. Leesik egy kis hó és kb az udvarba menni nem tudtam vele és hazafele is alig birtam beállni. Vettem volna inkább 530xd-t. de ez a hátsó kerék automata max vizes útra jó.... többet vártam... Anyukám Peugeot 207-ese sokkal komolyabb az 5centis hóba mint az 530DA-m...
Maszi vagy Steeef csináljatok nekem olyat, hogy megnyomok egy gombot és hólánc magától rámegy, és gombnyomásra eltűnik:D
Szia.Az alábbiakat kellene megvizsgálni: fűtéscsapok mennyire vannak nyitva hány százalékos kitöltésen vannak kivezérelve, termosztátod jól működik-e (2db is van). Esetleg klíma panel hőmérője megfelelő értéket ad. üdv Steeef.
Sziasztok. Észrevettem,hogy a fűtésemmel valami probléma lehet.Úgy érzem,hogy csak langyos levegőt fúj. A vezető opciónál is a 4piros csíkra van állítva. A motor melegszik rendesen,azzal nincs gond. Valakinek esetleg valami ötlet? Nem jó a langyos autó. D.köszi
A turbó mindig pörög, hiszen a levegőt át szívni rajta, illetve a kipuffgáznak is a lapátok közt kell kimennie. Az a nem mindegy, hogy a leállítás előtt milyen terhelést kapott a turbó. Ha az autópályáról kiállsz tankolni, akkor érdemes járatni 1-2 percet mindenképp. Így néz ki egy izzó turbó.
Azért nincs rá megoldás, mert nem is nagyon van mint megoldani. Széria autóknál minden úgy van méretezve, hogy kibírja az egyszeri hülye usert is. Ha tényleg csak minimálisan oda van figyelve a bemelegítésre, tiszta légszűrőre, rendszeres olajcserére, és a meghajtás utáni egyből le nem állításra, akkor sokáig elmennek a turbinák.
Tuning autókhoz lehet kapni un. turbo-timereket, ezek akár automatán kiszámolják, hogy mennyi időt kell még járatni a motort a turbó hűtéséhez, és hiába veszed ki a kulcsot, a motor még jár. Persze egy e60nál nem hiszem, hogy be lehetne kötni, de nekem a tdi golfomban volt ilyen és működött. Az e92be is beraktam, de itt csak a turbónyomást olvasom le róla... Tényleg Maszi, be lehet valahogy kötni?:)
Ezek szerint ha jol ertem akkor alapjaraton jaratva a motort nem porgeti a turbot, ugye? Akkor viszont ha ilyen 1-2ezres fordulatszamon jovok mar eleve haza, es utana ugy tolatok be a garazsba (szinten nem padlogazzal:)) akkor nincs ilyen problema? Ha meg van, akkor hogyhogy nincs meg ra megoldas, hogy az auto megoldja mindezt? Leallitas utan is csinal meg dolgokat, mibe telne kenni meg egy elektromos szivattyuval vagy huteni valahogy a turbot? Vagy nagyon hulyesegre gondolok?