Ùj vagyok itt a fórumon,és a Dutrások között is. Nemrég vettem 1 UE-28-ast,és most újítgatom. Szeretném a segítségüket/segítségeteket kérni. A váltóba lenne szükségem az 1 és 3 sebességfokozat fogaskerekeire. Ha valakinek volna eladó,vagy ismer olyat akinek van,kérem jelezze. Vagy ha nem eladni akar,lehet hogy tudunk cserélni vmi más alkatrészre, ami neki kell,és nekem van.
igazándiból a papír az létkérdés, mert ahhoz sajnos nem elég nagy paraszt a családból senki sem, hogy ne kelljen kivinni közútra a gépet, ha mondjuk erdőbe mennénk fáért, vagy a földekre szántani, szóval a ranchon belül használni nem játszik
viszont lehet venni forgalmit bár ez nekem kicsit fázós, még akkor is, ha gyakorlatilag veszélytelen
főtengelyt használtat, bontottat találtam hirdetést 20.000.ért a sógi mondta, hogy még egyszer lehet köszörülni a hidraulika tömítésekre, esetleg szivattyúra, vagy munkahengerekre számíthatok 30e-t ablakokat, burkolatokat viszont nem tudom milyen áron mennek
ha nem számolok munkadíjat, (nyilván mi csinálnánk meg hobbiból) akkor úgy 150-et számolhatok mire normális állapotba kerül?
Köszönöm mindenkinek, aki segít nekem kuplung ügyben!
Többször elmondtam már, hogy mennyire jól esik, és most is ezt teszem! Jó, hogy ilyen segítőkész Dutrás csapat vesz körbe! Végül is a célunk egy: minél több magyar gépet megmenteni! Van akinek jobban megy, van akinek kevésbé, de a szándék a legfontosabb.
anyóspajtáséknál a pajtában áll egy kisdutra, kb 10 éve egyhelyben
fülkés, de a fülkének pár üvege hiányzik motorburkolatok hiányoznak papírok nincsenek, nem is voltak a hidraulika gyengélkedik és a legfőbb probléma, hogy a motor nem jó állítólag csak főtengely probléma van vele,a motorgenerál során a főtengely köszörülve lett, de rosszul
megéri, megérheti-e talpra állítani, és mezőgazdasági gépeknél is van olyasmi, mint a veterán autóknál, hogy ha nem lopott, akkor kaphat új papírokat? előre is köszi
Örömmel telt el újbóli jelentkezésed!! Nagyon sajnálnám ha a régi helyünkön nem találkozhatnánk.A csemete érkezésekor remélem értasítesz bennünket.Addíg is jó egészséget kívánok.
Többféle gépezetbe építették ugyanezt a kuplung szerkezetet azzal a különbséggel,hogy valahol csak hat valahol pedig kilenc rugóval szerelték.Az át vinni kívánt nyomatéktól függően.
Amennyiben SZK-4 -es kombájn szervóját sikerülne beszerezned ,ugyan olyan módszerrel mint Laci írta -bele lehet barkácsolni.Ugyanúgy a tolórúdba van a szervószelep beépítve mint a D4K-B.-én.
Szégyen -gyalázat,de képzeld most esett a fene segre!!!Nem találtam róla rajzot.De mint írták a 413-as Csepelmotor (D-350)-esé, a Béta targoncának meg a különféle ,de leginkább MA 120 és 200-as tip. öntöző motoroké ugyanaz.Ahogy ,nagyon helyesen endrebá is írta hegeszd föl a békák kopott részét és áldás békesség!Fényképet azt tudok betenni róla holnap,sőt meg is mérhetem neked,hogy a kopott részen milyen vastag a béka.
Barkácsolás nélkül nem. Szervó szivattyú tartót kell csinálni a motorra,a munkahengernek sincs kiképezve a felfogatása,meg a kar sincs rajt amihez be kell kötni a rúdját,a vezérlő tolattyú rúdjának hosszát le kell rövidíteni. Természetessen ez nem azt jelenti hogy nem lehet megcsinálni.
Az én 4400 as Dutrámnak támcsapágyak vannak a függőcsapszeg perselyek alatt,és jelentősen könnyebb lett a kormánya.
Köszönöm! Az a baj hogy egyedül voltam,és nem tudtam külső felvételt csinálni.Ha csak a motorhang lenne akkor biztos nem tettem volna zenét,de sajna van váltó hang is az meg elég kellemetlen frekvencián megy. Nincs másik ekém,legalábbis tavaly óta ez van.
Januártól áthelyezem székhelyem az ország kelelti részébe, így a könyvtárban nem biztos hogy összefutunk... Február elejére várható a család bővülése:))
Kedves Tamás, te meséltél a másik hobbidról, én csak összeillesztettem a részfogalmakat... :-))) Kuplungügyben akkor ne is foglalkozz azzal, hogy csiszolnád az erőátadó felületeket. Azok úgy ahogy vannak éppen olyanok, amilyent a kuplungtárcsa anyagja megkíván. Amúgy ha nem személyautósan óvatosan csúsztatod a kuplungot, akkor tényleg csak a harmincévente esedékes tárcsacsere lesz a feladatod a tengelykapcsolóval. Nekem ezt kellett a saját káromon megtanulnom az én négyhengeres testvértípusomnál... A kinyomóvillákat annyira rakd fel, hogy a kopásmentes részen mérhető eredeti vastagságát közelítse. Nem kell csudapontosnak lenned, hiszen a kinyomóvillák beállítócsavarjai éppen a különbségek utánállítására is valók. Aztán a koptató hatás eztán se lesz erősebb mint eddíg, úgyhogy körül-annyit megint kibír ez is. Jó szórakozást... Utóirat : Aaaa... szóval az áramvonalidomok tulaja országhatáron kívülről incselkedik velünk, tehát én is csak messziről irigykedek kissé aaaa.... izééé... a felhasználójára. Ha egyszer meggazdaxom, tuttó hogy körbehordozom a rajongótábora körül... helikópáterrel.... :-)))