11020-as hozzászólásodban írtad, hogy ilyen nagy melegben araszoláskor, hogy ne 105 fok környékén kapcsoljon a hűtőventilátor a favorit hőgombáját kell ebtenni. A Felivcia csatlakozóját hogyan tudom erre rákötni. Sajnos villamosággi ismereteim és tapasztalataim nem túl nagyok.
Szerintem amit felsoroltál ezek mindegyike lehet. Ezt így látatlanban senki nem fogja tudni neked megmondani. Át kell nézni a teljes rendszert és valahol tuti meglesz a hiba.
Sziasztok, szerintetek mi okozza, hogy döcögős úton előfordúl kattogva ki-be kapcsol a világítás, majd kikapcsol s van hogy a kapcsoló erős nyomására kapcsol be.Világtás kapcsoló? Relé?. Kontakthiba?
JO rendben, ezt megbeszéltünk nekem sem kenyerem a vitatkozás, Józsi :D, elnézést kérek érte én, meg Róbert vagyok!
Na de akkor a hiba megoldás, nem tudom hogy szakadt-e, nem néztem meg öszintén megmondom, de holnap megnézem ez tuti, bár lehet hogy kereket cserélek az elsöket a hátsóval talán megoldja, ha igen akkor tényleg gumi lessz, de nem vetem el azt sem amit az elöbb irt egy márkatárs hogy valszeb belsö gombcsukló hiba, kopás miatt.Meg nem tudom, lehet hogy az összetartással is gond lehet, mert miota cseréltem kormánygömbfejet azota nem vittem el futómüveshez, Talán ez is belejátszhat, kiderül mert ha nem javul ugy us el kell vinnem legalább azt beálitattni!
van 2db olyan gumim ami kb 40km-t futott. teljesen szuper. így semmi baja az autónak de ha ezt a 2gumit feltenném összerázna mindent, mert szálszakadtak.
mielőtt sok pénzt beleölsz nézd meg szerintem hogy 2db kölcsön kerékkel is csinálja -e a remegést.
Ha az ember tud értelmeset mondani akkor segít, ha valaki meg ir egy hülyeséget, alatta egy mosollyal azon meg ne akadjunk ki.
Máskülönben a Tanár kifejezést köszönöm de őszinte szívvel visszautasítom, Nem szeretnék az lenni, Nekem volt szakoktatóként a Mester titulus is bőven elég ha őszintén mondják.
csak nem arra gondolsz amikor a szőke Barbi nem bírta agyilag felfogni hogy ha 50cm-el előrébb megy attól még látja a lámpát de legalább a autóstársának (jelen esetben nekem)
segít átmenni a középső sávon.
Mert ugye nehéz úgy jobbra kanyarodó sávba fordulni egy balos kanyarral ha nem engednek át a balra kanyarodók.
Mondjuk meg van a véleményem a itthoni vezetési morálról. aki BMW-be ül az rögtön bunkó lesz. az öregek már, nem a fiatalok és a nők még nem tudnak vezetni.
mindenki tolja le a másikat. Az hogy megállok beengedem, max csak egy másik dolgozótól várható. ott is csak aki dolgozik vele, mert a terítők úgy mennek a dobozosokkal mint az őrült.
Egyébként rohanásban voltam hogy a futót kivigyem Alsózsolcára, ahol ma reggel 4kor felvettem a kollégával együtt és mentünk Pestre.
egyébként mit szólsz ahhoz hogy 26liter benzinnel megjártam pestet utánfutót húzva ? (visszafelé volt rajta egy 2mázsás körfűrészgép+egy 80kg-os forgácselszívó)
mondjuk lehetett volna jobb is az eredmény, csak féltem behajtani a tükröket...
Köszönöm szépen a helyesbitö választ, és igen nem vagyok nyelvtanból 5 ös mint sokan mások, de hát itt nem a helyesirás hanem a megfogalmazás a fontosabb én úgy gondolom, de igaz, ezek után nem fogok válaszolni, és legföképpen nem olyan hosszan mint ezt korábban tettem!
és nem is Grétsy tanár úr fóruma ahol az emberek igyekeznek helyesen írni a magyar helyesírás szabályainak megfelelően,
ettől függetlenül ha valami megjegyzés nem tetszik nyugodtan ugord át, hagyd megválaszolatlanul. viszont ha már veszed a fáradtságot hogy írj akkor írj a lehetőséghez képest helyesen tedd.
Valami egyszerű festék lehet ami csak rázsugorodik de nem köt rá és tényleg csak a tárolás alatti védelem a célja. Mosó benzinre és acxélgyapotra gondoltam az eltávolításához.
A "mesterek" többnyire csak összecsapják és a teljes szakmunka árát kérik, ezért fogom az enyémet magam lefesteni és polírozni.
A féltengely kijön az biztos,de a többiről fogalmam sincs!Nem lett megjavitva.De komolyabb gondokkal szerelőhőz viszem!Most vizsgáztatni kell,arra megy a pénz.
Bár igy ezzel kapcsolatban akkor csak akadna egy kérdésem, ahhoz hogy kicseréljem én ezt a belsö féltengelycsuklot ahhoz bontanom kell a váltot vagy ki lehet huzni belöle, mert harangot már cseréltem rajta de akkor csak a csillagkereket huztam ki belöle, nem az egészet a difiböl!!!
A féltengelyen lévö suj a helyén van most cseréltem alatta gumiszilentet, a remegés meg nem fordulat hanem sebbeségfüggö, tehát ha 4 ben ha 5 ben van akkor is remeg! Azt mondta egy baráttom apja hogy neki a wareszán régenna féltengely belsö csillagkerék háza volt kikopva és attol remegett nagyojn , de ez nem ugyan az, söt akkor gyorsitásnál is jelentkezne de ez nem remeg akkor csak a bizonyos 80 környékén kezdi el, nem tudoom van e köze hozzá a kerékösszetartásnak hogy ha beállitatnám attol megjavulna e nem e az van elmászva!
Ha le volna esve a sújj pl az elsö kerék valameikéröl akkor a kormányt rázná nem az egész kasznit , mert olyannal már volt dolgoom igaz nem ennél az autónál!
Ha a gumikban biztos vagy, atól mnég a felniben lehet egy kis excentricitás. Nem lehet, hogy a hátsó felnik előre kerültek? (Mert említetted, hogy gumicsere előtt is rázott egy kicsit, arra gondolok, hogy hátul volt egy hibás felnid, amit előre szereltek. Persze a műszeres ellenőrzésnél a kerékkiegyensúlyozó gépnek ezt jeleznie kellet volna.) Nem esett le valamelyik keréksúly?
Másik ötletem, hogy a féltengelyről esett le a súly. Nem kátyúztál mostanában?
Jó lenne tudni, hogy bizonyos motorfordulatnál jön-e elő a jelenség, vagy a sebességtől függ? Ha négyesben észleled, tedd be ötösbe és figyeld meg, megmarad-e a jelenség.
Igen. Én úgy szoktam, hogy olajcsere után megyek pár száz kilométert, hogy az új olaj "öblítse jól át a rendszert". Úgy biztosan jók lesznek a hézagok.
A tiéd valószínűleg már rég lehetett ellenőrizve, a kopás miatt talán már nagyobbak voltak a hézagok. Na meg a csörgő lánc is sokat számít!
Ha nem ragadsz le sportos használatnál, akkor csökkeni fog a fogyasztásod is 2-3 decivel;)
Hát nem mind én tettem bele, (szerencsére) én csak az utolsó 80at... De ettől függetlenül a napi 100km bele megy most is.
Amikor megvettem a fene sem gondolta, hogy ennyit fogok vele menni:S Ha eladásra kerül majd a sor, muszály leszek venni másik km órát, olyat amiben csak 200ezer körül van;)
Köszönöm szépen humorbomba választ , de én normális emberektöl várnék normális választ, mert tudtommal ez nem eggy humorlink!
Amugy meg most gumiztattam át a 4 kereket tehát sztem ez a szálszakadásos dolog ki van zárva , mert ugyan is elötte is remegett már, ugyan igy!
Ha valaki értelmes ember tudna rá megoldástz vagy legalább tippje volna mi okozhatja azt megköszönném, az ies falyta válaszokat meg ha lehet mellözzék a vicces emberek!!!!!