Nekem szinte mindig VW csoportos autoim voltak mindig nagy dizelek ,sosem erdekeltek a francia autok ,de tenyleg soha !
Egy honapja vettem igazabol Insignia,mondeo vagy mazda 6 kombikat nezegettem!
Aztan meglattam egy 508 SW -et egy kereskedesnel majd elajultam a formatol ,egy 2008 as octavia kombi 1.9 pdtdi utan ultem at kiprobalni ,hat mintha egy urhajoba ultem volna at az a kenyelem az a letisztultsag az afelszereltseg ,azt mondtam ha bele doglok is nekem ilyen lesz !
Nezegettem a hasznal.....hu-t talaltam tobbet is 20 km-en belul 3.2-4 millioig volt a szoras!
Volt egy szurke ami az enyem lett active felszereltseg napfenyteto rengeteg extra nagyon jo allapotban 3M.365 ezer ft -ert!
2 honapja ott allt mert ebben nem volt navigacio es az 5 db kozul ez maradt meg mert mindig a Navi-sakat vittek 3.5 M -rol indult azt levittek akcioba 3M365 ezerre lealkudtam 65 ezret es mar ment is a VAM-ra rendszamert Franciabol hoztak eleg sokat allt vagy 10 honapot!
A szepseg hibaja annyi volt hogy a hatso lokharito serult volt esetleg le is csereltek mert ujra volt fujva es az Active -hoz jar hatso parkolo radar es amit feltettek lokost azon nincsenek szenzorok igy valoszinu egy acces felszereltsegu lokoset kapta!
A merevito vas vagy lemez nem serult csavarok gyariak rajta a festes kulcsot nem ertek es semmi jele javitasnak!
Igy ez valami kisseb parkolasi serules lehetett!
Masban mindenben megfelel a Acces felszereltsegnek!
Minden szurot es olajat lecsereltunk plusz vezerlest es az adalekanyagot feltoltottuk meg volt benne talan egy vagy 1.5 liter a 85 ezer km futasahoz aranyosan maradek adalekanyag!
Most jonnek a hatso fekbetetek es tarcsa csere kopott gyari volt rajta ez is egy jo jel a km futas vegett a gyari kb 100 ezerig birja ,de 80 nal mar erosen kopott!
Meg van a valtonal egy kulso specialis muanyagbol keszult talan munkahenger vagy tomites ami mar ereszti az olajat egy picit az is cseres es utana kesz egy jo darabig nem kell hozza nyulni!
Ha ezeket beleszamolom meg igy is megallt 3.6 M -benmax 3.7 meg igy is egy jo vetel volt!
A vw csoportos autok egy jo franciahoz kepest eleg fapadosok mind futomuben mind felszereltsegben vagy kenyelemben persze azonos kategoriaban!
En nagyon Peugeot Fan lettem sosem gondoltam volna! :)
Nemigazán értem mi köze a feltöltésnek a vezérlés cseréhez. A regenerálás városban is elcsíphető, kicsit morgósabb olyankor a verda, és ha megállsz akkor a hűtőventi ezerrel megy.
Egy 508-ba, ilyen üzemanyag áraknál? Persze hogy prémium. Meghálálja. Én ÖMV-zek, de van itt aki Schell és Mol párti.
Azert mondta nekem hogy jobb lenne megcsinalni a vezerles cserevel egyutt a feltoltest mert a ECU -ben is rogzitenie kell!
Igazabol nem varosban hasznalom az autot csak akkor veszem elo ha hosszutavra megyek,tehat akkor a regeneralassal nem kell torodnom o azt vegzi magatol!
Azt olvastam hogy egy nagyabol fel oras utnal o ezt el is vegzi!
Az adalekanyag 100 ezer km alatt fogy el nagyabbol az a 4 vagy 5 liter en 85 ezer km el vettem az autot es igy aranyosan kellett utantolteni!
A vezerlest meg lecsereltettem igy meg volt a nagyszerviz korabban es le van rola a gond meg 100 ezer km-ig!
"A részecskeszűrővel szerelt HDi rendszerek csak alacsony kéntartalmú gázolajjal működtethetők."
Kozben meg ezt talaltam akkor jobb ha csak premium gazolajat tankolok?
A regenerálás nem a km-en múlik. A részecskeszűrő előtt és után is van egy nyomásérzékelő szonda. A két szonda nyomáskülönbségéből a kámpjútör kiszámolja hogy %-osan mennyire van eltömődve a részecskeszűrő. Majd bizonyos % asszem 70, fölött elkezd regenerálni, amitől kitisztul a szűrő. A km csak egy közelítő adat. Ahogy öregszik a részecskeszűrő és hízik a km a kocsiban, egyre kevésbé tud tisztulni regeneráláskor, így egyre-egyre kevesebb a két regenerálás között a különbség. A diag megmondja mennyi volt a külömbség a két utolsó regenerálás között, ha az 50-100 km akkor lehet aggódni.
Igen a szerelőd jól beszélt. De egy dolog feltölteni az adalék tartály,egy másik pedig beállítani a feltöltés tényét a compiban, merthogy ő nem tudja mennyit töltöttél bele.
Nem is értem, miért vakarja a fejét az összes (márka és nem márka) szervíz a párásodás problémára. Nekem, a totál amatőrnek is összeállt az algoritmus az elmondottak alapján, hogy mit kéne ellenőrizni, tök logikus minden, ezt egy szerelő ne tudná, nem egy űrtudomány !!
Na ezért gondolom, hogy, nézzenek bár madárnak, viszem az ötleteket egy listán (checklist) és átadom a szerelőnek...Ha nem sikerül megjavítani, nem lehet használni az autót hideg időben!!
Külső-belső: ha kézzel beállítom a belső keringtetést, akkor úgy marad, nem vált át külsőre. Át kéne?
Sziasztok egy 3 eves 2 literes 163 LE HDI motorrol lenne szo !
Legfokeppen a reszecskeszuro regeneralasarol!
Ugy tudom minden 400-500 km megtetele utan bekovetkezik!
Ennek az 500 km -ert egy adott ut alatt kell megtenni vagy aprankent ossze jon akkor is regeneralja a reszecskeszurot!
Egy hete toltottuk fel az adalekanyag tartalyt ami szukseges a regeneralashoz !
A szerelom azt mondta hogy 3000 fordulat felett olyan hofokot er el a keramia ,hogy a rendszer akkor fecskendez ebbol az adalekanyagbol ami segiti regeneralni a szurot,plusz minden tankolasnal is adagol ( tanksapka nyitasnal)
Ez tenyleg igy van?
Meg ezt talaltam:
"A részecskeszűrővel szerelt HDi rendszerek csak alacsony kéntartalmú gázolajjal működtethetők"
A kutakon az osszes premium gazolaj alacsonyabb kentartalmu?
Sikerült kicserélni SW-n a hátsó ablaktörlő kart és a tengelyt is bezsírozni és még a hátsó üveg is egyben maradt :)))
A megoldás főbb lépései (két emberes művelet):
- WD40-el beáztatni
- egy nagy és nehéz francia kulccsal erősen meg kell fogni a tengely alsó részén lévő fém lemezt és erősen ellent tartani, lehetőleg nem felütköztetve
- felülről hosszú csillag kulcs és kalapáccsal történő ütögetése, majd végül hirtelen nagy erővel megpróbálni kinyitni az anyát, többszöri nekifutásra nehezen de meglazult
- az ablaktörlő kart meg lehet próbálni lehúzóval leszedni de valószínűleg kitörik a műanyagból az alu persely a karból (nekem eleve törött volt a kar), végül egy vas fűrész lap segített az alu persely tengelyről való eltávolításában ;)
- a tengelyt egy seeger fogja azt eltávolítva lefele kicsúszik a tengely
Segítségeteket kérném: az MP3-as lejátszo nem hajlandó kiadni a CD-t, hiába konyorgok neki :-) , nem is jásza le, csak a homokóra forog álandóan.....mi lehet a gond?
Az EGR-t már tavaly lefalaztam, miután egyszer benzint tankoltam a dízelbe, és rángatott. Csináltam egy hibatörlést, majd megyek vele pár napot, aztán megint kiolvasom.
Amúgy a kütyü érdekes játékszer. Folyamatos módban tudja olvasni az üzemanyagnyomást a rail-ban, a beszívott levegő hőmérsékletét és mennyiségét, meg sok egyéb adatot. Elnézegettem egy darabig. Ezek szerint a diagnosztikai csatin szinte minden motor információ ott van?
Egyébként ha már ott lesz az autó... A tetősötételő nem működik mert szét van esve, kuka. Viszont szereztem egyet bontottan ami egyben van és működik (elvileg). Nagy munka lenne kicserélni? Beleférhet esetleg? Csak érdeklődöm.
Kellett volna ma le ablakmosnom az első szélvédőt, de a bal oldali fúvóka 10 cm-re spriccel, a jobboldali 1.5 cm-re. Mi a teendő? Ki lehet valahogy tisztítani a fúvókákat tűvel, vízkőoldóval, vagy cserélnem kell? Ha igen, hogyan tudom kivenni a régieket? Kipattintós vagy van valami trükkje? Ki csinált már ilyet?
Jó reggelt! Boldog Mikulást Mindenkinek! ( így utólag is... ) Betg hallom a drágámmal lezsíroztátok, hogy holnap megy hozzád az autó Békéscsabáról. Lehet a végén mégsem kell felgyújtanom? :P :D
sziasztok , peugeot 407 sw 2,0 hdi van ,az a problémám adódott hogy alapgázon szépen megy de ahogy elindulok 30-40 km/ó olyan mintha fütyülős hang jönne ki a motortol
Persze értem és, de itt az Ebay-en veszek szinte mindent, mert sokkal olcsóbb, mintha boltba mennék. De csak a fenti linken találtam azokat, s nem vagyok biztos, milyen kell bele. Ezért dobtam fel a kérdést.
A kocsim motorburkolatából elvesztek/hiányoznak/nem is voltak azok a gumikarikák, amelyek a burkolatot rajta tartják a fém csöcsökön. (2.0 HDI). Emiatt a motorburkolat zörög, verődik, s azt a sárga habszivacs féle anyag meg morzsálódik rá a motorra folyamatosan a burkolat belsejéből. Szeretném pótolni ezeket a filléres gumikarikákat, de nem találok sehol. Mi lehet a nevük (esetleg angolul?) és honnan vegyek ilyeneket?
Jó, ezt kivételesen elég sz** kicserélni. Én is pár hónapja cseréltem ugyanezt az oldalt, vagy 1,5 órát felrengtem alatta. Hova máshova tették a franciák a a csatlakozót, mint az alváz és a tank közé!:(( Le kellett lazítani a tankot és fölötte kell átvezetni a tyúkbelet. Nekem alkatrész 13e volt a Unixnál.
Azért annyira nem sajnálom a márkaszervízeket. Sötét és rabló banda.
Nekem ilyenem van, igaz RT3-al, így a szövegmegjelenítésről nem tudok nyilatkozni. A hangja szerintem nagyon jó, és működik a kormányalatti vezérlés is.
Dension Gateway300 (GW33PC1) interfésze RD4mp3-hoz van vkinek? Hogy szól? Megy a kormány melletti vezérlés? Ki- majd bekapcs. után ugyanonnan folytatja a lejátszást USB-ről? Text mezőn megjelennek a zene adatai? KÖszi
Szia! Szerintem abban a magasságban az 1 din sem fér be, mert mögötte van egy vastag fém keresztmerevitó és nem tudod betolni annyira , hogy ne álljon ki a sikbol, de egyébként sokat kell farigcsálni is. Eggyel lejebb a rádió helyére gond nélkül be megy. http://indafoto.hu/tom407/image/22097721-360e0d61/473911 itt megnézheted mennyire áll ki a síkból.
Budapesten keresek 307 benyós autó gázpedál javítására egy válalkozó fórum társat. A kocsi nem az enyén barátom küszködik vele. A pedál-elmondása szerint benyomva marad válltakozó elöfordulással. Kérem ha valaki vállalná az ügyet jelentkezzetek. Kösz Tamás
Peugeot 407 swem van. Egy napon nem tudtam elinditani.
Nos kiderult a kulcs tonkre ment tonkre. Nem meselnem el a telljes kalvariat.
A lenyeg hogy elso lepeskent sikerult a regi kulcsbol megmentenem magat a szarat. A fold alol elokeritettem hozza egy transzponder csipet. A lenyeg hogy sikerult osszetanitani es az autot elinditani. Mivel ez csak egy szar nyilvan taviranyitom ez ido alatt nem volt azaz nem tudom zarni az autot es a csomagterajtot kinyitni.
A kovetkezo hogy szereztem egy szuz taviranyitos kulcsot. Amit a masodik kulcsos fel tudott tanitani hogy elinduljon az auto. Ekozben a regi szarat es csipet el is felejtette . ami most nem lenyeges.
Szoval most van egy taviranyitos kulcsom amiben benne van az elektronika viszont csak elinditashoz tudtuk feltanitani. A taviranyitoreszt nem.
Esetleg volna valakinek "know how"-ja hogyan lehet a taviranyitoreszt hozzatanitani az autohoz?!
Fontos lenne. Koszi udv!
Barmilyen tanacsot esetleg szakemeber ajanlast fogadok. Koszi!
Ahogy a reggeli hideg idő állandósodott, a kormányom balra fordulásnál felkeményedik, olyan mintha kihagyna, megállna a szervómotor. Olaj csontra leereszt, szervócső bilincselve, a helyzet változatlan. Szóval szerintem nem sokat ér az olajcsere. Más kell legyen a hiba forrása.
Jah ez nem bug, ez feature. :) Nem, egyébként a kormánykapcsolódban egy réz sinen fut egy érintkező ami ha tekered folyamatosan érintkezik. Gondolom annyit kanyarodtál, hogy a végállásban már nincs kontakt.
Sziasztok, csak nekem van olyan, hogy ha a kormány el van fordítva nem megy a kürt? Csak egyenes állásban, pedig sokszor van, hogy kanyarodás közben pöcsölnek elöttem, de így nem tudok nekik "szólni" :)
Azért az ilyen dolgokat is a helyén kell kezelni. Nem kell elvárni egy autótól, hogy digitális stúdióként üzemeljen és annak megfelelő hangminőséget produkáljon. Aki stúdióhangzást vár, az üljön be egy stúdióba, vagy vegyen egy alsó hangon is 150K-ba kerülő Sennheisert, vagy egy 800K-s Mark & Levinson hangrendszert, és otthon gyári CD-t hallgasson a félmilliós lejátszón. De ne az autóban akarjon valaki hangmérnöki ambíciókat dédelgetni... Ráadásul ebben a szegmensben egyáltalán nem igaz, hogy feltétlenül a drágább a jobb. Az viszont természetesen igaz, hogy a gyanúsan olcsó az olyan is.
A harmadik pedig, hogy a 407-nek nem valami jó az akusztikája (főleg nem az SW-nek), egy ütős hangrendszer sem szól olyan jól, mint pl. egy A6-osban egy gyengébb.
Működik és amíg nem tudod összehasonlítani addig elfogadod hogy hát ez ilyen, aztán egyszer kipróbálsz meghallgatsz egy densiont és rájössz hogy a másik egy vacak.
Köszi mindenkinek a választ. És ha olyasmi jutna eszembe, hogy az érme tartó helyére egy 1din-es fejegységet tennék, amiben már minden digitális lehetőség benne van?
Meg lehet azt helyügyileg oldani? Mert jelen állás szerint úgy saccolom oda nem nagyon fér el farigcsálás nélkül...
Én 3-4 szer is vaxolom egy éven belül. Ja és kizárólag kézi mosás. Dolgoztam 3 évet autómosóban és láttam mi lett a törzsvendégek fényezéséből. Itt Zalaegerszegen. :)
Kedves elektromos szakik (és nem szakik is), szeretném a véleményeteket kérni ezekkel a mütyürökkel kapcsolatban. Itthon a Dension-t találtam meg erre a célra, de igencsak drágán. Viszont a Dension-nál azt ígérik, hogy a kijelző is megjeleníti az aktuális szám előadóját, szám címét és az RD4 kormány távirányítójával is működtetni lehet.
Működtetni kéne a külső belső levegő keringetést és megfigyelni hogy átvált belsőről külsőre meg vissza , lehet még kondenzvízelvezető cső dugulás is , de ez a legkevésbé valószínű.
Hello sziasztok valaki tudna nekem segiteni 407 2.0hdi van már kb 5 hónapja szivok a Depotion system faulty mókával amiket cseréltem és n szünt meg a hiba: uj egr szelep turbó nyomásszabályzó nyomásérzékelő olaj vezérlés szürök meg a kötelező,egyépKént szervizkönyves az auto és turbo ketőstömegü meg azthiszem magasnyomásu lett cserélve 240000 nél nagyobb gyorsitásnál kön elő a hiba ha leálitom a kocsit akkot elmulik egy darabig a piktogram hol elalszik hol előjön nincs ford azám korlát csak amikor beirja a hibát nem megy ugy a kocai ahogy kellene szervizbe azt mondták h magasnyomásu vagy befecskendezés remélem h nem és h van rá valami megoldás.
Nem nagyon tudom elkepzelni hogy a klimaval bejuft levego nem tunteti el a parat. Ugyanis a klima altal befujt levego gyakorlatilag szaraz azaz majdnem hogy nem 0% a paratartalma....
Ugyhogy ha az nem tunteti el csak ugy lehetseges hogy a klima nem mukodik, a pollenszurot ujra ki kell cserelni. Egyertelmu hogy ilyen nyirkos idoben paras a levego ami bejon.
Köszönöm az ötleteket, neked is és minden hozzászólónak. Írok belőlük listát és úgy megyek a szerelőhöz, hátha...eddig nagy volt a tanácstalanság a részükről.
Igaz, nem Peu, de nekem az előző kocsimnál a párásodás oka az volt, hogy a külső-belső levegőt állító kis rudazat le volt csúszva a helyéről, és a cucc belső levegő állásban maradt. Na onnantól kezdve télen csak kicsit leengedett ablakkal lehetett kocsikázni, és időbe telt, mire rájöttem mi a gond. Tudom a 407 nem ilyen egyszerű, mint a kis Suzukim volt, de lehet, hogy a gond ugyanaz, talán ott is van valami terelőlap, ami szétesett, vagy eltört?
Más:
Nekem a 2.0 benzinesen kell szelephézagot ellenőrizni-állítani? 16V 140 LE 2006.
Ok, hogy fújatod, de tényleg megy a klíma? Nekem is befátyolosodik indításkor, de sec-perc lefújja. Asszem a kesztűtartó felett van az a kis nyílás, ott nézi a páratartalmat, lehet hogy rossza a szenzor én nem is használja a klímát...
Még egy dolog, nézd meg nem fogy-e a hűtőfolyadékod, mert ha lyukas a fűtőradiátor akkor azt felnyomja az ablakra azonnal, de olyankor édeskés fagyálló szag terjeng a kocsiban, és annak a páráját képtelenség letörölni a szélvédőről..
5 ember páráját azért eléggé nagy kihívás ledolgozni az ablakokról főleg ilyen esős párás szottyos napokon. De van egy páraérzékelő benne, ami ha tönkremegy akkor az automata klíma nem vagy rosszul érzékeli a párát a kocsiban, és nem kapcsol klímát. De ha manuális állásban sem viszi le és a pollenszűrőd is jó, akkor két dolog jutott még eszembe, ellenőrizd a fűtésboxot a motortér felől, nem-e került elé valami mocsok, illetve a klímának a kondenzvíz elvezetője tömődik el olyankor bennmarad a kocsiban és újra pára lesz belőle.
Egy 407sw-t gyűrünk, 5 tagú család, szeretjük is, csak hát ilyenkor ősszel-télen van vele egy nagy gond: iszonyúan párásodik! Indításkor jön egy nagy páralöket a szélvédőre, ez szerencsére hamar lemegy, de nagyon gyorsan beszuszogjuk. Külső levegő befúvás megy, pollenszűrőt is cseréltünk, mégis maradt az irdatlan párásodás. Voltunk vele márkaszervízben, (M3), csak hümmögtek. Hidegebb napokon egy kis ellipszisen át lessük a forgalmat, nagyon kellemetlen (és veszélyes). Klímázunk is, ablakra fúvatunk, egyik sem igazán hatékony. Ötlet, javaslat, szerelő (Újpest és környéke)?
Peugeot 407 swem van. Egy napon nem tudtam elinditani.
Nos kiderult a kulcs tonkre ment tonkre. Nem meselnem el a telljes kalvariat.
A lenyeg hogy elso lepeskent sikerult a regi kulcsbol megmentenem magat a szarat. A fold alol elokeritettem hozza egy transzponder csipet. A lenyeg hogy sikerult osszetanitani es az autot elinditani. Mivel ez csak egy szar nyilvan taviranyitom ez ido alatt nem volt azaz nem tudom zarni az autot es a csomagterajtot kinyitni.
A kovetkezo hogy szereztem egy szuz taviranyitos kulcsot. Amit a masodik kulcsos fel tudott tanitani hogy elinduljon az auto. Ekozben a regi szarat es csipet el is felejtette . ami most nem lenyeges.
Szoval most van egy taviranyitos kulcsom amiben benne van az elektronika viszont csak elinditashoz tudtuk feltanitani. A taviranyitoreszt nem.
Esetleg volna valakinek "know how"-ja hogyan lehet a taviranyitoreszt hozzatanitani az autohoz?!
Fontos lenne. Koszi udv!
Barmilyen tanacsot esetleg szakemeber ajanlast fogadok. Koszi!
1-2 napja sikerült a távirányítón valamit elnyomni,mert nyitáskor a hátsó csomagtérajtót is nyitja,ja és motorleállkor ha kinyitom a vezető v. utasoldali ajtót szintén nyitja a csomagteret is.
Már próbáltam az akkusarut levéve az 1. dolga visszatételkor is a csomagtérajtó kinyitása volt?!!!
Aki nagyon ért hozzá kérem SOS-be hasznos ötletet vágjon hozzám...........
Ma reggel fagyott és amikor le akartam engedni az ablakokat, hogy kilássak, a jobb hátsó ajtóban valami pattant és azóta csak a motor morog, de az ablak nem mozdul. A motornak olyan karistoló hangja van. Mi tört el?
Jovoheten veszem at az autot 3 eves 83 ezer km van benne 7 honapot allt!Egybol olaj csere meg osszes szuro ,gondolkodom a vezerles cseren is az a biztos,eddig csak nemet autoim voltak ez az elso francia :)
SZIA SZOBATHELY KISZEDIK BELÖLE A fap szüröt az ecubol töbet nem lessz gond vele irj sopronban vagyok hétközbenui pug 407 1.6 hdi az enyémben sincs carbonos az enyém fekete
sziasztok egy kis segitségre lenne szükségem porlasztokat cseréltem a pugeotban 407 1.6 hdi csak sajnos pp2000 nem birom feltanitani öket probáltuk ecu szoftver frissitésel is ugy sem ment aztán egyik ismerös mondta hogy a motort kell feltanitani ö pesten csináltatta az M5 citroennél 1 ora és kész voltak nekem FÜSTÖL MINT ATOM :) ez ügyben kérném segitségeteket aki profi a pps2000 pogramozásában
oja chippelve van de leszedtük és ugy sem ment +i van ütve a partikel filter is szoval helppppp
szia nekem van 2 db 407 é volt nem használtam csak megvettem 40 e ft darab áron mert vártam egy lámpára jo áron és kiderült hogy 2 db jobbos volt azota is itt van a dobozában
Üdv! Nos uraim, végre 3 hét legózás után, mire mindent átnéztek meglett a hiba. Úgyhogy ezúton kérnék sgítséget, tippet, ötletet az összes főleg computer mágustól. Kiderült ugyanis, hogy a 4-ből 3 porlasztó lett kuka, zárlatos. Kérdés, hogy mitől? Miért csak 3? És miért mind a 3? Mi okozhatta? Addig nem cserélünk míg ki nem derül mi nyírta ki őket. A számítógép? Valami zárlat? Vagy mi? És ha már itt tartunk, nincs valakinek bontott, de jó porlasztója jutányos áron? 2004-es 2.0 HDi Kérlek segítsetek!!! :(
Szerintem valamelyik kerékszenzorhoz vezető drót kontakt hibás. Azok vannak szar helyen, mozognak, koszolódnak. Ha szerencséd van és pont akkor van a hiba, amikor diagolnak, hamar lebukik a szemét.
Az ABS és az ESR sárga kijelző egyszerre ég, de mindezt változatos időközönként teszi. Azaz, egyszer jelez, egyszer nem, mikor hogy szottyan úri kedve. Van olyan is, hogy indítás után azonnal jelez, de van úgy, hogy menet közben, mondjuk 50-100 km megtétele után.
Újraindításkor aztán sokszor sokáig semmi, majd megint kezdődik a szeszélyes játék.....
Van tippetek mi lehet a hiba? Működik-e jelzéskor az ABS? Vagy "csak" kontakthiba a jelzőrendszer elektronikájában? Esetleges szervizköltség?
A vezető oldali tükröm csak félig nyílik ki. Ha nyitás vagy zárás közben megpróbálok kézzel segíteni neki, azonnal megáll, mintha érezné a kezemet. Kenjem meg valahol? Fújjak be a réseken WD40-et?
Kétes állapotú kerékszenzorokat garancia nélkül 4eft/db áron adok , mindenki magának bontja ki !!
Ha kivételkor tönkremegy akkor is meg kell venni !
Én nem ebből élek, senkit nem akarok becsapni ezért nem foglalkozom vele , mivel a szenzorban egy elem van aminek az állapota ismeretlen ezért lutri , a másik hogy kiszereléskor sok esetben a alu szelep szár egyszerűen eltörik.
A delphi befecs az evjaratfuggo vagy szerencse az enyem 2011.10 havi 83 ezer van benne! 4 eve gyartjak nem tudom hogy valtottak a beszallitot vagy befecskendezo markat!
Az 1.6 es a 2 .Literes es a 2.2 -es HDI motorban Delphi-k vannak vagy kulombozo?
Szerintem erősen szoftver függő. Nekem állandóan (20-30 percenként) kiírta, hogy nem tudja monitorozni a nyomást. Van akinél egyszer kiírta, aztán beletörődik. Nyáron mikor feltettem az út téli felniket és a jeladók még nem voltak rátanítva, nekem is kiírta egyszer, hogy a bal hátsóban kevés a nyomás :)
Én ugyanígy jártam mondjuk azt nem írja, mennyi a keréknyomás, de vettem 4 gyári lemezfelnit egy fórumtárstól, szinte újak. Fel lettek gumizva, és a 4 alu ment téli álmot aludni, a kocsim meg azóta is azt írja, Pression Ok. :) Érdekes, az biztos, de a rendszer amúgy nekem tuti jó, mert még az aluknál szólt, hogy az egyik hátsó lapos, és tényleg...Amúgy azt hol írja, mennyi a nyomás a gumiban? :)
Köszi HZ a felniket, a csavarok is megjöttek. Fel is tettem szépen. Ellenben a nyomás érzékelő a diag szerint, azt mondja hogy az érzékelő nélküli lemezfelnikben 2,2 bar nyomás van! LÁTNOK :D
Egy szót nem szól hogy gáz van. Vagy még érzékeli a 2km-re lévő garázsban a jeladókat! :D
Tavasszal pedig még besípolt cserénél.
Mindegy letiltottam, majd tavasszal ránézek mi lehet a baja.
Pontosan. Én is úgy, hogy épp kicsit megszoruljon. De csinálhatnának fake lopós csavart is. Szuper zárszerkezetnek látszó tárgy, műanyagból:) A lopók gondolom "ránézésre" dolgoznak:)
Én a lopós csavart a gumisom tanácsára csak annyira hajtom be hogy megszoruljon + kb egy negyed fordulat. Merthogy mi a francnak megtépni, ott a négy másik ami remekül megfogja a kereket. Lásd 307.
Régebben volt olyan lopós csavar változat amit az egyik eredeti csavarra kellett rátenni, hat lapra fogott és egy kis kulcsal lehetett bezárni. Ha az gajra megy max le kell verni, vésni róla, és ott a szép eredeti csavar. Kevesebb szívás. A rabolónak meg nem biztos, hogy van a helyszínen 10-15 perce szobrászkodni.
Na, véget ért a kerékcsavar-SAGA. Ma délelőtt vettem egy vadiúj keresztkulcsot, amivel (+2 hosszabbítás rá) kitekertem a maradék egy csavart. Levettem a kereket és a futófelületben megtaláltam a bűnöst, kettő darab negyedbe tört csapágy-külső volt a gumiba szúródva. Pótkerék be, majd a gumishoz el. Ukrán akcentussal beszélte az angolt a csóka, majd megkért, hogy ne menjek be a műhelybe. Bevitte a kereket, majd esküszöm, 3 perc múlva kihozta megjavítva. Ezalatt levette, megragasztotta, visszarakta és felfújta. Én azt hittem, hogy ilyen mértékű lyuk már javíthatatlan.
Ezután kimentem a helyi autóbontóba, hogy vegyek négy normál csavart a lopósok helyet, mert nem akartam még egyszer ezt végig szopni. A bontós csóka odavitt egy 200 literes hordóhoz, ami tele volt kerékcsavarokkal, hogy keressek magamnak. Fél óra alatt találtam is, ami kell, fizettem (L2) és haza. Otthon nekifogtam kicserélni a lopós csavarokat. A két hátsó simán ment, a bal elsőben ismét lenyaltam a lopós csavar ricnijét félig. Visszamentem a gumishoz, aki nekifeküdve egy légkulccsal kivette a félig elnyalódott csavart. Betettem a normál csavart, majd a kukába vágtam az összes hulladékot, a kopott keresztkulcsot, az elrepedt eredeti felnikulcsot, az összes lopós csavart meg a hozzávaló kitekerőt, meg a meghegesztett dolgokat.
Úgy lesz. Minden csavart kiveszek és visszateszem normálisan meghúzva. Az volt a baj így visszagondolva, hogy a legutóbbi szerelésnél nem a mester, hanem egy tanonc szerelt. Vigyorogva recsegtette a légkulcsot, élvezte a munkát. Aztán amikor kész volt, előhozott egy másfél méter hosszú nyomaték kulcsot és azzal húzta meg a csavarokat végleg, reccsenésig. Gondolom, nem volt beállítva a meghúzási nyomaték, hanem addig húzta, amíg az 50 kilójával bírta.
A felni csak fekete kormos lett, még nem látom, mennyire fröcskölődött össze. De nem volt száz %-os így sem, van rajtuk pár járdaszegélyfogás nyom. A holnap délelőtt újra izgalmas lesz. Ha nem bírok a maradék csavarral, megint hegesztenem kell rá valamit. Lassan elfogynak a krovafejeim :).)
Egy előnye azért van a dolognak, a te kerekeid tuti nem viszi el senki. A helyedben hőálló zsírt is vennék és az összes csavart kivenném és zsírral visszatenném.
Ma reggel nekifogtunk az elnyalt fejű lopáscsavar kiszedésének. Zuhogó eső, de a hajam tökéletes. Elmentünk venni egy fúróhegy szettet, meg egy hosszabbítót, lévén az utcán ragadt a kocsi. Az első hely kurva drága, a másodikra menet leszakadt a fiam kocsijának a kipufogója, mint egy traktor. Úgy mentünk el egy másik boltba, fúróhegy oké. De gyanúsan olcsó volt, nem volt másik. Haza. Az eső zuhog, a hajam tökéletes. Hosszabbító legombolyít, fúrás. Sárban guggolva a 2-3-4-6 fúró még úgy ahogy, de a nagyobbak már csak visítanak a vasban. Gondolom, a csavar nem bádog. Fúrás felad. Az eső alábbhagy, hegesztő kicipel, hozzávalók (kalapács, maszk, pálca szintén). Krovafej beilleszt, majd negatív csipesz felcsippent. De nincs hova, a féktárcsáról lecsúszik, máshol nincs elérhető test. Próba 10-szer, végül megáll a helyén. Krovafej odavarr, közben az angol 13 amperes villásdugóban ötször biztosíték csere. A krovafejbe betettem a hajtót, majd óvatosan feszítve beletörtem a 4szög szárat. Egyszerűen elnyíródott, mint a szar. De a hajam tökéletes, de az idegrendszerem már nem. A kiálló krovafejre ezután ráhegesztettem egy rávaló villáskulcsot. Biztosíték csere újra a lakás különböző pontjain. Pocsolyavízzel lehűtve, majd próba. Keresztkulcs rátesz, óvatos feszítés és TÁDÁ megindult!!!!Boldogan tekertem ki a genyó csavarját, lőn boldogság. A fiam hozta a pótkereket, én addig kivettem a 4 hagyományos csavarból hármat. A negyediken megfordult a keresztkulcs, mert egy kopott darab, használtan vettem. Kipróbáltuk a gyári felnikulcsot, az meg egyszerűen szétnyílt rajta. Próbáltam a keresztkulcs végét alátámasztani egy hokedlin, de átfordult. Többször nem mertem erőltetni, mert akkor végleg lesarkalja a csavart. Most este van, esik. A fiam leszakad kipufogója estére kész, holnap megyünk új keresztkulcsot venni. Ámen. Folyt. köv.
Köszönöm a tanácsokat. Délelőtt nekifogok a fúrásnak. Kaptam tippet arra is, hogy hegesszek rá valamit a csavarra, de nem merem hegeszteni, mert félek, hogy az elektronika kap egy túlfeszt és kampec.
(Imádom az index-et. Fél óráig pötyögtem mire az nem küldte el...)
Szóval 2 hete én is így jártam. Fúrás lett a vége, ebben a sorrendben: 3-4-6-8-9-10-13,5-16. (Így utólag a 9 kihagyható.)
Elsőnek érdemes azt a kis "kalapot" letörni a csavar tetejéről, mert csak gondot fog okozni. Egy 16-os krovát ráütsz és letekered. (A krovafejben legyen lyuk, hogy ki tudd ütni belőle.)
Ezután minél pontosabban megpontozod a közepét és lehet fúrni. A csavar alatti alátét 11mm-re van, tehát minimum ennyire kell befúrni. (A furat szélénél mérve 11mm, nem a közepénél!)
Ha a 16-os is megvan, akkor azzal fúrás közben kicsit feszegetni kell csavar fejét, mert itt még 18mm-es a csavar. De az az 1mm könnyen el fog engedni.
Baj van. Tegnap reggelre teljesen lelapult a jobb első kerekem. Akkora lyuk van rajta, hogy nem tudom felfújni még ideiglenesen sem. De ami a legnagyobb baj, hogy nem tudom levenni a kereket. Jobban mondva a legutóbbi szereléskor úgy felverették légkulccsal a kereket, hogy most nem bírom megtágítani a lopásgátlós csavart. Hívtam egy mobil gumist, aki szerencsésen elnyalta a lopásgátló ricnijét, majd lelépett. Teljesen tanácstalan vagyok. A lapos kerék miatt megmozdítani sem bírom a kocsit, a kereket meg nem tudom levenni. Ti mit szoktatok csinálni ilyenkor? Próbáljak ráhegeszteni valamit a lopásgátló anyára?
A gyári alufelni kerékanyái szerintem jók hozzá, ugyanis a félpótkerék acél és ugyanazzal fogatod fel ugyebár. Csak hülyén néz ki. Szerintem kerékcsavart kapsz bontóban gombokért. De jó hogy mondod, el ne felejtsem letiltani ha lecserélem. Bár úgyis sípol, meg pirosodik minden mint állat.
Nyálra még nem gondoltam, de érdekes felvetés! Majd kipróbálom. A tank viszont majdnem fullon van. És nem, nem tankoltak bele benzint gázolaj helyett... :)
Helló! Nos annyit már tudni, hogy a komputer nem engedi be az üzemanyagot. Van valakinek tippje, hogy miért nem? Szűrők nemrég ( 1 hónapja ) lettek cserélve és a tank is most lett takarítva.
Szerintem a padkai átkelés során ellöttyent az olaj, és levegőt szívott a szivattyú, amit szét is nyomott mindenhova. A légbuborékok miatt nem működött rendesen az a sok hidraulikus kütyü. Aztán kidolgozta a levegőt és helyreállt a cucc. Szerintem nincs elég olaj benne.
Helló, automata váltós guruk figyelmét szeretném kérni: "végre" eljött a pillanat amire nem vártam: gond volt az autómmal. (2.7 Hdi aut.) Egy padkán átkelés után lefulladt, vagyis inkább leböffent a gép. Újraindítás után volt hátrament és előremenet is, de csak az M1 ment. Még kétszer újraindítottam de semmi. Aztán járó motornál telefonálás, majd elindulás -kínomban- a város felé és újra működik, megvan minden előremeneti fokozat is.
Ez akkor most mi lehetett vajon?
Most járok 100.000nél, mikor kell ebben olajat cserélni? Már ha kell egyáltalán...
Otthon bele lett téve egy másik akksi. Azzal is teker de nem indul. A motorhiba jelzés ugyanúgy megmaradt. Elvileg már a szervizben van. Nemtom mi lehet. Én kint vagyok németben, úgyhogy csak így látatlanban írok mindent.
Hogy hívják azt a műszert, ami a kocsi dőlésszögét mutatja? Terepjárókban van ilyen, olyan mint egy kis műhorizont. Kerestem műhorizont, terepműszer címszó alatt, de nem hiszem, hogy nem lehet ilyet kapni. Hogy a rákban keressem? (Ha meg angolul is tudnám, az még jobb lenne...)
Köszi a hozzászólásokat! Most ( is ) tréler lett a vége. Bár a neten a 407 kezelési útmutatója azt írja, hogy lehet vontatni de ne töltsünk a váltóba többlet olajat, max 50-nel, és N-ben legyen a váltó. Nademiténtudjam.... Lényeg, hogy autó otthon, holnap megy a dokihoz. Még jó, hogy most ment el rá egy vagon pénz... Egyébként az történt, hogy menet közben ledadogott, majd leállt. Majd mintha kevés lenne az áram, halvány belső-külső világítás, indításnál minden el is tűnt és az önindító is csak 1-2 katt és annyi. Másik akksiról próbálták indítani, úgy már tekert de nem indult. Ja és világít a motorhiba jelzés természetesen. Arra gondoltam még, hogy hogyan lehetne minél látványosabban felgyújtani és úgy, hogy sokáig égjen az élvezet kedvéért? Ötlet? Videót is csinálnék! :P Na jó, megyek leengedem az agyvérzést aztán eszek valamit... Szevasztok! :)
durrant már valakinek anyóslégzsák (anyós nélkül...)? Egy műszerfalcsere horror. Kárpitozni lehet? (pl nem ver fejbe a vakolat senkit, ha megint durran...) Tudtok valaki jót, nem túl aranyáron?
A "Téemén" találtam AUX kábelt (12 pól/3,5" Jack dugó) 1.020.- Ft-ért, ámde csak 1.600Ft-os kiszállítással vehető át. Ennyit nem adok érte. Azért köszi az infókat.
RD4 mp3 kütyün az AUX bemenet aktiválása azt jelenti, hogy kvázi szoftveresen aktiválni kell a CD tárat? Igaz-e, hogy a fejegység max. 15 "CD mappát" olvas, de azokat csak 9-ig jelzi ki a rádió kijelzőjén és mappánként max. 99 szám lehet?
És még egy dolog: Aux bemenetről előfordulhat az, hogy halkabban fog szólni a zene?
Egy erősen szubjektív, már-már költői vélemény az autóról:
Peugeot 407
Ez egy olyan autó mint egy nagyon jó nő, egy szexbomba. Büszkén mész vele az utcán, jó vele lenni, minden percét élvezed, jó vele az ágyban(ülésben). De az első adandó alkalommal megcsal, ott hagy a legnagyobb szarban, hülyének néz, elszedi az utolsó pénzedet. Tipikus ribanc. De nem tudsz nélküle élni. Csapdahelyzet. Kidobnád, de ha betévedsz egy autókereskedésbe, csak őt keresed a szemeiddel. Megfogadod, hogy többet nem veszel ilyet, de van benne valami olyan, amit más autóban nehezen fogsz megtalálni.
egy 407-est szeretnék venni, de nem sok infóm van a típusról. Valaki el tudna halmozni információkkal, hogy mire kellene odafigyelni a 2.2 Hdi (170ló) esetében? Meg úgy általában, melyek a 407 kényes pontjai?
Sziasztok! Van egy garnitúra 5x108-as 17"-os alufelnim eladó! Hirdetés linkje
Akit érdekel, jelentkezzen a hirdetésben! Nyíregyháza 20 km-es körzetében ingyen házhoz szállítom. Budapestre 3 ezer Ft-ért felküldöm. Nem nézem naponta a fórumot, viszont a hirdetés értesítője azonnal megérkezik az e-mailemre. Jelentkezzen akit érint.
tavaly vásároltam egy 407-est, amivel egyszerre most több probléma is előjött, elvittem a szerelőmhöz aki a kocsi kicsit tüzetesebb átvizsgálása során azt mondta, hogy a kocsiban valószínű 100-150 ezer kilométerrel több van. Tudnátok nekem segíteni abban, hogy mik azok a jelek amik arra utalhatnak, hogy visszatekerték az órát, vagy ki lehet ezt mutatni valamiféle komputeres diagnosztikával? Van rá valamiféle mód egyáltalán, hogy megbizonyosodjak erről?
Én egy bömössel jártam úgy, hogy este bezártam távirányítóval, az éjszaka leszopódott az akksi, a kulcs csak forgott a zárban nem tudtam kinyitni. A tanács az volt, hogy verjem be az ablakot téglával. Ezen annyira felmérgeltem magam, hogy addig gondolkoztam, amíg megoldottam.
Egy kombi bömös volt, vonóhoroggal. Szerencsére olyan elektromos csati volt rajta, ami a 14 lábú, vagyis lakókocsi vontatásra és áramellátásra is jó. Kigugliztam, hogy melyik benne az állandó 12V, kapott bele egy százas szöget, a test is egyet, s akksitöltővel felnyomattam az akksit kívülről. 1 óra után kinyílt.
Lehet megcsinálom azt is. Nem nagy ügy, a középső grillrács gombnyomásra (vagy gyújtásra) felnyílik 30 fokot, s előbújik 3 új műszer. Oda mehetnének ezek a terepes műszerek, hamár úgyis összkerekes a gép :)
A zár simán csak be van rohadva mert nem használta senki.
Nem kizárt hogy lemerült az autó aksija ezért nem nyilik sok esetben ilyen egyszerű a megoldás.
Kinyitni az már nehezebb ,a neten van cég aki kijön az ajtó résébe tesznek egy gumipárnát amit felfujnak ez annyira elfeszíti az ajtó keretet hogy egy merev drottal ki lehet a kilincset nyitni.
A segítségeteket szeretném kérni, mert a baj nagy, az ötletek pedig elfogytak.
Adott egy 407-es, ami egyik este be lett zárva (távirányítóval), másnap pedig már nem volt hajlandó kinyílni. Távirányítóra semmit sem reagál, a kulcs pedig nem fordul el a zárban, és természetesen csak ez az egy kulcs van hozzá.
Elem csere meg volt, nem hozott eredményt, nyomtam hosszan, röviden, szélvédőnél, mindenhol. A zár kapott WD40-et, de semmi. Elképzelhetőnek tartom, hogy előzőleg valaki kicserélte már a zárat, és nem hozzá való a kulcs... Sohasem használtam vele.
Udv mindenkinek, segitesegeteket szeretnem kerni. Elso autonak gondolkodom egy 407esen 2.0 2005os benzines gepezeten. Milyen velemenyek tapasztalatok vannak ezzel a kocsival kapcsolatban? egybe van es lehet hajtani vagy inkabb a szerelo jatszik rajta tobbet?felek a franciaktol mert nem halotam eddig sok jot. milyen tipushibak vannak amire jo figyelni megvetelkor?dragak az alkatreszek? Koszi elore is,minden kis segitseg segitseg
Egy olyan problémám lenne hogy a 407 2.0 16 benzines teletankolásnál nem mindíg megy fel koppig a mutató pedig szinte már kicsirdúl a betöltőnél? Ilyenkor látványosan fogyni is kezd a nafta kb. Fél tank /100 km... Múltkor újra kalibrálták a mérőket és semmit sem találtak. Kb. 10 tankolásból 3szor ezt csinàlja. Szerintetek?
Szerintetek lehetséges, hogy szoftveres hiba miatt nem szólnak a hátsó ajtóban lévő hangszórók? Régen biztosan jó volt, hozzá nem nyúlt senki, a fejegységben a csatlakozók helyükön vannak, a menüben viszont nincs első-hátsó balansz menüpont, csak bal-jobb. Tavaly márkaszervizben volt egy szoftverfrissítés, mert a tolatóradar hangja szűnt meg, az most jó. A hangszórók szerintem régebb óta nem szólnak, bár fene tudja, én elöl szoktam utazni, soha nem zavart hátsó részleg, de jobb volna, ha jó volna. Amúgy RT4 fajzat.
Zolisys, esetleg ötlet? Nálad tavaly(előtt?) jártam térképügyben, Te biztos vágod a dolgot.
Csípem az ilyen jó kezű, jó eszű fazonokat. Magam is ilyen voltam, még az átkosban. Persze akkor rá voltunk szorulva, hogy tudjunk autózni.(én kis Junosty tévét raktam a zsiguliba a szerelevényfal alá egy sinbe:) De aztán a globalista informatika kiölte belőlem:(
De az a gondom, hogy ha én ezt betekerem az olajgomba helyére, akkor az oldalán levő új lyuk esetlegesen helyezkedik el, lehet hogy pont úgy szorul meg az idom, hogy hozzáférhetetlen helyen van a lyuk. Ilyenkor mi a megoldás?
Valami olyan megoldás kellene, hogy egy hollander-szerűségből ágazik ki az új lyuk, oda fordítom, ahova kell. A Ladánál eleve így van megoldva.
Be fogok építeni egy Lada olajnyomás műszer jeladó gombát a 2.0 HDI-be. A műszer már készen vár.
Elvittem egy szájhős szerelőhöz, de az meghátrált 5 perc után. Hogy ő nem gondolta, stb...
A kérdésem az, hogy hogyan juthatnék hozzá egy olyan idomhoz, vagy bármilyen megoldáshoz, ami lehetővé tenné, hogy az eredeti olajnyomás kapcsoló helyére betekerném (M16X1.5), majd a másik végére betekerném az eredeti olajnyomás kapcsolót vissza, és mellé a Lada olajnyomás jeladót is. Tud valaki olyat, aki egy ilyet legyártana? Vagy készen kapni esetleg?
Hát igen, nagy a dilemmám. Megvettem a 406 kupét 6 éve, létrehoztam belőle azt az autót, ami kinézetre és műszakilag tökéletes. A közel 200 lóerő, a V6-os motor, a mozgékonyság, csend, kultúrált csendes beltér, nagyon kemény merev kasztni, fordulaton szívet-dobogtató V6 muzsika, stb. párosul egy olyan minőséggel, amin még mindig csak ámulok. A 16 éves autó sehol nem rohad, még felszíni rozsda sincs, a hátsó kipufogó dob még az eredeti, műszakilag kifogástalan, ezer dolgot meg tudok csinálni rajta, de jellemzően túl sok munka nincs vele. Rengeteg tartalék alkatrész, de bontottan kellemes áron minden beszerezhető. Amortizáció minimális, ha véletlenül lezúzom, a kár nem eget rengető, még ha egyben ki kell dobni sem. Kényelmes, gyors, fantasztikus kinézetű, megakad az emberek szeme rajta. A beépített gázzal benzinre vetített 7 liter körüli a fogyasztása. 16 évesen a teljesítményadó alsó minimális sávjába került. Van egy minden szempontból fantasztikus autóm, a lehető legolcsóbb üzemeltetéssel, szívet-dobogtató vezetési élménnyel.Egyszóval nincs értelmes indokom a cserére, sőt. A 407-es fehér belseje kápráztatott el és beindította az agyamba kódolt hangyát, ami 5 évente újat akar. Ez van. Szeretném hinni, hogy a 407-essel többet kaphatok, de nem vagyok benne biztos. Most ott tartok, hogy megpróbálok valahogy egy V6 benzines 407-es kupét fellelni, a tulajával összehaverkodni, hogy eldönthessem, valóban ezt akarom-e. :-)
......Megszeretnek osztani egy fontos tapasztalatot,mindenkivel...5 evvel ezelott ,1 evesen vasaroltam egy 407-es 2.0 Hdi-t 30000 km-rel.Ujjat szerettem volna ,de az ara miatt a hasznalt mellett dontottem....Alapos ember vagyok ezert ,teljesen atvizsgaltam kitisztitottam szuroket olajakat ,motorba valtoba csereltem.Alkalmankent a motor megalt alapjaraton....Nagyon bosszanto dolog,teszteltem,semmi hiba nem jott elo.Igy ment ez 2 evig ,leszereltem a szenzorokat kitisztitottam ,megint ellenoriztem ,semmi hibat nem talaltam.....Kb 3 eve veletlenul teletankoltam 100 oktanos benzinnel,Franciaorszagban tortent ,a benzin pumpa is belemegy a disel nyilasaba ,es egy kicsi szindifferencia volt a szorosan egymasmellet levo oszlopokon.20liter diselre tankonltam ra,az kb 45 litert.80 km-ert mentem igy ,40-et erre 40-et arra,vissza a benzinkuthoz mert megvoltam gyozodve ,hogy koszos uzemanyagot tankoltam.Fustolt rangatott es nagyon nehezen indult el..Abban a pillanatban ahogy rajottem ,mar nem inditottam el a kocsit ,elvitettem egy muhelybe ahol leszivattyuztak az uzemanyagot...Motornak szerencsere semmi baja nem tortent,az ottani szervizben is megerositettek a 2 literes motor nagyon jo.De a lenyeg a motor soha tobbet nem alt,ami azt bizonyitja hogy egy szenzor,vagy dugulas volt a problema.En hasznaltam REDEX-t ,de soha nem segitett.A legjobb tisztitas 20 liter diselre raonteni 1 liter benzint ,mert elozo tulajdonos sporolni akart es vagy nem cserelt olajat idobe ,es vagy olcso szemetet tett beleaz olaj raegett valamelyik erzekelore,vagy tobbre.
Szerintem a kivanalmaidnak megfelelo autot nagy valoszinuseggel csak a mobile.de-n talalod meg, itthon nemigen. A kezivaltos eleve nagyon ritkasag...
Maganvelemenyem az, hogy a 406 coupe osszessegeben kivanatosabb auto a 407 cope-nal. (Egyszer meg benevezek egyre, tartsd meg a tiedet meg 10 evig, es vevo leszek ra! ;-))
Sziasztok kedves 407-esek. Nekem pillanatnyilag egy 406-os 3.0V6 kupém van és imádom ezt az autót. Viszont most beleszerettem egy homokszínű, fehér bőrbelsős 3.0V6 benzines 407-es kupéba, amit aztán elvittek az orrom elől. Nagyon szép és elegáns volt ez az autó és úgy estem bele, hogy az életemben még nem vezettem ilyen autót.
Valójában azt sem tudom, hogy a külső benyomás után tetszett volna e.
Amiért most idejöttem hozzátok, az két kérdés. Van-e köztetek olyan autós, akinek 406-os és 407-ese is volt - esetleg kupék - már és tudna pár pro-kontra összehasonlító dolgot írni.
A másik. Kék színű, fehér bőrbelsős, 3.0V6 benzines, kéziváltós autót keresek. Reális, hogy egyszercsak valahol találok ilyent?
Na, kíváncsi vagyok, van e válasz akármelyik kérdésemre. Ha van, előre is köszi! :-)
Tudom az olajat mondták de azzal semmi gond nincs azt szoktam figyelni!
Gyári diaggal is nézettem : azt mondták hogy a sikertelen regenerálások száma elérte az 5-öt! Kellene neki a hosszú út! Utána minden megoldódott a hosszú úttal!
De ki szedetném szedetni belőle mert városba szarakodik!
Olvastam mar itt korabban, hogy van lehetoseg a beepitett navigacio cserejere. Igazabol en is szivesebben hasznalnek egy RT4-est, a gyarilag beepitett RT3 helyett. Tudna esetleg valaki segiteni ebben? Nagysagrendileg milyen koltsegeket jelentene ez?
Egy kérdésem lenne! Peu 407 1.6 HDI-m van! Ha csak a városba járok vele sűrűn megy a ventilátor 2-es fokozaton, elvileg regenerál! Érdemes lenne e kiiktatni belőle a FAP szűrőt?
És ha igen akkor melyik módszer ami a legtökéletesebb és legbiztosabb?
Sajnos 2 napig nem használtam az autót, mert a kisebbik oroszlánnal mentem. Azzal lepett meg a drágaságom, hogy lemerült az akku, és be kellett bikázni. Kimértem a nyugalmi áramfelvételét, ez pár perc után 0,15 A Szerintetek ez normális érték még egy Benyás 2.0 407SW-től? Mert lehet, hogy holnap vennék egy új akksit, de ehhez tudnom kellene, hogy tutira az akksim fenékzárlatos, nem a kocsim merítni le... Segítsetek pls.! :)
Jogos a kérdés. Az van, hogy a haverom kupéján már kezd odalenni a szerkezet, végülis 2006 óta volt ideje erre. Szóval megspórolnám a felesleges ki-be nyitogatást mert nem kell. Az lenne jó ha majd én tudnám helyette...
Nem kötekedésképpen, de miért nem akarod, hogy magától bezárja a tükröket? Ha kézzel akarod zárni, akkor miért jobb? A befagyástól félted őket? Nyilván gondoltak a francia mérnökök erre is, mert eléggé túlbiztosított/agyon elektronizált a gép, biztosan van benne olyan védelem, hogyha nem csukódik a tükör, akkor nem darálja le a mozgató mechanizmust, hanem egyszerűen kikapcsol ez a funkció átmenetileg. Szerintem.
Ez addig működött amíg ki nem vetettem a zárás utáni tükörbehajtást. Azóta nem tudom külön a tükörállító gombbal kezelni. Van arra valami mód hogy ez a funkció megmaradjon de záráskor ne csukja be a tükröket?
Jól elfelejtettem hogy mi is a helyzet az elektromos tükrökkel szóval újra meg szeretném kérdezni: azt lehet hogy nem hajlik be minden 1es bezáráskor ám ha akarom a tükörállító gomb segítségével azért be tudom hajtani ha kell?
tegnapi nap folyamán történt velem Ausztriából hazafelé jövet lassulni kezdett az autó és kicsit rángatott is(mint mikor kifogy az üzemanyag)majd megállt.Hosszas telefonálások után kiderült hogy sem a casco,sem a kötelező sem a főnix program nem ér semmit ha külföldön lerobbansz.Találtunk egy service-t akik készséggel segítettek és megadták a legközelebbi Peugeot servic számát akik 250€ ért bevitték a kocsit a servicbe és kiolvasták ezt a két kódot(P0087,P1198) majd tájékoztattak hogy valószínűleg kb 1400€ért meg is javítanák pár nap alatt.
gondolhatjátok nem ezt az opciót választottuk,hanem az egyik ismerősöm kijött értünk trailerel és hazahozott bennünket. Ismerőseim szerin inkább a FAP szűrő az ami a problémát okozza.
Az autó adatai 407SW 2.0HDI 136 FAP gyárilag.2 éve viszont a 2.0HDI 163 program fut rajta.
Kérdés :tud valaki Sopron környékén egy megbízható Peugeot szakembert vagy hova vigyem javíttatni szerintetek?
Ha valakit érdekel,eladó szeretett 407 esem másik peugeot vásárlása miatt ! üdv. PEUGEOT 407 1.6 HDi Symbole 101 000 km !!! 2ÉV Műszaki !!! használtautó.hu
Már csak annyi kérdésem lenne, hogy ez egy megbízható széria? Mert hallottam olyat, hogy van olyan amelyik hajlamos gyakrabban megkergülni. :) Ja és a szerviztörténet lekérdezhető a helyi peugeot szalonban, nem szoktak akadékoskodni?
Ez egy ordas nagy kamu. Például LED fényszóró? Ugyan már. Még nem is csak xenon, mert kézi a magasságállítása a fényszóróknak. Szerintem a tulaj egyszerűen beixelte az összes extrát, amit csak adott az oldal. Ilyen dolgok nem voltak. Ráadásul nem is bőrbelsős, nem nagy navis, vagyis ez egy fapados kivitel. Végezetül olvasd el a helyesírását a tulajnak (ékszily)
Terméksor 407 Organizációs szám 11120 CJ 2 0564 Garancia kezdete 2008.07.15. NRE e2*2001/116*0297*06
Általános információk TERMÉK FAJTÁJA KÜLÖNLEGES JÁRMŰ KERESKEDELMI MÁRKA / ALKATRÉSZ TÍPUSA PEUGEOT TERMÉKCSALÁD 407 KAROSSZÉRIA-TÍPUS LIMUZIN 4 AJTÓS FELSZERELTSÉG SR SPORT MOTOR DW10BTED4 FAP TURBÓDÍZEL ERŐÁTVITEL BVM6 FÉNYEZÉS TÍPUSA FESTÉS: FÉM JELLEGŰ FÉNYEZETT KAROSSZÉRIA SZÍNE KKQ - PROFOND PIROS FÉNYEZÉS BELSŐ BURKOLAT TÍPUSA STARTING2 SZÖVET + OMNI "XI" KÁRPIT SZÍNE "FT" SEBESSÉGVÁLTÓ (JELLEMZŐ) MECHANIKUS SEBESSÉGVÁLTÓ ML6 CL MOTOR (TÍPUS) MOTORTÍPUS EW/DW
A gépjármű főbb jellemzői FELSZERELTSÉG SR SPORT FÉNYEZÉS TÍPUSA FESTÉS: FÉM JELLEGŰ FÉNYEZETT KAROSSZÉRIA SZÍNE KKQ - PROFOND PIROS FÉNYEZÉS BELSŐ BURKOLAT TÍPUSA STARTING2 SZÖVET + OMNI "XI" KÁRPIT SZÍNE "FT" SEBESSÉGVÁLTÓ (JELLEMZŐ) MECHANIKUS SEBESSÉGVÁLTÓ ML6 CL KORMÁNYMŰ NEM VÁLTOZÓ RÁSEGÍTÉSŰ KORMÁNYSZERVO
Motor tápellátása TARTÁLY-SZŰRŐ TARTÁLYSZŰRŐ NÉLKÜL FOJTÓSZELEPHÁZ (MOTOR LEVEGŐBESZÍVÁSA) MOTORIZ PILLANGSZ-EGYS (MOTOR LEVBESZÍV) MOTOR DW10BTED4 FAP TURBÓDÍZEL GÁZOLAJSZŰRŐ VÍZÉRZÉKELŐJE VÍZÉRZÉKELŐ GÁZOLAJSZŰRŐVEL TÜZELŐANYAG GÁZOLAJ KÖRNYEZETVÉDELMI BERENDEZÉS (MOTOR) EURO 4 KÖRNYEZETVÉDELEM (MOTOR) MOTOR (TÍPUS) MOTORTÍPUS EW/DW OLAJHŰTŐ MOTOR VÍZ/OLAJ HŐCSERÉLŐJE KARTERGÁZ-VISSZAVEZETŐKÖR FŰTÉSE KARTERGÁZ RENDSZER FŰTÉS NÉLKÜL TELJESÍTMÉNYVÁLTOZATOK (MOTOR) STANDARD TELJESÍTMÉNY EOBD ÖNDIAGNOSZTIKA "EOBD" ÖNDIAGNOSZTIKA KÖRNYEZETVÉDELMI BERENDEZÉS "EGR" KIPUFOGÓGÁZ VISSZAVEZETÉS A JÁRMŰ MŰSZAKI KÖRNYEZETVÉDELME GÉPJ MŰSZAKI KÖRNYEZETVÉD EURO 4 RÉSZECSKESZŰRŐ RÉSZECSKESZŰRŐ VENTILÁTOR 1 VENTILÁTOR BEÉP VEZ ELEKTRONIKÁVAL 150W BEFECSKENDEZÉS-VÁLTOZATOK DELPHI BEFECSKENDEZŐ RENDSZER
Sebességváltómű - Erőátvitel ERŐÁTVITEL BVM6 SEBESSÉGVÁLTÓ (JELLEMZŐ) MECHANIKUS SEBESSÉGVÁLTÓ ML6 CL FOKOZAT ÁTTÉTEL CP 17 X 71 KERÉK STÍLUSA HORTAZ 16 COLLOS KERÉK TENGELYKAPCSOLÓ HIDRAULIKUS TENGELYKAPCSOLÓ DIFFERENCIÁLMŰ (HÁZ) DIFFERENCÁLMŰ 86 KERÉKTÁRCSA/GUMIABRONCS MÉRET 16 COLLOS GUMIABRONCS SZERELÉS GUMIABRONCS (MÉRETEK, TÍPUS) NEM MEGERŐSÍTETT 205/60 R16 92H GUMIABRONCS KERÉK (TÍPUS) 6 KÖNNYŰFÉM KERÉK SZERELÉS GUMIABRONCSNYOMÁS-CSÖKKENÉS KIJELZŐ GUMIABRONCS NYOMÁSCSÖKKENÉS-JELZŐ SEBESSÉGVÁLTÓ TÍPUSA ML6C Felfüggesztés - Kormánymű - Fékek KORMÁNYZÁS (MŰKÖDÉS) SZERVOVAL ELLÁTOTT ELEKTR HIDRAULIKUS KORMÁNYMŰ KORMÁNYOSZLOP KÉZILEG ÁLLÍTHATÓ KORMÁNYOSZLOP KORMÁNYMŰ NEM VÁLTOZÓ RÁSEGÍTÉSŰ KORMÁNYSZERVO ELSŐ STABILIZÁTORRÚD ELSŐ STABILIZÁTORRÚD ÁTMÉRŐ 24 A KORMÁNYSZERKEZET ELMOZDULÁSA KORMÁNYMŰ SZERKEZET ÚTHOSSZ 184 FELFÜGGESZTÉS NORMÁL FELFÜGGESZTÉS AKTÍV FELFÜGGESZTÉS VÁLTOZTATHATÓ FELFÜGGESZTÉS NÉLKÜL DINAMIKUS MENETSZABÁLYOZÁS DINAMIKUS MENETSTABILIZÁLÓ-RENDSZERREL FÉKVÁLTOZATOK BOSCH 8 1 ESP
Karosszéria - Felszerelések SZABADKEZES HOZZÁFÉRÉST ÉS INDÍTÁST BIZTOSÍTÓ RENDSZER KULCS NÉLKÜLI NYITÁS ÉS INDÍTÁS NÉLKÜL VONÓHOROG VONÓHOROG OLDALSÓ DÍSZÍTÉS (KÜLALAK) KARROSSZ SZÍNŰ OLD VÉDŐELEMEK+KRÓM OLDALSÓ DÍSZÍTÉS (MÉRET) VÉKONY OLDALSÓ VÉDŐELEMEK DÍSZTÁRCSA (STÍLUS) DÍSZTÁRCSA NÉLKÜL KÜSZÖB-MEGVILÁGÍTÁS KÜSZÖB VILÁGÍTÁS NÉLKÜL KIEGÉSZÍTŐ VÉDELEM (A MOTOR ALATT) KIEGÉSZÍTŐ VÉDŐELEM NÉLKÜL A MOTOR ALATT KÜLSŐ VISSZAPILLANTÓ TÜKÖR KIEGÉSZÍTŐ FUNKCIÓ KÉZZEL BEHAJTHATÓ KÜLSŐ VP TÜKÖR ELSŐ ABLAKTÖRLŐ ELSŐ ABLAKTÖRLŐ ESŐÉRZÉKELŐ NÉLKÜL HÁTSÓ ABLAKTÖRLŐ HÁTSÓ ABLAKTÖRLŐ NÉLKÜL FÉNYSZÓRÓTÖRLŐ FÉNYSZÓRÓ-TÖRLŐ NÉLKÜL ELSŐ HOMLOKZAT TAKARÓELEME ELSŐ ZÁRÓELEM NÉLKÜL ÜVEGTETŐ TETŐABLAK NÉLKÜL PÓTKERÉK KERÉKTÁRCSA: ACÉL + STANDARD GUMIABRONCS KÜLSŐ TARTOZÉKOK KARSZÍN KÜLSŐ FOGAN+KÜLSŐ VISSZAP TOLÓTETŐ FIX TETŐ A LÖKHÁRÍTÓ DÍSZÍTÉSE KARSZÍN LÖKHÁRÍTÓ CSÍK+KRÓMOZOTT DÍSZÍTÉS ÜVEG (NÉZET) SZÍNEZETT ÜVEG ÜVEG (TÍPUS) RÉTEGES SZÉLVÉD+HÁTSÓ EDZETT
Belső felszerelések VEZETÕ OLDALI TÉRDLÉGZSÁK VEZETŐOLDALI TÉRDLÉGZSÁK BELSŐ BURKOLAT TÍPUSA STARTING2 SZÖVET + OMNI "XI" RIASZTÓ RIASZTÓ HANG+PERIMETER STANDARD HÁTSÓ ÜLÉS KÖNYÖKLŐ HÁTSÓ KÖNYÖKLŐ NÉLKÜL HÁTSÓ BIZTONSÁGI ÖV 3 PONTOS HÁTSÓ BIZTONSÁGI ÖVEK 3 ÖVTEKCS KLÍMA (KÜLSŐ HŐMÉRSÉKLET T°) ÉSZAKI ORSZÁGOK GYERMEK BIZTONSÁGI ZÁR HÁTSÓ KÉZI GYEMEKZÁR A SEBESSÉGEK BEOSZTÁSA BEOSZTÁS KM/H-BAN VEZETŐI OLDAL (VEZETŐ HELYZETE) BALKORMÁNYOS VÁLTOZAT KIEGÉSZÍTŐ FŰTÉS KIEGÉSZÍTŐ FŰTÉS NÉLKÜL MŰSZERFAI FELSZERELÉS SATIN ARGENTE DÍSZÍTÉS KOMBINÁLT KIJELZŐEGYSÉG (JELLEMZŐK) 260 KM/H 160 M/H BEOSZTÁS VILÁGOS HÁTLAP AJTÓKÁRPIT SATIN ARGENTE DÍSZÍTÉS HANGSZÓRÓ 4 ELS HSZ (2 TWEET + 2 ELS) + 2 HTS HSZ RÁDIÓVEZÉRLÉS AUTÓRÁDIÓ TÁVIRÁNYÍTÓ ELSÖTÉTÍTÉS (FÜGGÖNY, OLDALSÓ NAPELLENZŐ, NAPFÉNYTETŐ) HÁTSÓ FÜGGÖNYÖK NÉLKÜL UTASOLDALI ELSŐ ÜLÉS MAGASSÁGÁLLÍTÁSA EL UTAS ÜLŐR MAGAS NÉLK VEZETŐOLDALI ELSŐ ÜLÉS KAPCSOLÓJA KÉZI VEZETŐÜLÉS-BEÁLLÍTÁS UTASOLDALI ELSŐ ÜLŐRÉSZ KAPCSOLÓJA UTASOLDALI KÉZI ÜLÉSBEÁLLÍTÁS UTASOLDALI ELSŐ ÜLŐRÉSZ BEÁLLÍTÁSA DÖNTHETŐ UTASOLDALI ÜLÉSTÁMLA ELSŐ ÜLÉS KÖNYÖKLŐ (ÜZEMI) ELSŐ KÖÜNYÖKLŐ NÉLKÜL CD CD BESZERELÉS NÉLKÜL NAVIGÁCIÓS RENDSZER NAVIGÁCIÓS RENDSZER NÉLKÜL FÉNYSZÓRÓ-IZZÓK HALOGÉN FÉNYSZÓRÓ HÁTSÓ ABLAKEMELŐ HÁTSÓ KÉZI MŰKÖDTETÉSŰ ABLAKEMELŐ KIJELZŐ KIJELZŐ (RÁDIÓ+ÓRA+ÉS VAGY HŐMÉRS,CD) SMINKTÜKÖR VEZOLD+UTASOLD ÁRNYÉKOLÓ VILÁGÍTÁS NLK OLAJKIJELZŐ OLAJHŐM + SZINT KETTŐS FUNKCIÓ VEVŐ FŰTÖTT PÁRNA NEM FŰTHETŐ VEZETŐÜLÉS ELSŐ OLDALLÉGZSÁK ELSŐ OLDALSÓ +FÜGGŐNY LÉGZSÁK UTASFÜLKE LÁBTÉR MEGVILÁGÍTÁSA UTASTÉR ALSÓ RÉSZ MEGVILÁGÍTÁS NÉLKÜL LÉGZSÁK SEMLEGESÍTÉSE LÉGZSÁK KÉZI HATÁSTALANÍTÁSA FÉNYSZÓRÓMAGASSÁG SZABÁLYOZÓ KÉZI FÉNYSZÓRÓBEÁLLÍTÁS KANYARKÖVETŐ FÉNYSZÓRÓ KANYARKÖVETŐ FÉNYSZÓRÓ NÉLKÜL RÁDIÓVEVŐ RDS "RD4/MP3" CD AUDIÓ RENDSZER HŰTÉS AUTOMATIKUS HŰTÉS SEBESSÉGSZABÁLYOZÓ SEBESSÉGSZABÁLYOZÓ RENDSZER NÉLKÜL VEZETŐOLDALI ELSŐ ÜLŐRÉSZ MAGASSÁGÁLLÍTÁSA VEZETŐOLDALI KÉZI MAGASSÁGÁLLÍTÁS BELSŐ VISSZAPILLANTÓ TÜKÖR BELS ÉJJELI-NAPPALI NEM ELEKTROKRÓM VISSZAPILL LÉGKONDICIONÁLÁS / HŐMÉRSÉKLET SZABÁLYOZÁSA EGYZÓNÁS AUTOMATA KLÍMABERENDEZÉS RÁDIÓTUNER KETTŐS RÁDIÓ TUNER AKADÁLYÉSZLELÉS AKADÁLYÉSZLELŐ NÉLKÜL OLDALSÓ FÜGGÖNYÖK OLDALSÓ REDŐNYÖK NÉLKÜL GUMIABRONCSNYOMÁS-CSÖKKENÉS KIJELZŐ GUMIABRONCS NYOMÁSCSÖKKENÉS-JELZŐ KÁRPITOZÁS ADAPTÁLÁSA SEBVKAR FOGANTY KRÓM BETÉTELEMMEL ERŐSÍTŐ EKVALISER EQUALIZER ERŐSÍTŐ NÉLKÜL RETESZELÉS VEZÉRLÉS EGYSZERŰ RETESZELÉSŰ ZÁR ÜVEG (TÍPUS) RÉTEGES SZÉLVÉD+HÁTSÓ EDZETT KORMÁNYKERÉK BŐR BEVONATÚ 3 ÁGÚ KORMÁNYKERÉK VENTILÁTOR 1 VENTILÁTOR BEÉP VEZ ELEKTRONIKÁVAL 150W
Villamosság GENERÁTOR 18. OSZTÁLYÚ GENERÁTOR AKKUMULÁTOR AKKUMULÁTOR L3 450 INDÍTÓMOTOR 6+ OSZTÁLYÚ INDÍTÓMOTOR KÜLÖNLEGES VILÁGÍTÁS KÜLÖNLEGES VILÁGÍTÁS NÉLKÜL KÜSZÖB-MEGVILÁGÍTÁS KÜSZÖB VILÁGÍTÁS NÉLKÜL KÜLSŐ VISSZAPILLANTÓ TÜKÖR KIEGÉSZÍTŐ FUNKCIÓ KÉZZEL BEHAJTHATÓ KÜLSŐ VP TÜKÖR FÉNYSZÓRÓ-IZZÓK HALOGÉN FÉNYSZÓRÓ UTASFÜLKE LÁBTÉR MEGVILÁGÍTÁSA UTASTÉR ALSÓ RÉSZ MEGVILÁGÍTÁS NÉLKÜL FÉNYSZÓRÓMAGASSÁG SZABÁLYOZÓ KÉZI FÉNYSZÓRÓBEÁLLÍTÁS KANYARKÖVETŐ FÉNYSZÓRÓ KANYARKÖVETŐ FÉNYSZÓRÓ NÉLKÜL RÁDIÓ FREKVENCIÁJA ÁZSIAI RÁDIÓFREKVENCIA
Felszerelésmárkák FÉKVÁLTOZATOK BOSCH 8 1 ESP BEFECSKENDEZÉS-VÁLTOZATOK DELPHI BEFECSKENDEZŐ RENDSZER
Egyéb VÁLTOZAT KRITÉRIUM, ÜGYFÉL KONCEPCIÓ MECCANO 3 ATMOSZFÉRA NORMÁL LÉGKÖR VEZETŐI OLDAL (VEZETŐ HELYZETE) BALKORMÁNYOS VÁLTOZAT KÖZLEKEDÉS JÓ ÚTMINŐSÉG KÜLSŐ TARTOZÉKOK KARSZÍN KÜLSŐ FOGAN+KÜLSŐ VISSZAP KISZOLGÁLÓ EGYSÉG BSI TRANSGAMME
Bárkitől bármi infó jól jönne látatlanból is, mert én nem ismerem még annyira a típust, de ez az autó megtetszett.
Gyanús nekem az a sok extra, főleg a futóművel kapcsolatosan, elektronikus futómű hangolás, ADS (adaptív lengéscsillapító) EDC elektronikus lengéscsillapítás, távolságtartó tempomat stb
Rendelhető e egyáltalán ilyen extrákkal?
Ja és ez is siemens porlasztós? Típushiba stb. van ennél az évjáratnál?
Te meg lehet, hogy egy magyarintással. Kérdés, hogy a magyarítás csak a menü textre és a tmc massage-ekre vonatkozik, vagy még a navi hangbemondásra is. Az asszony fülét báncsa az angol karattyolás:)
Futóművet valaki tudja hol lehet, illetve lehet-e ellenőrizni/állítani márkaszervízen kívül Bp-n? :) Vidéken bevittem egy helyi Bosch szervízbe és azt mondták ők ezt nemtudják már állítani mert ezekbe másfajta futómű van már és hogy le kell terhelni a kasznit, alátenni ilyen távtartó szerű dolgot, meg a magasság függ a kerékmérettől is és még mondta a dolgokat hozzátéve hogy CSAK pözsóék tudják...:)
Jó estét! Kérdés: Ha porlasztós lett a kocsi, nagyjából mennyibe fájhat a javítás? Legalábbis gondolom, hogy az mert egyre jobban kezd kormolni. 2.0 HDi, 2004-es
Nem felejtettem el, hogy hívjalak, de jelenleg ki sem látszom a melóból és esélyem sincs, hogy eljussak hozzád.
Annyi infóval tudsz nekem szolgálni, hogy ha a torpanást az okozza, amire tippelsz, akkor az esetleges javítása mennyi időt vehet igénybe? Ez azért lenne fontos, hogy el tudjam dönteni, hogy szabadnapot kell-e kivennem rá, vagy elég, ha munkaidő átütemezésben gondolkodom.
Egy pár napja az első indításnál nem indul a kocsi 2.0 hdi csak elkezd rángatózni.
Az önindító tekeri rendesen és másodszorra beindul szépen! Menet közben nem érezni semmit rendesen megy. Tegnap óta 1-2 óra állás után már melegen is csinálja. Voltam vele Peugeot szervizbe de csak annyi idejük volt ,hogy rácsatlakoztatták a számítógépet de nem találtak semmit! Találkozott valaki már ilyen hibával?
Corby (Anglia) Szentes (Magyarország) 2000 km, 1300 km helyi furikázás (Szentes-Szeged-Salgótarján), majd 2000 km vissza, összesen 3364 mérföld (5382 km) egyetlen hibával megtette a gép. Egy kövér gáznál dobott mindenféle hibaüzenetet, részecskeszűrő, depollution, stb, elment az erő és rángatott. Leállítottam, újraindítottam, a rángatás megszűnt, erő vissza, majd a motorhiba jel is eltűnt 1 óra után. Az átlagfogyasztás kereken 6 L/100 km, 130 autópályával. Az út végén megveregettem a motorházat. Szeretnivaló.
A képen látható lökhárító alsó légterelőt keresek, vagy cikkszámot a megrendeléséhez. A 7414PP cikkszámra a rövid fajtát hozták. Kérem aki tud segítsen.
Nos a kijelző csere nem tűnik nagy feladatnak,de a fűtésbox javítás az annál inkább:(
Találtam itt egy régebbi hozzászólást,ahol is azt írja az illető,hogy meg lehet oldani műszerfal bontás nélkül,úgy hogy kivágva a box oldalát,kicseréljük a lapátot,és visszaragasztjuk,majd tömítjük a felvágott részt!Igaz kicsit barbár megoldásnak tűnik,de ha nem látszik a helye,akkor miért ne?A kérdésem hogy próbálkozott már valaki ezzel?Valamint a másik kérdésem az hogy valakinek van ilyen javító készlete(lapát)eladót?
Szia! Engem is érdekelne 1-2dolog,legfőbbképpen ha bőrös kárpitosat hoznál akkor a komplett ülések illetve az ajtókárpitok. a neten 100000Ft-ot kérnek egy szép állapotúért kb.,,megeggyeznénk rá,de én sem tudtam privátban írni neked.
tervezem, hogy behozok egy 407SW 2.0Hdi-t (2004-06 évj.) Angliából. Érdekel-e innen valakit bármilyen alkatrész? Belső, külső, motor, felni, akármi. Nekem váltó miatt kell csak, de ha lenne igény, akkor hozok egy egészet. Természetesen mindent beszerzési (rezsi) áron adnék tovább, inkább kommuna jelleggel, mint viszonteladóként :).
Akit érdekel, kérem, privben keressen, nem szoktam ezt a fórumot nézni állandóan.
Elméletileg megvan a probléma oka... Nemrég volt ugye olajcserén, most vagy akkor, vagy máskor bár nemtudom hogy hogyan, vagy miért lazult meg, de kézzel lehetett még csavarni az olajleeresztő csavart... A lényeg, hogy meghúzva, most motor meg lökös mosás, aztán meglátjuk. Viszont a kérdés, hogy a légbeömlő egészséges hogy ennyire eláll? Plusz a pirossal jelölt dolog az mi?
Peugeot 407 2.0 sedan autó első két bőr ülésében az ülésfűtés nem működik. Milyen okai lehetnek ennek? Az útmutató említ egy G38-as biztosítékot, melynek helyéről nem beszél. Azt merre lehet megtalálni? Valaki tud-e ebben segíteni, volt-e már hasonló történet? Egyébként a kapcsolóknál van áram, odáig eljut. Előre is köszönöm a segítő válaszokat!
Örömmel látom hogy létezik ez a topik!Újdonsült 407-es tulajként,ha időm engedi,biztosan végig olvasom majd az eddigi hozzászólásokat,de ha addig valaki tudna segíteni pár apróságban,azt nagyon megköszönném!
A napokban vásárolt (407sw 1.6 hdi diesel 2006)autómnak van két javítandó problémája! :(
Az egyik,hogy a fűtést nem tudom elzárni rajta,magyarán nonstop fűt az autó!Persze ki lehet kapcsolni a "ventilátort",de akkor is jön minimálisan rajta némi levegő,és ez sajnos bármit teszek,meleg!
A másik problémám,az a közép konzolon elhelyezkedő információs kijelző!Ezzel az a baj,hogy hidegben működik,de mihelyst elindulok,és ugyebár a fűtést nem tudom kikapcsolni,szóval gyanítom hogy a meleg hatására pár perc után nem látni a kijelzőből semmit,csak azt hogy világít,és betű,ill. ábra foszlányokat! :(
Ha valakinek van tippje hogy mi lehet ezeknek az oka,ill. megoldása,annak nagyon megköszönném a segítségét!
Hát ha az tényleg olajfolt akkor annak meg kell keresni az okát.
Szerintem nem a kipufogóból jön az már régen rossz ,inkább valahonann folyik az olaj és a menetszél miatt jelent meg a lökösön alá kéne nézni hogy nem olajos e az alja.
Olyan problémám lenne, hogy az autó hátsó lökhárítóján megjelentek kis olajfoltok. Erre egy ismerős azt mondta, hogy mivel van benne közel 265e km, így a motorkopás végett a kartelgáz eredménye azok az foltok, néztük az olajcsöveket azok kívülről olajosak (de nem csöpög róluk mintha egy liter olajból szedtük volna ki:) ) és a sok km ezzel jár, neki is ilyen már, szóval használjam tovább. Lényegében nem fogyaszt többet, 6liter körül ugyanúgy megáll, teljesítmény nem esett vissza, olajat nem eszi.. szóval kérdésem, hogy ez az állítása reális, hogy használhatom tovább, vagy esetleg szükséges valami gyors beavatkozás? Esetleg vannak olyan tömítőgyűrűk, szilentek, amikre érdemes ránézni mert szeret ott ereszteni? 3-4ezer km-el ezelőtt szervízbe volt cserélve olaj, 2.0hdi, 136le. Köszi :)
Megcsörgetlek a héten egyeztetésileg, mostanában bonyi kicsit emberi időben Pestre érnem, pláne hétköznap. Ez részben jó, mert van munkám (dögivel), csak épp másra már nem is nagyon futja az időmből a melón kívül. Nem panasz, csak tényállás. :)
Ha még csak nem világít, az istenes. De amikor majd a zár nyitó szál szakad el... Aztán akkor fel sem tudod nyitni a csomagtartót, majd lehet bujkálni a hátsó ülésen keresztül, csavarhúzóval kinyitni a zárat belülről...
Hülyéskedik a csomagtér lámpám (4ajtós). 20cm-re felnyitva a hátulját még ég a lámpa, tovább nyitva ill. teljesen kitárt állapotban azonaban nem világít. Na ez mitől van?
Zoolan volt oly kedves, és a kormányszervó olaj cseréje mellett diagolt és nézett élő adatokat is, de nem derült ki a gebasz. Próbából kicseréltük a légtömegmérőt is (utólag is köszönet a korrektségért), de nem az a gebasz, mondjuk Zoolan már előtte mondta, hogy meglepődne, ha az lenne a gond. :)
Végig kéne diagolni és végig nézni minden élő adatot , sokszor én is csak véletlenül bukkanok rá érdekes dolgokra mert nem ír hibát de mégsem jó a gépezet.
Helyesbítek, nem FELTÉTLENÜL a hőmérséklet adatok hibásak, de az is benne van a pakliban. Lényeg, hogy elvileg a keverékképzés témában kellene továbbmenni...
Úgy tűnik, hogy keverékképzési probléma áll a torpanás mutatvány mögött. Az a gyanú, hogy valamelyik szenzor nem megfelelő hőmérséklet-adatokkal látja el a vezérlőt, ezért folyamatosan szegény a keverék. Van esetleg valami tippje valakinek, melyik szenzorok azok, amik szóba jöhetnek abban a tekintetben, hogy az adataik közvetlen ráhatással lehetnek a keverékképzésre?
Ha egy PIC megszámolja, hogy egy sec alatt hány ezred secig van nyitva az injektor, az miért nem fogyasztás adat?
Ha pedig egy 100 volton és pár amperen működő készülék vezetékére rákötök egy milliomod amper fogyasztású vezérlőszálat, az miért vágná tönkre a rendszert? Vagy egy térvezérlésű tranzisztor bázislábát, amelyiken nem is folyik áram?
Még annyit, hogy a Siemens rendszerben a plusz 100 voltot kapcsolgatja a vezérlés vagy állandó plusz mellett a testet kapcsolgatja az injektoroknál? Fontos lenne.
Sürgős választ várok arra kérdésre, hogy a VF36ERHRH21201260 alváz számú, 2000 cm3 dízel 2005-ös gépemben milyen befecskendezőrendszer van, és milyen feszültséggel működnek az injektorok. Üzemanyagfogyasztás mérő műszer kalibrálásához lenne szükségem az infóra.
Elég gyáriul néz ki. Ha én csináltam volna egy lemezből nem lenne ilyen jó:) De komolyan, pörgess vissza a 18376 hsz.-hez abba van egy link, nagyon hasonló a cucc. Az 5 felfogató lyuk megvan. Csak azon 12 luk van a peremén, ezen 14. Lehet, h egyik 16" a másik 17"
Te nem töltesz le filmeket, jogtiszta a vindózod? :) Én is aszondom, ha valaki 20-asával hozza be, hogy keressen rajta, azt vegyék elő, De aki 1-et hozat be, hogy saját ketyeréjét pátyolgassa, azt hagyják élni. Mi is hagyjuk, hogy csinálják az bizniszeiket a politikusok, sokkal nagyobb tételben. Nem kapott még kaszára, kapára senki:)
Túl komplikált ez a rendszer már.... minden tekintetben...
:-(
Ha valaki nem akar sokat költeni, vagy kockáztatni egy ilyen ketyerével, akkor vegyen egy elm-et, abban nincs rizikó és megússza szerintem 4000 ft-ból postaköltséggel együtt. (vagy megveszi itthon ugyanazt duplájáért)
Azért én elbeszélgetnék a Nav kedves munkatársaival, hogy ugyan már nincs elég olyan mikulás aki kábítószer összetevőket, bombagyártó cuccokat hoz be, azokat csesztessék, ne az autósokat akik a méregdrága, agyonkomplikált, túltitkosított, túlságosan levédett, túlságosan környezetbarát autójukat próbálják egy kicsit költséghatékonyabban kezelni.
(Persze ez nem jelent semmit, attól még bekérik a számlamásolatot, utána is járhatnak, de kis értéknél nem nagyon szoktak.)
Kameránál jártam így, eltartott 2 hétig a levelezés, de mivel 100 Ft-al a "határ" alatt volt, így nem kellett fizetni/vámoltatni. Azóta is használom. :-)
A" nagytétel", és főleg egyszerre már tényleg gond lehet.
Szerintem ennyire nem egyszerű ez. A kínaiak sem hülyék. Nem pontosan azt a tipust árulják, lásd Reebok meg Reobek. Ha valami kicsit is eltér, már nem az a termék így nem tudnak vele semmit tenni.
Nem azt mondom hogy nem próbálják meg, lásd Moó. A legtöbb esetben már ott bukik a dolog hogy a vásárlás összege még számlával is alig vámköteles, így nem akad fenn a vámon. Itt azzal van a baj aki ebből rendel 20-at mert mekkora biznisz. Aztán bukik mint rottenbiller.
Nem is teljeskörű gyári diagnosztikáról beszéltünk, hanem arról, hogy ha van hosszú úton nálad egy ilyen, akkor legalább tudod mi lehet a gond. (hibakiolvasársa teljesen jó)
Hibakódot gyári szinten olvasott, néztük gyári műszerrel is, még a szervizes gyerek is meglepődött, hogy ilyen szépen kommunikál a 406-al az ELM.
A gyári műszer az gyári műszer, ebben egy percig sem kételkedem.
De arra hogy nálad legyen az úton egy kis ketyere mondjuk 3000 ft-ért (ha magad rendeled meg és nem háromszoros áron veszed meg a "viszonteladóktól"), szerintem teljesen jó, 3000-ért nem is várhatunk többet, nemigaz?
Gyors válasz kellene, mert készül a fogyasztásmérő áramköröm a kocsihoz: az injektort 12V feszültség működteti? Úgy, hogy az egyik lába test és a másik lábra jön 12V amikor kell? Vagy állandó 12V van az egyik lábon és testet kap, amikor befecskendez? Azt sejtem, hogy ha nincs befecskendezés, akkor nincs jel. De mekkora a kitöltési ideje a befecskendezőjelnek teljes gáznál ás alapjáratnál?
Esetleg többszörös befecskendezés van? Vagyis egy befecskendezés több adagból áll össze?
Hibát olvasni, törölni, turbónyomást mérni most már egy mobillal is lehet. De néha be kell avatkozni, engedélyezni, letiltani, hibát keresni, arra nagyon jó a PPS, és magyarul is beszél:)
Hali! Igen, pont erre gondoltam én is, hogy be kéne szerezni egy ilyen diag cuccot, hogy legalább tudjam mi a pálya. Szóval ha van valakinek eladó vagy tudja hol szerezhetek be akkor lehet érdekelne!
Üdv! Jó rég írtam már ide. Most ismét van miről, pedig már kezdtem azt hinni, hogy nagyon szuper autóm van. Mióta nálam van (2 éve) nem sok gond volt vele, csak apróságok. De a mai napon rendesen cserben hagyott. Tegnap este elindultam vele haza Németországból. Hajnalban egyszer csak fogta magát ( gondolom látta, hogy unatkozok) és nekiállt kommunikálni velem. Mégse legyen olyan uncsi az út. Ja egy 2.0 HDi SW, 2004-es. Kiírta nekem, hogy "depollution system faulty". Mivel angolul nem beszélek és kérdőn néztem rá, így egyértelművé tette számomra, hogy csökkentsem a sebességet egy újabb ábra segítségével és, hogy meg ne feledkezzek róla a motor emblémája is világít. Ja és rángat is. Parkolóba be és átmentem rovarba. Én voltam a "mitévő légy". Internet stb.... 8 km-re PUG szerviz. Begurultam, reggel 8-ra jöttek. Diag, majd a jó hírek. Turbó nyomást emlegettek, meg a FAP ( részecske )szűrőt stb, de szét kell szedjék, hogy pontosan megállapítsák, mi a boldogság titka. 80 eurós órabérért gondoltam inkább ne, mert ki tudja mennyi lett volna a vége alles zusammen. B terv. Telefon jobbra, majd balra és most itt állok a német-osztrák határon egy bolt parkolójában és kb 2 óra múlva ideér a mentés otthonról. Röpke 180 ezresért (120 Huf/km). Ha ma már nem történik semmi rossz, akkor hajnalra haza is érek a kocsit meg már várja a doktor bácsi a rendelőjében. Nos röviden ennyi. Ha nem aludtál be míg elolvastad, megírhatod a véleményed! :) Ja a km állás 199000. Szebb napot! :)
Kérek egy kis segítséget.Hogyan lehet, ha lehet egyáltalán, másik peugeotból kioperált,hasonló típusú motorvezérlőt installálni saját kocsiban? A segítséget, javaslatot előre is köszönöm.
Tudna nekem valaki segíteni, hogy a frip-car-ba milyen méretű csapágy kell. Nem szeretném kompletten cserélni, az SKF se bír ki sokat (max 10e km), és még drága is. Sima csapággyal kiváltható, csak nem tudok méretet. Köszönöm.
Az alábbi képen látható vezetőoldali szellőző takaró elemre lenne szükségem HYW Alu brunito színben. Lenne valakinek összeköttetése, aki tudna nekem segíteni emberi áron hozzájutni?
Köszönöm a választ., de nekem nem az a problémám, hogy nem működik nincs benne és szeretnék bekötni egy egységet. Ezért kellene a BSI-től a kapcsolási rajz, hogy vezetékelni tudjak. Köszönöm mégegyszer. Tamás
Próbálok segíteni ülésfűtés ügyben saját tapasztalat alapján.
Rajzom nekem sincs, de elmondom, hogy van az ülés alatt egy fekete dobozka, abba mennek bele a drótok. Belemegy a 12 volt + és a test. Belemegy 3 szál a fokozatkapcsolóról, 2 szál a támlából (fűtés), 2 szál az ülőlapból (fűtés) és még 2 szál az ülőlap hőérzékelőjéből. Tapasztalat szerint 99%, hogy az ülőlap fűtőszála van elszakadva (nekem is). Mivel a támla és az ülőlap sorba van kötve, így egyik sem fűt. Sajnos az ülőlapban a bőr, a szivacs és a fűtőszál egybe van ragasztva, csak rongálással bontható. Ki kell venni az ülést, levenni az ülőlapot, majd multiméterrel kimérni a fűtésszálat. Ha az ellenállása végtelen, akkor szakadt. Egy fórumtárs véleménye szerint egy éles szikével szét lehet fejteni a rétegeket addig, amíg meg nem lesz a szakadás. Forrasztás, majd valami anyaggal be kell burkolni a forrasztást, hogy ne törjön el megint a súlyunktól, valami fújható ragasztóval megragasztani, majd mehet vissza minden. Nem egyszerű. Én kivettem az ülést, van vagy 30 kiló. Szánj rá egy nyugodt napot. Én is azt teszem hamarosan.
Szerintem ha az index körökbe bekötöm a dolgot, az nem fogja zavarni, mert nem fogyasztó, csak egy jelet küld.
A sebességjel meg persze hogy a CAN buszon van. Erről kap leágazást a km óra, a rádió meg a tempomat, az elektromos szervo, meg a fene tudja még mi. Erről szintén csak egy jelszint menne az új holmiba. Szerintem a sebességjel pont úgy van megtervezve, hogy megkaphassák különböző eszközök, akárhány. Hiszen amelyikben nincs tempomat, vagy elektromos szervo, az is működik.
Ha meg valamit háborog a rendszer, legfeljebb kikötöm. Nem félek tőle. Egyenlőre még én vagyok az ő gazdája, nem fordítva. Uff.
Teszek még egy utolsó próbálkozást, hátha mégis megszán valaki és feltölti nekem az ülésfűtés kapcsolási rajzát. Ha nem --nos akkor megint kifagy a fenekem a télen ha hideg lesz. Üdv Tamás
Vettem egy sávtartó rendszert a gépembe. A tükör mögé kell feltenni a kütyüt, figyeli a sávokat, a forgalmat előtted és sípol meg beszél, ha kitérsz vagy ha utolérsz valakit vagy ha lámpánál elmennek előled. Ehhez viszont kell neki a kétoldali index, mint bemeneti jel, mert ha index-szel váltasz sávot, akkor nem szól. Meg kell bele sebességjel is. Honnan tudom ezt legegyszerűbben neki odaadni? Melyik kötegben van és milyen színű a drót? A sebességjel szerintem van a rádió kötegében, az indexet meg levehetem az index karról? Kötött már be valaki ilyet?
Tegnap, ill két nappal korábban olyan jelenséget tapasztaltam a 407 -en ( 2,0 hdi )
menet közben a fordulatszám leesett 0-ra. Az autó megállt. Semmi sárga, ill piros lámpa, semmi hibaüzenet. Utána egyből próbáltam indítani sikertelenül.
4-5 próbálkozás után sem indult. Kb fél óra múlva pöccre indult, mintha mi sem történt volna. Egyből bementem szervizbe, computer- semmi hibaüzenet!!
Tanácstalanság.
Tapasztalt-e már valaki hasonlót. Ha igen merre kell keresni a hibát?