Tisztelettel érdeklődnék két technikai adat után. W201 190D 1989-es évjárat üzemanyagtartály mérete, illetve a modell csomagtartójának befogadóképessége.
A segítséget előre is köszönöm.
A merciken ilyen alapjárati motor van, ami szabályozza a levegő áramlásást a mocinak. Elektromos motor állítja egy lapot a cső elött.
Ez bexokott ragadni, de akkor nincs alapjárat!
Nekem meg van, csak gyorsan veszi el!
Van olyan, pl ha az én garázsomból indulok el reggel, hoyg ott oylan 14-15 fok van most és az alapjárati szinte azonnal elveszi a hidegindításit és oylankkor 500-on próbál a motor menni...
nem kell mondanom, hoyg nem sok sikerrel!
Kb oylan, mintha rossz lenne a karakterisztikája a jeladónak vagy minek!
merciknél nemtom van-e ilyen, de alapjárati motor? Az Audin egy ilyen kis vákumos biszbaszos doboz felelős az ilyesmiért, és az szokott jellemzően megmurdelni.
Aztán a második indításra beáll 1500-ra, de mielött elérné az üzemi hőfokot, elkezdi leengedni a fordulatszámot és mivel nem meleg a moci, eléggé leesik. Kb olyan 500-ra... sőt.. van oylan is, amikor le is áll!
Aztán mikor bemelegszik, 700-800 között áll.
Mondjuk olyan nekem is szokott lenni, hoyg olyan 1500-2000 között marad, de egy gázfröccsre visszaesik 700-800-ra.
De nem a gázrudazat akad, hanem valszeg a pillangószelepnél van valami gebax..
Jóvan nyugi,elhiszem. De az 2200-as fullszint ár nemtom hogy jöhetett ki,mikor 4000 alatt nem is láttam fullszint olajat.Felettébb gyanús ez az ár,de ugye minden előferdülhet.Azért kíváncsiságból megnézném a gyártási időpontját azoknak az olajoknak, mert lehet hogy már romlott csak sokan nem figyelnek rá. Lehet elszambázok abba a homasitába és megnézem,mert ez igencsak jó ár a fullszint olajokért,pláne ha Castrol,vagy Mobil.
Hidegindításnál pöccre indul a motor és szépen beáll 1500 körüli fordulatra.
Megyek vele valamennyit, de még mindig nem éri el az üzemi hőfokot, kiveszem N-be, felugrik 3000 fölé a fordulatszám. L-Jet, M110. Lehet erre valami ésszerű magyarázat?
Candle, talán emlékszel, egyszer hazadobtalak, és mikor kiszálltál, mondtad is, hogy magas az alapjárati fordulatszám. Nos, ez az.
40 euro kint a 20 literes kanna, kisebbet sajna nem találtam (a 60 lityis 100 euro)... szóval 3-500 huf/ liter, azért ennek nem lesz ötszöröse még akkor sem ha kútnál, bontatlan flakonból veszed.
Micsoda, a Tronic Basic? Ne viccelj már, 2k alatt volt kútnál mikor utoljára vettem (kb 2 éve, még pont az OMV felvásárlás előtt).
A Quaker State pedig nehezen nevezhető tesco gazdaságos olajnak (ezt veszem hordóból 1450ért, 1800ért ha bontatlan flakonban kérem, de ha kiügetsz a Gery által említettt üllői úti homasitába, ott 2200ért 5w50 Castrolt meg Mobil1et kapsz 2200ért, fullsyntet...
Itt ugye minőségről van szó,nem pedig a tescogazdaságos 10W40-ről.Ha körbenézel,a sarki autósboltban ezt az olajat kb.2800-3000-ért kapnád meg.A 2200-as ár nagykerárnak számít.
Jó az a Basic Tronic,sőt drágának sem mondható az 5 lityiért 11.600HUF,ami egyébbként félszintetikus. A kormánygömbcsuklókat,és a lengőkargömbcsuklókat is illik jól zsírba rakni berakás előtt,mert a gyártók nem tesznek bele elég zsiradékot.Ha fogsz egy új gömbcsuklót,és leveszed a porvédőgumit róla tapasztalhatod,hogy siralmasan kevés anyag van ott.Szinte csak egy fél diónyi zsírt raknak bele.Tele kell tömni rendesen,amennyi csak belemegy és kész. A használtat is meg lehet zsírozni,sőt ajánlott is időközönként de csak ha a porvédő gumi teljesen ép,mert másképp a szarnak adsz egy nagy pofont.:-))
A vákumok mindenképp nagyon fontosak,ugyhogy azokra nagyon figyelj oda,sok mullik rajtuk,hideginditás,bemelegedés után egyébb szabájzások,és a legtöbb vákumvezérelt benzinmotornál van egy olyan funkció is,hogy mikor leveszed a gázról a lábad,akkor egy minimális mennyiséget fecskendez be,hogy a hirtelen szegényedését a keveréknek potólja,hogy ne fuladjon meg a motor!
A bemelegedés után leálítod,és nehezebben indul,az lehet a vákumrendszer,és lehet gyujtás! Ezeken beül,pl hibás hőpatron,mej későn vagy tulkorán enged/ill zár vákumot,ezeket érdemes kiprobálni! Gyujtásnál pedig pl gyertyák rossz hőértéke,vagy elöregedett kábelek! Szerintem a kompresszióid naggyából jók,mert az átlag benzinmotoroknál 10-11! Szóval a 8-9-10-10 az jó,de a külömbség valszin tömitetlenségnek köszönhető,szóval azért hengerfej le,és szelem becsizolás,és persze uj tömítés! Nemtudom,hogy a veztengejed mien álapotú,de annak esetleges kopása okozhatja azt,hogy nem tuod rendesen beálítani a szelephézagot!
Ajánlatos felköszörűltetni,de inkább egy jóálapotú gyárit venni bontoban!
Én mint autószerelő,személy szerint a kövit tenném a mociddal: Teljes tömgarnitúra csere,szelepek becsiszolása,hengerfej sikolása,vesztengej,és hinba javítás/csere,gyertya/gyertyakábel csere,az egész moci kivűl belűl komoly mosása,vákumok teljes átnézése,ha kel csövek/patronok cseréje!
Miután készenvan,csak és kizárólag megbízható forrásból szerzett adatok szerinti teljes diagnosztika (beálítás!) Szelepek is,meg gyujtás is,és egyébb beálítandó dolgok!! Ha egy szerelő azt mondja nem kell gyári adat,mert már öregmotor,meg,hogy ő ezeket tudja fejből,meg hasonló dumák,akkor gyorsan hagyd ott az embert!!! Egy mb még 500000 km után is a gyári adatokkal a legjobb!!!
Ja és olaj ügyben ne sajnáld a pénzt,és azt is a gyárilag előírt legjobbat tedd bele!!!
Fogyasztás: Ha a mocival minden rendben,és még mindig sokat eszik,akkor lehet tovább lépni,pl felniméret,difi,váltó stb ezekből szintén a gyárilagost csatold össze!!!
Részemről kb ennyi!! Hiteles adatok végett javaslom Kárpát utca!!
A motoron kell legyen több azonosító is,hogy milyen van benne!!!
gyanús a fenét: nem tesznek gumisapit, így a zsírzás, amiért lehúztak annyit ér mint halottnak a csók, és majd lehúznak a gömbcsuklóval is... programozott bevétel
Jah evvel tisztába vagyok. :) Végülis csak a gömbcsukló miatt lett idehozva, de ha már ott volt meg lett csinálva minden, mert az olaj is folyt belőle meg kevés és fáradt is volt benne, alapjáraton másfeles olajnyomásom volt... :/ Egyszerű olalycseréért szerelőhoz se viszem, itthon talán még jobb olaj is van. Castrol GTX vagy jobb azért az Aral?
ház igen ahogy a időjárás a mai napokban alakul én azt sem tartom kizártnak hogy még márciusban is fogunk csúszkálni:-DDvedd vissza aztán majd vissza viszed nekik ha elmult a tél:-DD
"amúgy meg nagy hibát követtél el.hétfőn volt valentin te meg szombaton kéred meg a nőt????ááá nemgondolozol most évente két ajándékot kell venned egyet az évfordulókra másikat meg valentinra egy kalap alá vehetted volna és akkor megspóroltad volna a két ajándékot és hogy örült volna a nőd hogy pont valentira kéred meg:-DDD hm?????"
1) pénteken jegyeztem el:-))
2) nem vagyok hajlandó valentin napozni (ráadásul magyarországon május 1-e volt a májusfa állításnak dátuma)
ricsi kicsit gyorsabban vágta neki a padkának a kocsit mint én és aszem kitört egy kicsi a felniből ha jól értelmeztem.
nekem csak a dísztárcsából kapart egy kicsit le egy 0,5x0,5cm darabka.
"hogy jön ide, h mekkora a károd" nézőpont kérdése de figyu te nagyon rám vagy indulva jobban félek tőled mind Ago tól:-DDD
tegnap is aszontad hogy " netörődjek vele majd elintézed" jobban bejövök mint a jelenlegi társad??????ajaj:-DDDD
amúgy meg nagy hibát követtél el.hétfőn volt valentin te meg szombaton kéred meg a nőt????ááá nemgondolozol most évente két ajándékot kell venned egyet az évfordulókra másikat meg valentinra egy kalap alá vehetted volna és akkor megspóroltad volna a két ajándékot és hogy örült volna a nőd hogy pont valentira kéred meg:-DDD hm?????
Semmi komoly, kicsit megütötte a JH kereket, de csak nevetett rajta, úgyis kukás az az alu, javítani kell.
Egyébként pont ma reggel nézegettem a gyerekkel egy '85-ös Autórevü c. könyvet, amiben volt egy bizonyos B&B tuningstúdió által megcsinált 126-os. Nagyon tré volt belül a gép, de detto ugyanazok a felnik voltak rajta, mint Ricsié. Szóval ecsém, vigyázz arra felnire, mert érték :)
ja szépen csúszott a verda, bár az utolsó bemutató hát volt amikor már szerintem tommo is kapcsolt hogy lehet hogy sok lesz ez neki (igaz tommo????)de nekem tetszet még ha úgy is nézett ki hogy tudja mit csinál kívülröl(de jeges volt a hó alatt ezt meg nemtudhatod merre fog menni).kár hogy kevesen voltunk de az utolsó menetnél a papa a fabiával szerintem nagyon megijedhetett mert ott ált még vagy 2 percig mikor tommot oldallal kijövet a kanyarból meglátta:-DDD,ricsinek is nagyon ment a gép meg a patkázás:-D egyszer én is neki nyomtam de nekem nemlett olyan kár mint ricsi tesónak:-D
Király volt az este, sokan voltunk, + talán kicsit sok sört is sikerült betankolni :) ami ugyancsak dobott az elégedettségi mutatómon. Fájront után Audissal, CsfRicsivel, Tommoval, Dokival kicsit elmentünk a környéken csúszkálni. Gratula Tommonak, szépen terelgette az off elsőkerekes gépet :)
Hála a Jó Istennek az enyém is egyben van, apró városi karcokat eltekintve a lökhárítón (kék Őautójuk szőke NÖ), és pont azért kérdeztem Tőletek, mert láttam 1,6-ért, de 2,050-ért is. A srác is azért gerjed rá, mert tudja milyen állapotban van, ezért (se) szeretném átb@..ni, de hát köll a pííínz.
Sajnos lakásvásárlás miatt el kell adnom drágaságomat. Mivel egy barátom venné meg, pénzt is szeretnék érte kapni, de nem akarom lehúzni. A vas egy 1992-es fekete 300E Sportline. Bőrön kívül minden benne van (ótómata váltó és klíma, állóhelyfűtés, téli-nyári kerék garnítúra, HIFI, stb.). Én olyan 1.9 MFt-ra gondoltam, de mivel nem vagyok toppon az árakban segítenétek? Sok, kevés, reális???
Remélem őszre rendezni tudom soraimat és akkor visszaülhetek egy CSILLAGOS-ba!
w 123 ashoz keresnék bal oldali ablakemelő motort, igazából a motor meg a trapéz (aluminium idom)egy darabja meg van szal lehet hogy csak a trapéz kell.
nemsokára ha minden igaz, egyhónapon belűl eljön a nap. amikor darabokra szedem a 123-as 230E mercimet. a szét szedés oka: teljes felújítás. Kasztni festés és motor. Szeretnék infót kapni hogy a merci szétszedésénél mijen helyzetekre kell figyelni, még nemszedtem szét autót sosem ,de nemvagyok béna és jó a memóriám:) a kocsiról már készítettem legalább 80 fotót kivűl és belűl:) pl kasztnizásnál mi az a rés vagy hely amit nagyon ajnálott megfigyelni hogy később ne legyen paralízis. szükségem lesz kb 3 hónap múlva egy 230E motor diffijére, nekem lesz 240D diffi eladó( hibátlan állapotú) szőrt szőrre? fog kelleni egy 5ös váltó.
a mocival van nekem gondom. nemtudom mit tegyek vele. sokat fogyaszt 20 liter.
figylegettem a leirásokat, előfordulhat a magas fogyasztás a vákumcsővek leleakottságának? a motortérben az injetktor alatt elég könnyen lecsúszik de nemesik le magától a cső. nemkizárt hogy farslevegőt is szív. ha a visszacsapószelepnél leszedem a csövet megemelkedik az alapjárat( gondolom ez helyénvaló). a fékem nagyonfasza:) viszont abszolut nem működik a záram vákunrendszere, mert az 5 vákum zárból 1 jó az a balos ajtón van. a tojástartóról leszedem a csövet nagyon nagyon gyenge szívást érzek.
a kompresszió 8, 9, 10, 10
vizet nemforral egyáltalán az autó, nem folyik össze az olajjal a hűtővíz sem.
nekem eddig csak korzám volt, de hozzáképest ha odalépek a merci elég jól húz.
végsebességet nemmértem mert nemhozzávaló diffi miatt a km óra csal, 185-öt mentem vele óra szerint, ez kb 160km nek felel meg. talán menne többet is de nemvagyok autógyilkos:))
szelephézag volt állítva de kb 1200km után kotyog mint gép.
a flexicsövem ami a kipufogót köti össze a torokkal az jukas (van egy új, csere lesz)
kicsit nehezen idul. bár csikorgó hidegben megesik,hogy pöccre indul ( nemakarok tudatlan lenni de arra tippelek, hogy kicsit összébb húz a motorblokk vagy mi, na jó ezt hagyjuk ha hülyeséget mondtam, akkor ezt nemláttátok:)) )
alapjában véve a motor ketyeg szépen egyenletes kiegyensúlyozott a hangja és ha bemelegszik akkor elhallgat a szelep csörömpölés is, ez + fokban kb 15 perc után történik meg. üzemi hőmérsékleten ha leállítom beindúl szépen. ha várok kb félórát már nehezebben indul.
alapjában véve ennyi amit az aúutról tudok mondani. és ami kicsit nehézkes lesz a motoralkatrész vásárlásban az az , hogy nincs a motornak száma. ha kell küldök fotót a mociról van róla vagy 40 képem. van aki azt mondja hogy 123 230TE van aki azt hogy 124-es. nemtom kell e fúrni a blokkot ezt jó volna tudni. mennyibe kerülhet egy motorfelújítás? mindenképpen kell fúrni a motorblokkot? én azt szeretném elérni hogy ez a kocsi tartósan maradjon nálam. én debrecenben lakom. mennyibe kerül egy motor felújítás? előfordulhat-e az hogy csak a szelepek vannak annyira lelakva hogy a kompresszió ijen alacsony? bár nemhinném, mert nemkevés a kompressziók közti különbség. köszönöm a segítségeteket előre is, biztosan sokkal előrébb leszek az információtokkal barátaim!
Egyforma mind a kettő. Hát megállapítani laikusként, nem tudom másképp elmondani: az aluminium perem és az alváz között elfér-e az ujjad?+Rángasd meg a motort keresztbe.
Igen, nálunk az a gond, hogy a nagy dudálással éppen elérek a másik fekvőrendőrig, így a frekventáltabb részeken több utcát is végig kéne dudálni.
Hatásos lenne iskolaidőben, reggel 6:45-kor:)))
Igazad van! Végül is fekvőrendőr nélkül nem csinálja ->felteszek egy tolólapot, és lebontom őket a környéken.:))) Kösz az ötletet, én még nem gondoltam ré, de most, hogy mondod...:))
Bocs, a másikat elfelejtettem: 190D-ben elöl borzalmas kótogás van, olyan, mint amikor a w123-ban kimegy a motortartó bak, de ennél az új típusnál nem látszik rendesen. Ezeknél a jobb-bal egyforma? A váltótartó jónak tűnik, akkor elképzelhető, h. valamelyik motortartó ment szét? Hogy lehet ezt megállapítani?(Anélkül, h. kiszedném:)
Üdv!Hpg
Csabais:
Ha pl. fekvőrendőrről megyek le közepes sebességgel (30...60 km/h), akkor koppan nagyot elöl-hátul. 30 körüli sebességig, ill. 60 fölött nem, ebből az utóbbi szokott megvalósulni. Ez lehet az említett szilentek problémája, vagy esetleg lengéscsillapító? Bár hátulra vettem két Bilsteint, és megmaradt a csattanás. Ja, és főleg szögletes fekvőrendőröknél van. Szerinted mellik a hunyó, a szilent vagy a legéscsillapító?
Üdv! Hpg
A kilincs nélküli ajtóhoz annyit, hogy azt télen ha kicsit befagy soha nem nyitod ki. Egy ismerősöm egy 3-as kupéhoz csináltatott ilyet mutogatta büszkén de szórakozott vele 10 percig hidegbe amíg kinyilt... :DD Egy autóhoz hozzá tartozik a kilincs nekem nem is tetszenek ezek a lecsupoaszított karácsonyfa optikaituning-verdák. Sanya a 123 szép így "rendszám nélkül" de a csillagot meg a zárat én fent hagynám. :)
Más:
A kicsike most a kilinkán van jó pár napig. Amíg teljesen regenerálódik. Megnézik a doktorurak miért fáj neki és ad furcsa hangokat a balla első lába. Lecserélik a vérét (olaj) meg a veséket (szűrők) is. És megnézik hol vérzik szegényke (fogy kicst az olaj belőle). :DD
azér te sem panaszkodhatsz nem vagy piskóta napi haszn Bömbi hobby 126 V8 terepre mi van ????és hajó vontatóként mit használs???csajozós cabrió????ezek még nincsenek vagy csak nemakarod elmondani:-DDDDDD
csabais: bocs a késôi válaszért: azért nem fotóztuk le a fehér 123-ast, mert annak nem volt semmi sztorija. Pedig ahogy elnéztem, azért az szebb volt, meg ráadásul dízel, amit én magam jobban kedvelek. :)) De ez kevés ahhoz, hogy bekerüljön a lapba.
" A többit meg vágom,csak az alakja miatt kellett a lakatosnak,egyébként meg 2 ből lesz egy mert a régi nem tört szét teljesen,csak a bura meg a pereme,foncsor szerk. ilyesmi ép!Sőt még az izzó is:))))))))))))))))))))))) De ez a "refi" dolog nekem se tiszta most hogy mondod...de asszem nem ott van hanem az "használaton kivül van:DD "
na én elvesztettema fonalat...:))) úgy tudtam a házról is letört a fül... ezt a 2-ből 1-et meg nem vágom, a búra is más a simán. de majd este elmagyarázod..
akkor jó ennyi elég is nekem csak azért kérdeztem mert az amcsi autóm nemcsinál ilyesmit.ha megyek akár 40 is simán betolja neki a 4st.ez meg 2000/ford/perc nemcsinál semmit aztán vált egy hatalmasat és megyeget.
az rendben van hogy a automata későn vált???miközben már a víz hőm. 80 van??meddig tart neki míg bemelegszik mert pár perc után már normálisan vált csak eleinte nemakaródzik neki hiába majdnem üzemmeleg a motor.
"Van-e bosszantóbb annál, amikor hideg éjszakában, nyílt úton egyszeriben leáll az autó motorja? Látszólag minden ok nélkül. Mintha kifogyott volna a benzin. De nem, csak annyira sok benne az idegen anyag, hogy eldugul a vezetékrendszer. Az még a jobbik eset, ha régi kocsiról van szó, mert egy kevésnyi szakértelem birtokában nem maradunk az úton, kitisztítjuk az úgynevezett dűznit, de mit csináljon az, akinek modern, elektronikus vezérlésű befecskendezésű motor van az autójában? Semmit, csak várja, hogy bevontassák.
Nagyon sok ilyen esetről hallunk mostanában. Rengetegen panaszkodnak, hogy rossz a benzin. Valóban rossz?"
A cikk folytatásából kiderül milyen is a valós helyzet: www.akciosbolt.hu
Ezen gondolkoztam én is, hogy legyen-e rajta a weboldal, de arra a következtetésre jutottam, hogy egy tagsági kártya csak arra fog szolgálni, hogy az esetleges kedvezményeinket tudjuk majd érvényesíteni itt-ott. De ha gondolod, rárakom, íme:
Akkor hiányos a tudásom, azt hittem, hogy a digitnyomda is némi hővel nyomtat, mint egy printer.
De ezek szerint nem. Viszont most beszéltem egy elég jó digit nyomdával és ők azt mondják, hogy ilyen fóliára nem tudnak nyomtatni. Ha gondoljátok, meg lehet próbálni és ha lesz szines dobotok, és az időjárást is kibírja a festék, akkor meg is oldható.
Hát, sajna ilyen fóliára történő nyomásban nem tudok segíteni. Az a baj, hogy digit nyomdát el kell vetni, mert nem bírja a fólia a hőt. Szóval marad a szitaműhely, ahol szitaformát kell csinálni, egyet a fekete, egyet a piros, egyet a zöld színnek. Szóval olyan 10-20-30e Ft között kell kalkulálni vele. És nem is tudom, hogy ki vállalja el, mert a nyomásért kb 100 Ft-ot tudnak utána elkérni.
Ha nem olyan sürgős, azért egy-két helyen megpróbálok majd utánakérdezni.
Nem fog megbaxni a rendőr, mert hivatalosan a mult héten megkaptam rá az engedélyt, szóval nincs gond!
Illetve az a gond, hoyg az EU miatt már nem gyártanak kis méretű matrica rendszámot, csak normál méretüt. Olyat adtak is az engedély mellé, de azt nem rakom fel.
És mivel a forgalmimban csak annyi van benne, hogy a D tipusú (matrica) rendszám engedélyezett, igy a faxom se fogja azt a csunya nagy amtricát felrakni!
Mind a nagyméretű, mind a kisméretű rendszám bejegyzése a forgalmiban ugyan az, szóval abból nem lehet kideríteni. hoyg milyen is jár! És mivel az én rendszámom olyan 96 körül lett kiadva és még tricolor-os is.. igy gond egy száll se...
Ez a kétcsatornás riasztó, nem is drága megoldás, ismerem. Egyébként létezik négycsatornás is, itt ajtónként külön tudsz nyitogatni. Külön kompresszort beépíteni vagy út átalakítani a vákuumrendszert, hogy nyissa a csomit akár a többi nélkül vagy fordítva, szerintem elég bonyolult megoldás lenne, tököl vele az ember. Mind1, nem akarom e témával tovább zaklatni a topicot, ha majd megoldottam, úgyis mindenki megcsodálhassa :)
Az ilyen fóliás rendszámért nagyon megb@sz a rendőr, nem szeretik. Mi csak versenyautókon használtuk, de azokon soha semmi más sem stimmelt, ott nem tűnt fel nekik.
Egyébként technikailag úgy lehet megvalósítani, hogy a Pantone boltokban lehet kapni fényvisszaverő fóliát. Van egy bolt a Madách téren, a Thököly úton, és Óbudán a Vihar utcában.
Meg kell rajzolni a rendszámot (EGO-001 vagy EGO-500) vektorosan, aztán fóliás kivágja és összeragasztja Neked. Ha kell segítség, szólj.
Létezik hivatalos fólia rendszám, ennek nem tudom az eljárási folyamatát és indokát.
Anno a Cs.Pali Lanciájába építettünk olyan riogatót,aminek a távjáról nyitható külön csak a csomagtartó és nem volt túl drága.Majd megkérdem tőle,hogy hol vette a riasztót.
Egy kölön kompresszorral lehetne nyitni a csomtartó zárját,mint a 26-oson.Amennyiben teljesen lezárod az autót kellene rá valami rejtett bejutási lehetőség,külső csatl.pl.amiről persze nem kéne itt írni.
A weboldalról annyit, hogy haladunk, ha télleg csak átdizájnolást kellett volna csinálni, már rég készen lenne minden. Viszont az oldal újrakészítése elég időigényes dolog, és fullon vagyunk munkákkal. Gondolom megértitek, hogy előbb a megélhetés... :)
Csináltam viszont tagsági terveket, amiről szó volt egy hónapja kb. a keddi eszemiszomon.
Arról kéne egyeztetni a tagságnak (és csak a tagságnak :), hogy milyen legyen. Gagyi laminált vagy észjátszós hitelkártya.
Itt a terv, lehet fikázni :))
Sajna a részletek nem jönnek ki ilyen kicsinyített képfileban.
Nos, lassan eljön az "újrahasználatbavétel" ideje a W123 300D számára. A jószág egy ideje meg sem mozdult, garázsban állt.
Tanácsot szeretnék kérni, hogy mit érdemes ilyenkor ki ill. lecserélni egy 22 éves dízel járgányon (természetesen az akkumulátoron kívül, mert az szépen kilehelte a lelkét :-)) )?
Ugyan szerezni nem tudok ilyen gumit, de tippet tudok adni. Ausztriában vettem Vredestein 195/65 R15-t a magyar hivatalos ár feléért! 4 darab volt 204 EUR! Apám hozta graz-ból, de szerintem bármelyik határmenti gumisnál is érdemes körbenézni!
Kevés témához tudok hozzászólni, de kivételesen igen. Szóval nekem is le van dugózva minden záram (a csomagtartó is). Én már így vettem. Nekem nincs semmi rejtett kapcsolóm bízom a riasztóban és az elemekben. Eddig (és most gyorsan lekopogom) 1,5 év alatt még nem volt gond soha. Ha bármi gebasz lenne akkor hazataxiznék a pótkulcsért:-) Amúgy kényelmes és megnyugtató dolog.
Az idõ pénz! - gondolta a pincér és hozzáadta a számlához a dátumot.
"Ha anyósód csókol, gondolj arra, hogy Krisztus is szenvedett!"
Stern
szerintem vegyél te is egy e500-at, bár ez a típus nem kifejezetten illik hozzád :-)))
a 90-91 utániak, már úgy néznek ki, mint amit Tommo beszúrt alulra, csak az ilyen eladó kocsi, mint a fehér holló, na és a jó állapotról nem is beszélve...
zs-sanya
a kilincs témához csak annyit, hogy én is szakértsek egy kicsit -bár én ugye csak matematikus vagyok és nem fizikus:-)- de a 124-emen nekem is csak kilincs volt oldalt és egyedül hátul volt zár rajta. Szal amit mondani akarok az annyi, hogyha nincs manuális nyitási lehetőség és lemerül az akksid, akkor baxhatod és marad az eccerű "basszukbeazablakotegyféltéglával" megoldás, vagy az ügyesebbeknek a feszítsük fel az ajtót, dugjunk be egy drótot és próbáljuk elérni a kilincset műsor(személyes tapasztalat, mert a csomi kulcs nem volt nálam)
Eladó kisterautó gumi 2 db. Michelin 205 R 14 C PR6 XC4S mintájú vadonatúj. Ára: 40.000 a kettő. Érdeklődni mail-ben vagy 30/445-3989. Én Merci MB 100-ra vettem, de nem került rá felszerelésre, azt hiszem a 207,208,307,stb. szériáknak is ez a mérete.
Az a lényeg, hogy hátul ne legyen zár kívül!!! Ha mást nem, akkor elöl marad és max. rakok bele egy sebváltózárat. Feltörni így is úgy is fel tudják, ha akarják.
De amit rajzoltam, abban nincs kompromisszum lehetősége: nincs zár hátul és kész! :) Ez a leghangsúlyosabb pontja egy autónak szvsz.
Tommo!
Dokival egyeztetek ajtónyitó ügyben.
Nem tudom, kocka rendszámot rendelhetek-e, nem úgy van, hogy csak akkor kap ilyet egy autó, ha más hely nem áll rendelkezésre???
az avantgarde rács az más. az volt facelift előtt is után is. de csak az 500asokon. annyit tesz hogy minden pálca krómos. sok a "faceliftesített" 124. sokan csak az elejét csinálják meg...amúgy a lámpa is más, mert a facelfit utáni géptető ráhajlik már a lámpatestre. de elég csak a lámpabúrát cserélni. más a lökös is, csomagtartó, lámpák. kilincsekről nemtudok...
tommo mondtad, hgoy szereztél lámpát... az 500-nak másfajta van azt tudod? mert ugye a ködlámpa a lökösben van neked, és nem fönt. az 500nak ott a refi van, ha jól rémlik. de ez látszik is az 500asok lámpáján ha szembenéz velük az ember.
Most megnéztem ezt a sok kajli vasat, és a legtöbbet nem első szériásból csinálják, hanem 90-91 körüli már "telioldalas" jószágokból, attól is ennyi mindenben különbözik?
Megoldható csak az elsőt 2 csavar rögzíti, míg a hátsót csak 1. Ez megoldható ha a két lyuk közé fúrsz, + azt ami beakad a zárba azt a csavart hosszabbra kell cserélni.
Sok mindent kell cserélni ahhoz hogy ne vegye észre egy hozzá konyító. Ablak keretek, hátsó ajtó 2 üveg közötti csík,tetőléc. Első lámpát nem kell, csak búrát.
Épp Téged akartalak megkérdezni, nem variáltad-e át a hátsó kilincset előre, mert valahogy megoldható. De ezekszerint nem.
Másik kérdés: W124 ha jól tudom 92 után lett Avantgarde rácsos. A hasznaltauto.hu-n van egy rakás 89-90-es "új elejű"-nek hirdetve, ezek gondolom átépítések. (Hátul a csomagtartónál nincs ott a króm, és a kilincs meg a Seitbeplankung is régi). Ezt cserével oldják meg, vagy átépítő kit-tel? (Láttam már olyat is e-bay-en) Fényszórót is cserélni kell ehhez, vagy csak géptető+rács?
Egyáltalán, milyen további különbségek vannak? Nem vagyok benne a W124-ben, de most nézegetek olyanokat is, elkélne egy kis segítség.
Ajudis: nem teljesen tiszta a háttérsztori, de h holnap elmondod, akkor énis elmondom rá a mondókám, és ha tetszik, akkor addigis nagy barom emlős vagy :D
Nálam elvileg sehol nem lenne zár, mert a kilincseket nem szeretném eltüntetni a kocsi oldaláról, azt szentségtörésnek érzem. Megcsináltam Photoshopban is, ott sem jött be igazán.
Majd a motortető lesz kívülről nyithatós és végok egy nagy lyukat a tűzfalon :)) és beszuszakolódok a motor mögött :)
>De amugy meg egy B20-as falazóblokk..:))
És, hogy ne legyek kispályás, a szélvédőt dobom be vele... :)
Egyébként milyen típuson csináltad az átalakításokat?
Nekem anno a Sárga úgy működött, hogy 1 db motor volt a vezetőoldali ajtóba építve, és az húzogatta a pálcát, ami a vákuumon keresztül vezérelte az összes többi ajtót (tanksapka, csomagtartó). A kilincseket nem olyan egyszerű kicserélni, mint a Zsigulin (anno a bontóban elmutogatták, mi a különbség, de már 3.5 éve volt), ezért én ledugóztam a zárakat.
Gond pl. akkor volt, amikor a Dunán felborultam a kajakkal, és a zsembenben lévő távirányító elázott, és nem akart nyitni. Ilyenkor azért jól jött a csomagartó-zár (amit Te ki akarsz iktatni), mert kinyitottam kulccsal, riasztó üvölt, vákuumrendszer megbont, csőbe belefújkál, autó nagy nehezen kinyílik, csavarhúzó elő, borítás le, riasztó kiiktat, eléggé nézett mindenki, hogy mi van, főleg, hogy a pólóm is odaveszett a Dunába, szóval nem nézhettem ki túl jól, de hazaértem.
Szóval az első ajtózárak ledugózása jó ötlet, mert az összes ilyen régi vason el van kopva (emlékszem még CSF majdnem infarktust kapott, amikor kinyitottam az övét az én kulcsommal, akkor még nem hittel el, hogy ez így megy), de a csomagtartó-zárat azért nem ártana meghagyni. Vagy hordjál magaddal egy B-20 kisméretű téglát, kérjél elnökúrtól, ő úgyis építkezik.
Nnna, kisétáltam a Deák riasztóshoz és felhívtam az én riasztósomat is.
Mindegyik hümmögött, de lényegében ugyanaz volt az álláspontjuk:
Ha a zárszerkezet az ajtóban lehetővé teszi, hogy egy kis motor meghúzza ugyancsak az ajtóban, akkor nincs akadálya. Viszont mindkettő látni akarja a zárat, hogy megmondja a frankót. Az összköltség kb. 10e Ft, szóval nem egy beruházás. És akkor lenne egy kis gomb a műszerfalon, amivel nyitom. Akkor nem kell kétcsatornás cuccot venni.
Fene a hülye ötleteimbe.
Viszont valami (vagy valaki?) szöget ütött a fejembe:
Elölre is hátsó kilincseket akarok felrakni, hogy ne lehessen zárat barmolni. Akkor üzemzavar esetén hogy jutok be a kocsiba??? :)) Kell valami rejtett gomb, mint az Ikarusokon??? :)
Az egész autón egy db kulcshely lesz, az is a gyújtáskapcsolóban (bár az is gombbal fog indulni :))
ez van ha egy audis nekilát MB szerelni:-DDDDD de mér nemlehet ezt egyszerűbben kiszedni széjel kell barmolni a fél autót hogy kicseréljek egy izzót.igaz arra nemjöttem még rá hogyan szedem én ast ki onnan mert összeraktam inkább.na ennyit akartam még hozzátenni.majd holnap akkor megmutatjátok nékem hogyan is kell ezt.izzó milyen megyen bele hogy tudjak venni és ti majd holnap segíthetnétek kicserélni:-DDDDD lécci lééccciiii lécci:-DDD
na sikerült széjel barmolni a konzolt most már tudom hogyan kel széjel szedni de letört két kis müanyag is gondolom ezt már nemlehet pótolni hogy mi is tört el????hát az a kis plexi a számlapon :-DDDD meg aegyik fülecske a nagyobbik müanyagon na kérem a lebaszást de hát nembírtam magammal nekikellett ugranom ez lett az eredmény majd EKR meg Candle jól megmondja nekem hogy barom állat vagyok.lehet ilyen szarokat pótolni?????vagy baszhatom????
Vagy bentre teszel egy nyamokapcsolót, ami vezérli, de ha te távirányítóval akarod, akkor lehet 4900HUF-ért kapni ( ha jól emléxem az árára), ami távkapcsolóval 12V-os eszközt tud vezérelni!
1) Én is így gondolom, szóval azt még kiötlöm valahogy rejtve. Igazából a rendszámot is rejtve kéne hordanom. :)
2) Nekem tetszik, persze nem ilyen nagyban, amilyenre rajzoltam. És a kombi az majdnem kupé, ennek sincs feneke :) Csak sokkal nagyvonalúbb a kupéhoz képest. :)
Még azon ötölök, hogy ha a csomitartón nem lesz zár, akkor hogy jutok be. Gondolom hasonlóan, mint a kilincs nélküli autókba. Valami nyitómotort kell vezérelni a távkapcsolón, nemde? Közelről még nem láttam ilyet.
a helyzet az hogy az automata váltómnál a jelölések(PRND32) nemvilágítanak szeretném ezt orvosolni de nemtom hogyan kel kiszedni/leszedni a burkolatot és nemszeretném eltörni széjel barmolni.hogyan tudom ezt szétkapni és megjavítani gondolom kiégett az izzó ami kivilágítja ha nem így van javítsatok ki.
na ezt viszont minden férfinak hogy nekövessetek el hibát:
Jó tanács a férfiaknak.soha ne keveredjetek bonyolult beszélgetésbe a nővel.
Nő: Mit csinálnál ha meghalnék ?? megnősülnél újra??
Férfi: Biztos hogy nem
Nő: Miért nem tetszik a házasság??
Férfi: természetesen tetszik.
Nő: Akkor miért nem akarnál újra megnősülni???
Férfi: na jó megnősülnék .
Nő: Biztos???(megsértődve néz)
Férfi: nagy sóhajtás
Nő: A mi ágyunkban aludnátok??
Férfi: Hát hol máshol
Nő: Elraknád a összes fényképemet a polcról és kiraknád az övét???
Férfi: Az lenne ésszerű
Nő: És megengednéd neki hogy játszon a golfütőimmel???
Férfi: Az nem lenne neki jó mert balkezes.
Nő: -----------csend-------------------
Férfi: a picsába ...
Aggódó képpel ér haza a férj: - Édesem, van egy nagy problémám, a munkahelyen. . . Megszakítja a feleség: - De drágám, ne mondd azt, hogy problámád van, a te bajod az enyém is. Mondd azt, hogy van egy problémánk! - Jól van, szóval a mi kis titkárnõnk szülni fog nekünk egy gyereket. . .
"...... A visszahívások természetesen károsítják az autógyár arculatát, amit hosszabb távon egyikük sem engedhet meg magának. Ez még a hagyományosan a minőséggel azonosított Mercedesre is igaz. A márka az elmúlt években egyre több hibás példánnyal büszkélkedhetett, ami érezhetően rontotta az imidzsét. Az ADAC felmérése szerint 2004-ben a harmadik helyre esett vissza a megelégedettségi listán, de más német márka csak az ötödik helyen követte, a Porsche. A legnagyobb megelégedettséget a Toyota, a Subaru és a Honda tulajdonosai körében mutatta ki a felmérés. "
Vmi nagytudású egyszer berakta fordítva a tárcsát a nyomólap alá és a lendkerék csavarok megrágták. Hozzám is hoztak már úgy autót, hogy tárcsacsere után nem volt kuplung nézzem meg miért. Szétszereléskor a tárcsa fordítva volt benne és ugyan így néztek kia rugók!!!!!!
Csabais!
Add meg lszi. a címed 25-én megyek Bp-re vinnék hangmintát a váltózörgésről, illetve 230-as motorhoz KE jet. mennyire vagy közel, megyek 20-30km-t és elmegy az alapjárat. Már mértem az alapjárati motor vezérlő feszültségét, és a normál alapjáratnál 5,4V körül van amikor almegy akkor 4-4,4V. Valami rossz jelet kaphat egy érzékelőtől, de honnan???? Van ötleted? Esetleg motorvezérlőt tudsz kiolvasni?
Mostmár mindegy,ugyan is gondoltam eggyet,és nekiáltam!
Első lépésben annyit értem el,hogy a végén egyáltalán nem volt fütésem,jéghideget lökött a verda!:(
Na de nem adtam fel,és az eredmény: Tökély!
Olyat fűt a vas,hogy mán lejebb kelett tennem a fokot,mert majd megsültem:) Szétvoltak csuszva a vákumok,meg a forgokapcsot is szétszedtem,és kipucováltam!
Aztán egyszercsak puff! és ment a fűtésem mint állat!:)
De bazz amennyi szarság van ehez a fütéshez...........
Ha xarok az állólámpás bölcsőszilentjei: elkezd az autó "kóvályogni" az úton, valamint fékezéskor+gázadáskor nagyot koppan (motor-váltó-keret nyekken egyet...)
Cseréjük elég nagy szívás: min. 2 emelő, 3 ember, 3 óra...
Mindenképpen érdemes megcsinálni, ha a fenti jelenségeket pordukálja az első fútómű!
Látatlanban ( kb:8 éve voltam állólámpás alatt ) a kasznit alábakolod a küszöbnél. A bölcsőkeret alá teszel egy emelőt, kiveszed mondjuk a bal oldali 2 csavart. A másik oldal enged annyit hogy leengedd, annyira hogy kiférjenek a szilentek. A motorral ne foglalkozz mert az a keretre van rögzítve, jönni fog az is a kerettel. Utána majd ez emelő visszanyomja a helyére.
Nálam nem csak ez a probléma, hogy felvezeti a zajt, hanem fékezésnél/ megállásnál egy nagyot koppan is. Ezt mondjuk lehet, hogy az alsó lengőkarszilent csinálja, de a bölcsőpogácsa is elég rendesen kivan...
Igazad van látatlanban elég nehéz :), viszont az nekem egy kicsikét elég rémisztőnek hangzik, hogy emelőt alá, egyik oldali csavarok kicsavar, emelővel leenged és kicserél. Hogyan tudnám leengedni, ha a másik oldalán fogja másik két csavar? plussz a motor is a tartóbakon keresztül és a sebességváltón keresztül fogja a bölcsőt, meg még a karosszéria is erre támaszkodik rá. Vagy valamit nagyon félreértek :)
Csabais:
Ezek a bölcső-gumipogácsák ezek tulajdonképpen a w116-ban is megtalálható segédkeret-szilentek? Érdemes ezeket kicserélni? Már úgyértem, hogy számottevő változás váható tőle? És a hátsókkal u.ez a helyzet?
Üdv! Hpg
Látni kell, de szerintem a csavarokat megpróbálhatod egyesével kitekerni, ha működik akkor meg olajemelőt a keret alá és engedd le oldalanként annyira hogy ki tudd a pogácsákat ütni
Igen bölcsőkeret gumipogácsákat szeretnék cserélni. Ezt nem tudtam hogy azokon a kocsikon már nincs ilyen. Valami ötlet, hogy hogyan szokták csinálni? Félek hogy teljesen ki kell majd szedni, mert nem akar majd kijönni a pogácsa... Vagy a csavar :(
Hogyne menne be, még vízelvezetője is van. Nem a középső részről beszélek, ezeknek a kis párnáknak pont olyan alakjuk volt, mint a légbeömlő rácsának, tehát valószínüleg közvetlen alá kellett tenni.
Nekem nem nyitja meg a PDF-et, amiről beszéltek, de régebben e-bay-en láttam W123 pollenszűrőt, amit a légbeömlők alá kell rakni. (Ablaktörlő le és egyéb örömök)
Nem tudom, mennyire okos dolog, remélem vízálló legalább :-)
Miből jöttíl rá, abbúl, hogy lószállító lezs, vagy a kézsiváltóbúl?
Öcsém! Máris kezdheted számolni a köbcentiket, te fizikus! A baj csak az, hogy még nem döntöttem el, mit akarok, W201, W126 560SEC, vagy turbódízel bálna... minden héten mást, tudod... ;-)
Nemrég raktatok fel fotókat ahogyan kicseréltetek egy 123-ban (vagy 124?) gumiszilenteket. Ha jól emlékszem akkor a motorbölcsö 4 szilentjét cseréltétek ki. Le tudnátok írni hogy hogyan csináltátok? Ami konkrétan érdekelne, hogy hogyan támasztottátok meg a motor elejét, illetve gondolom megemeltétek a kasznit hogy hozzáférjetek a gumipogácsákhoz. Könnyen kijöt? Nem kellett bűvészkedni vele?
"A világítás lemegy rolla,csak úgy magátol,de ha indexelek,vagy refire kapcsolok visszajön"
ha megnézted a testet, és az stimmel, akkor valszeg kikopott a kapcsoló (sajnos javítani nemigen lehet, csak egyben cserélni)
Nekem is uezt csinálta, de eleinte nem ment el teljesen a világítás, csak a tompított - a helyzetjelző égve maradt. Aztán már az sem, úgyhogy cserés lett a dolog...
egyébként nem vészes, komplet bajuszkapcsolót kábelköteggel együtt 3-5e pénzért vesztegetik a bontóban (újat meg 35 körül, hehe)
Na ez az nekem is ezt csinálja!!! Aki hátul ül az ezerrel havaiozik,én meg ráfagyok a kormányra:(
Néha gondol eggyet,és jó! Viszont ha lábra,vagy csak ablakra irányítom,akkor meg jó! Azt láttam,hogy a kapcsoló valami vákumot is kapcsol,de nemtudom mi a faxt csináljak! Van ötleted?
A belső levegőkeringetőre gondoltam. Nekem azt csinálja, hogy melegedő vízhőfoknál előre csak hideget fúj, de hátra már nyomja a meleget. Van úgy, hogy ha 80 fokos víznél leállítom a motort, és újra indítom akkor egy darabig( amíg Ő úgy gondolja) forrót nyom. De ez csak egy darabig működik, utána előre megint hideg.
Azt tapasztaltam, hogy álló motornál van egy kis hézag (fölfelé), de nem tűnik görbének. De az egyik "26-os" haverom is hasonló helyzetben volt, és azt tanácsolták neki, hogy nézze meg a 'benzinbetápnál' található vákumos ketyerét(neki sem tudták megmondani,hogy mi célt szolgál), hogy jó-e. Erre ő próbaképp kivette, és jó lett a fogyasztása.
Ha van belső keringetőd, akkor az is lehet a hiba eredete. Én is hasonló problémával állok szemben. Ajánlották, hogy nézzem meg a keringetőt. Van amikor
a kapcsoló működik, de a vákum nem állítja vissza a terelőt.
Na szétszedtük a kuplungot 2 és fél - 3 óra alatt. Kiszedtük a tárcsát is, túlzottan nincs elkopva, viszont a rajta lévő kis rugók elég érdekesen néznek ki. Olyan mintha néha belemart volna valami. De mi, hiszen nem ér/érhet hozzá semmihez? Van valakinek valami ötlete? Másik hogy a sebességváltót a tetején lévő levegöztetön keresztül is feltölthetem szerintetek olajjal?
Az összerakás sajna még várat magára, mert szombaton nem volt nyitva a csapágybolt :((
A torlótárcsát nézd meg nincs -e meg görbülve, a gázosok szoktak visszarobbanni és akkor ha meghajlik az a lemez akkor nem zár úgy ahogy kell és nem tudja a vákum meghúzni indításkor.
Szia "csabais"!
Szilárd vagyok. Van egy 85 év végi 126-osom(260 SE). Lenne egy kérdésem, ha nem tartod tolakodásnak. Úgy tudom, hogy egy ilyen típusú 2,6-os motornak az átlagfogyasztása 12-14 liter. Amióta kiköttettem a gázt, és csak benzinnel használom, előjött egy jó pár probléma. Gyújtáselosztó fedelet, injektor fúvókákat kellett cserélnem,injektort tisztítottam, és így sem akar úgy menni ahogy szeretném. Nehezen akar indulni, pumpálni kell a gázt, hogy elinduljon, és nem utolsósorban min. 20 litert kajál. A kérdésem az, hogy van-e valami ötleted a hibát illetően.
Előre is köszi! Üdv.: Szili
Egy izgalmas elvi kérdés(legalábbis nekem izgalmas):
w126, 2.8as motor.
A fogyasztásmérőm a fordulatszám növelésével egyre kissebb értékeket mutat.
(kb úgy néz ki, hogy 2-ben, 1500 rpm-től indulva azonos gázpedálállásnál a fogyimérő végtelent mutat, aztán egyre lejjebb megy és 3000rpm-nél már bőven a piros mező alatt van. A gyorsulás is kb állandó. Ezen kivül azonos sebességnél 4-ben többet mutat, mint 3-ban.)
Legjobb tudásom szerint nagyobb fordulaton a motor több levegőt kér, tehát a vákuum is egyre nagyobb lesz.
Az is ezt támasztja alá, hogy a k-jetronic torlótárcsáját a vákuum szabályozza, úgyhogy furcsa lenne, ha nagy fordulaton egyre kevesebb üanyagot adagolna az injektor.
A fogy mérő pedig egy vákuumcsőre van kötve.
A műszer persze egyáltalán nem izgat, csak 20at eszik a kocsi és az előző tulaj manuális váltót rakatott bele, ami miatt egypár vákuumcső most le van kötve, és le van dugózva. Sztem a fogyi valami vákuumelkötéstől lehet.
Le a kalappal a Richárd előtt... :) A fénykép elkészültét követően mindent kicsikart a 240D-ből, amit csak lehetett... Kilinccsel előre az egyirányú utcában, szembe a forgalommal :)
A fotó CSF szerzői és személyiségi jogvédelme alatt áll, bárki fel akarná használni, akár részében, akár egészében, írásos beleegyezését kell kérnie CSF Ricsinek (és vírítani is kell a $$$) :)))))))))))))))))))
Üdv!
ui: ugye nem tiltotok ki a listáról ezért a képért? ;)
Kicsit régebben beszéltük milyen ismertebbembereknek van mercije. A hétem valamelyik nap Jáksót láttam egy utolsó szériás fekete ML-ben (W163). Hetihetesből összejöttneki... :DD
"Miért kell olyan erősen nyomni a féket hogy fogjon? (Mitől nincs normális rásegítés?)"
1: Vagy sokat állt az autó,és be vannak a fék munkahengerek rohadva. Bár nem hiszem.
2: Át van szakadva a membrán a szervóhengerben. Egy 19-es villáskulccsal vedd le a csövet a szervódobról, amikor leveszed szuszognia kell , ha nem szuszog akkor nem tartja a vákumot. Valószínűleg ez a baja és ezért is nem áll le.
"Mitől esik be a kuplung?"
A felső munkahenger átereszt. Megpróbálhatod felújítani,vagy csere.
"Még üresben is mitől van az hogy nagyon lassan pörög fel a motor?"
A SZERVÍZ c. kiadvány meg 1-2 elírástól + fordítási hibától még mindig jól leírja azt amit néhányan nem tudnak. Nekem a 124 németül is megvan , abban is az adatok megegyeznek.
Amúgy nekem 240-es csúcsokkal 5200 leszabályozással nagyon jól megy a kocsi.
Mitől lehet az, hogy időnként felvillan a hűtővíz visszajelzője a műszerfalon, aztán magától elalszik ('85, W124, 230E). Max 3-4 percig világít egyszerre és egyébként hűtőfolyadék van a gépben (na jó, nem biztos, hogy messze a minimumtól, de fölötte).
Ezt egy merciguru mondta nekem,az áttételeket meg nem néztem meg,mivel nincs document hozzá.Azt meg én mondtam neki,hogy a 4. gang általában 1:1.Tovább nem is vitáztam vele,mert nem engedett a 21-ből.:-) Ugy voltam vele,hogy tulajdonképpen nem törvényszerű 4.-ben az 1:1,meg lehet azt más áttételűre is szerkeszteni.De ha te mondod,elhiszem az 1:1-et. Egyébbként kipróbáltam egy 4 gangosat,és tényleg úgy tűnt,hogy nem forgott annyit mint az én 5 gangosom 4.-ben. Akkor valami más miatt éreztem úgy. Bár valószínűnek tartom,hogy az enyémben valami hosszabb váltó van,mert 100km/h alatt nem is érdemes betenni 5.-be,mert rángat.
Yes! Az enyémet láttad,ott dolgozom az elzett-ben:)
De most kicsit koszos,de majd egyszer nyáron ha eljutok egy talira,közelebről is látjátok majd! A fűtéssel kapcsolatban majd azért ha lehet adjatok légyszi pár ötletet,hogy még télvíz idején megtudjam oldani,mert nyáron már hiába probálkozom! előre is köszi!!
a fűtést a 126-ban - ha már meleg a víz - állat módra kellene nyomni a gépnek, ott valami gebasz van akkor
nekem is legózott vele egy csomót a szaki, mire kicsit jobb lett (félre is volt kötve 1-2 dolog a forgókapcsolóknál, ezt is érdemes ellenőrizni)
asszem a fűtés buherálásban Ricsi és Stern a nagymesterek, én már csak az alapján is tisztelem őket, ahogy elmondták, mit hogyan műtöttek már a saját (ill. Doki) verdájukon :-)
apropó!
ha a te gépedet láttam ma de. a Váci - Fiastyúk (asszem) kereszteződéstől nem messze, akkor szép a kocsid! :-)
A minap Történt velem,hogy sikerült a tél eggyik leghidegebb hajnalán megforralnom a vizemet:) Nagyon pánikba estem,mert a jelenség a kövi volt: Alapjárat:semmi gond,a víz üzemi! Terhelés alatt: A víz Forr!! Ez a jelenség barátok közt is ugyebár hengerfej,és azon belül valószínüleg gátrepedés,ami ugye nem ocsó,de a fö gond,hogy ijen hidegben gyalog járni viszont rosszabb,mintha nyáron kétszer döglene meg a hengerfej! A végeredmény,hogy a termoszom halt meg,és teljesen véletlenszerűen pont akkor nem volt kedve kinyitni,mikor elindultam,és a forrás végett már kinyitott,de addigra megáltam,és ugye a vízhő lement! Jól átver a kicsike!
Na de a lényeg: Ebből kifolyolag eszembe jutott egy kérdés!!
A 126-ban két fütőradiátor van? És vajon miért lehet,hogy a vízem tökjó meleg,de fűtés meg elég karcsú,csak akkor jó ha lábra irányítom?
na áljunk meg BG elkezdett visszaszámolni te azt mondtad elszámolta magát és most meg még van időd???????hm???????jól gondold meg kivel osztozol a.........:-D
de ha te úgy érzed ezt kell tenned tedd azt.de alugyál még egyet.
aztán kedden lesz tali elengednek???????nemenjünk el kikérni tíz ig??????:-DDDD
Tudna valaki mondani nekem egy csapágytípusszámot, ami a sebességváltóból kijövő nyelestengely végén van, és a főtengelybe megy bele? Még szétszedés előtt meg akarom venni.
Úgynézki hétvégén kupplung csere lesz, ha éppen nem megyünk a telekre, és akkor beiktatjuk ezt a kis csapágycserét is ...
190-eseknél biztos hogy jobb a 4 sebességes váltó.A 4.fokozat az 5 gangos váltó 4.,és 5. fokozata közé esik.Ami azért jó,mert az 5.gang nagyon hosszú,ilyen kor már alig van erő.(az a kevés is elveszik 5.-ben:-))))Sajna az egyémbe is 5 gangos van,de azért downgradelni nem akarok.Elég lenne bőven 4 sebesség is,úgy is nagyon utálok váltogatni.Nem is tudom,minek az új vasakba is 6 sebesség.Tiszta kinlódás az egész váltogatás.Legközelebb automatát veszek az tuti.
jövő héten ha gondolod hozzhatod a kipuf dobot me kell nékem.de ha nemakarsz bajlódni vele akkor tartsd magadnál remélhetőleg kéthétmulva már készen lesz a vas és akkor lemegyek érte személyesen(pízt oda adhatom előre is ha köl).mondjuk egy képet ha tudsz jó lenne.
Elég nagy kincs az ötös váltó+kulissza a '23-ashoz! 100-as körül szokott mozogni, de nem nagyon van! Amúgy a 4 gangos lényegesen jobb minőségű (agyonüthetelen) váltó...
Megvan az első év összes része ... és most csurog lefelé a második szezon összes része ! Gondolom lesz akit érdekel . Akinek van DVD írója annak elküldöm ha kell , aztán a többit kitaláljátok :)
1. Nincs vákum a fékszervóhoz. (rossz a membrán, rossz a visszacsapószelep, rossz a szervódob, cső lyukas, stb.) 2. Kopott a hidraulika 3. Mivel átalakított a kocsi, ezért valószínűleg nem kötötték be jól az elektromos rendszert. Villamosságihoz kell vinni, ha nem értesz hozzá. 4. Ellenőrizni kell az üzemanyagszűrőt , egyáltalán az üzemanyagellátást. Ha nem vezet eredményre, akkor előtöltés és adagoló állítás. 5. Valószínűleg a differenciálmű hangos. Alámész olajszintet ellenőrzöl és a kúpkerék mozgatásával megnézed, hogy mekkora a holtjáték. Ha még benzinesé a "difi", akkor úgyis ki kell cserélni a 300D-nek megfelelőre.
1. Légtelenísd a féket+ell. a fékolajat (ha fekete, azonnal cseréld!) Ha ezek után sem tökéletes, tegyél bele puhább betétet (Ate, Textar)
2. Kuplungmunkahengered folyik vszeg: felújító, vagy csere...
3. Valahol veszti a vákumot az autó (szivattyú, központizár, lámpaállítás...)
4. Sztem nincs helyén az adagoló; vagy megnyúlt a vez.lánc!
5. 2 lehetséges zajforrás: közpső dob (BÖÖÖ) diffi (búgás) Cseréld a középső dobot+ cseréld az olajat a diffiben... Mindenesetre ell. a végáttáteled, ha ennyi motor volt cserélve az autóban... (300D-hez való-e a diffi...)
Előre szólok hogy ne haragudjatok meg ha kicsit több kérdést teszek fel.
Úgy néz ki beleásom magam a 123 300D rejtelmeibe. Már eddíg is konyítottam egy kicsit hozzá a fórumot olvasgatva.
A mostani helyzet az hogy a szóban forgó merci a faterom tulajdona.
Mostantól én fogom szerelni javítani. Nekem egy 1.6i A vectrám van.
Tegnap mentem a mercivel és azt vettem észre hogy feltűnően sok gőz jön a kipufogóból, és mióta ez van eléggé fogy a hűtővíz. Ez a jelenség azóta van mióta a gyereknél volt javítás címen. Azzal dicsekedett hogy jól meghajtotta 170-el.(szegény)
Az lehet hogy attól lett hengerfejes?
Elég sok baja van és úgy döntöttünk megy háztól.
Tegnap vettek is egy másikat és a továbbiakban azzal kapcsolatban fogok kérdezni, mivel én fogom javítani.
Ez egy 80-as gyárilag 2.8-as benzines.
84-ben egy magyar öreg vette meg és rakott bele egy 2.4D-t
2000-ben megvette egy pesti srác és rakott bele egy 88Le-s 3.0D-t.
Egyszer megolvadt benne egy dugó és lett akkor gyűrűzve is.
Viszont lenne vele egy kis gond amiben kérném a segítségeteket.
Hazafelé egy pár dolgot észrevettem hogy nincs rendbe.
Az egyik hogy a fékre eléggé rá kell taposni hogy fogjon valamit, a másiknál csak rátettem a lábam és megállt.
A másik, hogy a kuplung pedál ha lassan nyomom szépen bemegy úgy hogy nem emel semmit és bent is marad, ha hirtelen akkor jó.
Ha lábbal visszahúzom akkor megint jó.
A harmadik hogy ha leállítom kulccsal nem áll meg csak ég a töltésjelző lámpa.
Ha rálépek a fékre akkor megáll.
A negyedik, hogy a motor üresben ha rálépek a gázra nagyon lassan pörög ki, és kicsit lustább is a másikhoz képest. A másik egyből felpörög.
Végül: 60 felett hátulról olyan hang jön mintha Ikarus buszban ülnék.
Olyan magas sivító hang. Meg mellette ugyanakkor búg is, az gondolom kerékcsapágy.
Hali, légyszi diagnosztizáljon valaki, akinek klímás a kocsija.
A klíma hangos és lehet hallani, ahogy leáll, lelassul, mikor bekapcsolom, felgyorsul és recseg. Egyébként tökéletesen működik, csak ronda a hangja. Rátz G. foglalkozik ilyennel is, vagy valami klímás ember kell ehhez? (tudtok ilyet?)
Pacák dörömböl a WCajtón -Nyissa már ki, iszonyatosan kell, mindjárt befosok, olyan hasmenésem van!!! Bentről elfúlóan rekedt hangon: -De jó magának...
Én csak annyit tudok hogy áll.-lag a 24-es csucsaival szebben , csendesebben jár a 23-as, akkor ez ugy néz ki hogy igaz ( ráfoghatjuk, hogy felülről lefelé kompatibilis! :-))) ) De miért kell a csöveket is cserélni? Na meg milyen az a csillagdugattyú?
"Porlasztón nem vitatkozni, Katalógus pedig hülye.
615 motor ugye 200D= DNOSD1510 DNOSD261 616-617 motor 300D= DNOSD240
A többi hülyeség. "
Rögös pályafutásom során szerzett tapasztalataimat osztom meg:
A fenti adatok a gömbelőkamra-csillagdugó kombinációra vonatkoznak. A régebbi (I. szériás) laposelőkamrás kivitelhez való (mindhez) : DN 0 SD 220
Az SD 240- nel mondjuk szebb a hangja a laposkamrásnak is.
VISZONT: '81. Novemberétől vezették be (ha minden igaz szintén az összes típushoz) a DN 0 SD 240/ (perjellel a végén) p.csúcsot, ami jelentősen különbözik az összes fentebb említettől. Ezzel érhető el a legszebb "járáskultúra", ha kifogástalan a motor többi része persze (értem ezalatt pl. hibátlan nem piszkált, hajtogatott nagynyomású nyomócső köteget is).
240-es csúcs:
240/ csúcs:
Sajnos, a másabb(jobb) kialakítás az árban is megjelenik:
240 3xxx Ft per darab
240/ 13900 Ft per darab
Ahhoz, hogy minden jó legyen, elengedhetetlen a hibátlan p.csúcs tartó ház.
Tegnap kozeljartam az orgazmushoz (holgy es tenyer segitsege nelkul)
Stuttgartban es Sindelfingenben voltam az en dragasagomnak a szulohelyen.
Vegigvezettek a vilag legnagyobb Mercedes gyaran, lattam ahogy a CLS, C, E klasse megy vegig a soron, ott ahol valaha az enyem is.
Hallottam hogy van ott 1 kundencentrum, de fogalmam nem volt hogy mi is az igazabol, de bementem es belecsoppentem egy olyan csoportba akik epp az uj autojukert jottek. Persze erre csak a vegen jottem ra.
Amikort a robot epp egy tele uveg siebedachot rakott egy kasztniba es mondta az idegenvezeto vagy micsoda hogy tegye fel a kezet akinek ilyenje van, majdnem mondtam hogy az enyem is majdnem ilyen de meg csak vas es csak hatrafele csuszik.
Hal isten nem jelentkeztem, es csak akkor esett le mikor bucsuzoul azt mondta, hogy mindenkinek sok szerencset az uj Mercedesehez.
Viszont az tunt fel hogy azt autok 90 szazaleka Fekete volt feher vagy valamilyen szurke. 1 keket lattam 1 zoldet es egy bordo CLS-t vaj belsovel, a tobb mind grayscale.
Aztan beugrottam a shopba is es vettem Mercedes-Benz Kundencentrum Sindelfingen feliratu rendszamtablatartot ,Mercis jegkaparot, meg egy DVD-t.
Ha +tudjuk nezni el is hozom szlovakiaba.
Addigra el is keszul verda, mert most eleg felelmetesen nez ki. Egy nagy darab csupasz vas sarvedok muanyagok szelvedo lampa, minden nelkul en meg rettegek a vegosszeg miatt. Mert munkaora alapjan szamolnak.
Viszont valszeg bemegyek meg hazafele is Sindelfingenbe (Most Strasbourgban vagyok, de nem a tezsvireknel:) ), szal ha kell meg valakinek valami ilyesmi cucc akkor hozok szivesen.
Most holtszezon van a gumisoknál ráérnek. Én is csak azért vittem el mert megjárdáztam 2 éve, és hegesszék fel a peremét. Erre fel is polírozta. Akkor mondom hozom a többit is. Így minden nap elkészül 1.
Na elkészült az adagolóm is végre , hála a Diesel Klinikának (köci Csabais)
Tegnap reggel 7-re odavittem , délután 4-kor el is vihettem , ma délben felszereltem helyére , de sajna aksim nem bírta a -20 fokot 1 héten keresztűl és csak annyi ereje volt hogy a gázolajat benyomja az adagolóba , aztán inditásra már nem maradt szufla , így az estére maradt addig aksit töltögettem .
Na szóval este , kb 8-10 fordulás után motor elindúlt :) De eddig soha nem hallott hangot produkálva ..... olyan más volt mint eddig kezdte meg a müködését a moci .
Kircsi volt minden , picit melegedett a dög aztán mentem vele egy pici kanyart , hát ég és föld a kocsi , viszont az alapjárat magas ....
Teljesen viszatekertem a pillangószelep állítócsavarját de még így is magasnak tűnik ...
Viszont a kocsi :
Megy mint barom , ha eddig ez 60LE volt akkor most kb 120 :D
nyomaték olyan lett benne hogy az első egypár indulásnál kapart a kerék ( 16") persze ebben azért segített a hideg is :D
Na és az indulás ..... öninditó megmutatja a fogaskoszorúnak a fogait és a moci már ketyeg is , amolyan fél pöccröff !!!
Füstöt nem nagyon láttam , csak néha ha jött mögöttem autó és a világitása mutatott valami kis füstöcskét, de egyenlőre elenyészőnek tűnik .
Már csak a fogyasztásra leszek kiváncsi Most akkor 20litert kell ennie a mutatott teljesitménye alapján .......
az enyémen 3 felnin NINCS súly. (a negyedikkel most talán nem dicsekednék el, mert az előbb lett összerakva mint a többi és belül van rajta 85 gramm...)
igaz, hogy kerekenként szoptam vele vagy 2 órát, de megoldottam.
Azért ez kicsit hiányos az utóbbi 10 év, de a 116 előtiekekt nem vágom úgy hogy jó. :) Mondjuk köztudott hogy a totalcaron nem szeretik a merciket, ott a bmw a menő meg a 2-es golf. :DD
Ha voltál nála akkor látod miket csinál. Ki fogja kalapálni szépen amit lehet. Sokszor olyan krómokat kikalapál amit más eldobna.A lökhárítót meg meg kéne mutatni a lökhárítósnak.
Egy kicsivel csunyabb, fotom nem nagyon van, csak amit a telefonnal csinaltam. Mindenesetre napfenynel rosszabb latvany volt mint tegnap a sotetben :-/
Rudi bacsi szerint siman mentheto, csak uj lokos kell, meg mittomen.
Es koszonom a segitseget. megint :-) te milyen sort szeretsz, jovok neked mar vagy 3 ladaval :-)
Tudom, hoyg nem fogjátok elhinni, mivel kicsit futurisztikusnak tünik, de ma az SL-lel jöttem be dolgozni!
MOndjuk az se volt egyszerű művelet...:)
Szóval az egyik riasznyó reléje adta be a kulcsot... vagy 180HUF-os alkatész!
De ezzel még nincs vége!
Szerelő még megcsinált pár ezt azt, ha már ott volt.. pl. öninditó felujítás stb...
Kimegyek érte, eljönök... hivom nőmet, hoyg ujra a kis kedvenc SL-emben ülök, ránézek a műszerfalra és nincs olajnyomás!.. Telefon eldob..satú... hiv szerelő!
Odajön, minden jónak tünik, de nincs olyan hangja, mintha nem lenne olajzás!
Visszamegyek... olajgomba eltávozott az örök vadászmezőkre!
Na akkor ezt is felveszem a már cseréltem listára..:)
bocsi, h félreérthető volt, de én szándékosan, aljas mód kiragadva a szövköryezetből idéztelek, az alábbi éllel: :-)))
én nem_vagyok_hozzáértő, de a katalógus szerint igen
erre mondtam, hogy milyen spíler vagy, mert ugyan saját bevallásod szerint nem értesz hozzá, de mégis bekerültél a katalógusba, ahol azt írják rólad, hogy mégis :-)))
Az újabb motor a "csillag dugattyús" 240D és 300D, valamint a csillag 200D ugyanolyan porlasztócsúcsot kér. A régebbi 200D motorokba csak a saját típusszámnak megfelelő csúcs jó. A motorszám, illetve a hengerfejszám alapján lehet megnézni. DE!!! A régebbi motorok újabb dugattyúval, előkamrával, vagy komplett 240D hengerfejjel szintén az újabb csúcsot kérik.... :-) kicsit kaotikus lehet....
Általában a kivett csúcsok alapján kell venni, abban ott a szám. Így is, úgy is ki kell venni megvizsgálni őket nyomáspróbával. Nem tart sokáig... ha hozzányúltak, az biztosan látszik.
Igazából nem is szerelő hanem 1 20éves körüli merci fan
nem rég ő rakta bele 5 új bosh csilli villi króm meg minden most meg letagadta hogy hozzá sem nyúlt pedig nem az van bent és most 1 hétig nála volt a gép mert ezt azt javított rajt.
Ja, és 1 utcában lakunk.
Mik vannak?
Asszem többet nem fogja látni szerelő ezt a kocsit.
Mindenképpen járj utána a dolognak! 5 db Bosch csúcs nagy érték!!!! Hogy csúcs miatt nem indul, még nem halottam! Ha megbontották, az látszik a résolajcsöveken, ill. a porlasztóházon... Összerakás után gyakran szokott szivárogni... Amúgy 5 ugyanolyan, bontott csúcsot nehéz találni...
Offolok egy kicsit. Tegnap este ellopták a skodámat! Bebaszták az oldalablakot, és elvontatták. Aztán ma délelôtt meglett, egy 1.5méter mély árokba estek be vele, az eleje szépen összetört, de üzemképes maradt. Mint kiderült (látta vki.) kissebbségiek voltak egy piros zsigulival, amine fekete volt a sárvédôje. elôször leszakadt a kötél, amivel vontatták, utána sikerült. Hihetetlen, hogy kell valakinek egy 26 éves skoda... mondjuk a váltó meg a motor alamónium...
Nem, nem, NEM!!!! A 240D-é való bele, ami kétszer annyiba kerül! Sose lesz jó a 200D-hez valóval... Bosch-t tegyél bele, lehetőleg ne brazil és török gyártásút... (a német gyártás sajna már rég megszűnt...) Én jártam úgy, h a zsír brazil már beszereléskor xarabb volt, mint a "világotlátott" német...
Igazából azért kellene tudnom mert a kocsi szerelőnél volt és az új bosh eltünt belőle és helyette valami szar használt van és nem akar beindulni a gép.
A haverjának meg 200D-je van és valószínű hogy ott figyel csak azért kéne tudni mert ha jó bele akkor beugatunk.
pl: www.bardiauto.hu Megnéztem, ott lehet kapni, de a típusszám a 300D -hez és a 200D- hez más. De lehet hogy csak elba*ták. Vagy én néztem el valamit... :)
Figyu beszéltem az én elektromos zseni szerelőmmel: a srác azt mondta, hogy így látatlanba nem akar mondani semmit, de ha odaviszed akkor megnézi. Mondtam neki, hogy mi a tünet a verdával.
Szerintem érdemes kivinni hozzá, mert nagyon lelkiismeretes és addig fog matekolni (hogy az ő szavaival éljek) amíg meg nem találja a hibát és korrekt munkért nem kér horror árat. Rendes srác, úgyhogy nyugodtan ott hagyhatod a kocsit.
Ha kell a szám Elnök úrtól kérd el az enyémet és hívj fel. Nem akarom rádtukmálni a dolgot, csak próbálok segíteni.
1.Én ezzekel az alkatrészekkel is foglalkozom már régóta ,és még nem volt egy garanciális visszahozatal sem.
2.a QH egy nemzetközi cég ami nemigen gyárt csak csomagol,más néha jó hírű gyárak termékeit is ,de néha bizony gyengébbet.
3. a QH a legolcsóbb árkategóriából való a vásárlók fikázzák,az autószerelők fikázzák, konkrét esetre nem tud mit mondani senki,és ha felajánlasz egy másik gyár termékét ami pár forintal drágább akkor elájulnak.senki se várja el hogy egy negyedannyibba kerülő alkatrész olyan legyen mint egy merci gyári vagy ha elvárja akkor hülye.
Itt nem látszik, hogy mennyire van össztörve, ebből a szögből egész ok!
A felni király, de ezt a képet már láttam korábban, de gondolom ennél nagyobb gumival jobban fog kinézni, mert ez így kicsinek tűnik. Szorítok, hogy minél hamarabb kész legyen...., de azért addig is mondhatod, hogy télire betoltad a garázsba és kíméled(vagy ezt hagyjuk meg AGO-nak :-)) )
tegnap megállítottak balatonnál és meg akart emberünk büntetni + pontozni biztövért. kellő határozottsággal elküldtem a búsba, h "reggel óta rohangászom ti meg csak itt ültök és cseszegetitek a dolgozó embereket" satöbbi
végén megállapodtunk abban, azt írja a papírra, h közlek szabályok kisebb mértékű megsértése (nem öv) és 1,000ft csekk pont nélkül ÉS figyelmeztetett: 3 faluval arrébb mérnek:-))))
már csak az infóért kifizettem volna neki az 1k-t, mer'hogy siettem:-)))
Ha csak kevés lenne benne az olaj nem adna ilyen hangokat szerintem. Mert már ha nem kormyánzok akkor is nyöszörög (fémes nyikorgó hang), ha kicsit jobban berugózik a kocsi (egyenesen helyzetben lévő kerekekkel is). Többiek? Szerintetek mi a Sz@r ez? Ma már a búsba pi...ba kívántam a kocsit. De csak felindulásból. :))
tud-e valaki vitohoz (110d, aszem '99-es, szal meg a regebbi) bal egyhez valo karfat :-) picipenzer, mer a karpat utca nemtom mennyit ker el erte de legalabb 30k :-) tipp? uromi bonto nem jaccik sajna
Szevasztok!
Egy topictárs néhány nappal ezelôtti hozzászólásának következtében írtam egy cikkriportot Kádár JÁnosné egykori Mercedesérôl a 13-án megjelenô VAsárnapi Blikkbe. Kötelezô olvasmány! :)))
áááá szerintem még sehun sem vagy hozzám képest,én már egy éve csinálom ezt és még ma sincs vége de nézd a másik oldalát-nemköltesz benzinre,nem kell gumit venned meg kiméled a kocsit így ha elakarod adni akkor öregebb lesz és a km visszaszámolva kijön hogy x km/év az kevesett futott:-DDDD
a másik dolog meg örülj hogy mondhatod van egy SL (500 AMG):-D a garázsban és elmondhatod mindenkinek,nézheted meg simogathatod meg minden én meg álmodozhatok mert nekem nem áll otthon semmi :-(((( hiába mondom én hogy van egy S6 quattrom nemhiszi el senki :-D
A pofonlista még elment, na, de ez..... kezdünk aggódni.
Én csak érdeklődés szintjén bátorkodtam megkérdezni mi van veled, no meg a csodaverdával :-))
figyelj rákérdezek neked az én elektromos guruszerelőmnél, hogy vállal-e ilyen vasat, mert ő az a fajta, aki addig matekol míg rá nem jön, hogy mi a probléma és eddig még mindig rájött. (tudom, hogy ez nem ide való, de az én kocsim riasztójának elektronikája sem az eccerűbbek közül való és azt is rendbe tudta tenni)
relax, ez a verda úgy is csak jó időben mutat igazán addig meg úgy is rendben lesz....
Elhiszem... mondanám hogy hova vidd, illetve a srác tán még ki is menne, de ha hozzá viszed, az tuti hogy ott kell hagyni pár napra... Azt meg te nem szereted.
Szóval elvigyelek talira? Majd candle megmagyarázza, hogy az ezüst festékben keletkezett felületi feszültséggel van a baj, ha pedig megkérdezzük Audist, hogy mi van az autójával, szerintem bagatellnek fogod érezni a problémádat :)
Egy kis segitségre lenne szükségem! Van egy 126-300se automata benzines vasam.Olyan gond van vele,hogy menetközben ha lassitanom kell és 2000 alá esik a fordulat a motor el kezd rángatni és az istenért sem akarja felvenni a fordulatot.Ha leállítom pöccre indul úgy 15-20 mp.-ig tökéletesen ketyeg majd újból kezdődik a probléma!!!
Üzemanyagszivattyúra gondolunk!Mennyibe van egy szivattyú??Szerelőnél voltam egy napig ott volt a vas,de úgy ketyeget mint egy Doxa, így nemtudta a nyomást megmérni.Szerintetek??Segítsetek!! Köszönöm!!! Donzoo