Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kahancz Creative Commons License 2009.11.26 0 0 2117
köszi szépen az infót. lehet hogy akkor csak ezt a csapágyazást csinálom meg rajta
joebatyo Creative Commons License 2009.11.26 0 0 2116
Sziasztok.

Ùj vagyok itt a fórumon,és a Dutrások között is.
Nemrég vettem 1 UE-28-ast,és most újítgatom.
Szeretném a segítségüket/segítségeteket kérni.
A váltóba lenne szükségem az 1 és 3 sebességfokozat fogaskerekeire.
Ha valakinek volna eladó,vagy ismer olyat akinek van,kérem jelezze.
Vagy ha nem eladni akar,lehet hogy tudunk cserélni vmi más alkatrészre,
ami neki kell,és nekem van.

Elöre is köszönöm a segítséget.

Hajrá Dutrások :)
tw400 Creative Commons License 2009.11.26 0 0 2115

Sajnos én eredetit nem láttam de biztos úgy van.

Előzmény: dutrancs (2114)
dutrancs Creative Commons License 2009.11.26 0 0 2114
Tudom én ismerem,de eredetileg az A3-as.
Előzmény: tw400 (2109)
gondolatbetyar Creative Commons License 2009.11.26 0 0 2113
köszi:)

igazándiból a papír az létkérdés, mert ahhoz sajnos nem elég nagy paraszt a családból senki sem, hogy ne kelljen kivinni közútra a gépet, ha mondjuk erdőbe mennénk fáért, vagy a földekre szántani, szóval a ranchon belül használni nem játszik

viszont lehet venni forgalmit
bár ez nekem kicsit fázós, még akkor is, ha gyakorlatilag veszélytelen

főtengelyt használtat, bontottat találtam hirdetést 20.000.ért
a sógi mondta, hogy még egyszer lehet köszörülni
a hidraulika tömítésekre, esetleg szivattyúra, vagy munkahengerekre számíthatok 30e-t
ablakokat, burkolatokat viszont nem tudom milyen áron mennek

ha nem számolok munkadíjat, (nyilván mi csinálnánk meg hobbiból) akkor úgy 150-et számolhatok mire normális állapotba kerül?

vagy egyszerűbb, ha hétvégén körbefényképezem?



Előzmény: dutrancs (2106)
t. tomi Creative Commons License 2009.11.26 0 0 2112
Köszönöm mindenkinek, aki segít nekem kuplung ügyben!

Többször elmondtam már, hogy mennyire jól esik, és most is ezt teszem!
Jó, hogy ilyen segítőkész Dutrás csapat vesz körbe!
Végül is a célunk egy: minél több magyar gépet megmenteni!
Van akinek jobban megy, van akinek kevésbé, de a szándék a legfontosabb.

Üdv: Tomi
Józsi 61 Creative Commons License 2009.11.26 0 0 2111

 

 

 Jóreggelt kivánok neked és mindekinek ezen az esős reggelen

 

 Már régóta figyelem a hozzászólásokat és információkat eggyes meghibásodásokról

 illetve gépekrő .Bőviteni szeretném magyargyártmányú gépparkomat és szeretnék

 vásárolni egy rakodógépet is . Az álltalad most bemutatott gép vajon eladó ? Ha   

 igen szeretném megnézni ,fölvenni veled és a tulajjal a kapcsolatot .

 Várom a válaszodat

 

Előzmény: haflinger (2108)
Nagybali Creative Commons License 2009.11.26 0 0 2110

 

Szia!

 

Értem, nem szemrehányásként írtam hanem nagyon megdobogtatja az ember szívét ha egy ilyen gép hangját hallhatja mint a Tiéd.

A váltó sírást hallottam a felvételen, ismrős de szerintem még nem vészes.

Az ekét csaka zért kérdeztem mert a másik videódon még egy forgatós volt rajta.

 

Üdv:

Nagybali

Előzmény: dutráslaci (2095)
tw400 Creative Commons License 2009.11.26 0 0 2109
Jó reggelt mindenkinek. Nem nincs akkora szkennelőm, nekem ez már eleve kép formájában van meg. UE-28 és UB-28 traktorok szerelési kézikönyve.
Előzmény: dutrancs (2107)
haflinger Creative Commons License 2009.11.26 0 0 2108
Egy Frak a falunkból.
dutrancs Creative Commons License 2009.11.25 0 0 2107
Ekkora szkennelőd van,hogy az A3 at bevette?
Előzmény: tw400 (2102)
dutrancs Creative Commons License 2009.11.25 0 0 2106

Szeretettel köszöntelek!!

Nagyon tetszik a nick neved.

Röviden tőlem csak annyit,egyenlőre,hogy kár lenne veszni hagyni.Vigyázz rá ,nagy kincs!!!

Üvegek,burkolatok pótolhatók,hidr. orvosolható.

Főtengelyt pedig mérlegelni kell,hogy mi az ,hogy " rosszul"???

Papírokba nem tudok beleszólni talán majd más!

Különben volt vejem révén a papiros téma engem is érdekel.UE-28 és U-28-as oldalról is.

Előzmény: gondolatbetyar (2103)
dutrancs Creative Commons License 2009.11.25 0 0 2105
Legalább is béka vastagsági méretet.
Előzmény: tw400 (2102)
dutrancs Creative Commons License 2009.11.25 0 0 2104
Nagyon rendes vagy! Ez nekem is meg van csak méretet nem tartalmaz azért nem tettem be.
Előzmény: tw400 (2102)
gondolatbetyar Creative Commons License 2009.11.25 0 0 2103
üdv urak!

tanácsot szeretnék kérni

anyóspajtáséknál a pajtában áll egy kisdutra, kb 10 éve egyhelyben

fülkés, de a fülkének pár üvege hiányzik
motorburkolatok hiányoznak
papírok nincsenek, nem is voltak
a hidraulika gyengélkedik
és a legfőbb probléma, hogy a motor nem jó
állítólag csak főtengely probléma van vele,a motorgenerál során a főtengely köszörülve lett, de rosszul

megéri, megérheti-e talpra állítani, és mezőgazdasági gépeknél is van olyasmi, mint a veterán autóknál, hogy ha nem lopott, akkor kaphat új papírokat?
előre is köszi
tw400 Creative Commons License 2009.11.25 0 0 2102
Szia! Hátha ez segít.
Előzmény: t. tomi (2087)
dutrancs Creative Commons License 2009.11.25 0 0 2101
Örömmel telt el újbóli jelentkezésed!! Nagyon sajnálnám ha a régi helyünkön nem találkozhatnánk.A csemete érkezésekor remélem értasítesz bennünket.Addíg is jó egészséget kívánok.
Előzmény: szobi79 (2089)
dutrancs Creative Commons License 2009.11.25 0 0 2100
Többféle gépezetbe építették ugyanezt a kuplung szerkezetet azzal a különbséggel,hogy valahol csak hat  valahol pedig kilenc rugóval szerelték.Az át vinni kívánt nyomatéktól függően.
Előzmény: dutrancs (2098)
dutrancs Creative Commons License 2009.11.25 0 0 2099
Amennyiben SZK-4 -es kombájn szervóját sikerülne beszerezned ,ugyan olyan módszerrel mint Laci írta -bele lehet barkácsolni.Ugyanúgy a tolórúdba van a szervószelep beépítve mint a D4K-B.-én.
Előzmény: dutráslaci (2096)
dutrancs Creative Commons License 2009.11.25 0 0 2098
Szégyen -gyalázat,de képzeld most esett a fene segre!!!Nem találtam róla rajzot.De mint írták a 413-as Csepelmotor (D-350)-esé, a Béta targoncának  meg a különféle ,de leginkább MA 120 és 200-as tip. öntöző motoroké ugyanaz.Ahogy ,nagyon helyesen endrebá is írta hegeszd föl a békák kopott részét és áldás békesség!Fényképet azt tudok betenni róla holnap,sőt meg is mérhetem neked,hogy a kopott részen milyen vastag a béka.
Előzmény: dutrancs (2093)
dutrancs Creative Commons License 2009.11.25 0 0 2097
Szerintem ha szántásra jó, akkor nincs gond mert másra meg nem kell!!!!
Előzmény: dutráslaci (2095)
dutráslaci Creative Commons License 2009.11.25 0 0 2096

Barkácsolás nélkül nem. Szervó szivattyú tartót kell csinálni a motorra,a munkahengernek sincs kiképezve a felfogatása,meg a kar sincs rajt amihez be kell kötni a rúdját,a vezérlő tolattyú rúdjának hosszát le kell rövidíteni. Természetessen ez nem azt jelenti hogy nem lehet megcsinálni.

Az én 4400 as Dutrámnak támcsapágyak vannak a függőcsapszeg perselyek alatt,és jelentősen könnyebb lett a kormánya.

Előzmény: kahancz (2091)
dutráslaci Creative Commons License 2009.11.25 0 0 2095
Köszönöm! Az a baj hogy egyedül voltam,és nem tudtam külső felvételt csinálni.Ha csak a motorhang lenne akkor biztos nem tettem volna zenét,de sajna van váltó hang is az meg elég kellemetlen frekvencián megy. Nincs másik ekém,legalábbis tavaly óta ez van.
Előzmény: Nagybali (2090)
Józsi 61 Creative Commons License 2009.11.25 0 0 2094

 

 Ha megeggyezik a csepel tgk kiemelővillályával nemérdemes kínlódni vele szerintem.

 Kecskeméten a nagytraktor kft nél van sőt még nyomórugó is a szerkezethez.

 Én is ott vettem mikor felújitottam a csepelem motorját

   Sok sikert hozzá

Előzmény: t. tomi (2087)
dutrancs Creative Commons License 2009.11.25 0 0 2093
Majd teszek be képet a békáról neked ,csak most egy kis családi ünnep készül!
Előzmény: t. tomi (2087)
hotib Creative Commons License 2009.11.25 0 0 2092

 

 Irtam imélt nem kaptad meg?

 Olyan kúplungtárcsám nekem is van,de szerintem az nem dutra.

Előzmény: t. tomi (2087)
kahancz Creative Commons License 2009.11.25 0 0 2091
hello azt szeretném kérdezni hogy az 1000-es dutra szervóját rá lehet szerelni a 4400-ra?előre is köszi a választ
Nagybali Creative Commons License 2009.11.25 0 0 2090

 

Szia Laci!

 

Gratulálok nagyon jó lett, bár a sár közepén inkább az ezres hangját hallanám erőssebben ahogy adja le azerőt.

Új ekéd van vagy csak egy a több közül.

 

Köszönjük!!

 

Üdv:

Nagybali

 

Előzmény: dutráslaci (2053)
szobi79 Creative Commons License 2009.11.25 0 0 2089
Januártól áthelyezem székhelyem az ország kelelti részébe, így a könyvtárban nem biztos hogy összefutunk...
Február elejére várható a család bővülése:))
Előzmény: dutrancs (2083)
endrebá Creative Commons License 2009.11.25 0 0 2088
Kedves Tamás, te meséltél a másik hobbidról, én csak összeillesztettem a részfogalmakat... :-)))
Kuplungügyben akkor ne is foglalkozz azzal, hogy csiszolnád az erőátadó felületeket. Azok úgy ahogy vannak éppen olyanok, amilyent a kuplungtárcsa anyagja megkíván.
Amúgy ha nem személyautósan óvatosan csúsztatod a kuplungot, akkor tényleg csak a harmincévente esedékes tárcsacsere lesz a feladatod a tengelykapcsolóval.
Nekem ezt kellett a saját káromon megtanulnom az én négyhengeres testvértípusomnál...
A kinyomóvillákat annyira rakd fel, hogy a kopásmentes részen mérhető eredeti vastagságát közelítse. Nem kell csudapontosnak lenned, hiszen a kinyomóvillák beállítócsavarjai éppen a különbségek utánállítására is valók. Aztán a koptató hatás eztán se lesz erősebb mint eddíg, úgyhogy körül-annyit megint kibír ez is.
Jó szórakozást...
Utóirat :
Aaaa... szóval az áramvonalidomok tulaja országhatáron kívülről incselkedik velünk, tehát én is csak messziről irigykedek kissé aaaa.... izééé... a felhasználójára.
Ha egyszer meggazdaxom, tuttó hogy körbehordozom a rajongótábora körül... helikópáterrel....
:-)))
Előzmény: t. tomi (2087)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!