Keresés

Részletes keresés

Béla6 Creative Commons License 2010.07.22 0 0 20849

hát ennek semmi köze az előbbihez...

 

az egy körpályás szintbeni kereszteződés., ezmeg egy különszintű gyorsforgalmi csp., ahol a csp-i ágak és a keresztező út egy nagy körforgalomba vannak bekötve...

 

ilyen van nálunk is: az M8x6 útelágazódás, mega 11-es út áruházas csp.-ja...

 

ez angliában igen elterjedt megoldás, sőt, ők 2 gyorsforgalmi csp-jaként is szokták ezt használni (persze ekkor 3szintes a csp.)

Előzmény: PrintScreen (20848)
PrintScreen Creative Commons License 2010.07.21 0 0 20848
Na jó, lehetne kicsit kerekítettebb is mit itt ezek, értelmesen használható, aki ki akar menni kénytelen a szélére kievickélni, és senki nem akar a belső sávból kivágni mint nálunk.
Előzmény: Béla6 (20847)
Béla6 Creative Commons License 2010.07.21 0 0 20847

hát sztem ez egy elég fax megoldás, még a körforgalom előtti időkből...

 

azmeg tök félrevezető, hogy körforgalomnak táblázzák ki, mikor nem az...

Előzmény: PrintScreen (20846)
PrintScreen Creative Commons License 2010.07.21 0 0 20846
És ezeket milyen jól lehet használni, csak ilyet engednék építeni!
Előzmény: attus germanicus (20829)
kvte Creative Commons License 2010.07.21 0 0 20845

1: Az M43-ról semmi biztosat nem lehet tudni, amíg át nem adják. Még az sem biztos, hogy a hídon kívül a többi szakasza kész lesz-e előbb.

Ha a hídon kívül kész lenne, szerintem logikusan akkor sem terelik el Algyő felé, hiszen akkor egy rossz teherbírású útszakaszon kéne Makóra vagy Makó felé visszavezetni a forgalmat.

 

Ráadásul a jelenlegi 43-as út már megszokott, a gyakran arrajárók ismerik és az van kitáblázva, vagyis a régi úton tartva a tranzitot nem kell semmit csinálni, míg minden más esetben munka lenne. De mondom, ez a szakasz most jár 1 év csúszásnál, és még messze van a késztől.

Előzmény: mf74 (20844)
mf74 Creative Commons License 2010.07.21 0 0 20844
Felvetnék két kérdést:
1., Ha az M43 Tisza híd nem lesz kész őszre(télre?), akkor az Algyőnél lévő Tisza híd felé terelik a tranzitforgalmat az autópályáról?
2., Ha a Kisújszállás elkerülő az M4 része, miért nem 2x2-ben épült - a 2013-ig szóló tervben az M4 mindenhol autópálya, kivéve ez a 10km-es szakasz?! Ráadásul az építési ár jóval alacsonyabb, mint az EU támogatás. (Ez egyébként máshol is megfigyelhető. Pl. hasonló módon a Debrecent elkerülő 354-es utat is 2x2-ben lehetett volna folytatni)
N dre Creative Commons License 2010.07.20 0 0 20843
Nem tudja valaki miért nem fejezték be a Múzeum krt. felújítását?
Fricy Creative Commons License 2010.07.20 0 0 20842
Apropó. Nem tudsz elérhetőséget ugyanilyen adatokra a környező országokra vonatkozóan?
Előzmény: Béla6 (20841)
Béla6 Creative Commons License 2010.07.20 0 0 20841

Sokan még mindig nem tudják, hogy ingyenes az M6 érdi-tetőig, ezért lehet nagyobb forgalom a főúton.

 

valami akkor sem konzisztens...

 

érdi emelkedőn (6+M6) van: 30+20 = 50e

 

ez szétágazik az érditetőn 3 fele: (7+M6+6) = 9+16.5+16.5 = 42e

 

hova tűnt 8e autó?

(meg az ercsi utcán jövők, ami nem tudjuk mennyi...)

 

 

szerintem az a 30e az egy M6 érdiszakasz előttről ittmaradt adat, úgyhogy az inkább 10e lesz...

 

 


Érdekes, hogy fent van már a teljes M6-M60-s szakasz, és szépen zölddel, mert még nincs mért forgalmi adat róla.

 

 

hát ha lesz róla adat, akkor is max. fdsz-narancs lesz, az mszp-vöröst nem fogja megütni... :-)

 

 

 

(amúgy vigyázz, mert bogar levágja a kezedet, amiért fullméretű képekkel készítetted az képindexlapot a weboldaladon... :-))

Előzmény: Aladár46 (20836)
Béla6 Creative Commons License 2010.07.20 0 0 20840

az hagyján, de a tematikus forgalmi térképeknél mintha már az m6-m60 is ott zöldellne, az m43 félig kész nemrég átadott szakasza is ott piroslik.

 

 

lyé, télleg...

 

hátaz M6/60 zéró forgalommal van fenn, úgyhogy ott csak mint hálózati elem került fel, adatok nélkül...

 

az M43nál meg szimplán meghosszították az M5-5 közötti szakaszt, mert ugyanannyi forgalmat ír az új szakaszra is... (13e)

 

hát kiváncsi leszek az M43 tiszahíd forgalmára, merugye eza 13e tartalmazza az M43 csonk szegedi célforgalmát, mega 47 felől jövőt...

 

saccra lesz kemény 6-7e... nemtom hogy fog vele megbírkózni az a keskeny kis 2x2es hidacska... :-))

 

bölcsebb lett volna 2x3-ra építeni, mert nagyon drága lesz bővíteni...

 

de mindig eza kibaszott qtyabaszás megyen...

 

Előzmény: Törölt nick (20834)
BoGar Creative Commons License 2010.07.20 0 0 20839
Nem is rád céloztam. És eléggé OFF itt, de aki ennyire nem tud gondolkozni, vagy weblapot csinálni, az ne is csináljon! én csak néztem, mi a fene van, hogy az a kis kép ilyen lassan jön le. Hát kiderült, nem is kicsi kép.
Előzmény: attus germanicus (20835)
attus germanicus Creative Commons License 2010.07.19 0 0 20838
>pláne, hogy lettország...
Ja, tényleg. Ott se jártam.
Előzmény: Törölt nick (20837)
Törölt nick Creative Commons License 2010.07.19 0 0 20837

pláne, hogy lettország...

 

ott én egyébként voltam ogre nevezetű településen, de semmi nyomát nem leltem a shrek-turizmusnak, pedig mekkora potenciál lenne benne...

Előzmény: attus germanicus (20835)
Aladár46 Creative Commons License 2010.07.19 0 0 20836
Sokan még mindig nem tudják, hogy ingyenes az M6 érdi-tetőig, ezért lehet nagyobb forgalom a főúton.

Frissítették. Bár nem találtam én sem hivatalos infót, de összehasonlítottam a korábbi screenshot-jaimmal.

Érdekes, hogy fent van már a teljes M6-M60-s szakasz, és szépen zölddel, mert még nincs mért forgalmi adat róla.
Előzmény: Béla6 (20831)
attus germanicus Creative Commons License 2010.07.19 0 0 20835
Nem én voltam, sosem jártam Litvániában :-)
Előzmény: BoGar (20833)
Törölt nick Creative Commons License 2010.07.19 0 0 20834
az hagyján, de a tematikus forgalmi térképeknél mintha már az m6-m60 is ott zöldellne, az m43 félig kész nemrég átadott szakasza is ott piroslik. mondjuk nem lenne rossz tudni, hogy milyen időszakot ölelnek fel a statisztikák, és milyen rendszerességgel frissítik..
Előzmény: Béla6 (20831)
BoGar Creative Commons License 2010.07.19 0 0 20833
Levágnám a kezét annak, aki ezt a két képet így rakta be! Minek feltölteni teljes méretben, és utána kicsinyítve megjeleníteni?!
Előzmény: attus germanicus (20829)
Sayol_82 Creative Commons License 2010.07.19 0 0 20832
Higgy erősen egy 2010. július 26-án délelőtt 10 órában, és várd az eljövetelét. ;-)
Előzmény: D H (20810)
Béla6 Creative Commons License 2010.07.19 0 0 20831

az utadat.hu-n mintha a forgalmi adatokat is frissítették volna, lehet, hogy ezek már 2009-esek, de ez csak tipp, infot nem találtam erről...

 

 

szerinted mennyire reális az, hogy a 6os érdi emelkedő - tecsóforgó szakaszán 30e a forgalom?

(ugyanitt M6: 20e)

 

 

az M6 meg csak alig több, mint 3et veszít a forgalmából az érditető után...

 

csak ennyien tunnak róla, hogy díjmentes az érdi szakasz??

 

 

Előzmény: Fricy (20830)
Fricy Creative Commons License 2010.07.19 0 0 20830
Kinek hogy. Tegnap is volt egy kisbuszos, aki az utolsó pillanatban vágott át a másik sávba, mert rájött, hogy amiben ő megy, az nem a 6-os út felé vezet...
Előzmény: Béla6 (20827)
attus germanicus Creative Commons License 2010.07.19 0 0 20829
:Snoopy: Creative Commons License 2010.07.19 0 0 20828
köszi az előzőeknek a választ.

Az érdi turbót kipróbáltam, 95% átlátja hogy mi merre van, sikerült pont egy bal..fszt kifogni aki a terelőbólyák ellenére elém próbált bekanyarodni a jobbszélső sávból. Inkább megálltam és beengedtem, minthogy nekem jöjjön + ne taartsa már fel a többieket, dehát úgy látom még mindig nem tudnak az emberek olvasni.

Egyébként meglepett de NINCS DUGÓ a turbó előtt pedig régebben elég nagy volt, igaz a 7-esen Tárnoktól álltam Martonvásárig, szóval lépésben lehetett menni.

Valaki nekimehetne már egy Kamazzal a martoni lámpáknak.
Előzmény: Béla6 (20827)
Béla6 Creative Commons License 2010.07.19 0 0 20827

naésa turbóforgó hogy szuperál?

 

még mindig balfaszkodnak a népek, vagy már sikerült betanulniuk? :-)

Előzmény: Fricy (20826)
Fricy Creative Commons License 2010.07.19 0 0 20826
Tegnap kora este az M0 és a 6-os út között rajtam kívül más nem volt az M6-on.
Előzmény: attus germanicus (20824)
Fricy Creative Commons License 2010.07.19 0 0 20825

Még nem érinti az M0 forgalmát az építkezés.

Előzmény: :Snoopy: (20823)
attus germanicus Creative Commons License 2010.07.19 0 0 20824

>reggel 8-9 között mennyire van bedugulva az MO csepel és M6 között?
Az attól függ. Ha éppen nincs baleset (ami elég ritka, de azért előfordul), akkor azért lehet haladni, ha nem is túl gyorsan. Ha van baleset, akkor meg megáll az egész.

 

>M6 mennyire forgalmas?

Most már Dunaújig nem annyira szellempálya, mint azelőtt, de most is tökéletesen lehet rajta haladni minden napszakban.

Előzmény: :Snoopy: (20823)
:Snoopy: Creative Commons License 2010.07.19 0 0 20823
reggel 8-9 között mennyire van bedugulva az MO csepel és M6 között?
Nagy a dugó az útépítés miatt?


M6 mennyire forgalmas?
Fricy Creative Commons License 2010.07.19 0 0 20822
Az M6 és a Nagytétényi út között meg kiírtották a fákat.
Előzmény: korxi (20819)
Béla6 Creative Commons License 2010.07.19 0 0 20821

az ún. látható munkálatok....

 

 

wow, micsoda szakzsargont nyomacc te itten... :-))


 

Múlt vasárnap csak egy buldózert láttam parkolni, ami a soroksári duna híd és a csepeli benzinkút között letarolta a kukoricást az útpálya szélességében, de akkor is:))

 

a gizdának nem szótak, hogy oda mán ne vessen?

vagy csak bízott benne, hogy őszig megússza a kisajátolást?  :-))

 

Előzmény: korxi (20819)
D H Creative Commons License 2010.07.19 0 0 20820
"Apa kezdődik!" :-))
Előzmény: korxi (20819)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!