Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

ardo Creative Commons License 2009.12.17 0 0 7788
Sziasztok.

Valaki meg tudná mondani,hogy ha rácsatlakoztatják gépre az autót,akkor kiírja ,hogy esetleg a termosztát rossz e,vagy mitől nincs fűtésem?Ma reggel már nem melegedett be rendesen a motor:(
Fűtött garázsból álltam ki,és 20km után sem volt üzem meleg.
Hiába volt -8 azért ez olyan hideg:))

Mcrae5 Creative Commons License 2009.12.17 0 0 7787
Pont ezzel szenvedek en is!Neked van AUX bemeneted(ha van siman lejatsza rola a zeneket?)

Udv
Előzmény: gébandi69 (7786)
gébandi69 Creative Commons License 2009.12.17 0 0 7786

Sziasztok!

Van valakinek tapasztalata az iPhone-nal (3gs) kapcsolatban, azaz hogy kommunikál az autó bluetooth-ával?

Előre is köszi.

szanczytom Creative Commons License 2009.12.16 0 0 7785
Sziasztok!

Köszönöm az infókat az E61 hátsó "ablaktörlő+mosó+rádióantennaerősítő+kulcsjelvevő" problémákkal kapcsolatban!

Valóban ott volt a gond ahol a Steeef is írta,én is kicseréltem a hibás vezetékszakaszt és újra forrasztottam őket.
A rádió és a kulcsprobléma pedig az antenna erősítő beázása miatt adta be a kulcsot mint ahogy azt cdl1 is jelezte.(itt egyébként a hátsóablak spriccolócsöve csúszott szét és ez okozta a beázást ).
Itt érdekes volt a probléma mert a spriccolásnál jött a mosófolyadék CSAK NYENGÉN , a többi egyenesen a cseppmentes burkolatú dobozt áztatta ameddig az bírta.

A hibákat pedig nagyszerűen lehetett törölni a DIS-el.

Üdv! Tomi.


waltherpcp Creative Commons License 2009.12.16 0 0 7784

Plz küldd el nekem is.

 

Köszönöm!

Előzmény: Steeef (7783)
Steeef Creative Commons License 2009.12.16 0 0 7783
E-mailben elküldöm akit érdekel! Keressetek meg!
üdv Steeef.
Amugy 5 perce tettem le a villáskulcsot :)
not.tomi Creative Commons License 2009.12.16 0 0 7782
Steeef légyszi küld el emailben a telefon számodat, mert szeretnék időpontot egyeztetni, hogy megnézd a fűtést.
Batyi 525d Creative Commons License 2009.12.16 0 0 7781
Szia. Mi lenne a kedvező ár?? Gondolom több társunkat is érdekelné!
Előzmény: Steeef (7769)
Batyi 525d Creative Commons License 2009.12.16 0 0 7780
Sziasztok!

Beléptem a nemrég itt leírt "titkos menübe (vízhőfok) és 75-77'C írt ki! Gondolom többnek kellene lennie??!! Vagy ez így jó?
ardo Creative Commons License 2009.12.16 0 0 7779
remélem kiirja a gép,és nem kell találgatni,mitöl nem jön a meleg. A kislányom nekem is panaszkodik ,hogy hátul nem jo.én is érzem,ha a kezem odateszem,hogy nem meleg jön,csak langyos
Előzmény: not.tomi (7775)
waltherpcp Creative Commons License 2009.12.16 0 0 7778

Igen, csak még Janihoz hivatalos vagyok, mert rosszalkodik a drága..

Előzmény: not.tomi (7774)
waltherpcp Creative Commons License 2009.12.16 0 0 7777

Nem, Német országból való, Miskolcon is járt szervizben az előző tulaj által.

 

 

 

 

Előzmény: Bazsa 525d (7776)
Bazsa 525d Creative Commons License 2009.12.16 0 0 7776
Mivel telibe burkolt az alja, bárhonnan folyhat és a burkolat alól ott jön ki ahol utat talál. De szerintem sanszos a turbócső végén a tömítés lesz. Bár ahhoz soknak tűnik az olaj alatta.

Jól látom miskolci szalonból van?? :-)
Előzmény: waltherpcp (7771)
not.tomi Creative Commons License 2009.12.16 0 0 7775
Ardo nekem se jó a fűtés én is valamikor elnézek vagy a Janihoz vagy Steefékhez.
Nekem a lábam fázik, meg a hátul ülők panaszkodtak.
Előzmény: ardo (7773)
not.tomi Creative Commons License 2009.12.16 0 0 7774
Távolságtartó tempomatod van?

Jó poén amikor csúszkálsz, az nekem is tetszik és szeretem is.
De amikor elindulni se lehet vele az 5centis hóba az már bosszantó és nem szoktam kint állni csak amikor szükséges, mindig garázsba állok vele, és nem tudtam oda se beállni. úgyhogy hólapátolás, rézsút fűtés bekapcs... aztán nagy nehezen tolatva betudtam állni.ma több hónapot öregedtem:)
Előzmény: waltherpcp (7771)
ardo Creative Commons License 2009.12.16 0 0 7773
Steef,ha rádugják a gépre kiirja mi a gond?vagy szét kell kapni hozzá?
Előzmény: Steeef (7768)
waltherpcp Creative Commons License 2009.12.16 0 0 7772

Én egyszerűen imádom ezt az időt, alig vártam már, kihívás

 

Csak mások ne törjenek össze :)

Előzmény: not.tomi (7770)
waltherpcp Creative Commons License 2009.12.16 0 0 7771

Mcrae, tényleg így van, úgy tudom.

 

Steef,

 

Ti hol vagytok helyileg?

 

Csináltam egy képet, nagyjából így néz ki a dolog :(

 

Elég idegesítő..

Előzmény: Steeef (7767)
not.tomi Creative Commons License 2009.12.16 0 0 7770
Ma azért egy kicsit sikerült magát megutáltatnia a bmw-nek, és kicsit csalódás is számomra. Leesik egy kis hó és kb az udvarba menni nem tudtam vele és hazafele is alig birtam beállni. Vettem volna inkább 530xd-t. de ez a hátsó kerék automata max vizes útra jó.... többet vártam... Anyukám Peugeot 207-ese sokkal komolyabb az 5centis hóba mint az 530DA-m...

Maszi vagy Steeef csináljatok nekem olyat, hogy megnyomok egy gombot és hólánc magától rámegy, és gombnyomásra eltűnik:D
Steeef Creative Commons License 2009.12.16 0 0 7769
Akinek ezekben a téli napokban AGM 90AH akkura lenne szüksége keressen meg kedvező áron tudom beszerezni.Üdv Steeef.
Steeef Creative Commons License 2009.12.16 0 0 7768
Szia.Az alábbiakat kellene megvizsgálni:
fűtéscsapok mennyire vannak nyitva hány százalékos kitöltésen vannak kivezérelve,
termosztátod jól működik-e (2db is van).
Esetleg klíma panel hőmérője megfelelő értéket ad.
üdv Steeef.
Előzmény: ardo (7763)
Steeef Creative Commons License 2009.12.16 0 0 7767
Szia. Ott található a turbó-intercooler cső amelyből folyik Neked az olaj.
Első körben cserélnék ott egy két tömítést,üdv Steeef.
Előzmény: waltherpcp (7762)
Mcrae5 Creative Commons License 2009.12.16 0 0 7766
Egyenlore meg semmi info sehonnan se 2010-rol... :(

Jolenne, ha bedobnad majd , bar nem a fa ala kerulne, hanem automba! :)

Előzmény: waltherpcp (7758)
Mcrae5 Creative Commons License 2009.12.16 0 0 7765
Ez most tenyleg igaz amit irtal?

"Elvileg a 60 már akkor izzít, mikor nyitod az ajtót. Ilyesmire emlékszem."
Előzmény: waltherpcp (7734)
ardo Creative Commons License 2009.12.16 0 0 7764
látom ,bizonyos ékezetek nem mentek át.gondolom értitek,de a fütésröl van szó.
ardo Creative Commons License 2009.12.16 0 0 7763
Sziasztok. Észrevettem,hogy a fűtésemmel valami probléma lehet.Úgy érzem,hogy csak langyos levegőt fúj. A vezető opciónál is a 4piros csíkra van állítva. A motor melegszik rendesen,azzal nincs gond. Valakinek esetleg valami ötlet? Nem jó a langyos autó. D.köszi
waltherpcp Creative Commons License 2009.12.16 0 0 7762

Kollégák, Szakik, segítséget kérek:

 

Ma megyek az autóhoz, és a jobb első kerék mellett olajfolt.. kiálltam, megvizsgálgattam, bizony olaj volt..

 

Van valakinek ötlete, hogy mi lehet ezen a tájékon? Vagy esetleg valami, amin ide végigcsorog, vagy nemtudom.

 

Előre is köszönöm!

Rityifi Creative Commons License 2009.12.16 0 0 7761
A video tényleg jól szemlélteti, hogy miért nem kell leállítani egyből az autót... :-)
Előzmény: atiTDI (7760)
atiTDI Creative Commons License 2009.12.16 0 0 7760
A turbó mindig pörög, hiszen a levegőt át szívni rajta, illetve a kipuffgáznak is a lapátok közt kell kimennie.
Az a nem mindegy, hogy a leállítás előtt milyen terhelést kapott a turbó. Ha az autópályáról kiállsz tankolni, akkor érdemes járatni 1-2 percet mindenképp.
Így néz ki egy izzó turbó.


Azért nincs rá megoldás, mert nem is nagyon van mint megoldani. Széria autóknál minden úgy van méretezve, hogy kibírja az egyszeri hülye usert is. Ha tényleg csak minimálisan oda van figyelve a bemelegítésre, tiszta légszűrőre, rendszeres olajcserére, és a meghajtás utáni egyből le nem állításra, akkor sokáig elmennek a turbinák.

Tuning autókhoz lehet kapni un. turbo-timereket, ezek akár automatán kiszámolják, hogy mennyi időt kell még járatni a motort a turbó hűtéséhez, és hiába veszed ki a kulcsot, a motor még jár. Persze egy e60nál nem hiszem, hogy be lehetne kötni, de nekem a tdi golfomban volt ilyen és működött. Az e92be is beraktam, de itt csak a turbónyomást olvasom le róla... Tényleg Maszi, be lehet valahogy kötni?:)
Előzmény: Jago_ (7759)
Jago_ Creative Commons License 2009.12.16 0 0 7759
Ezek szerint ha jol ertem akkor alapjaraton jaratva a motort nem porgeti a turbot, ugye? Akkor viszont ha ilyen 1-2ezres fordulatszamon jovok mar eleve haza, es utana ugy tolatok be a garazsba (szinten nem padlogazzal:)) akkor nincs ilyen problema? Ha meg van, akkor hogyhogy nincs meg ra megoldas, hogy az auto megoldja mindezt? Leallitas utan is csinal meg dolgokat, mibe telne kenni meg egy elektromos szivattyuval vagy huteni valahogy a turbot? Vagy nagyon hulyesegre gondolok?
Előzmény: atiTDI (7756)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!